26.1.17

Καλή χρονιά βρε παιδιά!

Το ημερολόγιο δείχνει 26 Ιανουαρίου ημέρα Πέμπτη, έτος 2017. 26 ολόκληρες μέρες μετά την έλευση της νέας χρονιάς και έρχομαι τώρα τελευταία και καταϊδρωμένη να σου ευχηθώ ολόψυχα ''Καλή Χρονιά". Και να το εννοώ! Να είναι μια καλή και αποδοτική χρονιά για όλους μας!

via

Πολύ θα ήθελα τώρα να σου πω ότι περνούσα τόσο υπέροχα, κάνοντας ταξίδια σε μέρη ξωτικά, βγαίνοντας με φίλους, οργανώνοντας σουαρέ και τραπεζώματα, κάνοντας κατασκευές και οργανώνοντας παιχνίδια με τα μικρά μου που κυριολεκτικά ξεχάστηκα να ευχηθώ! Και συνάμα να έχω και εκατοντάδες φωτογραφίες-ντοκουμέντα της καταπληκτικής ζωής μου να φιγουράρουν σε όλα τα social media, έτσι για να πάρεις και εσύ μια γεύση! Μα πόσο ψεύτρα θα ήμουν!

Μήτε σε ξωτικά μέρη γυρνούσα, μήτε καλοπερνούσα!
Κολλητοί με τις ιώσεις γίναμε, οικογενειακώς! Σε 26 μέρες μέσα αρρωστήσαμε όλοι, τουλάχιστον από δυο φορές, η αφεντιά μου τρεις! Ε ναι! Γιατί αν είναι να κάνεις κάτι, κάντο καλά! 

Ήταν εκεί γύρω στα Χριστούγεννα που λες, που παραπονιόμουν συνεχώς. Πόσο κουρασμένη ένιωθα, πόσο χάλια είχε γίνει το σπίτι, πόσο είχα κουραστεί όλο να μαζεύω και όλο χάλια να είναι, πώς είναι δυνατόν να είχα βάλει 3 κιλά ενώ είχα αρχίσει να γυμνάζομαι συστηματικά, πόσο γκαντέμω ήμουν που δεν θα είχα άδεια τα Χριστούγεννα αλλά μετά την Πρωτοχρονιά που οι γιορτές θα είχαν τελειώσει!

Και εκεί που γίνεται η αλλαγή του χρόνου και έρχεται το 2017 υπέρλαμπρο και ελπιδοφόρο, ξημερώματα της νέας χρονιάς -ευτυχώς προλάβαμε να αλλάξουμε χρόνο και φάμε όλοι μαζί οικογενειακά- συνειδητοποιούμε ότι το νέο έτος δεν ήρθε μόνο του! Όχι, ήταν πολύ ντροπαλό για να κάνει εμφάνιση μόνο του και έτσι είπε να φέρει μια γαστρεντερίτιδα μαζί του. Και αυτή η κυρία γαστρεντερίτιδα ήταν πολύ κοινωνική η άτιμη! Κανέναν μας δεν άφησε παραπονεμένο ή σχεδόν κανέναν. Και να σου τα χαλιά να αλλάζουν τόνο και να γίνονται χάλια, και να σου τα κλινοσκεπάσματα να πετιούνται στο πλυντήριο το ένα μετά το άλλο, και να σου εγώ σε κάθε ''άδειασμα'' να αφήνω εκατοντάδες γραμμάρια πίσω μου. Τι ήθελα και παραπονιόμουν? 

Και εκεί που μας αποδεκάτισε τους 3 από τους 4 η παλιογαστρεντερίτιδα (μόνο η μικρή την γλύτωσε) και μείναμε με ένα σπίτι λαμπίκο και κάμποσα κιλά μείον ο καθένας, θες λίγο τα παιχνίδια με το χιόνι, θες λίγο τα παγωμένα πρωινά μέσα σε έναν χώρο εργασίας χωρίς θέρμανση, να τα και τα δέκατα και οι πονόλαιμοι και οι καταρροές. Και όλο και να αγρεύουν τα συμπτώματα, τόσο πολύ που η αφεντιά μου κατέληξε κινητό φαρμακείο.

Τι είπα λίγο παραπάνω? Η μικρή την γλύτωσε? αμ δε! Τόσο μόνο ώστε να νομίζουμε ότι την σκαπουλάραμε. Και ενώ η μαμά ήταν χάλια με το συνάχι της, η κυρία γαστρεντερίτιδα θυμήθηκε ότι δεν τα είχε πει με την ταλιμπανούλα, και πολύ βαριά το πήρε γιατί είπαμε, είναι και κοινωνική η άτιμη και φοβήθηκε μήπως το παιδί της κρατήσει μούτρα που δεν τα είπαν και κατ'ιδίαν. Να συνεχίσω να περιγράφω? 

Κατάλαβες λοιπόν ότι κόλλησε και το παιδί. Αναμενόμενο θα μου πεις, έστω και με δυο εβδομάδες καθυστέρηση. Οκ, δεκτόν. Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο ήταν ....να ξανακολλήσω εγώ! 

Και εκεί που αναθεματίζω το ''ελπιδοφόρο νέο έτος'' και σιχτιρίζω την τύχη μου, ένας ξαφνικός θάνατος καθώς και οι τερατοειδήσεις με θύματα μικρά παιδιά, έρχονται να με προσγειώσουν. Από όλα τα λεμόνια, σε εμάς έτυχαν τα πιο γλυκά...

Όχι δεν ήταν οι γιορτές που τόσο διακαώς περίμενα. 
Όχι δεν κάναμε τίποτα από όσα είχα προγραμματίσει.
Υποχρεώσεις έμειναν πίσω, πράγματα προγραμματισμένα αναβλήθηκαν, βόλτες ακυρώθηκαν, επισκέψεις ματαιώθηκαν.
Ναι αλλά όλα αυτά είναι περαστικά. Ίσως όχι αγύριστα, αλλά περαστικά. Να είμαστε καλά να συνερχόμαστε και ας ταλαιπωρούμαστε. Να είμαστε μαζί, καλά, και αν η υγεία μας δοκιμάζεται καμιά φορά να είναι μόνο από τέτοια θέματα, περαστικά και μηδαμινά, που μπορεί να μας κουράζουν, αλλά δεν είναι ανεπανόρθωτα.

Καλή χρονιά να έχουμε όλοι, με μόνο μικρές και περαστικές δύσκολες στιγμές!




11 σχόλια:

  1. Αχ μωρέ Μάχη! Καταλαβαίνω τι εννοείς. Εμείς μπήκαμε στο νοσοκομείο 1 Ιανουαρίου και σταματήσαμε τις ισχυρές αντιβιώσεις πριν 5 μέρες. Αλλά εφόσον πέρασε, δεν λέω τίποτα παρά "Όλα καλά. Τελείωσε και κοιτάμε μπροστά.". Δύναμη σε όλους σας και σας εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσει αυτή η χρονιά με καλύτερους όρους από ότι ξεκίνησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Μάχη μου με υγεία και αγάπη ❤ Εύχομαι οι ιώσεις τέλος 🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Χρονιά Μάχη μου...όπως τα λες!! Κάθε εμπόδιο κ οτιδήποτε κακό να ξεπερνιεται γρήγορα Χωρίς ουλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τίποτα άλλο από εδώ και πέρα να ηρεμήσετε και να ανακτήσετε δυνάμεις! Καλή χρονιά να έχετε με όμορφα απρόοπτα από εδώ και πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαν το δικό μου 2016 ακούγεται. Όλο άρρωστοι και κατέληξα και στο χειρουργείο αρχές - αρχες του 2016, υπομονή, πολλές βιταμίνες και ψυχραιμία.... Πάντως πιστεύω ότι το 2017 θα είναι καλό. (το καλό που του θέλω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Μάχη μου!! Μπορεί να μπήκε λίγο ανάποδα αλλά ελπίζω να συνέλθετε όλοι γρήγορα και να ήταν η τελευταία ταλαιπωρία για αυτό το χρόνο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικα κι αγυριστα Μαχη μου!!! Καλη χρονια ευχομαι απο καρδιας και να χαιρεσαι τα παιδακια σου!!! Σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά Μάχη μου σας εύχομαι. Λατρεύω πραγματικά τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τα θέματα έχοντας και ευγνωμοσύνη από πάνω, δεν πειράζει ίωση ήταν και πέρασε, το πιο γλυκό απ τα λεμόνια που ακούσαμε πριν καλά καλά βγει ο πρώτος μήνας της χρονιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όταν εγώ εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, πολλοί με λένε γραφικοί!! χαχαχαχα...ορίστε το παράδειγμά σου τα είπε όλα! χωρίς την υγεία μας δεν έχουμε τίποτα!! καλά να είμαστε λοιπόν και όλα τα άλλα θα έρθουν! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μακάρι όλες οι αρρώστιες να είναι περαστικές για όλους και η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία, ψυχής και σώματος!

    Να χαίρεσαι την οικογένεια, Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά Μάχη μου! Ελπίζω να γυρίσουν όλα και να είσαστε όλοι καλά με πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...