Σελίδες

20.2.17

Όταν οι μαμάδες bloggers συναντιούνται...

Είμαι σίγουρη ότι έχετε κατά καιρούς δει διάφορες εξόδους μας! Εμάς, των μαμάδων bloggers που έχουμε τόσα πολλά να μας ενώνουν και ας τα λησμονούμε μερικές φορές! Αρκεί όμως μια και μόνη συνάντηση δια ζώσης για να θυμηθούμε ότι περνάμε καλά μαζί και ότι ποτέ μα ποτέ δεν μας φτάνουν οι ώρες!

Μια τέτοια συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή που μας πέρασε. Αυτή τη φορά το κάλεσμα ήταν από εμένα και η αφορμή ήταν η κοπή της βασιλόπιτάς μας για το νέο έτος! Ναι το αργήσαμε η αλήθεια είναι, και κόντεψε να φύγει και ο Φλεβάρης αλλά με τόσες ιώσεις και υποχρεώσεις ήταν δύσκολο να συντονιστούμε. Και πάλι, οι απώλειες ήταν και πολλές και αισθητές και εύχομαι ολόψυχα την επόμενη φορά να είμαστε -αν όχι όλες- σίγουρα οι περισσότερες!



Επιλέξαμε το Gazarte σαν χώρο συνάντησης αφενός γιατί έχει εύκολη πρόσβαση και αφετέρου γιατί έπρεπε να μοιράσουμε τις αποστάσεις και να...χωρέσουμε κάπου την τρέλα μας και την φλυαρία μας!

Από την δική μου πλευρά, υπήρχε έντονο άγχος, ούσα ''οικοδέσποινα'' ήθελα να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι! Επέλεξα λοιπόν με προσοχή την βασιλόπιτα μου που ευτυχώς βγήκε πεντανόστιμη αλλά δεν έμεινα μόνο εκεί! Με την βοήθεια καλών συνεργατών, ετοιμάσαμε δωράκια για τις καλεσμένες μου! Μακάρι να μπορούσα να έχω από ένα δώρο για κάθε κοπέλα, ωστόσο, αν και τα δωράκια μοιράστηκαν με κλήρωση, είμαι σίγουρη ότι καμιά δεν έμεινε παραπονεμένη! 


Πρώτος χορηγός της βραδιάς μας η εταιρεία Bioselect για την οποία σας έχω μιλήσει αρκετές φορές στο παρελθόν! Η εταιρεία προσέφερε πέντε συσκευασίες η καθεμιά από τις οποίες περιείχε από 3 κρέμες περιποίησης σε κανονικό μέγεθος! Δεν έμεινε όμως μόνο εκεί: ετοίμασε για κάθε μια καλεσμένη από μια τσάντα με ενημερωτικό υλικό και πολλά δείγματα από την ευρεία γκάμα προϊόντων της! Ευχαριστούμε Βioselect!


Τα επόμενα δώρα μας ήρθαν από τα αγαπημένα Creations with Fantasy και Pretty Party Ideas! H Αθανασία του Creations with Fantasy έφτιαξε 3 υπέροχα σημειωματάρια για 3 τυχερές κοπέλες! Η Δώρα του Pretty Party Ideas χάρισε σε μια τυχερή ένα σετ πάρτι της επιλογής της! Και αν παραπάνω τα βλέπετε αμπαλαρισμένα τα δωράκια, δείτε τα παρακάτω να μην μείνετε με την απορία:



Ευχαριστούμε πολύ Creations with Fantasy και Pretty Party Ideas!

Τέλος, η Βάσω από το blog Οι μικρές μου στιγμές  ετοίμασε για όλες μας από ένα ημερολόγιο τοίχου! Ευχαριστώ πολύ Βάσω μου!

Η ώρα πέρασε, τα κορίτσια μαζεύτηκαν και περάσαμε καλά! Και επειδή μπορεί να μην με πιστεύετε, σας έχω ντοκουμέντα:


Σαν καλή οικοδέσποινα να σας συστήσω τις καλεσμένες μου και τα blogs τους και εσείς σαν καλοί αναγνώστες να περάσετε μια βόλτα από τα blogs τους εεεε???



Για να μην έχετε καμιά απορία, θα σας τις μαρτυρήσω όλες! Ξεκινώντας από αριστερά: με το παπιγιόν η Ζωή γνωστή ως Mama Petounia, η γελαστούλα μελαχρινή η Εύη από το Mamas n Papas, δίπλα της κάθεται η Κατερίνα από το Κυριακή στο σπίτι, στην επόμενη φωτογραφία η Αλεξάνδρα από το Craftland μαζί με την οδηγό μου (χοχο) Έλενα από το Busy mama's corner, στην κάτω φωτογραφία από αριστερά, η Δήμητρα από το Counting Smiles (που έχει να γράψει από πέρυσι στο μπλογκ και την προκαλώ δημοσίως) η Κάλη από το Ανθομέλι και η Εύη ξανά!


Ξεκινώντας από πάνω αριστερά:  οι κυρίες που έχουν πέσει σε περισυλλογή και μάλλον συνεδριάζουν για το τι θα παραγγείλουν είναι οι: Βέρα από το Owl Mommy και Σοφία από το Share your likes (από μια νταμιτζάνα κοκτειλ πήραν η καθεμιά, όλα θα τα μαρτυρήσω!) δίπλα τους η Αλεξάνδρα και η Εύη που σας σύστησα παραπάνω. Κάτω αριστερά, η Έττυ από το ParETTYng αγκαλιά με την Δημητρούλα, ναι την γνωστή που έχει να γράψει στο blog της από πέρυσι (θα την κάνω εγώ να γράψει θέλει δεν θέλει!). Ακριβώς δίπλα η Αλεξάνδρα και η Έλενα (η οδηγός μου ντε). Και τέλος, στην δεξιά ολόσωμη φώτο, η γνωστή Δημητρούλα (που δεν γράφει λέμε γιατί διαβάζει Nesbo) αγκαλιά από την τελευταία αφιχθείσα της βραδιάς, την Ειρήνη του Μαμαδοϊστορίες!


Από πάνω αριστερά: η Σωτηρία μας από το My little world αγκαλιά με την Αντωνία μας από  Το Παιζικό, στην μεσαία φώτο πάνω, η Δημητρούλα (η γνωστή), εγώ στην μέση και η Κατερίνα από το Μαμά για σπίτι!. Πάνω δεξιά: σε πρώτο πλάνο η Μαρία μας από το Parentsland, δίπλα της η Δήμητρα (η γνωστή, μα είναι παντού!), δίπλα της η Μαρία μας από το Μεγαλώνω, μεγαλώνεις, μεγαλώνει, και η Αντωνία που είδατε και στην πρώτη φώτο. Κάτω η Κατερίνα και η Σωτηρία!


Εδώ πια λίγο πολύ μας έχετε μάθει! Ξεκινώντας από αριστερά, στην πρώτη φωτο εγώ και η Κατερίνα, συνεχίζοντας στην πάνω φώτο, Δήμητρα, Μάγδα, Σοφία (το πίσω μέρος) ,Αλεξάνδρα, Εύη! Στην ακριβώς δίπλα φώτο (πάνω δεξιά) Μάγδα του Κάθε μέρα γονείς και Ζωή ή αλλιώς Μαμά Πετούνια, τα λένε! Κάτω φώτος: Κατερίνα, Σωτηρία, Ζωή, η πλάτη της Δήμητρας (είπαμε είναι παντού!!)


Μάγδα, Ζωή και Κάλη τα λένε ενώ δίπλα η Γεωργία του 4 seasons with Geo και η Ζωή κάτι κοιτάνε με έκπληξη (τι άραγε?)


Και εδώ έχει έρθει η ώρα να κόψω την πίτα! Ως άλλη celebrity -ανάμεσα στις πολλές- έχω πάρει την θέση μου ενώ οι παπαράτσι -τους βλέπετε αριστερά- φωτογραφίζουν ανελλιπώς! Αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε από τις φωτος είναι το πόσο νόστιμη ήταν η πίτα μας! Επίσης δεν έχω ντοκουμέντο για το ποιος κέρδισε το φλουρί οπότε θα το αποκαλύψω χωρίς φωτογραφικό υλικό: Η Εύη μας ήταν η τυχερή, από το blog Mamas n Papas και κέρδισε ένα από τα δωρά της εταιρείας Bioselect! Πάντα τυχερή Εύη μου και εσύ και η οικογένεια σου! Τα υπόλοιπα δωράκια δόθηκαν με κλήρωση μεταξύ των υπολοίπων κοριτσιών!


Αυτές είναι λίγες στιγμές μας από εκείνη την βραδιά! Η αλήθεια είναι ότι δεν τραβήξαμε πολλές φωτογραφίες γιατί αρχίσαμε την συζήτηση και καμιά δεν είχε όρεξη να σηκωθεί να φωτογραφήσει! Και αυτές οι φωτος μαζεύτηκαν σχεδόν από όλες μας και ευχαριστώ τα κορίτσια που μου τις έστειλαν! 

Θέλω να ευχαριστήσω ένα ένα όλα τα κορίτσια που παρευρέθηκαν και έδωσαν όμορφη νότα σε αυτή την βραδιά αλλά και τα κορίτσια που δεν τα κατάφεραν! Σαν μαμάδες όσο και να θέλουμε να βρεθούμε κάπου, πάντα τα παιδιά είναι προτεραιότητα και σε μια εποχή που οι ιώσεις θερίζουν πάλι καλά που μαζευτήκαμε και τόσες!

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μας που με τα δώρα τους ομόρφυναν την βραδιά μας!

Στην συνάντηση μας παρευρέθηκαν οι bloggers των κάτωθι blogs:
1. Μάγδα από το Κάθε μέρα γονείς
2. Κατερίνα από το Μαμά για σπίτι
3. Γεωργία από το 4 seasons with Geo
4. Βέρα από το Owl mommy
5. Ζωή από το Mama Petounia
6. Εύη από το Mamas n Papas
7. Έλενα από το Busy mama's corner
8. Αλεξάνδρα από το Craftland
9. Κάλη από το Ανθομέλι
10. Σοφία από το Share your likes
12. Μαρία από το Parentsland
13. Σωτηρία από το My little world
14. Δήμητρα από το Counting smiles
15. Ειρήνη από το Μαμαδοϊστορίες
16. Κατερίνα από το Κυριακή στο σπίτι
17. Έττυ από το Parettyng
18. Αντωνία από Το παιζικό
Α! ήμουν και εγώ εκεί!

Ευχαριστούμε θερμά:
Το Gazarte που μας ανέχτηκε
Την Bioselect, το Creations with fantazy και το Pretty Party Ideas που ομόρφυναν την βραδιά μας!



49 σχόλια:

  1. Περάσαμε ωραία!!!! Ευχαριστούμε Μάχη, ήταν όλα άψογα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για την οργάνωση και την καλή σας διάθεση αλλά και τα κουράγια που δεν περισσεύουν στις μέρες μας!Είμαι κι εγώ μία από εκείνες που έχουν να γράψουν πάνω από ένα χρόνο στο blog τους αλλά πάντα ελπίζω ότι θα επιστρέψω δυναμικά! Σύντομα ελπίζω να δοθεί και νέα ευκαιρία για μια συνεύρεση μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Τίνα μου! Όσο για το μπλογκ, once blogger always blogger! Και εγώ θα ήθελα να σε γνωρίσω από κοντά!

      Διαγραφή
  3. Ήταν πολύ ωραία βραδιά... Ευχαριστούμε πολύ τους χορηγούς για τα δώρα... Η πίτα ήταν πολύ νόστιμη πραγματικά !!! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρουμαι χορηγος εγω ? Χαχαχαχχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Πάντα τέτοια να έχουμε όπως το είπες, Αλεξάνδρα μου! Αθανασία φυσικά και είσαι χορηγός!

      Διαγραφή
  4. Μαααααχη!!! Ηταν πολυ ωραια! Ολα!!! Μπραβο μπραβο μπράβο! Και εις αλλα με υγεια!! Σε ευχαριστούμε πολυ για ολα!!💗💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε! Και μη μου ανησυχείς, next time θα σε πάω για φαγητό!

      Διαγραφή
  5. πόσο χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα και πόσο λυπάμαι που δεν τα κατάφερα. Και του χρόνου να είστε καλά να κόψουμε όλοι μαζί μια ακόμα μεγαλυτερη βασιλόπιτα 🌟🌟🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής εσένα σε περίμενα! αντε στην χαρίζω για πρώτη φορά, την άλλη όμως δεν θα είμαι τόσο ελαστική :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα Μάχη μου και πάλι σ ευχαριστούμε για τη διοργάνωση! Και στα επόμενα με το καλό! Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου! αντε να δούμε πότε θα συντονιστούμε για την επόμενη φορά, μήπως να ξεκινήσουμε ήδη?

      Διαγραφή
  7. Τι ωραια αναρτηση! Πολυ χαίρομαι που ειχα την ευκαιρία να κανω 3 κοπέλες χαρουμενες με τα notebooks μου! Μακαρι να μπορουσα να στειλω ενα για την καθεμία σας. Εισαστε ολες υπεροχες! Και του χρονου με υγεια! Μαχη μου ευχαριατω που με εδωσες την τιμη να γινω ενα μικρο κομμάτι αυτου του ομορφου event σου! Φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τρελαίνομαι! ναι σε την έδωσα :)
      Εγώ ευχαριστώ που ενώ σε ενημέρωσα τελευταία στιγμή κυριολεκτικά, ανταποκρίθηκες και προλάβαμε! μόλις ερθεις Αθήνα να με ενημερώσεις για να κανονίσουμε άλλη συνάντηση να σε γνωρίσουμε από κοντά!

      Διαγραφή
    2. Ναι αμε γιατι οχι! Κατσε να κατεβω μια πρωτα! Χαχαχαχαχ πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  8. Καλέ εσύ μας έδωσες κανονικά! Ευχαριστούμε πολύ Μάχη για όλη τη διοργάνωση και όσα ετοίμασες για μας όπως και φυσικά τους χορηγούς! Και του χρόνου να είμαστε καλά (και να φορέσω εγώ το παπιγιόν και η Σωτηρία τα γυαλιά για τη photo)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα έλα δεν τα είπα όλα! τα ανώδυνα μόνο :)
      Τόσο όσο..

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι που περασετε ομορφα και αν και ημουν εκεί νοερά,εύχομαι την επόμενη φορά να καταφερω να ειμαι μαζι σας και σωματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να καταφέρεις να είσαι μαζί μας! Θέλω και απο εδώ να σε ευχαριστήσω για τα ημερολόγια που μας έστειλες! Ήταν μια κίνηση που συγκίνησε όλες τις κοπέλες να ξέρεις! Μόνο που δεν έχω φωτο να βάλω, κάπου θα βρω όμως γιατί θέλω να είναι από το κλίμα της βραδιάς και όχι να τα φωτογραφίσω στο σπίτι!

      Διαγραφή
  10. Μαχη μου περάσαμε πραγματικά πάρα πολυ όμορφα! Χίλια ευχαριστούμε για την άψογη διοργάνωση και ελπίζω να το ξανακάνουμε σύντομα!!!! Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ευχαριστώ που ήρθατε Σωτηρία! Διαφορετικά θα τα έπινα μόνη μου!

      Διαγραφή
  11. Τι ωραία ανάρτηση που ήταν! Και πόσο λυπάμαι που δε μπόρεσα να παραβρεθώ!Εγώ πλησιάζω αισίως το εξάμηνο που έχω να γράψω και είναι παρήγορο που δεν ειμαι η μόνη!
    Μάχη συγχαρητήρια για τη διοργάνωση, και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να κανονίσεις κάτι και να το εκπληρώσεις όταν έχεις παιδιά, επομένως μη στεναχωριέσαι, σίγουρα θα υπάρξουν και άλλες φορές, όπως και στο παρελθόν, οπότε θα βρεθούμε που θα πάει!

      Διαγραφή
  12. Περάσαμε υπέροχα!Πολύ καλύτερα από όσο περίμενα!!!! Χαίρομαι τόσο που δενόμαστε όλο και περισσότερο και μοιραζόμαστε στιγμές από τις ζωές μας!! Οι κουβέντες μας εκεί στο καπνιστήριο ήταν απολαυστικές!!! Ανυπομονώ για τα επόμενα που θα ρθουν!!!!!!!! Μάχηηηηη σύντομα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ανάγκη να οργανώσω εγώ κάτι για να βρεθούμε! Όποια κοπέλα θέλει οργανώνει! Αλλά οκ σου έχω τάξει φαγητό και εσένα οπότε κάτι πρέπει να κάνω :)

      Διαγραφή
  13. Περάσατε υπέροχα!! Μακάρι να μπορούσα να έρθω και εγώ σε μια απο αυτές τις συναντήσεις που κάνετε.Θσ ηθελα πολύ να σας γνωρίσω και απο κοντα! Και του χρονου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα αν θυμάμαι καλά εσύ είσαι Κύπρο ε? την επόμενη φορά που θα ρθεις Αθήνα, πες το μας να κανονίσουμε κάτι να γνωριστούμε!

      Διαγραφή
  14. Να ομορφοπερνάτε πάντα κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελπίζω στην επόμενη συνάντηση σας να είστε όλες και να το κάψετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή πρέπει να κανονίσουμε ταυτόχρονη συνάντηση Αθήνα-Θεσσαλονίκη και να υπάρχει διαθέσιμο skype ανοικτό ολη την ώρα :)

      Διαγραφή
  16. Ηταν πολύ όμορφα. Μακάρι να βρισκομασταν πιο συχνά. Ευχάριστου με τους χορηγούς για ρα όμορφα δωράκια και εσένα Μάχη για όλη την οργάνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι! και σε ευχαριστώ που ήρθες! ξέρω ότι είσαι μακριά και είναι θέμα η μετακίνηση!

      Διαγραφή
  17. Ηταν πολύ όμορφα. Μακάρι να βρισκομασταν πιο συχνά. Ευχάριστου με τους χορηγούς για ρα όμορφα δωράκια και εσένα Μάχη για όλη την οργάνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελπίζω ότι κάποια στιγμή.. σε κάποια συνάντηση.. θα καταφέρω να έρθω και εγώ. :))
    Να περνάτε πάντα όμορφα Μάχη μου, φαίνεται ότι τα είχες όλα πολύ οργανωμένα!!
    Την Δήμητρα δεν βλέπω να σχολιάζει.. Με τέτοιο αφιέρωμα, ανφάς, προφίλ, πλάτη, το λιγότερο που έχει να κάνει είναι μία ευχαριστήρια ανάρτηση με το δικό της στυλ χαχαχαχα
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ είσαι και εσύ μακριά! εύχομαι και εγώ να γίνει όμως και να συναντηθούμε! Η Δημητρούλα είμαι σίγουρη ότι θα σχολιάσει και θα είναι χείμαρρος! κάτσε μη τα ακούσω κιολας :)

      Διαγραφή
    2. Χα χα χα δεν πρόλαβα καλέ εψές!!! Εδώ είμαι Ελέαννα:)))) Καλέ πως χώθηκα σε όλες σχεδόν τις φώτο δεν ξέρω!!! Α πα πα πα:))))
      Τώρα να δω πως θα ξεφύγω απο το στενό μαρκάρισμα:)))

      Διαγραφή
  19. Καλέ τελικά είμαι ο μαϊντανός της βραδιάς:))) Πώς έγινε και βγήκα σε τόσες φωτογραφίες απορώ!!!!
    Μαχάμα ήταν μια υπέροχη βραδιά γεμάτη τσαχπινιές και ομορφιές που μας είχες ετοιμάσει. Καμία δεν έφυγε παραπονεμένη και σ'ευχαριστούμε πολύ γι'αυτό!!! Όπως φυσικά και τους χορηγούς (ήδη έχω βάλει τις κρεμούλες μου και κρέμασα το ημερολόγιο). Η βασιλόπιτα γευστικότατη και μυρωδάτη!!! Απορώ δηλαδή γιατί δεν κέριδα και το φλουρί με τόση μαϊντανοσύνη που με περιέβαλε:))))
    Έχεις τόσο δίκιο για αυτό που γράφεις στην αρχή. Μας ενώνουν τόσα πολλά και κυρίως η αγάπη να μοιραζόμαστε. Αυτό πρέπει να κρατάμε.
    Όσο για το στενό μαρκάρισμα που μου έκανες πανάθεμα σε, τι να κάμω, θα γράψω...λέω τώρα...πριν το Πάσχα!!! Χα χα χα
    Ξέρεις τί; κάνω το miniblogging εκεί στο instagram και έτσι δεν μου λείπει το γράψιμο και η επαφή με τους αναγνώστες κ φίλους μου. Είναι πιο άμεσο και τσαχπίνικο το σόσιαλ μίδια εκείνο!!!
    Φιλιά πολλά και ανυπομονώ για την επόμενη φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ αφού υποσχέθηκες ότι θα γράψεις αυτήν την χρονιά είμαι καλυμμένη!όσο για το ότι είσαι παντού, είναι η ακτινοβολία σου που τραβούσε σαν μαγνήτης τον φακό! :)

      Διαγραφή
  20. Τί όμορφες εικόνες αγαπημένων προσώπων! Δείχνουν όλα τόσο όμορφα και γεμάτα αγάπη! Πολύ χαίρομαι που έκανες και ολοκληρωμένη ανάρτηση για όσες μείναμε πίσω. Στεναχωρέθηκα πολύ που δεν τα κατάφερα και ελπίζω σε επόμενη συνάντηση... Καλημέρες και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς θα θέλαμε να είσαι Μαριάννα, εύχομαι την επόμενη φορά να τα καταφέρουμε και οι δυο!

      Διαγραφή
  21. Τι όμορφη ανάρτηση...
    Και τι ωραια που περάσαμε!!!!
    Ήταν ολα τοςο καλα οργανωμένα και τα δώρα, μια πολυ ευχάριστη έκπληξη!
    Σε ευχαριστω πολυ Μάχη.
    Καιτου χρόνου να ήμαστε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήταν όμορφα! και φυσικά να το ξανακάνουμε πριν την επόμενη πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή
  22. Τι έχασα... τι έχασα... αλλά δεν γινόταν με τίποτα να έρθω ήμουν εκτός Αθήνας! Στην εποχή που ζούμε η δουλειά προηγείται τελικά της διασκέδασης γιατί αλλιώς... Οργανωμένα όλα στην εντέλεια από μια υπέροχη οικοδέσποινα! Άντε να δω πότε εμείς θα συναντηθούμε και να πω ότι μένουμε και μακριά; Ούτε 5 χλμ... φιλιά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...