11.3.16

Γράμματα από σιλικόνη για το παιδικό δωμάτιο!

Τον τελευταίο καιρό τα έχω βάλει με το παιδικό δωμάτιο! Προσπαθώ να το ομορφύνω αλλά και να το κάνω πιο λειτουργικό αφού φιλοξενεί δυο παιδιά και μάλιστα αντίθετου φύλου. Από καιρό ήθελα να φτιάξω τα μονογράμματα τους ώστε να διακοσμήσουμε μαζί με άλλα καδράκια έναν τοίχο. Όμως δεν αποφάσιζα πως θα τα κάνω: με λουλουδάτο χαρτόνι? με βαμμένο αφρώδες υλικό? με ξύλο? Και εκεί που σκεφτόμουν το πως, μου ήρθε μια ιδέα! Σιλικόνη, ναι σιλικόνη!

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

Ίσως έχετε δει που τα Χριστούγεννα πολλοί φτιάχνουν χιονονιφάδες από σιλικόνη. Αυτό το diy μου ήρθε στο μυαλό και είπα να το δοκιμάσω για να φτιάξω τα αρχικά γράμματα των ονομάτων των παιδιών μου.

Η διαδικασία είναι πολύ απλή!
Θα χρειαστούμε:
- γράμματα εκτυπωμένα σε απλή κόλλα με γραμματοσειρά της αρεσκείας μας
- λαδόκολλα
- πιστόλι σιλικόνης
- χρώματα

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

1. Τύπωσα σε μια χοντρούτσικη γραμματοσειρά τα αρχικά των ονομάτων τους.
Στην συνέχεια τοποθέτησα την κόλλα με το αρχικό και από πάνω ένα κομμάτι λαδόκολλα.
2. Πέρασα με το πιστόλι σιλικόνης αρχικά τα περιγράμματα των αρχικών και το άφησα να στεγνώσει λίγο ώστε όταν κάνω το γέμισμα να μην τρέξει η σιλικόνη έξω από τα γράμματα.

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

3. Στην συνέχεια γέμισα το εσωτερικό των γραμμάτων με μπόλικη σιλικόνη. Προσέξτε να γεμίσετε καλά με σιλικόνη γιατί όπως στεγνώνει αφήνει κενά σε κάποια σημεία.
4. Αφού το άφησα να στεγνώσει καλά, περίπου μισή ώρα, με την βοήθεια ενός μαχαιριού, αφαίρεσα το γράμμα από την λαδόκολλα. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που χρησιμοποιούμε λαδόκολλα, για να μπορούμε να ξεκολλήσουμε το γράμμα. Αν το κάναμε απευθείας στο χαρτί δεν θα ξεκολλούσε και θα το έσκιζε.

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

5. Αφού τα αφαίρεσα από την λαδόκολλα, το φωτογράφισα σε μαύρο φόντο για να δείτε πόσο συμπαγές και λευκό έγινε!
6. Και ήρθε η ώρα του βαψίματος, σε αυτό βοήθησε πολύ η ταλιμπανούλα!

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

Έβαψε αρχικά το δικό της μονόγραμμα:
silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

Και έπειτα του αδερφού της:

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

Αφού τα περάσαμε δυο χέρια (ένα η ταλιμπανούλα ένα η μαμά) τα αφήσαμε στην βεράντα να στεγνώσουν καλά!

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

Και αφού στέγνωσαν, τα κολλήσαμε με απλή κόλλα σε λευκό χαρτόνι και τα βάλαμε σε κορνίζες!

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

Νομίζω ότι δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε περισσότερο τόσο ίδια χρώματα σε κορνίζες και μονογράμματα!

silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο

Τώρα μένει να τοποθετηθούν στον τοίχο μας, αλλά αυτό αφενός χρειάζεται σκέψη και συνδυασμό αφετέρου θα το δείτε σε άλλη ανάρτηση! 

Εσείς τι λέτε? Καλά δεν τα καταφέραμε?
silicon letters, γράμματα από σιλικόνη, παιδικό δωμάτιο


Μπορείτε να δείτε πως αξιοποιήσαμε τα παραπάνω γράμματα από σιλικόνη, στην διακόσμηση του παιδικού μας, πατώντας εδώ!

Διακόσμηση των τοίχων του παιδικού μας δωματίου!
 

37 σχόλια:

  1. Άψογα θα έλεγα! Τέλειος ο συνδιασμός χρώματος κορνιζας-μονογραμματος! Πρωτότυπη ιδέα, πρώτη φορά τη βλέπω! Καλό τριήμερο Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελεια ιδέα!!! Μπράβο στη μαμά και την Κατερινουλα! Τα έχω δει κι εγώ αυτά τα DIY με τη σιλικόνη και το αποτέλεσμα είναι όντως πολύ ωραίο! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν το περίμενα ότι θα έβγαιναν τόσο καλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα είναι! Άντε να το φτιάξεις αυτό το δωμάτιο να πάρουμε κι εμείς οι υπόλοιποι ιδέες που τρωγόμαστε αλλά ακόμη δεν έχουμε κάνει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν το γιοφυρι της Άρτας είναι αυτό το παιδικό μας, εγώ φτιάχνω κάποιοι άλλοι χαλάνε!

      Διαγραφή
  4. Τι λες τωρα; Ουαου!!! Δεν το περίμενα να βγουν τόσο όμορφα, μπράβοοοο!!!! Αυτό το παιδικό δωμάτιο είναι σπαζοκεφαλιά.. Φαντάσου πχ εμείς.. το παιδικό δωμάτιο το εχουνε κοινόβιο για όλους. Το βράδυ κοιμάται ο μπαμπάς, το μεσημέρι η Αναΐς.. εγώ έχω το γραφείο.. η Αναΐς έχει κάνει κατάληψη σε ότι ντουλάπι και συρτάρι υπάρχει.. Πατάς παντού λουτρινα και πλαστελίνες γιατί είναι και σούπερ playroom γθα τις δύο μας όλη μέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι λέει σπαζοκεφαλιά! για εμένα είναι πολυ δύσκολο δωμάτιο!

      Διαγραφή
  5. τι ομορφα !!! Ωραια ιδεα Μαχη μου!!! Και ευκολη!!! Την βαζω στα υποψην!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω δει και εγώ τις χιονονιφάδες με τη σιλικόνη!Πολύ όμορφη κατασκευή Μάχη,καλόΣαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα έγιναν!!!! Θα το προσπαθήσουμε κ εμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα. Και ταίριαξαν με τις κορνίζες!. Εμένα μου ήρθε και η ιδέα να μπει και λίγο glitter αλλά μετά σκέφτηκα ότι σε αγόρια δεν ταιριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκλίτερ έχω βάλει αλλού και δεν ήθελα να τα κάνω και αυτά γιατί θα μπουν στον ίδιο τοίχο!

      Διαγραφή
  9. πολύ ωραία η ιδέα σου Μάχη!!! πολύ μου άρεσε που τα χρωμάτισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα και ανυπομονώ να τη δω στολισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πως ανυπομονώ, αχαχαχα! δεν φτάνει ποτέ αυτός ο χρόνος!

      Διαγραφή
  11. Τελεια ιδεα!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίθανη ιδέα και με υλικά που λίγο πολύ όλοι έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναιτο σημαντικό! να αξιοποιούμε ότι έχουμε!

      Διαγραφή
  13. Καλέ!!!!
    αυτό είναι και πανεύκολο!! ω! κ γρήγορο σχετικά για να μη βαριούνται οι μικροί καλλιτέχνες μας κ σίγουρα διασκεδαστικότατο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες? πανευκολάκι! ευκολία και γρηγοράδα είναι και τα δικά μου κριτήρια για κατασκευές με τα παιδιά!

      Διαγραφή
    2. Μας έδωσες την έμπνευση!!!
      Φτιάξαμε λουκάνικα από σιλικόνη!!! κ μπιφτέκια!!! χα χα
      Λίγο λεπτούτσικα όλα τους αλλά σουπερ!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ναι λεπτά βγαίνουν, υποθέτω για να βγουν πιο χοντρά, θα πρέπει να κάνεις ένα στρώμα σιλικόνης, να το αφήσεις να στεγνώσει καλά και μετά δεύτερο στρώμα κλπ. αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να χαλάσεις τόση σιλικόνη

      Διαγραφή
  14. πανεμορφα! παντως η κορη μου το glitter το θελει οποτε θα φτιαξω παρομοια αλλα με στικ σιλικονης με glitter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά δεν ήθελα γκλιτερ γιατί το έχω αλλού αφενός και αφετέρου δεν βρήκα γκλίτερ με σιλικόνη σε αυτά τα χρώματα

      Διαγραφή
  15. Κορίτσια το γκλιτερ το σκέφτηκα και είχα και ράβδους αλλά δεν το ήθελα στο συγκεκριμένο project. Το έχω αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ πρωτότυπη ιδέα Μάχη μου και έχει χίλιες δυο εφαρμογές! Πολλά μπράβο σε μαμά και κόρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία ιδέα πραγματικά για το παιδικό δωμάτιο. Μου αρέσει που πάντα έχεις από δίπλα και την βοηθό σου, η οποία είναι μάλιστα και πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πρωτότυπη ιδέα Μάχη, μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...