18.1.16

Loca Family Park: Το νέο μας στέκι!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!
Σήμερα θα σας μιλήσω για το νέο μας στέκι, το Loca Family Park, στην Λ.Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας!

loca family park, momma's daily life

Πρόκειται για έναν νέο παιδότοπο, πολύ μεγάλο, με εξωτερικές και εσωτερικές δραστηριότητες που καλύπτει όλα τα γούστα! Κρίνοντας από τα δικά μου μικρά, και την εμμονή τους να πηγαίνουμε και να ξαναπηγαίνουμε, μάλλον πρόκειται για ένα μαγικό μέρος για τα μικρά!


Στον εσωτερικό χώρο υπάρχει χώρος όπου στεγάζεται ο παιδότοπος και χώρος όπου υπάρχουν τραπέζια για τους μεγάλους αλλά και για να ξαποστάσουν οι μικροί:



Μια δραστηριότητα που βρήκαμε εκεί και δεν είχαμε συναντήσει σε άλλο παιδότοπο, είναι αυτή με τα σχήματα από αφρώδες υλικό που χρησιμοποιούνται σαν ...υλικά οικοδομής! Ατέλειωτες ώρες εκεί μέσα να σχηματίζουμε κάστρα και ότι άλλο μπορεί να βάλει ο νούς τους!



Άλλο σημείο-attraction οι τσουλήθρες! Και ανέβα και κατέβα και φτου και πάλι από την αρχή!




Φυσικά από τον χώρο δεν λείπει το τραμπολίνο! (ναι αυτή η γαιδάρα μέσα εγώ είμαι!!)



Άλλο σημείο πόλος έλξης για όλα τα πιτσιρίκια είναι αυτές οι μπάλες που περιστρέφονται γύρω γύρω:
 

Και φυσικά δεν λείπουν τα γεφυράκια:


Στον εξωτερικό χώρο τώρα υπάρχουν αρκετά φουσκωτά και αυτοκινητάκια. Η αλήθεια είναι ότι λόγω κρύου δεν κάτσαμε πολύ έξω και έτσι έχω ελάχιστες φωτός.






Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ:
 
1. ο καφές ΠΙΝΕΤΑΙ
2. οι τουαλέτες που βρίσκονται στον εξωτερικό χώρο, είναι πεντακάθαρες, υπάρχουν χωριστές τουαλέτες για τα παιδιά με τα πάντα στα μέτρα τους μέσα στις οποίες υπάρχει και αλλαξιέρα.
3. Οι κοπέλες που προσέχουν τα μικρά στον εσωτερικό χώρο πραγματικά τα προσέχουν (αν και όπως καταλάβατε εγώ πάντα μαζί τους μέσα είμαι)
4. Στα μειον του χώρου οι τιμές, τα κλασσικά που βρίσκουμε σε αυτούς τους παιδότοπους ήτοι είσοδος για κάθε παιδί χωρίς να περιλαμβάνει κάποιο σνακ ή χυμό. Επίσης το service αρκετά αργό. 

Δυστυχώς δεν θυμάμαι την ακριβή δνση και όσο και αν το έψαξα δεν την βρήκα. Είναι στην Λ.Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας, δίπλα ακριβώς από το κατάστημα της Porcelana.
Αυτά τα λίγα για σήμερα, μέχρι την επόμενη φορά, φιλάκια:


 

20 σχόλια:

  1. Α ωραίο φαίνεται!! Κρίμα που δεν είναι κοντά μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δείχνει πολύ ωραίος χώρος αν και για εμάς του κέντρου είναι λίγο μακριά... Καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίος παιδότοπος φαίνεται και πολύ καθαρός!!!
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμμ... ενδιαφέρον και για εμάς παρόλο που δεν είμαστε και πολύ οικογένεια του παιδότοπου!!! Αλλά το τραμπολίνο και οι τσουλήθρες είναι η αδυναμία μας! Για πες, πόσο έχει η είσοδος για το παιδί;;; Από κόσμο, χαμός;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 5 ευρω η είσοδος για το παιδι
      εμεις παμε συνηθως κυριακη πρωι και δεν εχει κοσμο, μετα τις 12 βεβαια γινεται χαμος

      Διαγραφή
    2. κλασικός ο χαμός μετά τις 12... χαχαχα!!! xxx

      Διαγραφή
  5. Μάχη φαίνεται ωραίος ο εσωτερικός χώρος, θα αρέσει σίγουρα και στα δικά μου πιτσιρίκια! Πραγματικά τα παιχνίδια που μας ανέφερες, δεν τα έχω συναντήσει σε κανέναν παιδότοπο, τουλάχιστον σ'αυτούς που πηγαίνουμε εμείς...όπως και να έχει σ'ευχαριστούμε για την πρόταση, αν τύχει να πάμε θα σου πω εντυπώσεις! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα πάμε σίγουρα να το τσεκάρουμε κάποια στιγμή αφού εκεί κοντά είναι και το πατρικό μου και γενικώς πηγαίνουμε συχνά πυκνά στην περιοχή!!! Ο Πειραιάς εκ των πραγμάτων δεν έχει παιδότοπους, μόνο 2-3 της κακιάς της ώρας συνεπώς πηγαίνουμε στο baluxaki που επίσης γλυφάδα είναι. Ωραία ανάρτηση, ενδιαφέρουσες πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίος παιδότοπος! Τα παιδάκια θα το λατρεύουν!! Να περνάτε καταπληκτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι ωραία μέρη έχετε εσείς εκεί κάτω;;; Ξετρελάθηκα!
    Αθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαίνεται πολυ όμορφο!!!
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν πήγαμε το καλοκαίρι οι τουαλέτες ήταν απαράδεκτες και παρόλο που ζήτησα να καθαρίσουν τις τουαλέτες τουλάχιστον τις παιδικές δεν.το έκανε κανένας. Ενώ πληρώνεις €8 για τραμπολινο πληρώνεις έξτρα και γενικώς έχει πολλά έξτρα. Και το ΚΥΡΙΌΤΕΡΟ δεν υπάρχει πόρτα να κλείνει, εύκολα φεύγει ένα παιδάκι. Ο χώρος είναι πολύ ωραίος αλλά μου ήταν πραγματικά δύσκολο να έχω τα μάτια μου και στα δυο παιδιά γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει πόρτα. Για να είμαι ειλικρινής δεν θέλω πολύ τους ανοιχτούς παιδότοπους μετά από αυτό που έγινε στο Ελληνικό με το κοριτσάκι που έχασε την ζωή του και σε έναν άλλο παιδότοπο κάτω απο τα παιδικά χωριά SOS που ένας ανεμοστροβυλος σήκωσε ενα φουσκωτό και το προσγείωσε στο τρενάκι που μέχρι 2 λεπτά βρισκόντουσαν όλα τα παιδάκια απο το πάρτυ. Στο τσακ γλυτώσαμε απο τα χειρότερα και όταν συμβαίνει μπροστά στα μάτια σου δεν το ξεχνάς εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που έγραψες το σχόλιο σου και εδώ! Και αυτό γιατί θέλω να υπάρχει σφαιρική άποψη, έστω και αν δεν συμφωνουν οι απόψεις μας. Άλλωστε ειναι καλό να γνωρίζουμε πως βλεπουν τον χώρο και γονείς με παιδιά διαφορετικών ηλικιών για να ξέρουμε.

      Διαγραφή
  11. Φαίνεται ότι είναι πολύ όμορφος χώρος και ότι περάσατε πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ώρες ώρες μου λείπει η Αθήνα που έχει τα πάντα...
    Για δες ΕΔΩ Έχεις πρόσκληση!
    Καλό μήναααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aυτό που μου άρεσε πολύ είναι οι φωτεινοι χώροι και τα ανοιχτόχρωμα χρώματα. επίσης προιμώ παιδότοπους που την ανοιξη εχουν και εξωτερικους χώρους και δεν κλείνεσαι. Ευχαριστούμε για την πρόταση. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Μάχη! Προσωπικά αποφεύγω τους παιδότοπους γιατί σε όσους έτυχε να πάω (λόγω παιδικών πάρτι που μας καλούσαν) μου φάνηκαν τρισάθλιοι. Βρώμικοι, με πολλές παγίδες και με φαγητό/καφέ που δεν τρώγεται/πίνεται. Ο συγκεκριμένος, από τα δικά σου γραφόμενα και τις φωτογραφίες, μου ανατρέπει την εικόνα που έχω σχηματίσει για τους παιδότοπους. Φαίνεται πεντακάθαρος και γενικά πολύ περιποιημένος. Ευχαριστούμε για την πρόταση, αν και εμάς μας πέφτει λίγο μακριά.
    Σε φιλώ!

    P.S. Τα παιδιά σου μεγάλωσαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους έχω απενοχοποιήσει χρόνια τώρα τους παιδότοπους. Ότι πιθανότητες έχουν εκεί να κολλήσουν κάτι τόσες πιθανότητες έχουν παντού! ακόμα και τα πάρκα και οι παιδικές χαρές σπάνια είναι καθαρά πλέον. Ο συγκεκριμενος είναι καθαρός, ελπίζω όχι γιατί είναι αρχή ακόμη, το μέλλον θα δειξει.

      Υ.Γ. όπως όλα τα παιδιά,μεγαλώνουν και αυτά, αυτή είναι η δουλειά τους :)

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...