Σελίδες

26.2.16

Χρόνια πολλά Κατερίνα!

26 Φεβρουαρίου 2011: Στις 13.35 μετά από 16 ώρες φυσιολογικού τοκετού, έρχεται στην ζωή μας το Κατερινιώ μου!

Σήμερα, γίνεται 5 χρονών. Τι να πω η μάνα που να μην είναι χιλιοειπωμένο? 


Η Κατερίνα ή Τένια όπως στην ίδια αρέσει ή ταλιμπανούλα όπως την ξέρετε εσείς, ήρθε και μας έκανε από ζευγάρι οικογένεια, μετά από αποβολές. Είχα χάσει δυο αγοράκια, και θυμάμαι πόσο παρακάλαγα μέσα μου να είναι κορίτσι όταν έμαθα ότι είμαι έγκυος ξανά. Δεν ξέρω αν τελικά το παρακάλαγα γιατί φοβόμουν μήπως έχει την ίδια τύχη με τα αγόρια μου ή γιατί το προαισθανόμουν πως θα ήταν κορίτσι. Όπως και να χει, ήρθε και ομόρφυνε την ζωή μας.

Αυτό το παιδί είναι -τις περισσότερες φορές- η χαρά της μάνας!

Είναι ήσυχη! Τόσο ήσυχη που μόνο όταν ήρθε στην ζωή μας ο Χρήστος μου καταλάβαμε τί είναι να έχεις ατίθασο παιδί στο σπίτι! Από ημερών κοιμόταν συνεχόμενα ολόκληρη την νύχτα, σε βαθμό που την ξυπνούσα να δω αν είναι καλά!

Είναι όμορφη! Πολύ όμορφη! (ε καλά τι θα έλεγα) Και ας μην μου μοιάζει!
Έχει αυτό το λευκό προσωπάκι με τα φουσκωτά μαγουλάκια και αυτά τα μαλλάκια-βίδες που το πλαισιώνουν! Και όταν γελά κάνει ένα μικρό λακάκι στο ένα μόνο μαγουλάκι!


Είναι έξυπνη! Πολύ έξυπνη! όπως είναι και τα παιδιά όλων των μανάδων!
Αντιλαμβάνεται τα πάντα, ακόμη και όταν εσύ νομίζεις ότι δεν δίνει σημασία ή είναι απορροφημένη αλλού. Θα ρθει η ώρα σε ανύποπτο χρόνο που θα σου αποδείξει ότι παρακολουθούσε για τα καλά!

Είναι συνεργάσιμη!....τις περισσότερες φορές!
Της αρέσει να βοηθάει στις δουλειές, όταν της πεις κάτι θα το κάνει αμέσως και θα το θυμάται να το κάνει και την επόμενη φορά!

Είναι βιβλιοφάγος....και ας μην διαβάζει ακόμη! (αυτό δεν το πήραμε από τα jumbo!)
Έχει ήδη μια τεράστια συλλογή από παραμύθια και πάντα ζητάει και άλλα! και θέλει να τα διαβάζουμε, πολλά και απο πολλές φορές!

Είναι τακτική! ...σε βαθμό εκνευρισμού..δικού μου!
Ο,τι και αν της αγοράσεις, πάει και το κρύβει για να το ''ασφαλίσει'' από τον αδερφό της! Τα κρύβει όμως τακτοποιημένα, και κάθε πράγμα έχει την δική του θέση! και πιστέψτε με, πολύ δύσκολα θα δεχτεί να αλλάξει θέση δικό της πράγμα! 

Είναι νοικοκυρά!
Βάζει τα φρεσκοσιδερωμένα ρούχα της μόνη της στα συρτάρια της, μαζεύει ό,τι παίζει μόλις τελειώσει και θέλει πάντα το ριχτάρι του καναπέ που κάθεται να είναι ισιωμένο στην εντέλεια! Μόνο.....που δεν το ισιώνει μόνη της!

Είναι crafter! ω ναι!
Όλα τα σύνεργα μου έχουν αποκτήσει πλέον και άλλο αφεντικό! Της αρέσει να ζωγραφίζει, να κόβει, να κολλάει αλλά περισσότερο από όλα της αρέσουν τα πραγματάκια της μαμάς! γι αυτό πολύ συχνά θα την ακούσεις να λέει ''βαριέμαι'' με την ελπίδα να βγάλει η μαμά αυτα τα μπιχλιμπίδια που κρύβει για να τα αξιοποιήσει η μικρή crafter!

Είναι χαδιάρα! Σε αντίθεση με τον μαχαραγιό!
Θέλει να είμαστε αγκαλιά ατελείωτες ώρες, έρχεται συνεχώς τριγύρω μου για φιλάκια και χάδια, με προσφωνεί ''μανουλάκι μου'' και παιδικές ταινίες πρέπει να βλέπουμε απαραιτήτως αγκαλιασμένες! 



Δεν είναι όμως μόνο αυτά. Γιατί μπορεί να είναι μικρή ακόμη, ένα τόσο δα ανθρωπάκι, αλλά είναι άνθρωπος και αυτή! Και έχει και τις άλλες στιγμές!

Είναι γκρινιάρα! Πολύ όμως!
Αν αρχίσει την γκρίνια καλύτερα να έχω πρόχειρες ωτοασπίδες!

Είναι στριγκλιάρα!
Εκείνη την ώρα είμαι εγώ που θέλω λεξοτανίλ! Έχει βρει την στριγγλιά σαν αντίδραση στα πειράγματα του αδερφού της (όπου πείραγμα μπορεί να είναι απο το ότι της τραβάει το μαλλί, της άρπαξε ένα παιχνίδι μέχρι και να πέσουν κάποιες ψιλές μεταξύ τους) και την χρησιμοποιεί στο έπακρο!

Είναι παραπονιάρα!
Μπορεί να αρχίσει να παραπονιέται γιατί δεν την αγκάλιασα....τα τελευταία 5 λεπτά! ενώ βλέπει πως μαγειρεύω/κάνω δουλειές/τρέχω εκείνη την ώρα!

Είναι ζηλιάρα!
Κάποιες φορές νομίζω ότι μετράει πόσες αγκαλιές απολαμβάνει η ίδια και πόσες ο αδερφός της, αν του αδερφού της είναι μισή παραπάνω ή νομίζει ότι είναι μισή παραπάνω, αρχίζουν τα όργανα (βλέπε ''παραπονιάρα")

Είναι πεισματάρα!
Αυτό είναι και καλό και κακό! Πεισμώνει μέχρι να καταφέρει κάτι αλλά πεισμώνει και αν δεν θέλει να κάνει κάτι που της έχεις ζητήσει! Και δεν αλλάζει με τίποτα γνώμη! 



Είναι..είναι πολλά αυτό το παιδί μου, όπως και το άλλο, αλλά σήμερα είναι η μέρα της
κόρης μου! Η μέρα που γίνεται 5 χρονών. Η μέρα που διάλεξε από μόνη της ότι δεν θέλει πάρτι αλλά ένα γραφείο ως δώρο! Και με συγκίνησε η απόφαση της και η εμμονή σε αυτήν, ιδίως από την στιγμή που δεν ήταν κάτι που είχε ακούσει να το συζητάμε ώστε να της εντυπωθεί. Με έκανε να αντιληφθώ ότι έχει αρχίσει και λαμβάνει αποφάσεις μόνη της και ότι στο μυαλό της έχει αρχίσει η διαδικασία διαχωρισμού αναγκών απο ψυχαγωγία. Γιατί για την ίδια το γραφείο είναι μια ανάγκη όπως μας είπε, αφού θέλει να βάλει εκεί τα πράγματά της και τα βιβλία της να τα έχει τακτοποιημένα! Και αν και αρχικά μας φάνηκε τραβηγμένο για ένα παιδί 5 ετών που είναι ακόμη στο προνήπιο να θέλει γραφείο, τελικά αποφάσισαμε να της δωρίσουμε το πολυπόθητο γραφείο. Και δεν μπορώ να σας περιγράψω την χαρά της! Αλλά αυτό είναι θέμα άλλης ανάρτησης!

Να ζήσεις κοριτσάκι μου! Να είσαι γερή, να είσαι ευτυχισμένη, να είσαι δημιουργική, να είσαι αγαπητή, να είσαι πάντα περιστοιχισμένη από καλούς ανθρώπους. Να είναι πολλές οι χαρές σου και οι λύπες σου δικές μου, να τις κουβαλάω εγώ για εσένα. Μόνο υγεία, χαρά και δημιουργικότητα να έχουν τα χρόνια σου! Χρόνια πολλά μωρό μου!

 

58 σχόλια:

  1. Χιλιόχρονο το κοριτσάκι σου Μάχη μου,να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά και εσείς να την καμαρώνετε!!
    Πολύ όμορφα λόγια,συγκινητικά και γεμάτα αγάπη!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Λαμπρινή μου, αχ πόση αγάπη έφεραν στη ζωη μας αυτά τα μικρά!

      Διαγραφή
  2. Τι γλυκειά ανάρτηση! Να το χαιρεσαι το κοριτσι σου Μάχη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! και εσύ και τις δυο μπουμπουκες!

      Διαγραφή
  3. Να την χαίρεσαι, να είναι γερη κ ευτυχισμένη στη ζωή της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να την χαίρεσαι Μάχη μου την ταλιμπανουλα σας! Πάντα γερή, δυνατή, ευλογημένη. Πιστεύω βαθιά πως τα παιδιά ουράνιο τόξο που ακολουθούν τα αγγελούδια μας, είναι ιδιαιτέρως ξεχωριστά. Δεν ξέρω αν είναι επειδή κρύβουν κομμάτια από τα αδέρφια που προηγήθηκαν μέσα τους ή αν απλά εμείς το βλέπουμε έτσι επειδή τα λαχταρησαμε τόσο, είναι όμως για μένα το καθένα πολύ μοναδικό. Να είναι πάντα γερή, δυνατή και ευλογημένη. Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση σου, εύχομαι να περάσετε υπέροχα σήμερα!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ''Κομμάτια απο τα αδερφια που προηγήθηκαν''..πόσος πόνος αλλά και ελπίδα σε μια μονο φράση...ευχαριστώ κορίτσι!

      Διαγραφή
  5. Το κάθε παιδί είναι μοναδικό! Και τη μέρα των γενεθλίων του είναι το καλύτερο παιδί από όλα, παρά τα όποια αρνητικά ανθρώπινα χαρακτηριστικά έχει. Χρόνια πολλά λοιπόν στην Κατερίνα σου! Να είναι πάντα τόσο σπουδαία και μοναδική για σας και για όλο τον κόσμο. Γιατί σήμερα είναι η μέρα της και η μαμά δικαιούται να πιστεύει ότι έχει το καλύτερο παιδί του κόσμου! Χρόνια πολλά γλυκιά Κατερινούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαμά κουκουβάγια πάντα πιστεύει ότι έχει τα καλύτερα παιδιά του κόσμου, γιατί όντως είναι τα καλύτερα παιδιά του κόσμου ΤΗΣ!

      Διαγραφή
  6. Να τη χαίρεσαι την ταλιμπανούλα σου Μάχη μου και να τη δεις να μεγαλώνει και να απολαμβάνετε την κάθε στιγμή!!! Σας εύχομαι να περάσετε σήμερα μοναδικά και να δημιουργήσετε όμορφες αναμνήσεις για αύριο!!! Φιλιά στο Κατερινιώ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τη χαιρεστε την Κατερινα σας Μαχη μου!! Με ολα αυτα τα υπεροχα χαρακτηριστικά πουτην κανουν μοναδικη!! Να την βλεπετε να μεγαλωνει γερη και χαρουμενη!! Πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα δεν είναι τρομερό ότι τα παιδιά μας είναι τόσο τέλεια!
    Χαμογελούσα σε κάθε σου λέξη, σε κάθε σου φράση!
    Να την χαίρεσαι Μάχη μου!
    Γερό και δυνατό να είναι το κορίτσι σου. Να έχει φωτεινά χρόνια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι τόσο τέλεια που σε τρομάζει αχαχχαχα,
      με το καλό!

      Διαγραφή
  9. Πόσο γλυκιά και όμορφη ανάρτηση, να σαν την ταλιμπανούλα σου ένα πράμα!!! Να τη χαίρεσαι Μάχη μου και να την καμαρώνεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να το χαίρεστε το Κατερινάκι σας! Να'ναι χαρούμενη και γελαστή και διαβαστερή..χεχε τέλειο δώρο το γραφείο πάντως :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βέρα, και εσύ την ομορφούλα σου!

      Διαγραφή
  11. Πολύχρονη Μάχη η κορούλα σας! Να έχει υγεία κι όλα τα καλά του κόσμου! Χαρούμενα γενέθλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι, και εσύ να χαίρεσαι τα παληκάρια σου!

      Διαγραφή
  12. Να τη χαίρεστε!!!Να είναι γερή και πάντα ευτυχισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά Κατερίνα, να σε χαίρεται η μανούλα σου και να σε καμαρώνει μια ζωή!!! Είσαι ένα υπέροχο πλάσμα και η αναρτηση αυτή το μαρτυρά!!!! Να τα 100 κούκλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία λόγια! σε ευχαριστούμε Ίριδα!

      Διαγραφή
  14. Έτσι ναζιάρα και παραπονιάρα και χαδιάρα να είναι πάντα η Κατερινούλα σου - κι έτσι να τη βλέπεις κι εσύ πάντα Μάχη μου γλυκιά, να την καμαρώνεις και να τη χαίρεσαι... Φοβερή επιλογή το γραφείο της, και στη σωστή ηλικία. Ο δικός της, καταδικός της χώρος. Πάει, αυτονομείται το κορίτσι!!!! Πάντα γερό και καλότυχο να είναι το ζουμπουλάκι σου... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να είναι η σωστή ηλικία? εμείς είχαμε ενδοιασμούς, αλλά το ζήταγε με τόση επιμονή που φυσικά και το προτίμησα σε σχέση με το πάρτι! άσε που όπως είδες και τελικά έγινε έστω και σε στενό οικογενειακό κύκλο, ζήταγε ΠΑΛΙ frozen!

      Διαγραφή
  15. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να την χαίρεσαι την μικρή (μεγάλη πια) ταλιμπανούλα σου! Να είναι πρώτα απ'όλα γερή, χαμογελαστή, ευτυχισμένη, τυχερή και να φωτίζει πάντα τους άλλους γύρω της! Και εσείς πάντα δίπλα της, να την καμαρώνετε και να την ενθαρρύνετε! 5 υπέροχα χρόνια! Πολύ σε καταλαβαίνω... Συγκινήθηκα σε καλό σου! Φιλιά πολλά! Να έχετε μία υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! σε συγκίνησα ε? και εγώ με δάκρυα στα μάτια έγραφα την ανάρτηση και έγραψα και πολύ λιγότερα από αυτά που σκεφτόμουν/αισθανόμουν γι αυτό το παιδί που ήρθε μετά απο αποβολές και μου έκανε την τιμή να με διαλέξει για μαμά της!

      Διαγραφή
  16. Να την χαίρεσαι Μάχη μου την Κατερίνα! Πολύχρονη να είναι , γερή και δυνατή και εσείς γεροί και δυνατοί να την μεγαλώνετε με αγάπη και φροντίδα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλά Κατερίνα! σου εύχομαι να μοιάσεις στη μαμά σου!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ την κακομοίρα αν μου μοιάσει δεν θα ησυχάζει ποτέ! προς το παρόν την βλέπω πολύ πιο κουλ απο την μαμά της ευτυχώς!

      Διαγραφή
  18. Να την χαίρεσαι Μάχη μου, γερή δυνατή και ευτυχισμένη!! Κανείς δεν είναι τέλειος.. ειδικά όταν υπάρχει μικρότερο παιδί στην οικογένεια. ;)) Βλέποντας τις πόζες πρέπει να είναι και μεγάλη ηθοποιός :)) Πάντα να την καμαρώνεις!! Πολλά φιλιά!
    ΥΓ Μην καταπιέζεται την crafter παρακαλώ και ίσως μελλοντική blogger!!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μεγάλη ηθοποιός είναι! και κωμική αλλά και δραματική, ιδίως δραματική! να σου κάνει ότι πονάει και είναι στεναχωρεμένη να πειστείς στο δευτερόλεπτο και ενώ σε έχει ειδοποιήσει ότι το κάνει ψέμματα! για το crafter δεν σχολιάζω, δες μόνο πόσο καιρό έχω να ανεβάσω diy, μου έχει ξοδέψει ΟΛΑ τα υλικά!

      Διαγραφή
  19. υγειαααα... αγαπη και να ναι παντα ευτυχισμενηηη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα 3 αναγκαία και καλοδεχούμενα, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου το όμορφο!Γερή κι ευτυχισμένη πάντα και πάνω από όλα καλότυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω πω μια μαμά κουκουβάγια!!! Να τη χαίρεσαι την κοπελάρα σου, να είναι γερή και να τη δεις όπως επιθυμείς! Καλά αυτό με το γραφείο με έστειλε! Πολύ προχωρημένη η μικρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ με πήρες χαμπάρι ε? κουκουβάγια δεν λες τιποτα :)
      σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  22. Να τη χαίρεσαι Μάχη μου την κούκλα σου! Να είναι υγιής και χαρούμενη πάντα!! Πολύ συγκινητική ανάρτηση! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να τη χαιρεσαι τη κουκλιτσα σου Μαχη μου!!ειναι λιγους μηνες μεγαλυτερη απο τη δικια μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το θυμάμαι ότι είναι κοντά κοντά! σε ευχαριστώ Ειρήνη μου!

      Διαγραφή
  24. Να σου ζήσει κορίτσι μου! Να ναι γερή και τυχερή και να την καμαρώσετε όπως εσείς νομίζετε καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! ότι θέλει αυτή να κάνει στην ζωή της για να είναι χαρούμενη!

      Διαγραφή
  25. Με μια καθυστέρηση να τη χαίρεσαι Μάχη μου και να την καμαρώνεις! Όσο για το γκρινιάρα και το παραπονιάρα είναι μάλλον στοιχεία του ονόματος γιατί τα έχω και εγώ χιχι! Είναι πραγματικά αξιαγάπητη και ας μην την ξέρω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μια καθυστέρηση και το ευχαριστώ μου για το σχόλιο σου αλλά έχω πήξει! Λες να το έχει το όνομα;; δηλαδή δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης μεγαλώνοντας;; αππαπαππα τι παθαμε!

      Διαγραφή
  26. Να την χαίρεσαι την Κατερινούλα σου, Μάχη μου!
    τι όμορφο κείμενο! θα είναι ένα όμορφο ενθύμιο για την ίδια...

    με την αγάπη μου,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να τη χαίρεστε Μάχη! Πολύ όμορφη ανάρτηση/αφιέρωμα. Να είναι πάντα χαρούμενη και χαμογελαστή! Να τα εκατοστήσει με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...