Σελίδες

8.12.15

Link Party Christmas Edition 5!

Καλημέρα, Καλημέρα!!!

Τρίτη σήμερα και επανερχόμαστε με την Χριστουγεννιάτικη έκδοση του Link Party μας.
Έχουμε μπει για τα καλά σε Χριστουγεννιάτικους ρυθμούς ωστόσο σήμερα το πάρτι μας θα έχει εντελώς ελεύθερο θέμα! Δυο αναρτήσεις, όποιες θέλετε εσείς! Μην ξεχάσετε μόνο να απαντήσετε σε σχόλιο την σημερινή μας ερώτηση, η οποία είναι:


Πριν όμως ξεκινήσουμε το σημερινό  για πάμε να δούμε τι ξεχωρίσαμε από το προηγούμενο Link Party:

1. Το Advent Calendar της Χριστίνας από το e-mama.gr!  
Χρησιμοποίησε τους κυλίνδρους από τα χαρτιά υγείας και τα μεταμόρφωσε σε ένα φανταστικό advent calendar. Extra bonus που μου έκλεψε την καρδιά η σκάλα!


2. Μια ανάρτηση που λύνει τα χέρια σε όλες τις νοικοκυρές! Οδηγός για το εορταστικό μενού από την Αθηνά μας και το craftcooklove.gr!  Προσωπικά εκτύπωσα όλες τις συνταγές!


3. Το δεντράκι από τσόχα με τα χειροποίητα αυτοκόλλητα στολίδια του από την Ειρήνη και το mamadoistories.gr!  Φανταστική απασχόληση των μικρών μας ξανά και ξανά!


4. Το advent calendar πάνω σε χειροποίητο χριστουγεννιάτικο δέντρο από την Μαρία και το mommyjammi.gr!  Χρησιμοποιεί το παιδί το advent και σου μένει και το δέντρο, αμ πως!


Όσο προχωράει ο καιρός και πλησιάζουμε προς τα Χριστούγεννα, καταπληκτικές αναρτήσεις κατακλύζουν το διαδίκτυο! Για να δούμε τι ομορφιές θα δούμε και σήμερα:





68 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Μου αρέσει τα Χριστούγεννα που μαζευομαστε όλοι μαζί και μετά το φαγητό παίζουμε χαρτιά και επιτραπέζια παιχνίδια και επίσης την Πρωτοχρονιά που γύρω από το στρωμένο τραπέζι τραγουδάμε όλοι μαζί το "πάει ο παλιός ο χρόνος..." Γενικώς λατρεύω τα Χριστούγεννα! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτές τις οικογενειακές στιγμές ξεχωρίζω και εγώ!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένη χριστουγεννιάτικη συνήθεια ή στιγμή? χμμμ δυσκολάκι! Τα Χριστούγεννα στο δικό μας σπίτι επικρατεί πανικός και ένταση. Ανήμερα γιορτάζουμε τον μπαμπά μου που μένει ακριβώς απο κάτω, οπότε γίνεται μεγάλο τραπέζι για πολλά άτομα και όλοι οι φούρνοι πανω και κάτω ψήνουν ολη μέρα. Την επόμενη μέρα γιορτάζουμε τον μαχαραγιό επομένως πάλι στις επάλξεις! Όταν όμως έρχεται το απόγευμα προς βραδάκι της δεύτερης αυτής μέρας, που οι καλεσμένοι έχουν φύγει, τα παιδιά έχουν πάρει τα δώρα του Άγιου (στο δικο μας σπίτι έρχεται Χριστούγεννα), τότε εκείνες οι στιγμές, με το τζάκι αναμμένο, τα παιδιά να παίζουν και ένα σπίτι που έχει χορτάσει γέλια και χαρές, εκείνες λοιπον οι στιγμές είναι οι αγαπημένες μου! Που εχει φύγει το άγχος, έχει τελειώσει ο πανικός και εγώ απολαμβάνω την οικογένεια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω αυτό θα πει πανικός! Αυτό όμως ειναι που μένει στα παιδιά, που είναι όλη η οικογένεια μαζί, που παιρνουν δωρα και η γιορτή έχει διάρκεια!

      Διαγραφή
    2. Ναι για τα παιδια μια χαρα είναι, για να μην σου πω πολλες χαρες μαζεμένες γιατί οποιος έρχεται τους φέρνει και απο κάτι, για εμένα όμως αυτές οι δυο μερες είναι του πανικου!φετος σκεφτομαι να παρω αδεια μετα τα χριστουγεννα γιατι μεχρι τωρα που παιρνω πριν, απλα περνανε οι μερες με το να ξεπατωνομαι να κανω γενικες!

      Διαγραφή
    3. Α μπράβο Μάχη μου έλυσες την απορία : σε εσάς Χριστούγεννα χμμμμ

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Μα τι υπέροχες δημιουργίες ρε κορίτσια!
    Εγω μένω μόνο στις ιδέες και χρόνος μηδέν.
    όσο για την καλύτερη Χριστουγεννιάτικη στιγμή, σαν παιδί και εγώ λατρεύω την ανταλλαγή δώρων και τα μελομακάρονα! χαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχα! για τα μελομακάρονα θα συμφωνήσω! τους κουραμπιέδες χάρισμα σας αλλά κάτω τα χέρια απο τα μελομακάρονα! αυτό με τον χρόνο, το εχουμε ολες τελικά! με έχει φάει το ξενύχτι!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα :) Πωπω τώρα τι μου κανεις; Να ξεχωρίσω μια μόνο στιγμή;;;; Δύσκολο πολύ. Για να δούμε λοιπόν: Η πρώτη μέρα που στολίζεται το δέντρο και κάθομαι και χαζεύω τα φωτάκια, όταν μυρίζει το σπίτι μελομακάρονα, πρωί Πρωτοχρονιάς οι πέντε μας με σπέσιαλ πρωινό για τη γιορτή του καλού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραιες στιγμές! αυτη ομως με το πρωινό την ξεχωρίζω!ιδίως αν το έχει φτιάξει άλλος για εμένα, έστω μια μέρα τον χρόνο!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!Αγαπημένες χριστουγεννιάτικες στιγμές ε?Θα σου πω αυτή που νιώθω την μαγεία των Χριστουγέννων τόσο έντονη λες και είμαι εγώ παιδί.
    Παραμονή Πρωτοχρονιάς πολύ αργά το βράδυ,το σπίτι έχει ησυχάσει από κόσμο και τα παιδιά έχουν πάει γα ύπνο.Το σπίτι είναι γεμάτο φαγητά στο τραπέζι και γλυκά παντού και δωράκια ανοιγμένα τριγύρω.Το τζάκι είναι ακόμα αναμμένο και κλείνω όλα τα φώτα.Φωτίζουν μόνο τα λαμπάκια στο δέντρο και η φωτιά από το τζάκι.Πίνω ένα ποτάκι σιγά σιγά και κρυφοκοιτάζω να έχουν κομηθεί για τα καλά τα κορίτσια.Η μαγεία υπάρχει ήδη παντού μες στο σπίτι αλλά και στα όνειρα των παιδιών!Είναι η στιγμή που θα βάλω τα δώρα του Αγιου Βασίλη κάτω από το δέντρο και θα γεμίσω τις κάλτσες με γλυκά.Και νιώθω αυτή τη στιγμή τόσο έντονα την χαρά τους και όλα τα συναισθήματα που θα νιώσουν το πρωι που θα ξυπνήσουν.Και μετά φωτογραφίζω αυτήν την μαγεία όσο μπορώ για να μείνει για πάντα αυτή η ανάμνηση όχι μόνο στο μυαλό αλλά και στο χαρτί.Είναι μεγάλες πια και ξέρουν...όμως τους ρώτησα μια φορά,θέλετε να υπάρχει,θέλετε να πιστεύετε?Και μου είπαν όλες ναι!!!Τότε υπάρχει τους είπα!Και έτσι συνεχίζουμε και δημιουργούμε μαγεία,γιατί αυτό είναι τα Χριστούγεννα.Πίστη και μαγεία!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα γιατί αργείς να με υιοθετήσεις θα μου πεις???

      Διαγραφή
    2. Εσύ πιστεύεις στον Άγιο Βασίλη μικρό μου???

      Διαγραφή
    3. Και εγώ πιστεύω τα έχουμε πει αυτά!!!

      Διαγραφή
    4. Τότε ετοίμασε τα χαρτιά!χοχοχο

      Διαγραφή
  6. Για να είμαι ειλικρινής όσο χαρούμενη και ενθουσιώδης και αν δείχνω τα Χριστούγεννα με πιάνει φοβερή μελαγχολία και ένας από τους λόγους είναι γιατί αυτή την περίοδο δουλεύω περισσότερο από κάθε άλλη φορά...Παλιότερα και επί δέκα χρόνια ως υπεύθυνη λογιστηρίου, περίμενα με τρόμο τον Δεκέμβριο και τώρα τα τελευταία χρόνια στην επιχείρηση του συζύγου όπου με το συνεχές ωράριο "τα βλέπουμε ΟΛΑ"! Σε κάθε περίπτωση εγώ προσπαθώ να βάλω στο Mood την οικογένεια από τον Νοέμβριο διότι μέσα στις γιορτές λίγο χανόμαστε. Αγαπημένη μου συνήθεια είναι να στολίζουμε το δέντρο όπως και από μικρό παιδί καθώς και η στιγμή που ανοίγουμε τα δωράκια μας! Τα φιλιά σε όλες και καλές γιορτές να έχουμε! Αγαπητή μου Μαχη ευχαριστώ θερμότατα για την αναφορά σου στο χριστουγεννιάτικο δέντρο αντίστροφης μέτρησης! Σε ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως για κάποια επαγγέλματα είναι δύσκολες οι γιορτές! και εγώ μελαγχολώ, περισσότερο γιατί σκέφτομαι όλους αυτούς τους ανθρώπους που δεν έχουν ούτε τα προς το ζην, για να βγάλουν την καθημερινότητα, πόσο μάλλον να κάνουν γιορτές. Εκεί με πιάνει τρομερή στεναχώρια! και δυστυχώς όσα και να κάνεις σε προσωπικό επίπεδο, ποτε δεν είναι αρκετα. Υπάρχει πολυ δυστυχια και πεινα ολογυρα μας πια

      Διαγραφή
  7. Αχ Μάχη μου δύσκολα μας βάζεις! Πως να ξεχωρίσουμε μόνο μια στιγμή ανάμεσα σε τόσες ονειρεμένες! Παρόλα αυτά η πιο ιδιαίτερη είναι η στιγμή που βρίσκουν τα παιδιά τα δώρα κάτω από το δέντρο το πρωινό της Πρωτοχρονιάς! Η έξαψη τους και η λάμψη στα μάτια ... η αγωνία για των άγιο Βασίλη κορυφώνεται μέσα σε αυτά τα λεπτά, που ελέγχουν τις πατημασιές του στο τζάκι και βλέπουβ το μισοφαγωμένο του μπισκότο! Και φυσικά η απίστευτη χαρά όταν βλέπουν ότι τους έφερε ότι ακριβώς ζήτησαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω φετος λεω να τα παιδεψω! επειδη εχουν μαθει πια δεν ακολουθουν τις πατημασιες απλα τρεχουν κατευεθειαν κατω απο το δεντρο, επομενως λεω να κρυψω τα δωρα αλλου χιχιχι!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια απορία: πότε έρχεται σε εσάς ο Άγιος Βασίλης ;;; σε εμένα μικρή έρχοταν τα Χριστούγεννα αλλά ο Γιάννης επιμένει ότι πρέπει να έρχεται Πρωτοχρονιά .... πολύ πολύ προβληματισμένη...

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλη την παρέα!! Καταρχήν Μάχη σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την αναφορά!! Η αγαπημένη μου συνήθεια των Χριστουγέννων είναι να μαγειρεύω και να φτιάχνω γλυκά all day long !! Η αγαπημένη μου στιγμή είναι την ημέρα των Χριστουγέννων όταν μαζευόμαστε οικογενειακά και ανταλλάζουμε δώρα και τρώμε όλοι μαζί! Δεν το αλλάζω με τίποτα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα αντιθετα το μαγείρεμα για πολλά άτομα, με αγχώνει μέγιστα! μήπως να κάνουμε xmas μαζί?

      Διαγραφή
    2. Ναι φυσικά κάτι θα κάνουμε και για σένα Μάχη μου οπωσδήποτε....

      Διαγραφή
  9. Όλες οι μέρες των Χριστουγέννων έχουν κάτι που λατρεύω... Μου αρέσει πάρα πολύ η διαδικασία της γαλοπούλας, από την παραμονή, καρύκευμα, γέμισμα, μοσχοβολιές και μπαχαρικά. ΄Άλλη αγαπημένη στιγμή είναι η ώρα που βγάζουμε φωτογραφίες με τα καλά φορέματα των παιδιών μπροστά στο τζάκι... Άλλη επίσης αγαπημένη συνήθεια είναι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, που ετοιμάζω μαζί με την Κωνσταντίνα τη βασιλόπιτα! Και φυσικά τα τραπεζώματα με αγαπημένους συγγενείς και φίλους! Πολλά είπα ε;; Τι να κάνουμε, αυτή η γιορτή είναι μαγική!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που πήρα μέρος επιτέλους κι εγώ στο λινκ πάρτυ, τόσες βδομάδες το παλεύω! Φιλάκια Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι που τα κατάφερες! Καλά μόνο εγώ αγχώνομαι για τα μαγειρέματα? απαπαπαπα όλες οι χρυσοχέρες εδώ είναι! να κάνουμε μαζί χριστουγεννα βρε παιδια, εσείς θα μαγειρεύετε καιεγώ θα δοκιμάζω :)

      Διαγραφή
    2. Χαχα το μόνο που δεν μπορώ είναι το συμμάζεμα μετά, αλλιώς δώσε μου κατσαρόλες! Να συνεννοηθούμε με την Αθηνά, δυο ταπερακια να στα στείλουμε! Χιχι!

      Διαγραφή
    3. Χαχα το μόνο που δεν μπορώ είναι το συμμάζεμα μετά, αλλιώς δώσε μου κατσαρόλες! Να συνεννοηθούμε με την Αθηνά, δυο ταπερακια να στα στείλουμε! Χιχι!

      Διαγραφή
  10. Μάχη μου αυτά που ξεχώρισες από το προηγούμενο λινκ παρτι τα είχα ξεχωρίσει καιε γώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τώρα όσον αφορά την ερώτηση...η δικιά μου αγαπημένη στιγμή είναι το χριστουγεννιατικο τραπεζι που ετοιμαζει η μαμα μου...εκεινη την ημέρα τρώμε όντως σαν βασιλιάδες πλούσιοι..δεν λέιπει τίποτα από το τραπέζι και όλα είναι άψογα συνδυασμένα και περιποιημένα!!!!!!!!...μετά ακολουθεί το άνοιγμα των δώρων όλης της οικογένειάς μου , αδέρφι ΜΟΥκαι ανίψια μου και γίνεται το απόλυτο πανηγύρι!!!!!!!!...είμαστε και φωνακλάδες μας ακούει όλο το χωριό!!!χιχιιχιχι!!!!!!!!πολλά φιλιά σε όλες!!ότι έχω δει ως τώρα είναι φοβερό!!!Μπράβο σας ομαδούλα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα φωνακλάδες όπως κάθε ελληνική οικογένεια! ας περνάμε καλά τώρα που μπορούμε ακόμη!

      Διαγραφή
  11. Ωραίες χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις!! Εγώ λατρεύω την στιγμή που τα μικρά μου ανοίγουν τα δώρα!Πως κάθε χρόνο ελπίζουν πως δεν θα κοιμηθούν και θα πετύχουν τον Αγιο Βασίλη την ώρα που φτάνει!!Και αν και ποτέ δεν τον έχουν δει, είναι ευτυχισμένα με τα δώρα ! Λατρεύω επίσης το σπίτι στολισμένο και είμαι από τους τελευταίους που ξεστολίζουν! Καλές δημιουργικές μέρες σε όλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα και εγώ ξεστολίζω αργά! στολίζω πάντα γύρω στις 20/11 γιατί θέλω να είναι στολισμένα για την γιορτή της Κατερίνας μου και ξεστολίζω μετά τις 7/1!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Μαχούλα, αγαπημένη μου συνήθεια εκτός από την προετοιμασία είναι το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι για 40-50 άτομα, συνήθεια που έχει καθιερωθεί και λόγω της γιορτής μου τα τελευταία 20 χρόνια. Καλή συνέχεια σε όλες και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα άτομα μαζευόμαστε και εμείς, γι αυτό λέω ότι αγχώνομαι, αν θα φτάσει το φαγητό, αν θα αρέσει το φαγητό, αν θα προλάβω! είναι δύσκολο με μικρά παιδιά αλλά απο την άλλη αυτές οι μέρες έτσι είναι!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα!!!Λατρεύω τα Χριστούγεννα!!!Αγαπημένες στιγμές,να καθόμαστε στα σκοτεινά,μόνο με τα φωτάκια του δέντρου,ενώ λατρεύω και όταν τραγουδάμε το πάει ο παλιός ο χρόνος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πολλοί το τραγουδάτε αυτό! θα το δοκιμάσω και εγώ!

      Διαγραφή
  14. Με μία παλιά και μια καινούρια ανάρτηση, συμμετέχω στο πάρτι!
    Η αγαπημένη μου συνήθεια είναι όταν καταφέρνω να πάω στο χωριό όπου μαζευόμαστε όλο το σόι και περνάμε υπέροχα (εκτός από τη θεία μου που ξεθεώνεται για να τα ετοιμάσει όλα). Ευτυχώς φέτος θα πάμε και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς θα χωθεί η θεία και πάλι αχαχαχαχα! Καλά να περνάτε Δεσποινα! είμαι σίγουρη οτι η θεία το απολαμβάνει!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα!!! Γιόμισε η οθονη μου χριστουγεννα!!!!!!!ΤΈΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ξέρω αν έχω αγαπημένη μία μόνο συνήθεια.. Νομίζω πως όλες αυτές τις μέρες τις αγαπάω πολύ και τις περιμένω πως και πως!! Σίγουρα μου αρέσει όταν καθόμαστε στο σπίτι το βράδυ των Χριστουγέννων και βλέπουμε ταινίες και νομίζεις πως από κάπου θα ξεπροβάλλει ο Santa!! :)) Και πάντα θέλω την παραμονή των Χριστουγέννων ή την επομένη στις 26 μία βόλτα για καφέ στην πόλη που είναι όλα στολισμένα και ακούγονται τραγούδια!! Φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ναι! και οι βολτες στην πολη είναι υπέροχες αυτή την περίοδο!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μάχη μου! Νομίζω όλες οι στιγμές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι μαγικές, αγαπημένες...λατρεύω όταν μαζευόμαστε στο γιορτινό τραπέζι, το άνοιγμα των δώρων με όλη την οικογένεια και τα παιδιά, επίσης αγαπώ τη στιγμή που φτιάχνω τα γλυκά μας...αγαπώ τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και νιώθω σαν να είμαι ακόμα παιδί! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντως φετος λεω να μου παρω και εμενα ενα δωράκι και να το αφησω κατω απο το δεντρο για να δω την εκπληξη μου οταν το ανοιξω αχαχαχα!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα!!! Αγαπημένη μου στιγμή είναι όταν μαζευομαστε στο τραπέζι οικογενειακά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα αυτή είναι! αρκεί να μην μαγειρεύω εγώ αχαχαχα

      Διαγραφή
  19. ta kalanta!!! ε ναι...ειμαι απο τις μαζοχες που ξυπναω πρωι πρωι και περιμενω παιδακια...και ανοιγω παντα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιιιιι (αλα ζουμπουλία) το χειροτερό μου! δεν μου φτάνουν τα δικά μου που τα τραγουδάνε μέρες πριν, οταν έρχονται και ξένα παιδακια τα τραγουδάνε και με αυτά (μεχρι εδώ ωραια) και μετα κλαίνε που φύγανε τα παιδάκια και μέχρι να ρθουν τα επομενα!! εξτρα μπονους: κάθε φορα που δίνουμε λεφτά στα ξένα παιδάκια πρέπει να δίνουμε και στα δικά μας γιατί τραγούδησαν και αυτά (μας τα τρώνε με τρόπο απο τώρα αχαχααχα)

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα και από μένα! Εε θέλει και ερώτημα! Όταν στολίζουμε το δέντρο και φυσικά όταν ανοίγουμε τα δώρα του Άγιου Βασίλη χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα δώρα! εμένα πάντα με ξεχνάει ο άγιος! μάλλον δεν είμαι καλό παιδί!

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα!Εμάς αγαπημένη συνήθεια είναι να στολίζουμε το δέντρο τελευταία εβδομάδα του Νοέμβρη.Μικρές λεπτομέρειες της συνήθειας αυτής είναι ότι ο μπαμπάς στο τέλος βάζει το αστέρι,κλείνουμε τα φώτα και ανάβει τα φωτάκια,και χειροκροτάμε και γελάμε...(μας ακούει όλ γειτονιά ότι στολίσαμε...)¨αλλη συνήθεια που αγαπώ είναι με χαμηλό στολισμό καθόμαστε κοντά στο δέντρο και διαβάζουμε παραμύθια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μάχη μου σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου, και για τη φιλοξενία!!!
    Εμένα μια στιγμή που ξεχωρίζει πάντα μέσα μου είναι τη Παραμονή Πρωτοχρονιάς!
    Δυστυχώς όμως έχω δύο χρόνια να το ζήσω! Παραμονή Πρωτοχρονιάς λοιπόν, στο χωριό μου τη Καρυά Λευκάδας βγαίνει ο Μουσικοφιλολογικός Όμιλος "Απόλλων" και λέει τα κάλαντα από σπίτι σε σπίτι σε όλο το χωριό! Κάθε φορά συγκινούμαι,μου αρέσει πολύ! Αλλά δυστυχώς έχω να πάω δύο χρόνια Χριστούγεννα στο Χωριό!
    Σήμερα δε θα σεμμετέχω στο link party! Δεν εχω προλάβει να ανανεώσω τις αναρτήσεις μου!φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι φέτος να τα καταφέρεις και να δεις από κοντά τα κάλαντα του Ομίλου!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ,αλλά δυστυχώς ούτε φέτος θα παμε...

      Διαγραφή
  23. Η αντίστροφη μέτρηση όταν φεύγει ο χρόνος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε? δεν το είχα σκεφτεί ποτέ σαν ξεχωριστή στιγμή, ίσως γιατί τρέχω να κατεβάσω τον διακόπτη όταν οι άλλοι μετράνε αντίστροφα!

      Διαγραφή
  24. OTAN AΛΛΑΖΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ ΦΙΛΙΑ ΕΥΧΕΣ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ.!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ όπως είπα ήδη εκείνη την ώρα τρέχω!

      Διαγραφή
  25. πολύ όμορφα πραματάκια-δημιουργίες!!! αγαπημένη συνήθεια να τρώω μελομακάρονα!!!! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω φιλενάδα παχυντική συνήθεια αλλά όντως αγαπημένη! τους κουραμπιεδες τους χαρίζω στους άλλους, τα μελομακάρονα όμως οχι!

      Διαγραφή
    2. αχ και γω το ίδιο, δε μου αρέσουν καθόλου!!! χαχαχα...ευτυχώς που έχω καλό μεταβολισμό, αλλιώς θα σου λεγα πως θα χα γίνει!! χαχαχα... φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα! Δεν σας πρόλαβα χθες καθώς είναι όλοι άρρωστοι στο σπίτι και τρέχω και δεν προφταίνω. Ήρθα όμως να σας διαβάσω σήμερα.
    Αγαπημένη στιγμή...όλες!! Θα ξεχωρίσω την ώρα που χουχουλιάζω μεσημέρι με τα παιδάκια μου αγκαλίτσα βλέποντας χριστουγεννιάτικες ταινίες, μια και όλο το χρόνο 7 μέρες την εβδομάδα δουλεύω μεσημέρι και δεν έχω αυτήν την πολυτέλεια. Α! και οι γιορτές. Εμείς γιορτάζουμε και οι 4 μέσα σε 20 μέρες, οπότε χορταίνουμε τραπεζώματα. Ιδέες για συνταγές θέλω από ότι καταλαβαίνετε!!! Πέρσι με έσωσε η Αθηνά.
    Σ'ευχαριστώ Μαχούλα που με "ξεχώρισες" ειδικά με αυτό το ημερολόγιο που το αγάπησα πολύ μια και ήταν το πρώτο μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά σας Χριστίνα μου! αχ και αυτες οι ωρες που αναφέρεις είναι μοναδικές! γενικά αυτό το slow down περιμένουμε όλοι!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα σας!!!
    Με μια μικρή... χρονοκαθυστέρηση μιας και για λίγες ημέρες ήμουν "εκτός λειτουργίας" ήρθα να ευχαριστήσω και εγώ, με τη σειρά μου, για την αναφορά σου στις διαλεχτές συμμετοχές της προηγούμενης εβδομάδας.
    Και να θαυμάσω για ακόμα μια φορά τόσες μαζεμένες super x-mas αναρτήσεις, και ας ήταν το θέμα σας κατά τα λοιπά ελεύθερο!!!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να ήσουν εκτος λειτουργίας για να ξεκουραστείς στην κατάστασή σου!ναι είδες? ελεύθερο θέμα και όλα χριστουγεννιάτικα αχαχα,λες να το καθιερώσω?

      Διαγραφή
  28. Μαχούλα μου, νομίζω πως όλες οι συνήθειες αυτών των ημερών είναι ιδιαίτερα αγαπημένες!! Πώς να ξεχωρίσω κάποια; Πάντως οι επιλογές σου για τις χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις είναι όλες εξαιρετικές!!!Μπράβο σου και μπράβο σε όλα τα κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όμορφες χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...