Σελίδες

17.10.16

Το μικρό Spiderman party του ''μεγάλου'' μαχαραγιού!


Η αλήθεια είναι ότι τελευταία δεν συνηθίζω να δείχνω τα parties των παιδιών μου, ιδίως του μαχαραγιού δεν έχω δείξει κανένα. Κυρίως γιατί τα γενέθλια του είναι μέσα στην περίοδο διακοπών οπότε πάντα κάνουμε κάτι μικρό, κάτι μεταξύ μας, εφόσον του κάνουμε μεγάλη γιορτή τα Χριστούγεννα που είναι η ονομαστική του γιορτή και το σπίτι είναι έτσι και αλλιώς στολισμένο. Ξέρω, αδικία! Από την μια να έχεις γενέθλια μέσα στον Αύγουστο που όλοι λείπουν και αφετέρου γιορτή μέσα στα Χριστούγεννα που έτσι και αλλιώς είναι γιορτή για όλους! 

Φέτος, μαζευτήκαμε τέλη Αυγούστου -αφού ανήμερα των γενεθλίων του λείπαμε όλοι- και κάναμε ένα μικρό παρτάκι. Θέμα μας φυσικά ο Spiderman στον οποίο ο μαχαραγιός έχει ιδιαίτερη λατρεία.

παρτι spideman για αγόρι

Δεν έκανα μεγάλες ετοιμασίες, είναι η αλήθεια. Τα τελευταία χρόνια έχω βαρεθεί και να διοργανώνω και να βλέπω parties υπερπαραγωγή που αφενός θέλουν μια μικρή περιουσία και αφετέρου απαιτούν άπειρες εργατοώρες, από αυτές που πια δεν υπάρχουν. Έχω αποφασίσει λοιπόν, τα parties των παιδιών μου να είναι πιο λιτά και πιο οικονομικά. Λίγο η κρίση, λίγο το ότι δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος οδηγήθηκα στο να απλοποιήσω τα πράγματα. Και όσο περνάει ο καιρός βλέπω ότι ψάχνομαι για πιο εναλλακτικά πράγματα.

Για να στολίσω λίγο το σπίτι ώστε να κάνει διαφορά και στον μικρό, πήρα ένα κόκκινο τραπεζομάντηλο μιας χρήσης, μόνο που δεν το έστρωσα στο τραπέζι αλλά το κρέμασα στον τοίχο. Με φόντο αυτό το κόκκινο τραπεζομάντηλο λοιπόν, έπαιξα με μπλε στολίδια, ώστε να τιμήσω τα χρώματα μπλε και κόκκινο του Spiderman

spideman party decorations

Μπαλόνι foil μπλε με τον αριθμό 3, λίγα σημαιάκια και μπαλόνια, ροζέτα και φουντίτσες σε χρώματα μπλε. Στην μια άκρη, άπλωσα μια αράχνη με μπλεγμένες μέσα τις αράχνες που έτυχε να βρω σε κάποιο κατάστημα.

spider



Ένα banner στα χρώματα και με τις φιγούρες του Spiderman που μας ετοίμασε η Δώρα από το Pretty Party Ideas στόλισε τον χώρο μεταξύ των δυο φωτιστικών.

spiderman party



Από εκεί και πέρα λίγα διακοσμητικά πάνω στο τραπέζι, λίγα γλυκίσματα και φαγητό επί παραγγελία γιατί ο Αύγουστος θέλει ξεκούραση :)

spiderman party



Η πόρτα της εισόδου απλά στολίστηκε με μια ταινία που είχα αγοράσει μια ανύποπτη στιγμή και έτυχε να έχω.

party decoration


Για δωράκια για τους μικρούς καλεσμένους μας κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, αγόρασα μπωλάκια από αυτά που έχουν ενσωματωμένο καλαμάκι για τα corn flakes, για τα αγόρια με τον Spiderman και για τα κορίτσια με την Minnie, τα γέμισα με καραμελίτσες και έτοιμα.

spiderman party


Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε δυο κεράκια, ένα με τον αριθμό τρία για τον μαχαραγιό και ένα με τον αριθμό 40 γιατί είχε γενέθλια και ο μπαμπάς μας και του κάναμε έκπληξη!

spiderman party

Και οι τούρτες και για τους δυο εορτάζοντες οι οποίες ...είχαν την ιστορία τους! Για να μην μακρυγορώ, δεν υπήρχε ζαχαροπλαστείο για ζαχαροπλαστείο ανοικτό αυγουστιάτικα, οπότε τις παρήγγειλα στο ένα και μόνο που βρήκα ανοικτό. Πετάχτηκαν και οι δυο σχεδόν ολόκληρες (για να μην πω τι τράβηξα για την διακόσμηση και τελικά ήρθαν άλλα αντ' άλλων).

Φυσικά είχα τους καλύτερους βοηθούς γι αυτό και πρόλαβα να ετοιμάσω αυτά τα λίγα πράγματα έστω και στο παραπέντε! Ο εορτάζοντας μέσα στο πετσί του ρόλου του και η αδερφή του δίπλα να κάνει νάζια:


Κάπως έτσι, με λίγη διακόσμηση, με λίγα γλυκίσματα, με φαγητό επί παραγγελία, περάσαμε ένα χαλαρό απόγευμα με παιχνίδι και γέλια και κυρίως χωρίς άγχος! Ευτυχώς τα γλυκίσματα έμειναν και μας γλύκαναν και τις υπόλοιπες μέρες!



To banner, οι ροζέτες και τα toppers είναι από το eshop του Pretty Party Ideas! Eυχαριστούμε Δώρα!


31 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά Μάχη μου! Να τον χαίρεσαι τον μικρό σου. Τον νιώθω πάντως, είμαι κι εγώ παιδί που έχει γενέθλια μέσα στα Χριστούγεννα και γιορτή τέλη Ιουλίου. Αδικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδικία είναι Μάγδα μου, το ξέρω, γι αυτό και εγώ συνήθως κάνω το παρτάκι του τέλη Αυγούστου αν και έχει γενέθλια στις 19 και πάντα του στολίζω απλά δεν τα έχω δείξει τα parties του μέχρι στιγμής. Χρωστάω ακόμη το πρώτο και το δεύτερο αλλά ξέρεις τι γίνεται:όσο απομακρύνεσαι χρονικά απο το γεγονός ξεχνάς και αμελείς.

      Διαγραφή
  2. Καταρχάς να τον χαίρεσαι!!
    Δεύτερον θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου με την άποψη των πάρτυς. Λίγα πράγματα και καλά!!!
    Αυτό έχει σημασία για τα παιδιά...τα υπόλοιπα είναι για να ικανοποιήσουμε τον εγωισμό μας και την φιλαρέσκειά μας!!!
    Ναι να στολίσουμε το σπίτι, ναι να κάνουμε κάτι διαφορετικό χωρίς όμως υπερβολές!!!
    Τέλειο λοιπόν!!!
    Αααα και όσων αφορά το κομμάτι της αδικίας....τι να πω εγώ που έχω γιορτή και γενέθλια μαζί, και η Ιωάννα που γιορτάζει στις 7/1 και γενέθλια στις 16/1 ?? ένα παρτυ και τέλος!! Βέβαια αυτό είναι και καλό και κακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εγώ μια απο τα ίδια, γιορτή και γενέθλια μαζί, ένα δώρο ένα κέρασμα! Στην μικρή σου θα κάνεις party τρικούβερτο, τουλάχιστον να είναι μια φορά τον χρόνο αλλά να της μένει στην μνήμη!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά περάσατε και διασκεδάσατε! Πολύ μου αρέσει σαν θέμα ο spiderman!
    Έχει στυλ αυτό το παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ο άτιμος έχει! :)
      Να είσαι καλά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  4. Να τον χαίρεσαι Μάχη! Όποτε πάμε καλεσμένοι σε σπίτι με αγόρια ο spiderman είναι η σίγουρη επιλογή δώρου, είναι τρελαμένα όλα τα πιτσιρίκια!!
    Παλιότερα (στην δική μου εποχή) δεν είχαμε τόσα.. στολισμό, δωράκια για το τέλος. Υπήρχαν τα βασικά, φαγητά, γλυκά πατατάκια και καλά περνούσαμε και εμείς και οι μαμάδες!!
    Τα παιδιά έτσι και αλλιώς είναι ευτυχισμένα με πολύ λιγότερα από όσα τους προσφέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της ίδιας εποχής είμαστε! ούτε εμείς είχαμε τόσα! Η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά είναι ευτυχισμένα και μόνο που αισθάνονται ότι θα έρθουν οι φίλοι τους να παίξουν!

      Διαγραφή
  5. Να τα εκατοστήσει! ο μικρός το διασκέδασε οπότε αυτό μόνο κρατάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι θέλω να το βλέπω και εγώ γιατί πραγματικά ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος για κάτι μεγαλύτερο! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Όλα υπέροχα! Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το παρακάνουμε στα παιδικά πάρτι, το διαπίστωσα και εγώ φέτος έντονα και το ειχα γράψει πως όλα αυτά είναι κυρίως για μας τα παιδιά αρκούνται με πολύ πιο απλά πράγματα! Να τον χαίρεσαι υον κούκλο σου και τον άντρα σου! Πάντα γέροι, δυνατοί, ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου! υπερβάλλουμε γιατί θέλουμε το καλύτερο γι αυτά! δεν έχω μετανιώσει για τα υπερπαραγωγή που τους έχω κάνει, άλλωστε δεν ήταν από αυτά που σπαταλάς μια περιουσία, τα περισσότερα τα έκανα με τα χέρια μου, απλά δεν προλαβαίνω πια ειλικρινά!

      Διαγραφή
  7. Υγεία και καλότυχος και ο μικρός και ο μεγάλος χεχε! Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα συμφωνησω...τα παιδια χρειάζονται λίγα κ καλά για να περάσουν όμορφα! Μια χαρά τέλεια τα οργάνωσες όλα Μάχη, να τον χαίρεστε το μαχαραγιο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι, και εσύ να χαιρεσαι τα αγόρια σου!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ Μαράκι, και εσύ να χαιρεσαι τα αγόρια σου!

      Διαγραφή
  9. Θα συμφωνησω...τα παιδια χρειάζονται λίγα κ καλά για να περάσουν όμορφα! Μια χαρά τέλεια τα οργάνωσες όλα Μάχη, να τον χαίρεστε το μαχαραγιο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένο θέμα και σε μας ο spiderman. Η αληθεια ειναι οτι για τον στολισμο πιο πολυ μετρα η φαντασία. Να κάνεις απλα πραγματα με όσα διαθλετεις και να αγοράσεις λιγα και καλά. Να τον χαιρεσαι Μαχη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τον χαίρεστε Μάχη μου τον κούκλο σας! Υγιής καλοτυχος κ ευλογημένος από τον θεό να είναι! Όλα υπέροχα ήταν! Φανταστικό πάρτυ! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τον χαίρεστε Μάχη μου τον κούκλο σας! Υγιής καλοτυχος κ ευλογημένος από τον θεό να είναι! Όλα υπέροχα ήταν! Φανταστικό πάρτυ! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια χαρά είναι τα μικρά πάρτυ και τα παιδιά ευχαριστιούνται πάντα! Τα μεγάλα είναι και για μας λίγο, μην κρυβόμαστε :-) Και του χρόνου να είστε καλά με χελωνονιντζάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να το χαίρεστε Μάχη! Και του χρόνου! Φαντάζομαι σύγχυση για τις τούρτες! Τουλάχιστον χάρηκαν όλα τα υπόλοιπα τα παιδιά και οι καλεσμένοι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τους χαίρεσαι τους άντρες σου Μάχη μου!! Μια χαρά το πάρτυ σας !! Δεν χρειάζονται πολλά για να είναι χαρούμενα τα παιδάκια μας!! Θα έρθω να συμφωνήσω με Βέρα σχετικά με τα πάρτυ υπερπαραγωγή (στα οποία είμαι υπέρ όπως καταλαβαίνεις) ! Εμείς να περνάμε καλά είτε έτσι είτε αλλιώς! Τούρτες πρέπει να αρχίσεις να φτιάχνεις δικές σου !! Αφού το έχεις βρε παιδί μου!! Κρίμα που πετάχτηκαν... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να το προσπαθήσω ε?? δεν ξέρω αν θα προλάβω, έχω ένα θέμα με τους χρόνους! Σε ευχαριστώ Αθηνά!

      Διαγραφή
  16. Τέλειο το πάρτυ σας! Αν και δεν είμαστε και πολύ φαν του spiderman ακόμα μ'άρεσαν πολύ τα χρώματα κι η διακόσμηση. Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ θα ρθει και η σειρά σας για τον spiderman! νομίζω ότι είναι στάνταρ στάδια αυτά στα αγόρια πια! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...