Σελίδες

18.10.16

Έληξε-Νικητές για το ''Η γιαγιά μου και ο παππούς μου" - Εκδόσεις Ψυχογιός

Ο διαγωνισμός μας έληξε!
Είχαμε 85 συμμετοχές εκ των οποίων οι 79 έγκυρες (πολλές διπλοκαταχωρήσεις, παιδιά). Από τις 79 συμμετοχές έγινε κλήρωση μέσω του random.org και το νούμερο που κερδίζει είναι το νούμερο συμμετοχής 18!



Το οποίο αντιστοιχεί στο όνομα:




Η Κωνσταντίνα Μακρυπίδη είναι η τυχερή που κερδίζει ένα αντίτυπο του παιδικού βιβλίου ''Η γιαγιά μου και ο παππούς μου'' της Ρ.Μπουμπουρή από τις Εκδόσεις Ψυχογιός. Η τυχερή θα ενημερωθεί με προσωπικό μήνυμα για την παραλαβή του δώρου της. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί εντός της προκαθορισμένης ημερομηνίας από την ενημέρωσή της, η κλήρωση θα επαναληφθεί για την ανάδειξη νέου νικητή. 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμμετοχές σας! Μείνετε συντονισμένοι, έρχονται και άλλοι διαγωνισμοί!




Η γιαγιά και ο παππούς είναι για την ελληνική οικογένεια οι αφανείς ήρωες, αυτοί που θεωρούν ''του παιδιού τους το παιδί δυο φορές παιδί τους'' και όχι απλά το θεωρούν, αλλά το πιστεύουν και το υποστηρίζουν με όλο τους το είναι, με λόγια αλλά κυρίως με πράξεις. Έχω την τύχη, να έχω πολύ κοντά τους γονείς μου, να εμπιστεύομαι σε αυτούς τα παιδιά μου τις ώρες που εργάζομαι και να νιώθω ήσυχη. Ναι, ΗΣΥΧΗ! Γιατί ξέρω ότι ο παππούς και η γιαγιά θα ''κακομάθουν'' τα παιδιά (η έννοια του όρου είναι αμφιλεγόμενη και χωρά συζήτηση), θα τα κανακέψουν, θα τα καλύψουν αλλά παρόλα αυτά ξέρω ότι δεν θα μπορούσα να είχα επιλέξει καλύτερους φροντιστές -πέρα από την μαμά και τον μπαμπά.


Ψυχογιός παιδικά



Έτσι, όταν τις προάλλες είδα στο βιβλιοπωλείο των Εκδόσεων Ψυχογιός το νέο παραμύθι της Ρ.Μπουμπουρή με τίτλο ''Η γιαγιά μου και ο παππούς μου'', το αγόρασα δίχως δεύτερη σκέψη. Πρόκειται για ένα τρυφερό παραμύθι που περιγράφει με όμορφες εικόνες και λέξεις αυτό που είναι για την γιαγιά και τον παππού τα εγγόνια τους! Πηγή και νόημα ζωής!


βιβλία για παιδιά 2-4 ετών


Το παραμύθι ανήκει στην σειρά ''Μπανάνα'' και είναι κατάλληλο για παιδάκια 2-4 ετών. Δεν είναι πυκνογραμμένο ώστε να γίνεται κουραστικό για τις ηλικίες αυτές, η γλώσσα του είναι απλή αλλά τα μηνύματα που περνάει είναι άμεσα και κατανοητά στα παιδάκια τόσο μικρής ηλικίας! Ο γιος μου -ηλικίας 3 ετών- το παρακολουθεί πάντα προσεκτικά και μάλιστα του αρέσει να κοιτάζει την εικονογράφηση -επιμελημένη εξαιρετικά από την Χ.Σπυρίδωνος- και να συγκρίνει τον παππού και την γιαγιά του παραμυθιού με τον πραγματικό παππού και γιαγιά του! Αντίθετα, η κόρη μου -ηλικίας 5,5 ετών- το θεωρεί πολύ εύκολο και μικρό για την ίδια. 


Εκδόσεις Ψυχογιός

Οι Εκδόσεις Ψυχογιός χαρίζουν σε έναν αναγνώστη του blog ένα αντίτυπο του παιδικού βιβλίου της Ρ.Μπουμπουρή ''Η γιαγιά μου και ο παππούς μου". Για να το διεκδικήσετε, κάντε τα παρακάτω βήματα:

1. Κοινοποιήστε την φωτό του διαγωνισμού που θα βρείτε καρφιτσωμένη ΕΔΩ

2. Συμπληρώστε τα στοιχεία της παρακάτω φόρμας




3. Προαιρετικά και μόνο αν θέλετε να μαθαίνετε νέα μας ή και να συμμετάσχετε σε επόμενους διαγωνισμούς, κάντε like στις σελίδες μας για να ενημερώνεστε:



διαγωνισμός παιδικό βιβλίο


Όροι συμμετοχής και διευκρινίσεις διαγωνισμού:

1. Γίνονται δεκτές συμμετοχές μόνο από Ελλάδα και έγκυρη θεωρείται μια και μόνη συμμετοχή ανά λογαριασμό fb.
2. H κλήρωση θα γίνει μέσω του Random.org και ο νικητής θα ενημερωθεί από εμένα με προσωπικό μήνυμα στο e-mail  ή στον λογαριασμό fb που θα έχει δηλώσει στην φόρμα. Σε περίπτωση που ο νικητής δεν εμφανιστεί εντός 3 ημερών από την αποστολή του μηνύματος, η κλήρωση θα επαναληφθεί για την ανάδειξη νέου νικητή στη θέση του.
3. Αποστολή/Παραλαβή δώρου: α) σε περίπτωση που ο νικητής είναι κάτοικος Αττικής η παραλαβή του βιβλίου θα γίνει από το βιβλιοπωλείο των Εκδόσεων Ψυχογιός στο κέντρο της Αθήνας (Μπενάκη 13-15, Εξάρχεια), β) σε περίπτωση που ο νικητής είναι κάτοικος επαρχίας η αποστολή του βιβλίου θα γίνει ταχυδρομικώς και τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον δωροθέτη, δηλαδή τις Εκδόσεις Ψυχογιός.
4. To δώρο δεν ανταλλάσσεται με χρήματα ή με άλλο δώρο.
5. Η διάρκεια του διαγωνισμού ορίζεται από δημοσίευσής του ως και την Δευτέρα 24/10/16.
6. Ο παρών διαγωνισμός θα δημοσιευτεί σε διάφορα sites διαγωνισμών.

Καλή επιτυχία σε όλους!





1 σχόλιο:

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...