Σελίδες

15.12.15

Link Party-Xmas Edition 6

Καλημέρα!!
Δέκα μέρες ακριβώς πριν τα Χριστούγεννα!
Και επειδή μέχρι τότε, θα μεσολαβήσουν 2 link parties -το σημερινό και αυτό της επόμενης Τρίτης- και τα δυο αυτά parties, θα είναι αποκλειστικά γιορτινά! Μόνο γιορτινές αναρτήσεις λοιπόν και μάλιστα με ελεύθερο αριθμό συμμετοχής! Βάλτε όσες χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις θέλετε! Φετεινές, περσινές, ότι θέλετε και από όποιο είδος: κατασκευή, συνταγή, ταξίδια χριστουγεννιάτικα, διακόσμηση χριστουγεννιάτικη κλπ!



Πριν ξεκινήσουμε όμως πάμε να δούμε τι ξεχωρίσαμε από το προηγούμενο:

1. Τα στολίδια πάνω σε φύλλα μανώλιας από το My little cozy world!


2. To καταπληκτικότατο Χριστουγεννιάτικο πάρτι από την Lamprouka!  


3. To cozy white home από το Βisozozo! 


4. Τα υπεροχότατα δεντράκια της Ελεάννας μας απο το My home My memories!  


5. To xmas recipes round up από το Lol moms!  


Και περνάμε στα σημερινά ποστς σας!



43 σχόλια:

  1. Καλημερούδια!!!
    Καλη επιτυχία στο πάρτυ (αν και αυτό ειναι στανταράκι)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ έβαλα αυτή την ερώτηση γιατί το έχω απωθημένο, ποτέ μα ποτέ δεν έχουμε φύγει για Χριστούγεννα! Γιορταζει ο πατέρας μου που του έχω μεγάλη αδυναμία και τώρα πια και ο γιος μου, ομως πολύ θα ήθελα ένα χριστουγεννιάτικο ταξιδάκι, και μη φανταστείτε τίποτα εξωτερικά και τέτοια! ΟΧΙ! στον τόπο καταγωγής μου θα ήθελα να τα περάσω! Λίμνη Πλαστήρα! εκεί στα πέτρινα σπιτάκια των συγγενών, με το χιόνι ολόγυρα και το βλέμμα να ατενίζει παγωμένη λίμνη! Ένας παράδεισος από τους πολλούς της χώρας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμεις συνηθως παμε προς το χωριο τα Χριστουγεννα... αλλα αγαπημενος προορισμος θα ηταν το Λονδινο.. ετσι για αλλαγη!! καλημερα Μαχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα εγώ θέλω φύση για Χριστούγεννα, βουνά, χιόνια και τέτοια, ότι του λείπει του καθένα τελικά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια!!! Αχ Μάχη, τέτοια ρωτάς και μας ξεσηκώνεις! Λοιπόν διακαής πόθος, που θα μείνει πόθος, είναι να πήγαινα στην Βιέννη!!! Αλλά μόνο Χριστούγεννα! Που είναι μαγικά στολισμένα τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α για Βιέννη συμφωνώ και εγώ!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια άμα πάτε να φάτε και μια Sacher torte και για εμάς ε???
      Πάντως είναι μαγικά εκεί ειδικά τα Χριστούγεννα!ΑΧ!!

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν Μάχη μου μου αρέσει η ερώτηση σου! Μου θυμίζει τα χρόνια πριν κάνουμε παιδιά που με τον άντρα μου κάναμε ένα ταξίδι με το μισθο-δωρο Χριστ/νων αλλά πάντα μεταξύ Χριστ/νων και Πρωτοχρονιας η των φώτων! Ανήμερα όμως πηγαίνουμε στους γονείς μου όπου απολαμβανουμε τις περιποιήσεις της μαμας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τώρα με πόνεσες, αφενός γιατί ποτέ δεν έχουμε φύγει χριστούγεννα όπως προείπα, αφετέρου μόλις μου θύμισες οτι εγώ δώρο-μισθό εδώ και χρόνια ΔΕΝ παίρνω! επίσης η μαμά είμαι εγώ πλεόν οπότε οι περιποιήσεις περνάνε όλες απ΄τα χεράκια μου

      Διαγραφή
    2. Μάχη μου κι εγω ΔΕΝ παίρνω πια μισθο-δώρο, οπότε πάει αυτό το ταξιδακι! Δυστυχώς οι γονείς μου είναι σε αλλη πόλη οπότε ευτυχώς μας περιποιούνται όσο μπορούν! Αλλά όταν κερδίσω το τζόκερ... τότε να δεις ταξίδια!!!!!

      Διαγραφή
    3. Όλοι με την ελπίδα του τζόκερ είμαστε τελικά χαααχαχα

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και από εμένα! Αγαπημένο μέρος.... ωχχχχ πονάει αυτό. Δεν έχω φύγει ποτέ Χριστούγεννα γιατί το μεσημέρι των Χριστουγέννων μαζευόμαστε 40-50 άτομα στο σπίτι εξ αιτίας και της γιορτής μου. Μαγειρεύω λοιπόν από 2 μέρες πριν και την επόμενη καθαρίζω. Αν αυτό κάποια στιγμή σταματήσει οποιοδήποτε μέρος θα μου φανεί Παράδεισος γιατί θα έχω την ευκαιρία να ξεκουραστώ. Σίγουρα θα προτιμήσω κάποιο χειμερινό προορισμό μέσα στην Ελλάδα... φιλιά σε όλες και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια από τα ίδια κι εγώ! Αχ εμείς οι Χριστίνες!

      Διαγραφή
  7. Χριστούγεννα πάντα στο σπίτι! Γιορτάζουμε οικογενειακώς. Τις μέρες που ακολουθούν όμως θα ήθελα να βρεθώ σε ένα χιονισμένο στολισμένο χωριό, με πέτρινα σπιτάκια και πλακόστρωτα δρομάκια. Να απολαμβάνουμε κρασάκι σε ταβερνούλες δίπλα στο τζάκι. Λατρεμένος ο Παλιός Άγιος Αθανάσιος στο Καιμακτσαλάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ, και εγώ στο χωριό της μητέρας μου θέλω να βρεθώ, στο βουνό, στα χιόνια... αλλά τον χειμώνα είναι σχεδόν έρημο, πλέον...
    Κάποιες μικρές αποδράσεις θα κάνουμε, έστω ημερήσιες, για μια μικρή αλλαγή- το θέλουν πολύ τα παιδιά και το χαίρονται!

    Καλά Χριστούγεννα σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ζηλεύω που με τόσα παιδιά έχεις την ενέργεια για έστω και μικρές αποδράσεις! Και βέβαια κάπου θα τα πάω αλλά δεν το βλέπω φέτος για ημερήσιες, καμια βόλτα σε κανένα χριστουγεννιάτικο δρώμενο ίσως.

      Διαγραφή
  9. φετος...σπιτι μας. αλλα αν ηθελα ενα ταξιδακι, θα ηταν καπου χιονισμενα, χουχουλιαρικα, με καλη παρεα και υπεροχο κρασι! και η Ελλαδα μας εχει πάρα πολλά τέτοια μέρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μάχη! Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο μέρος για τις γιορτές των Χριστουγέννων ή και της Πρωτοχρονιάς! Θα μου άρεσε να βρισκόμουν κάπου κοντά στη φύση - σε βουνό χιονισμένο ας πούμε...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω πάει ποτέ Χριστουγεννιάτικη εκδρομή. Πάντα οικογενειακά! Μαρεσει αυτό...καλές γιορτές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και σε σένα! εγώ πάλι το έχω μπουχτίσει λίγο αυτό το οικογενειακά!

      Διαγραφή
  12. Τα τελευταία χρόνια πάμε στα πεθερικά μου στα Γιάννενα! Είναι πραγματικά πανέμορφα και full στολισμένα! Έχει και τη λίμνη.. τι άλλο να πω! Ελάτε και θα σας ξεναγήσω στα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωω Γιάννενα! φανταστικά πρέπει να ναι!

      Διαγραφή
  13. Να ΄μαι και εγώ! Ωραία ερώτηση και η σημερινή....
    Προσωπικά μέσα στις γιορτές και Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά προτιμώ να παραμένω εντός με οικογένεια, συγγενείς και φίλους. Μου αρέσει ωστόσο όταν μπορώ να αποδρώ με περιηγήσεις στα άπειρα και πανέμορφα ελληνικά παραδοσιακά χωρία από το νέο χρόνο και μετά (γύρω στα Φώτα). Ωστόσο το μεγάλο μου απωθημένο, που θέλω κάποια στιγμή να ικανοποιήσω, είναι ένα προ-χριστουγεννιάτικο ταξιδάκι (βλ. αρχές Δεκέμβρη) στη μαγευτική Βιέννη..... αχ, φωτιές μου άναψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ...
      Δεν μπορώ να βρω αν στα προηγούμενα link parties σου σας έχω προσθέσει τα μελομακάρονά μου χωρίς ζάχαρη αλλά επειδή πραγματικά το αξίζουν, τα ανεβάζω και εδώ!

      Διαγραφή
  14. Πότε δεν έχουμε φύγει χριστουγεννα! Θα ήθελα να πάω στην Αμερική στους δικούς μου, η ατμόσφαιρα εκεί με τους στολισμένους δρόμους, ολοφωτιστα σπίτια και να χιονίζει είναι υπέροχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ γι αυτό το έχω καημό! γιατί ποτέ δεν έχω φύγει Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  15. Καλησπερα!εγω θα ηθελα να παω στο χωριο μου..οσο σκεφτομαι την μυρωδια της ατμοσφαιρας σε συνδυασμο με τα ξυλα στο τζακι...καλα θα ηταν αλλα φετος θα μεινουμε σπιτακι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή Μάχη θίγεις ένα θέμα που πονά διότι ποτέ Χριστούγεννα δεν έχω πάει κάπου ούτε σαν παιδί ούτε και τώρα πάντοτε τροχοπέδη ήταν η εργασία είτε γονιών παλιότερα και τώρα η δική μας. Βέβαια θα μου πεις και δεν χαίρεσαι που έχεις δουλειά;! Ναι είναι ένα θέμα και αυτό και Δόξα το Θεό λέω! Αγαπημένος προορισμός θα συμφωνήσω φύση, βουνό, χιόνι και τζάκι! Συνεπώς σε ένα ελληνικό γραφικό χωριουδάκι βόρεια Ελλάδα. Η λίμνη Πλαστήρα είναι μαγική...δεν έχω πάει αλλά έχω δει και μου έχουν περιγράψει. Εύχομαι να αξιωθούμε κάποτε! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Λίμνη είναι σίγουρα μαγική! στο λέω εκ πείρας! μακάρι να μπορεσεις να πας και ας μην είναι χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  17. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ όμορφες ιδέες!!! αγαπημένο προορισμό δεν έχω να σου πω την αλήθεια μου, μιας και τις μέρες αυτές τις περνώ με αγαπημένα μου πρόσωπα..οπότε, αρκεί η καλή παρέα για αρχή και ο προορισμός έρχεται σε δεύτερο μέρος!!! φιλάκια πολλά Μάχη μου, καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό και αυτό! η παρέα πάντα παίζει κύριο ρόλο!

      Διαγραφή
  19. Ευχαριστώ πολύ Μάχη! Δεν έχω αγαπημένο μέρος για τα Χριστούγεννα. Την ησυχία μου θέλω μόνο, αυτό το πράγμα με το που θα είμαστε κ ποια από όλες τις μέρες είναι πολύ κουραστικό! Εγώ τέλειωσα με τα χριστουγεννιάτικα, συμμετοχή στο πάρτυ με την νέα χρονιά! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο! Μας πιάνει αυτή η πρεμούρα να τα κάνουμε όλα, να τα προλάβουμε όλα στις γιορτές που τελικά είναι περισσότερη η κούραση και το άγχος! Εγώ με τα χριστουγεννιάτικα δεν τελείωσα αλλά δεν βλέπω να προλαβαίνω να αποτελειώσω τα μισά καθώς οι ιώσεις μας χτύπησαν την πόρτα

      Διαγραφή
  20. Ήρθα κυριολεκτικά στο παρά ένα,ε???Με παραδέχεσαι??!!!Ευχαριστώ πολύ για το πάρτι μας που το ξεχώρισες ♥Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άργησα αλλά ήρθα!! :)) Χαίρομαι που σου άρεσαν τόσο πολύ τα δεντράκια!!
    Να σου πω την αλήθεια επειδή έχω φύγει 4 φορές για ταξίδι τις μέρες των γιορτών και εξωτερικό και εσωτερικό και σε βουνό και σε νησί σαν το σπίτι τις μέρες αυτές δεν έχει!!! Μπορεί βέβαια να είναι περισσότερη η κούραση αλλά αυτό το χουχουλιάρικο δε το αισθάνεσαι πουθενά! Καλή συνέχεια Μάχη μου, πάω για ανάγνωση στα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτο το χουχουλιαρικο που ομως πρέπει να το δημιουργησω εγώ με έχει κουράσει εμένα! Θελω να πάω κάπου να με περιποιούνται έτσι για αλλαγή!

      Διαγραφή
  22. Μπόλικο υλικό για γιορτινό οφθαλμόλουτρο και έμπνευση Μάχη!!! Λίγη αργοπορημένη αλλά η απάντησή μου είναι το σπίτι μου. Τα Χριστούγεννα είναι μία γιορτή που θέλω να την απολαμβάνω στη βάση μου :) Καλές Γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...