Σελίδες

18.3.16

Ιδέες για Πασχαλινά αυγά!

Είμαστε σχεδόν ενάμιση μήνα πριν το Πάσχα!

Καιρός να αρχίσουμε να βλέπουμε Πασχαλινές κατασκευές και διακοσμήσεις, να πάρουμε ιδέες και να προλάβουμε να τις υλοποιήσουμε! Σήμερα θα δούμε κατασκευές και διακοσμήσεις με Πασχαλινά αυγά. Είτε πρόκειται για φυσικά αυγά είτε για πλαστικά ή από αφρώδες υλικό πάμε να δούμε πως μπορούμε να τα μεταμορφώσουμε!



Θα ξεκινήσω όμως λίγο ανάποδα! Πρώτα θα σας παρουσιάσω ένα tutorial για το πως μπορείτε να φτιάξετε όμορφες πασχαλινές αυγοθήκες από πηλό, πατήστε τον σύνδεσμο κάτω από την εικόνα για να δείτε αναλυτικά τις οδηγίες:

egg cup bunnies
www.sculpey.com

Πως μπορούμε να μεταμορφώσουμε τα πασχαλινά αυγά? Μα μπορούμε να τα κάνουμε να δείχνουν σαν φλαμίγκο! Με το αυγό να παίζει το ρόλο του σώματος του φλαμίγκο και με λίγο χαρτόνι για να σχηματίσουμε το κεφάλι-λαιμό και τα φτερά, έτοιμα τα φλαμίγκο-αυγά μας:
flamigo easter eggs
www.mademoiselleclaudine-leblog.com
Θήκες για τα αυγά μας σε σχήμα αυγού σε ωραίο φυσικό χρώμα:

cocoandmingo.com
Αυγά σταυροβελονιά είχατε φανταστεί ποτέ? και όμως γίνεται! πατήστε τον σύνδεσμο για να δείτε τις οδηγίες:

embroidery easter eggs
crafts.tutsplus.com
Σπάμε το αυγό, φυτεύουμε μέσα σπόρους και έχουμε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα:
stylizimoblog.com
Αυγά σε ρόλο πρωταγωνιστικό!


decorative easter eggs
pysselbolaget.se

Και το αγαπημένο μου χρυσό επίκαιρο και φέτος! Είτε σε κομφετί είτε βουτηγμένα σε sprinkles χρυσού!
confetti easter eggs
studiodiy.com

liebesbotschaft.blogspot.gr

Λαχταριστή μους σοκολάτα μέσα σε τσόφλια αυγών, μια πρόταση για το γλυκό του εορταστικού τραπεζιού!
easter eggs filled with chocolate mousse
ourchocolateshavings.blogspot.gr

Αυγά διακοσμημένα σαν παγωτό χωνάκι!
easter eggs painted like icecream
karaspartyideas.com

Αυγά με μουστάκια, με τάση που επικρατούσε και τα προηγούμενα χρόνια!
mustache easter eggs
www.number-2-pencil.com

Αυγά ασπρόμαυρα και με γεωμετρικά σχέδια! Μια τάση που είδαμε φέτος και μάλλον θα επικρατήσει!
www.aliceandlois.com
Διακοσμητικά αυγά βουτηγμένα σε χρώμα, για πολύ μοντέρνα διακόσμηση!

sixandahalfstitches.typepad.com

Από τις αγαπημένες μου προτάσεις: και χρωματισμένα σε αγαπημένα χρώματα και σχεδιάκια και χρυσό!

shopwalkinlove.com

Και περνάμε στα αγαπημένα καρτούν των παιδιών!
''Μαμά τα αυγά ντύθηκαν χελωνονιτζάκια!'' αυτή ήταν η αντίδραση του μαχαραγιού όταν τα είδε!
apumpkinandaprincess.com


Τα minions κυρίευσαν και τα αυγά! 

apumpkinandaprincess.com
 

Φαντάζεστε την αντίδραση της κόρης μου όταν είδε τα παρακάτω αυγά? αν όχι, βάλτε οποιοδήποτε κοριτσάκι να δει την επόμενη φωτογραφία! Αυγά α λα disney frozen! η εγγυημένη επιτυχία αν έχεις κορίτσι στο σπίτι!


disney frozen easter eggs
apumpkinandaprincess.com


Η kokeshi doll τώρα και σε αυγό!

www.thirstyfortea.com

Και αν τα αγοράκια παραπονιούνται, μπορούμε να φτιάξουμε και αυγά εμπνευσμένα από τους ήρωες του star wars αλλά και αυγά νίτζα:

frugalfun4boys.com




ninja easter eggs
www.ohohblog.com

Ακόμη και οι μπαμπούσκες ή ματριόσκες αποτυπώνονται σε αυγά, όρεξη να χεις!

www.ohohblog.com

 Και επιστρέφουμε σε αυγά αριστουργήματα για την διακόσμηση του χώρου μας όπου το αγαπημένο μεταλλικό χρώμα (χαλκός-ασήμι-χρυσό) κυριαρχεί:
www.delineateyourdwelling.com
Άλλη μια ιδέα που μου πήρε το μυαλό και σίγουρα θα την κάνω, κοτετσόσυρμα, πούπουλο και αυγό!


sinnenrausch.blogspot.gr

Και για το τέλος, κάτι πολύ chic! αυγά σε φυσικό χρώμα με χρυσά ζωάκια μινιατούρες κολλημένα πάνω τους! Και αυτό θα το δοκιμάσω!

www.flaxandtwine.com


Αυτές ήταν οι πρώτες πασχαλινές μου προτάσεις για φέτος! Ανυπομονώ να αρχίσω και τα δικά μου diy τώρα που μπήκα στο κλίμα!

Εσείς τι από τα παραπάνω θα δοκιμάζατε να φτιάξετε?




33 σχόλια:

  1. Βλέπω τα αυγά μας φέτος να είναι μινιον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία που δείχνουν όλα! Αλλά δεν μου αρέσει το Πάσχα ρε παιδί μου. Δεν μπορώ να εμπνευστώ από τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να αναθεωρήσεις και να επιστρέψεις πάραυτα! αν δεν σε εμπνέει το Πάσχα, δοκίμασε να εμπνευστείς από την άνοιξη! φέτος ιδίως που είναι τόσο αργά Πάσχα μια χαρά, μέσα στο κλίμα θα είσαι!

      Διαγραφή
  3. Γέλασα πολύ με τις μπαμπούσκες Μάχη! Αλλά μάλλον μου έδωσες ιδέα για να φτιάξω τα μίνιονς τελικά. Όχι πολλά! Δυο-τρία για τα παιδιά!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάταγο αυτά τα μινιονς τελικά! το σίγουρο είναι ότι είναι πολύ πιο εύκολα από τις μπαμπούσκες! και εμένα με εντυπωσίασαν αλλά πολύ λεπτοδουλειά και χρόνος μηδέν!

      Διαγραφή
  4. Ω!!!! τελειες ιδεες! ειδικα τα star wars τα λατρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω τα ασπρόμαυρα.... Ωραίες ιδέες ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Μύρισε μύρισε! καιρός να ανασκουμπωθούμε για κατασκευές!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες ιδέες για τα αυγά, αλλά ξεχωρίζω πάντα και τις πρωτότυπες αυγοθήκες, όπως τα λαγουδάκια.
    Αυτές τις είχα φτιάξει πέρυσι:
    http://oneiropeioio.blogspot.gr/2015/04/diy.html
    Για να δούμε φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις είδα! τέλειες! και φέτος με υγεία εύχομαι!

      Διαγραφή
  8. Καλά μερικά δε παίζονται!!!!!
    Πάντα όμως απορούσα (και συνεχίζω να απορώ) πως τα καταφέρνουν με τα αυγά;;;
    Δε σπάνε;;; δε χαλάνε;;;;
    Εγώ με το ζόρι τα βάφω απλώς κόκκινα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια δοκιμή θα μας πείσει! και εγώ απόρησα για μερικά αλλά στην τελική υπαρχουν και τα ψεύτικα που μπορούμε να διακοσμήσουμε!

      Διαγραφή
  9. ομορφεςς ιδέες ... πρέπει να ετοιμαζόμαστε για το πάσχα σιγά - σιγά.. ξετρελάθηκα με τα αυγουλάκια παγωτό!!!ψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι γλυκα αυτά με τα παγωτά! μπράβο στην δημιουργό που το σκέφτηκε!

      Διαγραφή
  10. Είναι τέλεια όλα!! Τα ζωγραφισμένα με φατσούλες αντρικές μου αρέσουν και σκεφτόμουν να βράσω μερικά και να το δοκιμάσω! Βέβαια τη παράσταση κλέβουν οι νίτζα!!! Τώρα για ντεκόρ στο σπίτι θα έφτιαχνα αυτά με το κοτετσόσυρμα, πολύ όμορφη ιδέα!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αυτό με το κοτετσόσυρμα με εντυπωσίασε και εμένα! ειμαστε του ρομαντικού βλέπεις!

      Διαγραφή
  11. Αυτά με το παγωτό μου έχουν κλέψει την καρδιά περισσότερο από όλα! Με το χρυσό, τα έχω κάνει παλιότερα και πραγματικά είναι πολύ ωραία στολισμένα!Γενικά, τα τελευταία χρόνια απολαμβάνω τις δημιουργίες με τα αυγά. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα θυμάμαι τα δικά σου με το χρυσό! εγω με φυσικά αυγά δεν το έχω, κλασικές μέθοδοι και πάλι με δυσκολεύουν, οπότε θα πειραματιστώ με ψεύτικα!

      Διαγραφή
  12. Ειναι όλες φανταστικές ιδέες ειδικά τα μινιόν και τα αλλα με το glitter τα λάτρεψα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Yπέροχες ιδέες! <3
    xo,
    ohmydalringdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα...Μου άρεσε πολύ το κοτετσόσυρμα!!!!Είναι όμορφο και πρωτότυπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφες ιδέες! Αυτά τα ασπρόμαυρα έχω από πέρσι που τα γλυκοκοιτάζω αλλά δεν έβρισκα λευκά αυγουλάκια κλαψ κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχες ιδέες Μάχη! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο πολύ μου αρέσουν! Τα λατρεύω τα περίτεχνα αυγουλάκια! :) Ανυπομονώ να έρθει η ώρα να φτιάξουμε και εμείς! Και φυσικά φέτος θα έχουμε και χελωνονιντζάκια, μου άρεσε τόσο πολύ η ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...