22.12.15

Link Party Christmas Edition 7

Καλημέρα πέρα για πέρα!

Την ώρα που εσείς διαβάζετε αυτές τις αράδες, εγώ αδειεύομαι!!! Όχι, δεν αστειεύομαι, έχω άδεια και ελπίζω να περνάω καλά! Είναι λίγο creepy αυτό τώρα, γιατί είναι Πέμπτη πρωί αυτήν την ώρα που ετοιμάζω την ανάρτηση, είμαι ξενυχτισμένη λόγω ιώσεων των παιδιών αλλά παρόλα αυτά στις επάλξεις! Επομένως ναι, μου εύχομαι να περνάω καλά στην άδειά μου!

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως επειδή πήρα άδεια δεν θα έχουμε link party. Αντιθέτως! Θα έχουμε και θα παραέχουμε! Και επειδή έκανα κάποιες αλλαγές, σας τα βάζω αριθμημένα για να μην τα ξεχάσετε:

1. Μόνο εορταστικές αναρτήσεις, μέχρι 3!!

2. Το πάρτι θα παραμείνει ανοικτό μια ολόκληρη εβδομάδα, δηλαδή από Τρίτη 22/12 εως και Τρίτη 29/12/2015! Αυτό σημαίνει, ότι όλες αυτές τις ημέρες (μέχρι και τα μεσάνυχτα της Τρίτης 29/12) θα μπορείτε να καταχωρείτε τις αναρτήσεις σας! 

3. Επειδή οι μέρες είναι αφιερωμένες στην οικογένεια και στους φίλους, ξέρω εκ πείρας πόσο δύσκολο είναι να επισκεφτείτε όλα τα συμμετέχοντα blogs. Αν μπορέσετε όμως να επισκεφτείτε έστω και κάποια, θα μου δίνατε μεγάλη χαρά! Είμαι σίγουρη ότι το ίδιο θα αισθάνονται και οι συμμετέχοντες bloggers! 

4. Μη ξεχάσετε να απαντήσετε στην ερώτηση της ημέρας!

Πάμε να δούμε γρήγορα κάποιες προτάσεις από το προηγούμενο Link Party!
1. Μια υπέροχη κατασκευή που μπορείτε να κάνετε μαζί με τα παιδιά σας από το my little cosy world! 


2. Συνταγή για εύκολα, γρήγορα και νόστιμα μελομακάρονα από το momy of 6! (που πρέπει να γίνει momy of 7!!!!)


3.  Έτσι για να ταξιδέψουμε λίγο, ένα ονειρεμένο ταξίδι από το mamadoistories!  


4. Ιδέες για να στολίσουμε το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας από το sigrekianna interiors!  

5. Υπέροχες Χριστουγεννιάτικες ημέρες από το mpiskotoupoli!  


Πριν περάσουμε στις συμμετοχές, θα ήθελα να σας ευχηθώ από καρδιάς 

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

να περάσετε καλά, όμορφα και κυρίως με ηρεμία! Θα ήθελα επίσης να σας ευχαριστήσω πολύ τόσο για την συμμετοχή σας σε αυτά τα link parties, όσο και για το ότι μου κάνετε την τιμή να επισκέπτεστε αυτό εδώ το μπλογκ που εγώ ξέρω με πόση δυσκολία το ενημερώνω (οι bloggers μαμάδες, εργαζόμενες, σύζυγοι, νοικοκυρές με νιώθετε). 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
Και περνάμε στα σημερινά links σας, έλα καλέ, μη ντρέπεστε:




20 σχόλια:

  1. Καλημέρα κορίτσια!!! Πέρασα απλά να ευχηθώ καλές γιορτές σε όλες και τις οικογένειες σας,να έχουμε υγεία πάνω απ όλα. Ανάρτηση δεν έχω να σας βάλω, κάποια καινούρια εννοώ αλλά θα περιμένω τις δικές σας!!!! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και από μένα! όσο για την ερώτηση της ημέρας....η απάντηση μου ήρθε χωρίς ιδιαίτερη σκέψη και έφερε μαζί της χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις!!! Αγαπημένη xmas παιδική μου συνήθεια ήταν να ξυπνάω, να παίρνω παραμάσχαλα την κουβέρτα μου και να τρέχω στο σπίτι της γιαγιάς και του παππού (που έμεναν στο διπλανό σπίτι) για να πιώ το γάλα μου και να δω παιδικα!!! Χαζό ε; Το θυμάμαι όμως με νοσταλγία και αγαπή!!!! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Αγαπημένη παιδική xmas ανάμνηση το advent μας και κυρίως τα σημειωματάκια που μας άφηνε η μαμά μου!!!! Ήρθα με φρέσκια ανάρτηση άκρως εορταστική και δημιουργική :) Καλή ξεκούραση στην άδεια σου Μάχη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Μαχουλα ελπίζω να συνήλθαν τα Ζουζούνια σου και να απολαμβάνεις κυριολεκτικά την άδεια σου! Κι εγω σε άδεια είμαι αλλά με το σύζυγο άρρωστο! Από τις πιο ωραίες αναμνήσεις μου είναι η στιγμή που θα ανοιγα το δώρο μου που βρισκόταν κάτω από το δέντρο! Το περίμενα πως και πως! Καλές γιορτές! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χοχοχο καλημέρα!!! Αγαπημένη Χριστουγεννιάτικη συνήθεια των παιδικών μου χρόνων ήταν που πηγαινα στη γιαγιά μου και εμένα γιατί οι δικοί μου έφευγαν για διακοπές και εγώ δεν ηθελα να πάω!!! Καλές γιορτές σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κι απο μένα!! Αγαπημένη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση...Χριστούγεννα στο χωριό της μαμάς μου!!! Αξέχαστα!!! Δυστυχώς ο παππούς και η γιαγιά δεν υπάρχουν πια και έχω να πάω πολλά χρόνια!!
    Φιλιά Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!! Σε άδεια και εγώ!!! Άντε καλά να περνάμε και ακόμα καλύτερα να συνεχίσουμε!!!
    Αναπολώ πολλές φορές κάθε χρόνο που όταν ήμασταν μικρές με τις αδερφές μου λέγαμε τα κάλαντα και αφού μετρούσαμε τα χρήματα που είχαμε μαζέψει πηγαίναμε στα μαγαζάκια της γειτονιάς να πάρουμε η μια τα δώρα των άλλων......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα και από εμένα! 😘 Αγαπημένη συνήθεια θα πω για τώρα στην ενήλικη ζωή μου που πραγματικά ανυπομονώ τρέλα... Να τυλιγω τα δώρα άλλα για κάτω από το δέντρο και άλλα που θα δώσουμε σε συγγενείς και φίλους. Να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα σε όλους μας με Υγεία, Αγάπη και Ηρεμία!!! Μπράβο Μάχη για το δύσκολο έργο σου και να ευχηθώ καλή συνέχεια και φυσικά όχι άλλες ιωσεις!!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα και από εμένα! 😘 Αγαπημένη συνήθεια θα πω για τώρα στην ενήλικη ζωή μου που πραγματικά ανυπομονώ τρέλα... Να τυλιγω τα δώρα άλλα για κάτω από το δέντρο και άλλα που θα δώσουμε σε συγγενείς και φίλους. Να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα σε όλους μας με Υγεία, Αγάπη και Ηρεμία!!! Μπράβο Μάχη για το δύσκολο έργο σου και να ευχηθώ καλή συνέχεια και φυσικά όχι άλλες ιωσεις!!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπέρα! Η πιο αγαπημένη μου συνήθεια από μικρή (που μεταξύ μας συνεχίζει και σήμερα) ήταν να κοιμάμαι στο σαλόνι την πρώτη μέρα που στολίζαμε το δέντρο! Έμενα μέχρι αργά και κοιτούσα τα λαμπάκια κ τα στολίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρες πρωινές!!!!
    Θυμάμαι από τότε που ήμουν μικρή το δέντρο μας!! Είχε γυάλινα στολίδια... τα χαζεύαμε με τις ώρες με τον αδερφό μου!! Κι ήταν κανόνας κάθε φορά που πιάναμε να χαζεύουμε τα στολίδια (ξαπλωμένοι στο πάτωμα με το σαγόνι στερεωμένο στα χέρια) να σπάμε κι από κάτι... θυμάμαι ακόμα πως έσπαγαν... τελικά δε ξέρω μήπως και το κάναμε επίτηδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα!!!
    Αγαπημένη στιγμή θα σας πω εγώ. Η αλλαγή του χρόνου. Σβηστά φώτα, μόνο κεράκια, ο θείος μου στο πιάνο και εμείς γύρω του να τραγουδάμε αποχαιρετώντας τον παλιό το χρόνο και καλωσορίζοντας το νέο. Τα συναισθήματα ανάμεικτα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλες γιορτες κουκλα!!!! και με το καλο να ερθει το νεο ετος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα κορίτσια! Έφερα τα μπισκότα μου να σας κεράσω!
    Καλά Χριστούγεννα και με το καλό το 2016! Να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ενδιαφέρουσες οι συμμετοχες, θα πάω μια βόλτα- όσο προλάβω έστω!
    Όσο για τις αναμνήσεις... πολλά γλυκά, φαγητα και οικογενειακα τραπέζια. Α, και τα καλαντα που τρεχαμε να πούμε την ώρα που ξημέρωνε όλα τα παιδιά του χωριού μαζί, κι όχι λίγα-λίγα.
    Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα & Χρόνια πολλά σε όλες!!! Μάχη μου εύχομαι να πέρασες τέλεια τα Χριστούγεννα και ακόμη καλύτερη να είναι για σένα και την οικογένεια σου η Πρωτοχρονιά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε νιώθουμε, σε νιώθουμε! Ξενυχτάμε για να καταφέρουμε να κρατήσουμε δουλειά, σπίτι, παιδιά, άντρα...και blog :)
    Πέρασα να ευχηθώ. Καλή Πρωτοχρονιά, Μάχη! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. New entry οι χειροποίητες ευχετήριες κάρτες μας και πολλές ευχές για Καλή Πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...