5.10.16

Τα περνάμε όμορφα στο Playroom Cafe!

Όπως ίσως θα έχεις διαπιστώσει ως τώρα, είμαι μια μαμά που ψάχνεται συνεχώς να πηγαίνει τα παιδιά της σε νέα μέρη! Τους τελευταίους μήνες οι προτιμήσεις των παιδιών έχουν ξεφύγει από τους κλασικούς παιδότοπους (βλέπε φουσκωτά, μπαλάκια και τα συναφή) και ζητάνε περισσότερα μέρη όπου θα υπάρχει δημιουργική απασχόληση. Στα πλαίσια της αναζήτησης τέτοιων τόπων, σου έχω ήδη προτείνει το Monday!

Σήμερα επανέρχομαι με μια άλλη ανάλογη πρόταση! Πρόκειται για ένα καφέ με έναν μικρό χώρο δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά: το Playroom Cafe.  Βρίσκεται στα νότια προάστεια της Αθήνας και συγκεκριμένα κοντά στην Γλυφάδα. Πρόκειται για ένα μικρό καφέ όπου διαθέτει έναν μικρό παιδότοπο αλλά όχι με την κλασική έννοια. Δεν θα δεις φουσκωτά και όλα τα άλλα παιχνίδια που θα βρεις σε έναν παιδότοπο αλλά τραπεζάκια με πολλά επιτραπέζια παιχνίδια, χειροτεχνίες και κατασκευές. Η Ανδρονίκη, η κοπέλα που απασχολεί δημιουργικά τα παιδιά, κέρδισε και εμένα και τα μικρά μου από την πρώτη επίσκεψη!



Δεν είναι όμως μόνο χώρος για μικρά παιδιά. Στην βιβλιοθήκη τους υπάρχουν επιτραπέζια για μεγαλύτερα παιδιά αλλά και μεγάλους ενώ τα γλυκίσματα και τα παγωτά τους σίγουρα θα σε κερδίσουν από την πρώτη στιγμή!

Είναι ένας χώρος που μπορείς να απολαύσεις τον καφέ σου και το γλυκό σου ενώ τα παιδάκια σου απασχολούνται δημιουργικά, παίζοντας και δημιουργώντας!


Διαθέτει ακόμη και τουαλέτα στα μέτρα των παιδιών, κάτι που ενώ το έχουν δει σε πολλούς τόπους δημιουργικής απασχόλησης, σε αυτό το συγκεκριμένο καφέ φάνηκε να τους τραβάει την προσοχή (άβυσσος η ψυχή των μικρών!)


 Ο μαχαραγιός ενθουσιάστηκε με τα σπιτάκια αλλά και τα τουβλάκια ενώ η ταλιμπανούλα, ούσα του πιο δημιουργικού, το έριξε στις κατασκευές! 



Στην πρώτη μας επίσκεψη μου έφτιαξε κάρτα και στην δεύτερη αυτή την τσαντούλα!



To Playroom Cafe θα το βρεις στην οδό Δ.Γούναρη 41, στην Άνω Γλυφάδα!
Κόστος παιδιού στον παιδότοπο 3 ευρώ ανά παιδί (συμπεριλαμβάνεται φρεσκοστυμμένος  χυμός)
Για περισσότερες πληροφορίες δες ΕΔΩ και ΕΔΩ. 

Άλλες σχετικές προτάσεις και προτάσεις για βόλτα με τα παιδιά μπορείς να δεις παρακάτω:

MONDAY CAFE
 
 
LOCA FAMILY PARK

 
FLORIDA CAFE


SEFERLAND

NOTOS CAFE
ΑΛΣΟΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

PLAYMOBIL FUN PARK
ΠΑΡΚΟ ΦΛΟΙΣΒΟΥ

ΠΑΡΚΟ ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ



8 σχόλια:

  1. Αυτές είναι από τις αγαπημένες μου αναρτήσεις στο blog σου. Γιατί πραγματικά στην Αθήνα είναι τόσο δύσκολο να βρεις ωραίους, καθαρούς χώρους που σέβονται τα παιδιά και θέλουν να περάσουν καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνω σε ολα με την Μάγδα απο πάνω μου!
    Τις λατρεύω αυτές τις αναρτήσεις. Και αυτο που μου αρέσει πραγματικά ειναι που βρισκεις λύσεις που μπορουμε να πηγαίνουμε ολοι και να περναμε
    Και ολοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α τι καλά!Πολυ ενδιαφέρουσα πληροφορία!Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο βρε Μάχη! Από πέρυσι το παλεύω να πάω με το κορίτσι μου και όλο κάτι τυχαίνει... Ελπίζω και εμείς να τα καταφέρουμε σύντομα. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια Μάχη μου! Πάντα διαβάζω τις προτάσεις σου για δημιουργική απασχόληση των παιδιών μας!!! Βρίσξω και αυτή σου την πρόταση, δελεαστική...θα επισκεφθούμε το χωρο σύντομα! Ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια Μάχη μου! Πάντα διαβάζω τις προτάσεις σου για δημιουργική απασχόληση των παιδιών μας!!! Βρίσξω και αυτή σου την πρόταση, δελεαστική...θα επισκεφθούμε το χωρο σύντομα! Ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια μέρη για να περάσουν τα παιδιά όμορφα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίος χώρος πραγματικά! Κρίμα που είναι μακριά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...