Σελίδες

15.2.16

Το black out της blogger και ένας καθυστερημένος απολογισμός!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!

Πάει καιρός από την τελευταία ανάρτηση και σήμερα δεν ήρθα για να σας παρουσιάσω κάποια ουαου κατασκευή ή κάτι άλλο. Ο τελευταίος καιρός έχει περάσει με πολλά και διάφορα, μικρά και μεγάλα, από αυτά που μονίμως λες ''θέλω να κάτσω να γράψω γι' αυτό'' και τελικά περνάει και το ξεχνάς γιατί σε έχει πάρει μπάλα το επόμενο. Μια αλληλουχία γεγονότων την οποία αντιμετωπίζεις διεκπεραιωτικά και σε αφήνει κενό και κουρασμένο.

Είχα πολλές ιδέες για αναρτήσεις, ω πάρα πολλές! Σημείωνα σαν μανιακή στο μικρό μου τετραδιάκι, να κάνω αυτό και εκείνο, να μιλήσω για αυτό και για το άλλο, ώσπου κάποια στιγμή είπα να φιλτράρω όλες αυτές τις ιδέες για να υλοποιήσω κάποιες από αυτές. Και εκεί πάνω στο φιλτράρισμα, άρχισα να διαγράφω. Σβήσε αυτή, πάει και αυτή, μα πόσο πολυφορεμένη και αυτή, μα καλά τι σκεφτόμουν όταν σημείωνα αυτή...και σιγά σιγά διαγράφηκαν όλες οι άλλοτε λαμπρές ιδέες και τελικά σκίστηκαν και οι σελίδες. Και συνειδητοποίησα ότι το κενό έχει μεταλλαχτεί σε καταστροφή, και πάνω που απογοητεύτηκα με το black out που έπαθα η έρμη η blogger, θυμήθηκα την ρήση του Πικάσο:

το παιδί με το περιστέρι, παμπλο πικάσο
Το παιδί με το περιστέρι
 Ναι έτσι με βολεύει να πιστεύω! είναι μια φάση καταστροφής, καταστρέφω τις ιδέες τις πολυφορεμένες, για να κάνω χώρο στο καινούργιο, το όμορφο, το λαμπρό. Καταστρέφω για να έχω λευκό καμβά για την δημιουργικότητα! Και αν δεν είναι έτσι, μη μου το πείτε σας παρακαλώ!

Και ενώ ξεκαθάριζα τις σκέψεις μου τις ιδέες μου, άρχισα να απορώ πως έβρισκα έμπνευση σε όλα τα προηγούμενα ποστς και κάπως έτσι έχω φτάσει τις 300 αναρτήσεις στο ιστολόγιο αυτό! Και κάπου εκεί, θυμήθηκα  το παιχνίδι που με έχει ταγκάρει η Εύα.

 Ένα απλό παιχνίδι αλλά που σε αναγκάζει να σκεφτείς λίγο καλύτερα την προηγούμενη χρονιά και όχι απλά να σκεφτείς, αλλά να εκτεθείς κιολας αφού απαντάς δημόσια στις ερωτήσεις του! Και αν και τους απολογισμούς δεν τους πολυχωνεύω, με την έκθεση δεν φαίνεται να έχω θέμα αφού και μόνο το γεγονός πως διατηρώ ένα ιστολόγιο με μοναδικό αντάλλαγμα τα σχόλια σας, το δείχνει περίτρανα. Ας εκτεθώ, λοιπόν, που λέει και το τραγούδι!
 
1. Τί έκανες το 2015 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ; 

(ωχ νατο το εγκεφαλικό!) Συνειδητοποιώ ότι δεν έκανα τίποτα καινούργιο! (εξού και το εγκεφαλικό!) Τίποτα κοσμοιστορικό, τίποτα αξιοσημείωτο, τίποτα που να μην είχα ξανακάνει! Υποθέτω ότι θα πρέπει να το διορθώσω αυτό την χρονιά αυτή!

2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι ; Θα βάλεις καινούριους φέτος; 

Ξέρεις κάτι; δεν βάζω ποτέ στόχους στην αρχή της χρονιάς! Δεν είμαι από τους τύπους που θα βάλω στόχους κάθε πρωτοχρονιά και θα ματώσω να τους τηρήσω ο κόσμος να χαλάσει! (Τοξότης παιδί μου, τι περιμένεις?) Αντίθετα, θα βάλω μικρούς στόχους μέσα στην χρονιά αναλόγως των εκάστοτε δεδομένων. Για παράδειγμα, αυτές τις μέρες ξεκαθαρίζω το παιδικό από οτιδήποτε βρεφικό αφού πρέπει να τα δώσω στην εγκυμονούσα αδερφή μου. Δεδομένης της κατάστασης λοιπόν και ενώ δεν το είχα προγραμματίσει ή σκεφτεί ή θέσει ως στόχο, τώρα το έβαλα στόχο να φτιάξω το παιδικό εξ αρχής! 


3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;

Θα απαντήσω τραγουδιστά ''δεν έκανα ταξίδια μακρινά, ταξίδεψε η καρδιά και αυτο μου φτάνει''. 


4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;
 
Α εδώ είμαστε! Πολλά θέλω να κάνω το 2016 που υστερούσε το 2015: να ξεκουράζομαι περισσότερο, να βγάλω στον αέρα αυτό το κρυφό projecto no1, να βγάλω στον αέρα το κρυφό project no2, να σιδερώνω λιγότερο (μεγάλος καημός), να έχω περισσότερο χρόνο με τα παιδιά μου (μέγιστος καημός), να μην ανησυχώ για τα οικονομικά κλπ κλπ κλπ. Αλλά και που τα ξεστομίζω και μόνο μου φαίνονται σαν μεγαλεπίβολοι στόχοι, και εγώ δεν βάζω στόχους αν δεν υπάρχουν δεδομένες συνθήκες, σωστά?

 5. Ποιές ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 και γιατί; 

Αυτές που στάνταρ μου μένουν κάθε χρόνο, οι ημερομηνίες γεννήσεως μας (και ιδίως των παιδιών μου).

 6. Ποιά ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση σου το 2015 ; 

Η μεγαλύτερη προσωπική μου κατάκτηση και είμαι πολύ υπερήφανη είναι ότι κατάφερα να κάνω  περισσότερη υπομονή με τα παιδιά, το οποίο μεταφράζεται σε λιγότερες φωνές και περισσότερο διάλογο! και πίστεψε με, δεν ήταν εύκολο!

7. Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία για το 2015;
 
Μεγαλύτερη αποτυχία ήταν ότι και πάλι δεν κατάφερα να εφεύρω λίγο χρόνο για εμένα! Να εφεύρω, γιατί στην πραγματικότητα απλά δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος! 

 8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ;

Αυτό που χάρηκα πιο πολύ δεν είναι κάτι που αγόρασα εγώ αλλά κάτι που μου δώρισε η αδερφή μου, ένα ζευγάρι γυαλιών ηλίου miu miu. 

9. Πού πήγαν τα περισσότερα χρήματα σου;

Να υποθέσω ότι μιλάς για τα (λιγοστά) χρήματα που περίσσεψαν μετά από πληρωμή λογαριασμών και υποχρεώσεων. Αυτά λοιπόν πήγαν κυρίως σε ρουχισμό και άλλες ανάγκες των παιδιών! 

10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;
 
Πολλά πράγματα με ενθουσίασαν! Οι διακοπές μας, τα parties των παιδιών μου και πόσο τα χάρηκαν (του μαχαραγιού δεν έχω αξιωθεί να το δείξω ακόμη), οι κατασκευές μας, το πόσο γρήγορα εγκλιματίστηκε το κορίτσι μου στο προνήπιο και πόσο το αγάπησε, πόσο γρήγρορα μεγαλώνουν τα παιδιά μου, πόσο δοτικός μπορεί να γίνει ο λαός μας σε καιρούς κρίσης αλλά και δυστυχώς πόσο απάνθρωπος κάποιες φορές...


11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015;


 12. Σε σύγκριση με το 2015 το 2016  τέτοιο καιρό είσαι: α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη; β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά ; γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά ; 

α) και χαρούμενη (που είμαστε όλοι καλά) και λυπημένη (με τα όσα περνάμε σαν λαός)
β) πιο αδύνατη αλλά δυστυχώς όχι γυμνασμένη
γ) πιο πλούσια σε εμπειρίες και μυαλό και πιο φτωχή στην τσέπη (ας είναι! θα τα καταφέρουμε και φέτος, αρκεί να είμαστε καλά και αγαπημένοι)

13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;
Περισσότερο: ξεκούραση, βόλτες, χρόνο με την οικογένεια, να γυμνάζομαι, να μας προσέχω
Λιγότερο: άγχος, τρέξιμο και σιδέρωμα (μη ξεχνιόμαστε)


 14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015;

Αγαπημένη ταινία? το frozen! θέλει και ερώτημα? (τόση πλύση εγκεφάλου πια!)

 15. Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό ;

Ξεχωριστή κάνει την κάθε μέρα η οικογένεια και οι φίλοι που έγιναν οικογένεια!

 16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015;

Αν μπορεί να θεωρηθεί σαν fashion concept το φοράω ότι πιάνει το χέρι μου, τότε έχω γίνει λατρεμένο fashion icon! Ναι ξέρω, πρέπει να το διορθώσω!

17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου;

Η σκέψη ότι πρέπει να μεγαλώσω σωστά και υγιή παιδιά και ότι πρέπει να τους παραδώσω έναν κόσμο καλύτερο από το τωρινό μπαχαλάκι.

18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε ;

Α! δεν μπορώ να διαλέξω ήταν όλα ένα και ένα! εκλογές ξανά μανα εκλογές, κραξίματα στα κανάλια, απεργίες, πορείες, capital controls, μια χαρά ενδιαφέρουσα χρονιά, βαρέθηκε κανείς?  

19. Ποιος σου έλειψε ;

Όποιος μου λείπει φροντίζω να μην τον χάνω!

 20. Πες μας ένα μάθημα ζωής για το 2015;

Η ουσία είναι στα λίγα! Και δεν εννοώ μόνο τα χρήματα.

 21. Ποιοι στoίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015;

Πας γυρεύοντας να ακούσεις ζουζούνια?

Και τώρα μπορώ να πάρω το αίμα μου πίσω ταγκάροντας άλλα μπλογκς να απαντήσουν σε αυτές τις λίγες ερωτησούλες (χα!).
- Μάγδα από το Κάθε μέρα γονείς
- Ελπίδα από το 2 boys and Hope
- Κατερίνα από το Μαμά για σπίτι
- Άντζυ από το Happy Mom Angie
- Αλεξία από το Momy of 6
- Θεοδώρα από το The big Boss
- Ίριδα από το Mama goes Vintage
- Σωτηρία από το my little cosy world

Αυτά τα ολίγα για σήμερα! Και όποιος βρήκε την έμπνευση μου να μου την φέρει πίσω!


 

48 σχόλια:

  1. Εγώ πάλι θα προκαλέσω τα κορίτσια που τάγκαρες αλλά και όλες όσες θέλουν να συμμετέχουν, να κάνουν μια ανάρτηση για το που βρίσκουν και πώς βρίσκουν έμπνευση!

    Λάτρεψα την τραγουδιστή σου απάντηση για τα ταξίδια και τώρα το σιγοτραγουδώ κι εγώ από μέσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω καταλήξει ότι έμπνευση υπάρχει παντού. Όταν την χάνουμε, είμαστε απλά πολύ κουρασμένοι-φορτισμένοι για να την δούμε. Και φυσικά κάτι τέτοιο συμβαίνει και σε εμένα τώρα. Η καθημερινότητα και ο ορυμαγδός των υποχρεώσεων είναι εχθροί της έμπνευσης.

      Διαγραφή
  2. Μάχη μου σε ευχαριστώ για την πρόσκληση! Και θα σου πω κάτι. Το blog σου αντιπροσωπεύει εσένα, το χαρακτήρα, τις ιδέες, τις στεναχώριες και τις χαρές, τις κατασκευές και τις μικρές ευτυχισμένες στιγμές με τα παιδιά σου. Λοιπόν, μη διστάζεις να γράφεις, ακόμα κι αν κάπου αλλού υπάρχει παρόμοιο θέμα. Και δεν το λέω με την έννοια της αντιγραφής, αλλά γιατί πάντα κάτι μοναδικό υπαρχει και στη δική σου ανάρτηση, που οι άλλες δεν το έχουν. (κατά τα λοιπά ισχύουν όσα ξέρουμε για το fair blogging, για να μην παρεξηγηθώ!) Αυτά τα ολίγα από εμένα! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι πολλές αναρτήσεις δεν τις ανέβασα γιατί ανέβηκαν παρόμοιες σε κάποιο άλλο μπλογκ. Ίσως και να μην είναι σωστό. Εδώ όμως μιλάμε για κάτι άλλο, μιλάμε για όλη αυτή την κούραση που σε φορτίζει η καθημερινότητα με αποτέλεσμα να μην έχεις χρόνο και όρεξη για οτιδήποτε άλλο.

      Διαγραφή
  3. Μάχη μου ευχαριστώ για την πρόσκληση .. θα μου κάνει καλό να απαντήσω στις ερωτήσεις αυτές αλλά και σε άλλες που τυχόν προκύψουν .. ακόμα και σε αυτές τις ερωτήσεις που ψιθυρίζουν στα αυτιά μου και κάνω πως δεν ακούω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά και εγώ αυτές τις άλλε φωνές δεν τις αναφέρω καν, θα μας περάσουν κρουαζέ μπλουζάκι (ζουρλομανδύα) αν τις πω δημόσια αχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Μάχη καλή εβδομάδα και σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά! Για να καταλάβω η αρχάρια(μαμά κ μπλογκερ) , κάνουμε μια νέα ανάρτηση με τις ερωτήσεις αυτές και τις απαντήσεις μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσε όλα αυτά που περιγράφεις μεγάλος καημός για τους περισσότερους νομίζω!! Ας ελπίσουμε σε κάτι καλύτερο!! Το λέω για να το πιστέψω και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά οι περισσότερες γυναίκες με τους πολλαπλούς ρόλους που έχουμε επωμιστεί, κάπως έτσι νιώθουμε.

      Διαγραφή
  6. Ενδιαφέρον! Μπράβο σου που ήσουν τόσο ειλικρινής στις απαντήσεις σου. Πραγματι μπηκα στην διαδικασία να σκεφτώ τι θα απαντουσα εγω. Θα δειξει! Καλη συνέχεια
    xoxo
    Αθανασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρον! Μπράβο σου που ήσουν τόσο ειλικρινής στις απαντήσεις σου. Πραγματι μπηκα στην διαδικασία να σκεφτώ τι θα απαντουσα εγω. Θα δειξει! Καλη συνέχεια
    xoxo
    Αθανασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ενδιαφέρον έχουν τελικά αυτά τα παιχνίδια!Καλά, η τελευταία απάντηση ήταν κορυφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι! τα μόνα σουξε που παίζουν στο σπίτι μας είναι τα παιδικά!

      Διαγραφή
  9. καλη εβδομαδα Μαχουλα!! Θα παιξω με την πρωτη ευκαιρια!!! πολλα φιλια και ευχομαι το 2016 να να είναι πολύ πολύ καλύτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αν και δεν το βλέπω! θα το έχεις παρατηρήσει και εσύ ότι όσο μεγαλώνουν τα παιδιά μας τόσο περισσότερο χρόνο θέλουν!

      Διαγραφή
  10. ευχαριστώ για την πρόσκληση Μάχη μου!Μιας και σήμερα είμαι σπίτι λόγω της μεγάλης,θα προσπαθήσω να το εκμεταλλευτώ και να γράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε! είσαι απολαυστική!!! Για αυτό εγώ αγαπώ τους τοξότες.. (σαν τον αδερφούλη και την ξαδερφούλα μου!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις τόσους τοξότες γύρω σου και είσαι ακόμη καλά? :)

      Διαγραφή
  12. πήρα μέρος κι εγώ σε αυτό το παιχνίδι. Μάχη, πραγματικά κάποια πράγματα αν δεν έπρεπε να απαντήσω σε αυτές τις ερωτήσεις δε θα τα μάθαινα ποτέ για τον εαυτό μου!
    Είδες τι κάνει ένα παιχνίδι;

    Κλέβω και το "δεν έκανα ταξίδια μακρινά... ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει" και με τη μουσική να παίζει μέσα μου σε χαιρετώ!!
    τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα αγαπημένα μου ακούσματα αυτό! και με πολυυυ νόημα!

      Διαγραφή
  13. Νομίζω και μόνο που έγραψες κάτι έχεις έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α με συμφέρει πολύ το σκεπτικό σου! όμως μου έχει λείψει να ανεβάσω κάποια κατασκευή, κάτι χειροποίητο, και το θέμα δεν είναι ότι δεν φτιάχνω διάφορα με τα παιδιά, ίσα ίσα, απλά τις περισσότερες φορές είναι απόγευμα/βράδυ γιατί αυτές τις ώρες ειμαι στο σπίτι και ο φωτισμός δεν βοηθάει καθόλου!

      Διαγραφή
  14. Αυτό με το μπλοκάκι και 15 σελίδες αναρτήσεις "προσεχώς"... πόσο σε νιώθω!!! Ελπίζω το ξεκαθάρισμα να σε βοήθησε!! Συνήθως πιάνει!!! Περιμένουμε κι άλλες αναρτήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α δεν είμαι η μόνη που σημειώνω δηλαδή! ευτυχώς! :)

      Διαγραφή
  15. Μάχη απάντησα και εγώ σε αυτές τις ερωτήσεις και μία δόση μελαγχολίας δεν κατάφερα να μην αγγίξω...Απλώς θα πω ότι κάνω ότι καλύτερο μπορώ ως άνθρωπος, γυναίκα, μάνα, σύντροφος και συνεργάτης! Η έμπνευση έχει να κάνει με τον χρόνο (βεβαίως βεβαίως) αλλά προσωπικά νιώθω η έμπνευση έχει να κάνει με την διάθεση. Όταν έχω καλή διάθεση μπορώ να γράψω 1 τα ξημερώματα και ας είμαι χώμα από την κούραση. Αυτό το διάστημα δεν είναι από τα ευκολότερά μου αλλά ανθρώπινο δεν είναι; Σε φιλώ και εύχομαι υγεία και καλή διάθεση...μετά θα ακολουθήσει και η έμπνευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ανθρώπινο είναι!και για εμένα δεν είναι από τις καλύτερες εποχές!

      Διαγραφή
  16. Μάχη μου καταρχήν να πω, αν και δεν θέλω να σε αγχώσω, πως μας έλειψες!!! Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ και έχω να πω πως δυστυχώς, λόγω κατάστασης της χώρας μας, όλες όσες πήραμε μέρος στο παιχνίδι μία μελαγχολία την βγάλαμε!!! Θα συμφωνήσω και εγώ με την Μαίρη Λιόντου! Η έμπνευσή μου πάει πακέτο με την καλή μου διάθεση!!! Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου η χρονιά αυτή να είναι μία καλή χρονιά! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ και όμως με άγχωσες! πλάκα κάνω. Ο εαυτός μου με αγχώνει βασικά που όλο τρώγεται για κάτι και όλο δεν έχει χρόνο και τα αφήνει όλα μισά!

      Διαγραφή
  17. Χαρά στο κουράγιο σου βρε Μάχη μου, να απαντήσεις σε όλες αυτές τις ερωτήσεις...!!!! Όσο για την έμπνευσή σου είμαι σίγουρη που ήδη έχει επανέλθει και θα μας γεμίσεις εκπλήξεις και πάλι!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι δεν είμαι τόσο σίγουρη Κική μου! Φιλιά πολλά στους μικρούς σου!

      Διαγραφή
  18. Μάχη ευχαριστώ για την πρόσκληση-πρόκληση, σε πρώτη ευκαιρία θα το κάνω! Πάντως για να ξέρεις ότι δεν είσαι η μόνη, κι εγώ μετά τις γιορτές έχω "πέσει" πολύ από ιδέες και έμπνευση, λες και θέλω μια ανάπαυλα, λες και θέλω κάτι καινούργιο... Θα δείξει! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα σου πω κάτι? και εχω πέσει πολύ από όρεξη, έμπνευση και κυρίως χρόνο όμως έκανα μια μικρή αλλαγή στο μπανερ της σελιδας στο fb και σαν να μου έδωσε ώθηση. Μήπως τελικά χρειαζόμαστε έστω και μικρές αλλαγές για να ξεκολλήσουμε;

      Διαγραφή
  19. Από έμπνευση έχω με το κιλό (να σου δώσω κιόλας). Από χρόνο δεν έχω καθόλου! Καθόλου όμως! Τελικά με τον καιρό διαπιστώνω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να είσαι μαμά 2 παιδιών (όπως και εσύ) + εργαζόμενη (όπως και εσύ) + blogger με μία τακτική παρουσία στην μπλογκόσφαιρα (όπως και εσύ). Όταν λέω τακτική παρουσία, εννοώ να μη γράφουμε 1-2 φορές το μήνα μόνο. Δυστυχώς ο χρόνος είναι ανύπαρκτος και όταν προσπαθείς να χωρέσεις και άλλα πράγματα (βλ. blogging ή άλλα hobby) θα την "πληρώσει" ο ύπνος και η ξεκούρασή σου. Δε βγαίνει αλλιώς, δυστυχώς.
    Εύχομαι το 2016 να είναι πολύ καλύτερο για όλον τον κόσμο, αν και με το μπαχαλάκι (να χρησιμοποιήσω όρο σου) που επικρατεί, κομματάκι δύσκολο. Από το κακό στο χειρότερο πάμε. Η μόνη ελπίδα, η ανατροφή που δίνουμε στα παιδιά μας. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ουσιαστικά από ελεύθερο χρόνο πάσχω. Γιατί αν δεν έχεις χρόνο δεν ξεκουράζεσαι και αν αισθάνεσαι μονίμως κουρασμένη πως να σου ρθουν ιδέες και πως να προλάβεις να τις υλοποιήσεις κιολας; Δύσκολοι καιροί για πολυπράγμωνες!

      Διαγραφή
  20. Μόλις μου έδωσες ιδέα για ανάρτηση!!! Είχα πέσει σε λήθαργο για πολλούς μήνες σερνόμουν και ότι έκανα το έκανα με βαριά καρδιά, τώρα αρνούμαι να αφήνω τον εαυτό μου να πέφτει ψυχολογικά και κάνω ότι μπορώ και ότι με ευχαριστεί. Πολλές φορές αφήνω κάποια πράγματα να πηγαίνουν πίσω και λέω δε πειράζει μετράει να είμαι καλά! Εγώ θα δανειστώ ένα άλλο τραγουδάκι.. Αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω με αγωνία την ανάρτηση σου μήπως και μου δώσει ώθηση!

      Διαγραφή
  21. Μάχη μου, να σε ευχαριστήσω και από εδώ για την τιμή και την ευκαιρία που μου έδωσες για ένα απολογισμό- χρειάζεται κι αυτό, από μόνη μου δεν θα το "τολμούσα" δημοσίως :) ..
    να η ανάρτησή μου:
    https://momyof6.wordpress.com/2016/02/17/%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-2015-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-blogging/

    όσο για τις εμπνεύσεις, υπάρχουν άπειρες, όπως λες. Προσωπικά κατέληξα να γράφω λίγες σκέψεις ή να αντιγράφω από το ημερολόγιό μου, γιατί πού χρόνος και κουράγιο για οργανωμένες αναρτήσεις...
    κι αυτές οι σύντομες αναρτήσεις μου, είναι μια ανάσα μέσα στην καθημερινότητά μου.

    καλή συνέχεια σε όλα, καλή δύναμη να έχουμε!
    με την αγάπη μου,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι να δω τις απαντήσεις σου Αλεξία μου! χαίρομαι που δέχτηκες την πρόσκληση!

      Διαγραφή
  22. Απολαυστική στις απαντήσεις σου! Γέλασα πολύ, ειδικά με τη Frozen. Αν και δεν τα πάω καλά με τους απολογισμούς, που και που είναι απαραίτητοι, ακόμα κι αν πρόκειται απλά να σε ξεμπλοκάρουν.
    Και μην αγχώνεσαι black out είναι και περνάει! Αν και δεν συμφωνώ με το να σβήνεις τις ιδέες σου, για να σου καρφώθηκαν στο μυαλό κάποιο λόγο θα είχαν που έφτασαν μέχρι εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό με εμένα είναι οτι και που έσκισα σελίδες έχουν μείνει στο μυαλό μου τα πάντα! ετσι είμαι εγω, σημειώνω τα πάντα αλλά τελικά δεν τα κοιτάω ποτέ για να τα θυμηθώ, τα θυμάμαι από μόνη μου! Τουλαχιστον προς το παρον δεν κινδυνεύω από αλτσχάιμερ :)

      Διαγραφή
  23. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!!! Έμπνευση είμαι σίγουρη ότι έχεις, ίσω έχεις κουραστεί λίγο και με την πρώτη ευκαιρία που θα ξεκουραστείς λίγο δεν θα σε προλαβαίνουμε!
    Λάτρεψα τη ρήση του Πικάσο, την κρατάω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όμορφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. όλο αυτό το στήσιμο ερωτήσεων απαντήσεων με τον απολογισμό ,δίνει την ευκαιρία στους φίλους να μαθαίνουν κάτι απο εσένα Μαχη μου.Το βρήκα ενδιαφέρον και παιχνιδιάρικο...τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μην ξεχαστείς ε? Περιμένουμε αναρτήσεις από την αναδιαμόρφωση του παιδικού δωματίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε τρεχω και δεν φτανω λεμε! που να προλαβω οεο!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...