Σελίδες

3.11.16

Αγνά, βιολογικά καλλυντικά από την ελληνική εταιρεία BIOselect!

Την αγάπη μου για τα αγνά, βιολογικά καλλυντικά με την όσο το δυνατόν λιγότερη επεξεργασία και χημικά, την ξέρετε. Την εμμονή μου για την στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων, επίσης. Φαντάζεστε, λοιπόν, την χαρά μου όταν ανακάλυψα μια εταιρεία που τα συνδυάζει και τα δυο: αγνά, πιστοποιημένα βιολογικά καλλυντικά με βάση το δίκταμο και το ελαιόλαδο της Κρητικής γης! Και όμως, υπάρχει τέτοια ελληνική εταιρεία και λέγεται BIOselect!

ελληνικά βιολογικά καλλυντικά

Η αναζήτησή μου ξεκίνησε όταν τελείωσε η τελευταία κεραλοιφή που είχα φτιάξει! Έπρεπε οπωσδήποτε να φτιάξω καινούργια αλλά δεν έβρισκα παραγωγό που να γνωρίζω ώστε να έχω έστω και μια μικρή διασφάλιση για την αγνότητα του μελισσοκεριού. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρέθηκα στον διαδικτυακό τόπο της ελληνικής εταιρείας BIOselect! 

εταιρεία bioselect

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Η εταιρεία BIOselect ξεκίνησε αρχικά την δραστηριότητά της προσφέροντας κρητικά διατροφικά προϊόντα ανώτερης ποιότητας και βιολογικής καλλιέργειας με κυριότερα το παρθένο ελαιόλαδο, το μέλι και τα αρωματικά βότανα. Το 2005, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες της αγοράς για αγνά καλλυντικά βασισμένα σε συστατικά της ελληνικής γης, αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί και στον χώρο των καλλυντικών. Τα αγνά συστατικά τα έδινε πλουσιοπάροχα η κρητική γη, ενώ η τεχνογνωσία υπήρχε ήδη από τα χρόνια που η γιαγιά χρησιμοποιούσε τα δώρα της ελληνικής γης για να αντιμετωπίσει κάθε είδους δερματικό πρόβλημα. Η εταιρεία προχώρησε ένα βήμα παραπέρα: πάντρεψε το δίκταμο με το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και από το πάντρεμα αυτό προέκυψε το εκχύλισμα Dictamelia, που είναι η βάση όλων των καλλυντικών της εταιρείας. Οι ευεργετικές ιδιότητες του δίκταμου είναι τόσες πολλές που το φυτό θεωρείται πανάκεια για κάθε είδους δερματικό θέμα που χρίζει αντιμετώπισης. Το ελαιόλαδο από την άλλη, είναι γνωστό για τις πλούσιες αντιοξειδωτικές, αναπλαστικές και θρεπτικές του ιδιότητες. Όταν αυτό το εκχύλισμα εμπλουτίζεται και με άλλα αγνά συστατικά της ελληνικής γης, τα προϊόντα που προκύπτουν δεν μπορεί παρά να είναι ό,τι καλύτερο για το δέρμα μας!
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα προϊόντα της εταιρείας είναι πιστοποιημένα με αναρτημένες τις πιστοποιήσεις τους στο site της εταιρείας ενώ το εκχύλισμα Dictamelia είναι κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

οργανικά καλλυντικά

Τα προϊόντα:

Η εταιρεία BIOselect προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που καλύπτει όλες τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας. Μη ξεχνάμε ότι τα καλλυντικά δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση! Τα προϊόντα της, συνδυασμός του εκχυλίσματος Dictamelia και άλλων πλούσιων φυσικών συστατικών, στοχεύουν:
1. στην περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών
5. στην χαλάρωση και την ευεξίας μας με προϊόντα spa αλλά και σαπούνια και αιθέρια έλαια!
Όλα τα προϊόντα είναι πιστοποιημένα και μπορείτε να δείτε την ακριβή σύνθεση του καθενός από αυτά αλλά και την πιστοποίησή του, στην ιστοσελίδα της εταιρείας! Αξίζει να σημειωθεί ότι όπου χρησιμοποιούνται συνθετικά συστατικά όπως πχ. ήπια συντηρητικά, αυτά είναι σε ποσοστό μικρότερο του 2% δηλαδή πολύ πιο κάτω από το θεσμοθετημένα επιτρεπόμενο όριο του 5%. 

Τα προϊόντα που δοκιμάσαμε εμείς:


φυτικά καλλυντικά για παιδιά
Αποτελείται από το πατενταρισμένο εκχύλισμα Dictamelia και εκχύλισμα χαμομηλιού. Ιδανικό για ντουζ σώματος αλλά και για το τριχωτό της κεφαλής. Κατάλληλο και για βρέφη. Δεν προκαλεί δάκρυα!
Η γνώμη της μαμάς: πάρα πολύ ήπιο σαμπουάν-αφρόλουτρο, με πολύ διακριτική και ευχάριστη μυρωδιά. Στα θετικά η μεγάλη συσκευασία του (500 ml). Όταν έχεις δυο παιδιά, το κοιτάς και αυτό! Δεν είναι τόσο αφρώδες όσο αυτά που χρησιμοποιούσαμε, γεγονός που προσωπικά δεν με πείραξε, όμως τα παιδιά αναζητούσαν αφρό για να παίξουν...

Αποτελείται από το πατενταρισμένο εκχύλισμα Dictamelia, εκχύλισμα χαμομηλιού και έλαιο καλέντουλας ενώ περιέχει βούτυρο καριτέ, βερικοκέλαιο και χυμό αλόης.
Η γνώμη της μαμάς: πάρα πολύ καλό γαλάκτωμα, ωραίο διακριτικό άρωμα και ενυδάτωση που την καταλαβαίνεις αμέσως (ναι, το χρησιμοποίησα και εγώ!). Το μόνο μείον που βρίσκω είναι η ποσότητά του (200 ml). Αλλά είπαμε, όταν έχεις δυο παιδιά τα πάντα τελειώνουν γρήγορα!

Οι υφές και των δυο ανωτέρω προϊόντων είναι καταπληκτικές:

καλλυντικά για όλη την οικογένεια


κηραλοιφή
Ο βασικός λόγος που ανακάλυψα την εταιρεία, όπως είπα και παραπάνω! 
Πρόκειται για μια 100% οργανική αλοιφή, βασισμένη σε παλιά κρητική συνταγή. Περιέχει Dictamelia και οργανικό μελισσοκέρι.
Η γνώμη της μαμάς: Εξαιρετική! όντως εξαιρετική! Χρησιμοποιώ πάρα πολύ την κηραλοιφή, τόσο σε εμένα όσο και στα παιδιά. Προσωπικά υποφέρω συχνά από σκασμένα χείλη. Τις τελευταίες μέρες ένα κρυολόγημα και η συνεχής καταρροή που το συντροφεύει, είχαν δημιουργήσει ξηρότητα και έντονη ερυθρότητα στην περιοχή της μύτης. Η συγκεκριμένη κεραλοιφή στάθηκε σωτήρια! Από την δεύτερη μέρα που την έβαλα εντατικά, το δέρμα άρχισε να επουλώνεται και να επανέρχεται παρά το γεγονός ότι η καταρροή συνεχιζόταν με αμείωτους ρυθμούς!


Επίσης, η εταιρεία είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει και αρκετά δείγματα από προϊόντα γυναικείας περιποίησης. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη όλα, από αυτά που δοκίμασα πάντως, ξεχώρισα:

φυτικά καλλυντικά


Περιέχει Dictamelia, μολόχα και κουκούτσι ελιάς!
Η γνώμη της μαμάς: μου άρεσε πάρα πολύ σαν προϊόν. Θα προτιμούσα να είχε πιο έντονο άρωμα, όμως η καθαρή επιδερμίδα που είδα αμέσως μετά το peeling, αντιπαρέρχεται όλων των άλλων.

οργανικά καλλυντικά

Περιέχει Dictamelia, εκχύλισμα φύλλων ελιάς και λάδι αβοκάντο.
Η γνώμη της μαμάς: Δεν εντυπωσιάστηκα, η αλήθεια είναι. Έχω βαμμένα μαλλιά που κατά καιρούς ξηραίνονται στις άκρες, επομένως ίσως να ήθελα ένα πιο εντατικό προϊόν.

bioselect

Περιέχει Dictamelia, καλέντουλα και βούτυρο καριτέ. Είναι ιδανικό για μωρά και ευαίσθητες επιδερμίδες.
Η γνώμη της μαμάς: παρότι είναι ιδανικό και για μωρά-παιδιά, δεν το χρησιμοποίησα στα παιδιά αλλά σε εμένα. Μου άρεσε πάρα πολύ και αυτό έχει αξία όταν το λέει κάποια που δεν πολυσυμπαθεί τις μπάρες σαπουνιών. Μου έκανε εντύπωση, που αν και σαπούνι, όχι απλά δεν αισθάνθηκα τράβηγμα στο δέρμα μου, αλλά αντίθετα πλούσια ενυδάτωση!

ελληνική εταιρεία φυτικών καλλυντικών


Αυτά ήταν τα προϊόντα που δοκιμάσαμε. Σε γενικές γραμμές, λοιπόν, σαν μαμά αλλά και σαν γυναίκα έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από τα προϊόντα της ελληνικής εταιρείας BIOselect. Προσανατολίζομαι τώρα να αγοράσω και να δοκιμάσω προϊόντα εντατικής περιποίησης προσώπου όπως είναι ο αντιγηραντικός ορός προσώπου και λαιμού και η κρέμα σύσφιξης προσώπου και λαιμού.

Αν ενδιαφέρεστε και εσείς για τα προϊόντα της εταιρείας BIOselect μπορείτε να τα βρείτε σε επιλεγμένα φαρμακεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη, σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων αλλά και στο e-shop της εταιρείας!



6 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ενδιαφέρον μπορώ να πω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω δοκιμασει κ γω μερικα, αλλα οχι το παιδικο αφρολουτρο! θα το παρουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπώ τα φυσικά καλλυντικά, που σέβονται τον άνθρωπο που τα χρησιμοποιεί. Όλα δείχνουν υπέροχα! Πάω μια βόλτα από το e-shop.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνονται πάρα πολύ ενδιαφέροντα! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα φυσικά καλλυντικά και θα κοιτάξω να προμηθευτώ κάποια που μου τράβηξαν την προσοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν τα φυτικά καλλυντικά, ειδικά το καλοκαίρι που με τον ήλιο τα σαπούνια του εμπορίου μου κάνουν κάτι κοκκινίλες τα χρησιμοποιώ περισσότερο! Λόγω Κρητικής καταγωγής έχω δοκιμάσει σαπούνι με ελαιόλαδο και είναι πραγματικά καλό, στο σπίτι μας προτιμάμε τις μπάρες σαπουνιών. Πάω να δω το e-shop.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάλι δεν τα ήξερα καθόλου αυτά τα προϊόντα... αναλυτικότατη η περιγραφή σου Μάχη μου, μου κέντρισε το ενδιαφέρον!!! Φιλιά και καλό ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...