Σελίδες

29.2.16

Frezyderm: με αγάπη για εμάς αλλά και για εσάς! (διαγωνισμός)

 Update 7/3/2016
Ο διαγωνισμός μας έληξε! Από τις 915 συνολικές συμμετοχές αφαιρέθηκαν οι εκπρόθεσμες και οι διπλοκαταχωρήσεις, με αποτέλεσμα να έχουμε 867 έγκυρες συμμετοχές. Οι συμμετοχές αυτές αριθμήθηκαν από το 1 ως το 867 και η κλήρωση έγινε μέσω της πλατφόρμας του www.random.org.
Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν από ένα σετ βρεφικής περιποίησης (σαμπουάν 300ml +αφρόλουτρο 300ml) της εταιρείας Frezyderm είναι οι:

 Που αντιστοιχούν στα ονόματα (τα emails των συμμετεχόντων έχουν αφαιρεθεί για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων):

 
 και 

 Οι νικήτριες θα λάβουν email από εμένα για να κανονίσουμε την παραλαβή των δώρων τους. Σε περίπτωση που κάποια από αυτές δεν απαντήσει στο email εντός 5 ημερών, η κλήρωση θα επαναληφθεί για να αναδεικτεί νέος νικητής στην θέση της.
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις συμμετοχές σας και σας ενημερώνω πως έρχονται και άλλοι εξίσου όμορφοι διαγωνισμοί στο blog! Γι αυτό μείνετε συντονισμένοι!





Είμαι σίγουρη πως όλες μας -μαμάδες και μη- έχουμε χρησιμοποιήσει προϊόντα της εταιρείας Frezyderm. Με μια ευρεία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει από δερμοκαλλυντικά μέχρι και προϊόντα βιολογικής βρεφικής διατροφής, η ελληνική εταιρεία Frezyderm κατορθώνει, όχι μόνο να μπαίνει μέσα στα σπίτια μας, αλλά να κερδίζει την εμπιστοσύνη μας!

Ομολογώ, και είναι ντροπή μου, πως πριν τα παιδιά μου δεν γνώριζα την συγκεκριμένη εταιρεία! Όταν γεννήθηκε όμως η κόρη μου, και μόλις λίγων ημερών, παρουσίασε κοκκινίλες στο σωματάκι της. Τότε ήταν που η παιδίατρος μου σύστησε τα προϊόντα της Frezyderm για το μπάνιο της μικρής. Έκτοτε, και για τα δυο μου παιδιά επιλέγω τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας. Και δεν έχω μείνει μόνο στην βρεφική της σειρά! Πλέον η ταλιμπανούλα έχει πάει 5 ετών, και η σειρά που χρησιμοποιούμε είναι η sensitive της ίδιας εταιρείας!

frezyderm giveaway

Για τον μαχαραγιό όμως και ενώ είναι στα 2,5 έτη, συνεχίζουμε και χρησιμοποιούμε την βρεφική σειρά! Και αυτό γιατί τόσο το σαμπουάν  όσο και το αφρόλουτρο , είναι ειδικά σχεδιασμένα για το καθημερινό μπάνιο, με ήπιες συνθέσεις από αγνά υλικά και το κυριότερο: δεν τσούζουν τα ματάκια! Το σαμπουάν περιέχει πρωτείνες σίτου που θρέφουν την τρίχα των μικρών μας αλλά και εκχύλισμα χαμομηλιού για την αντιφλογιστική του και αντιερεθιστική του δράση. Αλλά και το αφρόλουτρο περιέχει εστέρες αμυγδάλου ώστε να εξασφαλίζει την αναλίπανση της επιδερμίδας αλλά και εκχύλισμα χαμομηλιού για τους ίδιους λόγους που το περιέχει και το σαμπουάν. 

frezyderm giveaway

Μην ξεχνάμε ότι η εταιρεία έχει ευρεία γκάμα προϊόντων, ικανά να ανταποκριθούν σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουμε ως μαμάδες!

frezyderm giveaway
 

Η πίστη μου στην Frezyderm δεν σταματά εδώ! Σε λίγους μήνες θα γίνω θεία μιας μικρής μπουμπούς! Είναι η πρώτη μου ανιψιά και η αδερφή μου σαν μελλοντική μαμά με ρωτάει για όλα. Τώρα λοιπόν που κάνει τις τελευταίες ετοιμασίες για την έλευση της μικρής με ρώτησε ποια προϊόντα να χρησιμοποιήσει. Δεν της απάντησα ποια, της είπα απλά ''άστο πάνω μου''. Τι καλύτερο από το να της δωρίσω ένα καλαθάκι γεμάτο από δοκιμασμένα και εγκεκριμένα από την μαμά προϊόντα? 

frezyderm giveaway
Η τυχερή όμως δεν είναι μόνο η αδερφή μου! Κατόπιν επικοινωνίας με την Frezyderm είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι η εταιρεία χαρίζει σε 2 αναγνώστες του μπλογκ, από ένα σετ βρεφικής περιποίησης που περιλαμβάνει: ένα 300ml baby shampoo και ένα baby bath 300ml. 


Για να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό, αρκεί να κάνετε τα εξής 2 βήματα:
1. Δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας του διαγωνισμού που θα βρείτε καρφιτσωμένη εδώ!

2. Να συμπληρώσετε τα στοιχεία της παρακάτω φόρμας:


Προαιρετικά και μόνο, αν θέλετε χαρίστε μας ένα Like ώστε να μαθαίνετε τα νέα μας:




Όροι συμμετοχής και διευκρινίσεις διαγωνισμού:

1. Γίνονται δεκτές συμμετοχές μόνο από Ελλάδα και έγκυρη θεωρείται μια και μόνη συμμετοχή ανά λογαριασμό fb.
2. H κλήρωση θα γίνει μέσω του Random.org και οι 2 νικητές θα ενημερωθούν από εμένα με προσωπικό μήνυμα στο e-mail  ή στον λογαριασμό fb που θα έχουν δηλώσει στην φόρμα. Σε περίπτωση που κάποιος εκ των νικητών δεν εμφανιστεί εντός 3 ημερών από την αποστολή του μηνύματος, η κλήρωση θα επαναληφθεί για την ανάδειξη νέου νικητή στη θέση του.
3. Τα έξοδα αποστολής  βαρύνουν τον δωροθέτη.
4. To δώρο δεν ανταλλάσσεται με χρήματα ή με άλλο δώρο.
5. Η διάρκεια του διαγωνισμού ορίζεται από δημοσίευσής του ως και την Κυριακή 6/3/2016.
6. Η παρούσα ανάρτηση αποτελεί διαφημιστική ανάρτηση και εμπεριέχει affiliated links.
7. Ο παρών διαγωνισμός θα δημοσιευτεί σε διάφορα sites διαγωνισμών.
kerdiseto.gr 
ediagonismoi.gr 
like kai kerdise
save and win 
mydiagonismoi.gr 
e-contest.gr 
nethall.gr
clicknwin.gr
win it easy
luckyduck.gr

29 σχόλια:

  1. Done και done! Λατρεύουμε Frezyderm, με αλλεργίες κι εμάς ο μικρός και σωθήκαμε!!! Ελπίζω να σταθούμε τυχεροί, καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΔΩΡΟ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΑΛΙΤΗ FB=STELLA MALITI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H Frezyderm είναι μεγάλη λατρεία. Δεν έχω πάρει κάτι που να μην με ικανοποιεί!! Με το καλό και η μπουμπου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελεια δωρα,,,,,ευχαριστουμε πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και γω είμαι φαν της frezyderm!! Μακάρι να σταθώ τυχερή και να δοκιμάσω και τα παιδικά προϊόντα για την μπουμπού μου που θα έρθει σε δυο μηνες!!!🍼🍼🍼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχάς με το καλό να γίνεις θεία Μαχούλα μου!!! Τυχερή η αδερφούλα σου που θα τις τα έχεις όοοοολα έτοιμα μέχρι και την πιο μικρή λεπτομέρεια ( είμαι σίγουρη)!!! Σ' ευχαριστούμε όμως και για την προσφορά του διαγωνισμού!!! Η Frezyderm είναι όντως από τις καλύτερες εταιρείες βρεφικών προιόντων και μη!!! Καλή επιτυχία σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικό δώρο,υπέροχα προιόντα!!!ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελειοοοο δώρο !!! Σας ευχαριστούμε πολυ������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένα μας προϊόντα από όταν γεννήθηκε η μικρή μου μέχρι τώρα!! Κι εγώ στην αδερφή μου τα έκανα δώρο για τους ανιψιός μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολλά like για frezyderm!!!!!!! fb: Ελένη Νανούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα!!! Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το υπέροχο δώρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα δώρα!!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστουμε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ...ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ BLOG:ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...