12.1.16

Καλή Χρονιά με το πρώτο μας link party!

Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους!
Να είναι μια χρονιά καλή για όλους μας με πολύ υγεία και περισσές χαρές!

Άργησα να σας ευχηθώ λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων! Και η αλήθεια είναι πως θα χαθώ για κάμποσο ακόμη γιατί έχω κάποια deadlines που πρέπει να ολοκληρώσω, επομένως τρεχάτε ποδαράκια μου! Παρόλα αυτά, είπα να κάνω το link party σήμερα -έστω και αν το γράφω μαύρα μεσάνυχτα- αφενός γιατί την προηγούμενη εβδομάδα δεν πρόλαβα να το κάνω και αφετέρου για να σας ευχηθώ με αυτή την ευκαιρία!

Link party λοιπόν με ελεύθερο θέμα, βάζετε όποια ανάρτηση θέλετε, όποια σας αρέσει και μέχρι 2 αναρτήσεις από κάθε blog. Φυσικά έχουμε και την ερώτηση της ημέρας που είναι η εξής:

Ξεκινάμε λοιπόν με ποδαρικό σε αυτό το blog τις δικές σας αναρτήσεις!



Και δίνω εδώ την δική μου απάντηση στην σημερινή ερώτηση: γαλήνη θέλω να φέρει ο νέος χρόνος! Για να έχεις γαλήνη σημαίνει ότι έχεις όλα τα άλλα: πολύτιμη υγεία, απαραίτητη αγάπη, ασφάλεια, ευτυχισμένη οικογένεια, γερά παιδιά και ότι άλλο αντιπροσωπεύει για εμένα η γαλήνη! Και χρήμα προφανώς θα ήθελα να φέρει, με τόση οικονομική αφαίμαξη που έχουμε υποστεί, όμως προτιμώ να μην μου το φέρει προκειμένου να μην μου πάρει οτιδήποτε άλλο!

25 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Μάχη μου, Το 2016 εύχομαι να είναι για όλους μας λιγάκι πιο τυχερό από τις προηγούμενες χρονιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Μάχη μου! Εκτός από υγεία που για μένα είναι το πιο σημαντικό θα ήθελα ο νέος χρόνος να μου φέρει ψυχική ηρεμία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα....ο καινουριος χρονος θελω να φερει υγεια,σε μενα σε σας,στους διπλα,σε ολους υγεια,γιατι ολα τα αλλα ειναι στο χερι μας.
    Καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαχουλα και καλή χρονια! Υγεία, υγεία και πάλι υγεία εύχομαι για όλους μας και μετά αγάπη, χαρά και όπως ειπες κι εσύ γαλήνη και ηρεμία! Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα !!!!!ΜΜ...να μην μου πάρει τίποτα από όσα έχω θα έλεγα..Υγεια ευτυχια και τα λοιπά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή χρονιά να έχουμε! Επειδή οι τελευταίοι μήνες μου είναι αρκετά ταραγμένοι και δύσκολοι, γαλήνη ψηφίζω κι εγώ και ότι αυτή συνεπάγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή χρονιά!
    Δεν θέλω τίποτε άλλο εκτός από υγεία για όλο τον κοσμο. Ότιδήποτε άλλο είναι στο χέρι μας να το πετύχουμε. Αν τα χέρια είναι πολλά, ακόμη καλύτερα!
    Φιλιά πολλά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλη την παρέα και καλή χρονιά! Εννοείται υγεία!!! Επειδή όμως το 2015 ήταν μία αρκετά καλή χρονιά για μένα, όπου βρήκα την ηρεμία μου και τις ισορροπίες μου, θα ήθελα το 2016 απλά να μην μου πάρει τίποτα πίσω! Άρα όπως καταλαβαίνεις πάλι στην γαλήνη καταλήγουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μάχη μου... ε΄γω θέλω ακριβώς αυτό που θέλεις και εσύ.. ΓΑΛΗΝΗ... Ακριβώς αυτό επιθυμώ.. με πέτυχες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόνο υγεία!! σωματική και ψυχική! Απαλλαγή από άγχος και περισσότερη εμπιστοσύνη σε Εκείνον που μας έπλασε και δεν μας αφήνει ποτέ!! Υγεία σε όλες σας! Όλα τα άλλα γίνονται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα!!!Καλή Χρονιά!!!Εκτός από υγεία,θα ήθελα πολλές πολλές όμορφες στιγμές!!Εντάξει,αν μου έφερνε και λίγα ευρουλάκια δεν θα τα απαρνιόμουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Μάχη! Η νέα χρονιά θα ήθελα να γεμίσει την ζωή μου με όνειρα, χαμόγελα και να ικανοποιήσει την επιθυμία που με στροβιλίζει τα τελευταία χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα!!! Καλή Χρονιά να έχουμε και με υγεία θα έλεγα!! Φιλιά Πολλά!
    Ανάρτηση άλλη φορά γιατί έχω να γράψω κάτι χρόνια στο μπλογκ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα!!! Το 2016 θέλω να φέρει υγεία κ δουλειά σε όλον τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλη χρονια Μαχουλα!!! Υγεια μονο!!! Ισως κι ενα ταξιδακι... πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλημέρα καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και πολλά,πολλά χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα καλή χρόνια υγεία και ηρεμία αυτό θέλω από την νέα χρόνια!!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επιτέλους κατάφερα να μπω!Μιας και δεν έχω γράψει κάτι καινούριο τη νέα χρονιά έρχομαι στο πάρτι με παλιές αναρτήσεις! Εύχομαι και πάλι ό,τι καλύτερο για το 2016! Τι θα ήθελα να μου φέρει; Μια καλή μετάθεση στον άντρα μου! Τα φιλιά μου σε όλα τα κορίτσια, θα επισκεφτώ τα σπιτάκια σας το συντομότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή χρονιά Μάχη μου!!! Τι θέλω να μου φέρει η νέα χρονιά;;;; ΥΓΕΙΑ για μένα και τους δικούς μου ανθρώπους. Ειλικρινά τίποτε άλλο, όλα τα άλλα παλεύονται έτσι δεν είναι;;;;;; Το ίδιο εύχομαι και σε σένα νάσαι γερή και δυνατή να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή χρονιά κι από εδώ! Υγεία πάνω απ'όλα να μου φέρει η νέα χρονιά και όλα τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε. Ε άμα κερδίσουμε και κάνα τζόκερ δε θα έλεγα όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά! Υγεία σε όλο τον κόσμο και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο. Υγεία , αγάπη, βόλτες , εκδρομές, ταξίδια, φίλους, υγεία!
    φιλιά πολλά
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάχη μου καλή χρονιά και από εδώ!!Εεεε, εγώ ξέρεις καλά τί θέλω να μου φέρει αυτή η χρονιά: ένα μωράκι, να γεμίσει το σπιτικό μας και η ζωή μας χαρούμενες παιδικές φωνούλες!!!Εύχομαι, το 2016 να γίνουμε επιτέλους γονείς!!
    Φιλιά πολλά
    Αννα Σταμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρονιά Μάχη μου!! Η νέα χρονιά θα ήθελα να φέρει υγεία πάνω απ' όλα στους αγαπημένους μας ανθρώπους, αγάπη και ευχάριστα γεγονότα!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...