28.12.15

Τα γούρια μας για το 2016!

Καλημέρα, καλημέρα!

Μετά από μιας εβδομάδας άδεια και από την εργασία και από το blogging, επιστρέψαμε!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα τις γιορτινές αυτές μέρες!

Στο διάστημα της απουσίας μας κάναμε διάφορα πράγματα! Σήμερα θα σας δείξω τα γούρια που φτιάξαμε για την νέα χρονιά και τα δωρίσαμε στους καλεσμένους μας!

Τα γούρια μας για το 2016!

Ανήμερα των Χριστουγέννων θα μαζευόμασταν όλοι στο πατρικό μου να γιορτάσουμε τον πατέρα μου! Την δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων όμως, το Σάββατο, το ραντεβού δόθηκε για μεσημεριανό τραπέζι στο δικό μας σπίτι, προκειμένου να γιορτάσουμε τον Χρηστάκο μου, τον όμορφο μαχαραγιό μου! Θα είμασταν πολλά άτομα, επομένως το να φτιάξω ατομικό δώρο για τον καθένα ήταν δύσκολο, χρονοβόρο και οικονομικά ασύμφορο! Χώρια που δεν μου έφτανε ο χρόνος με τίποτα να απασχοληθώ ξεχωριστά για κάθε άτομο και να κάνω κάτι χειροποίητο εφόσον είχα και μαγείρεμα για τόσα άτομα. Σκέφτηκα λοιπόν να ετοιμάσω γουράκια για την νέα χρονιά, που θα δίνονταν ανά οικογένεια, έτσι για το καλό! 8 γουράκια λοιπόν για τις 8 οικογένειες που μας τίμησαν με την παρουσία τους στην γιορτή του μονάκριβού μου!


Είχα αποφασίσει από νωρίτερα τι γουράκια θα φτιάξω και είχα φροντίσει να προμηθευτώ τα υλικά μου! Χρειάστηκα:
- πλαστικές διάφανες μπάλες :το σετ περιλαμβάνει 5 τεμάχια και κόστισε περίπου 4 ευρώ, χρειάστηκα 2 σετ και έχουν μείνει και 2 μπάλες που διακόσμησα για το δικό μου δέντρο
- ξύλινες φιγούρες για το εσωτερικό της κάθε μπάλας:αγόρασα το συγκεκριμένο αγγελάκι που βλέπετε στις φωτος, γιατί μου φάνηκε πολύ όμορφο και πολύ ελπιδοφόρο, ένα αγγελάκι που κρατάει στο χέρι του ένα αστέρι και όλο αυτό μέσα σε μια καρδιά! Το σετ περιείχε 8 τεμάχια και κόστισε 8 ευρώ.
- Ξύλινα μικρά αστεράκια που κοστίσαν 1 ευρώ  η πεντάδα και χρειάστηκα 2 πεντάδες.
- Κορδέλες που κόστισαν από 1,20-1,50 ευρώ η καθεμιά
- Χιόνι ψεύτικο που είχα ήδη
- Γούρια 2016 που κόστισαν γύρω στα 0,30 τα ασημένια και 0,50 τα χρυσά ανά τεμάχιο
- Δαντελωτά χαρτάκια που είχα ήδη αλλά τα είχα αγοράσει 1 ευρώ το πακέτο
- Χαρτί ταχυδρομείου (από βιβλιοπωλείο) που κοστίζει 0,80 τα 5 μέτρα!

Με λίγα λόγια, με λιγότερα από 25 ευρώ (24,80 για την ακρίβεια) έφτιαξα 8 γούρια και περίσσεψαν και υλικά! Κόστος ανά γούρι και με την συσκευασία: γύρω στα 3 ευρώ!!!!
Τα υλικά μου τα προμηθεύτηκα  από το bombonieres και από το  lucas


Την διαδικασία δεν την έχω φωτογραφίσει βήμα βήμα, γιατί όλα αυτά έγιναν τα μεσάνυχτα που κοιμόντουσαν (επιτέλους) τα παιδιά, επομένως φωτογράφισα ελάχιστα πράγματα. Αυτό που έκανα, ήταν:
1. παίρνω το μισό της κάθε διάφανης μπάλας, δένω με πετονιά το ξύλινο στολίδι και το στερεώνω στο κρικάκι που έχει η μπάλα
2. ρίχνω μια κουταλιά ψεύτικο χιόνι στο μισό της μπάλας
3. κουμπώνω με το άλλο μισό αφού πρώτα έχω ρίξει λίγη κόλλα σιλικόνης στο κάτω μέρος του προκειμένου να κολλήσει η μπάλα και να μην ανοίξει για να μην φύγει το χιόνι
4. κολλάω με κόλλα σιλικόνης και πάλι μια κόκκινη κορδέλα κάνοντας έτσι κρίκο για κρέμασμα
5. δένω μια άλλη κορδέλα όπου στις άκρες της κρεμάω το γούρι 2016 στη μια και ένα ξύλινο αστεράκι στην άλλη, και έτοιμο το γούρι! Απλά και γρήγορα!






Για την συσκευασία:
1. Πήρα το χαρτί ταχυδρομείου και έκοψα μεγάλα τετράγωνα κομμάτια. Τα τσάκισα σχηματίζοντας ένα ορθογώνιο. 
2. Κόλλησα την κάτω πλευρά, έβαλα μέσα το γούρι.
3. Κόλλησα την πάνω πλευρά κατά την αντίθετη φορά με την κάτω, ώστε να σχηματιστεί κάτι σαν χωνί, την κόλλησα και αυτή.
4. Στην πάνω πλευρά με τον διακορευτή άνοιξα δυο τρύπες όπου πέρασα την κορδέλα Merry Christmas καθώς και μια άλλη πιο λεπτή κόκκινη κορδελίτσα.
5. Κόλλησα στο κέντρο το δαντελωτό χαρτάκι
6. Εκτύπωσα καρτελάκια που είχα φτιάξει μόνη μου στον υπολογιστή, τους άνοιξα τρύπα με τον διακορευτή και αφενός μέσα από την τρύπα πέρασα την κόκκινη κορδελίτσα (βήμα 4) αφετέρου τα κόλλησα στο κέντρο από το δαντελωτό χαρτάκι. 
Έτοιμο και το αμπαλάζ!





Αν κρίνω από τις αντιδράσεις των καλεσμένων μας, καλά τα πήγα για πρώτη φόρα που έφτιαξα γούρια! Και λέω να το διατηρήσω σαν παράδοση από εδώ και πέρα να φτιάχνω κάθε χρονιά χειροποίητα γούρια για τους αγαπημένους μας! Εσείς πως τα βρίσκετε?

28 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά Μάχη! Πολύ όμορφα τα γούρια σου, επαγγελματικά θα έλεγα. Και του χρόνου να είστε καλά να γιορτάζετε πάντα έτσι τον μικρό σου Μαχαραγιό. Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μάγδα μου! Ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  2. Μάχη μου, πραγματικα είναι πολύ όμορφα τα γουρια σου!Υπεροχή και η ιδέα αλλά και η εκτέλεση!
    Να χαιρεσαι κ το αγορακι σου!
    Χρόνια πολλά! Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! με το καλό!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα Μάχη μου ,να χαίρεσαι τον γιο σου και οπως επιθυμείς να τον καμαρωσεις!!!!αχ για τα γουρακια σου δεν εχω λόγια !!!απιστευτα όμορφα και οικονομικά !τα καλα της πρωτεύουσας ,βρίσκεις οτι θέλεις !!!!καλη πρωτοχρονιά και καθε καλο στην οικογένεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου! Επίτηδες έβαλα τα καταστήματα που τα αγόρασα γιατί και εγώ από το ένα ηλεκτρονικά έκανα την παραγγελία μου, δεν υπήρχε περίπτωση να τρέχω νεα ερυθραία, και επειδη πραγματικά και τα μεταφορικα του είναι οικονομικά το προτίμησα.

      Διαγραφή
  5. Μάχη χρόνια πολλά! Να χαίρεσαι τον μονάκριβο σου και όλη την οικογένεια! Πανέμορφα τα γουρια σου χρυσοχερα! Και του χρόνου με υγεία! Καλή επάνοδο στον εργασιακό σου χώρο! Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η επάνοδος με ταλαιπωρεί λίγο! είναι που δεν ξεκουράστηκα καθόλου τελικά! σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Μάχη!!! Να χαίρεσαι τον μικρούλη σου αλλά και όλη την οικογένεια! Καταρχήν να πω απλά respect για το ότι τραπέζωσες οκτώ οικογένειες! Εντάξει τα λόγια είναι περιττά!!! είσαι χρυσοχέρα, μα τι γούρια πανέμορφα και επαγγελματικά είναι αυτά!!! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω συνηθίσει στα πολυπληθή τραπεζώματα, μόνο οι κοντινοί συγγενείς βγαίνουμε σχεδόν 20 άτομα! καλά να είμαστε και χαλάλι και η κούραση και όλα! σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Καλή Πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή
  7. Μάχη εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Το κόστος επίσης απίθανο και η διαδικασία νορμάλ όχι εύκολη ούτε και δύσκολη έχει την δουλίτσα του σε κάθε περίπτωση! Επίσης πολύ καλό που ανακοινωσες και τις πηγές αγοράς να τα έχουμε στα υποψην. Κλείνοντας τις θερμοτερες ευχές μου για τον γιο!!! Σε φιλώ και εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι για τις πηγές να διευκρινίσω ότι αρχικά σκεφτόμουν αν έπρεπε να τις βάλω γιατί δεν είναι διαφημιστικό το ποστ, ούτε καν ξέρουν ότι τους αναφέρω, αλλά σκέφτηκα ότι αν κάποιος θέλει να τα φτιάξει είναι καλό να ξέρει απο που βρήκα τα υλικά! η διαδικασία τώρα είναι παιχνιδάκι, απλά δεν γίνεται να κολλάς με θερμοκόλλα με τον μαχαραγιό τριγύρω γι αυτό και μου πήρε χρόνο! ε η αλήθεια είναι ότι τα μεσάνυχτα δεν είναι και το φόρτε μου για κατασκευές χαχα!

      Διαγραφή
    2. Οι πηγές είναι εξαιρετικές προσωπικά τις αποθηκευσα για μελλοντική χρήση. Σαφώς είναι ξεκάθαρο ότι η ανάρτηση σου δεν έχει διαφημιστικους σκοπούς αλλά και να είχε καλό σε εμάς κάνεις που εινα τόσο δύσκολη η ανεύρεση τέτοιων καταστημάτων. Επίσης όλοι βολευομαστε κακά τα ψέματα πολύ με ονλινε αγορές. Φαντάζομαι διαδικασία με τον μαχαραγιο στα πόδια... Δύσκολο και επικίνδυνο μαζί με την θερμοκολα

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα βρίσκουμε καταπληκτικά Μάχη! Χρόνια πολλά και το 2016 να είναι γεμάτο ευτυχία, υγεία κι αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! Καλή Πρωτοχρονιά και ευτυχισμένη χρονιά για όλο τον κόσμο!

      Διαγραφή
  10. Με το καλο ο καινουργιος χρόνος!!!!! πολυ ομορφαα και ιδιαιτεραα μπραβοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Χρόνια πολλά σε όλους!

      Διαγραφή
  11. Να το χαίρεστε το παδάκι σας, γερό και τυχερό!
    Πολύ όμορφα κα τα γούρια που έφτιαξες! Έχω μια μεγάλη αδυναμία στα χειροποίητα γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! είναι έκδηλη η αδυναμία σου στο χειροποίητο με τέτοιες ομορφιές που φτιάχνεις!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά Πολλά με υγεία στον μαχαραγιό!!! Να τον καμαρώσετε μεγάλο και τρανό! Εντάξει γούρι σε μπάλα δεν είχα ξαναδεί και ξετρελάααααααααααααθηκα! Όχι απλά καλά για πρώτη φορά, ΚΑΛΛΙΣΤΑ θα έλεγα εγώ! Φιλιά πολλά και καλή χρονιά Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Μάχη μου! Να χαίρεσαι τον μικρούλη σου! Πανέμορφα και ξεχωριστά τα γούρια που έφτιαξες!Καλή Πρωτοχρονιά και ευτυχισμένο το 2016, πάνω απ΄όλα με υγεία!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα γουράκια σας και πολύ πρωτότυπα! Και του χρόνου και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα τα γουράκια σας και πολύ πρωτότυπα! Και του χρόνου και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα είναι τα γούρια που φτιάξατε !!!! Καλή χρονιά 2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα Μάχη μου! Τυχεροί οι παραλήπτες! Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία, ευτυχία και μπόλικη έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δε ξέρω πως μου ξέφυγε αυτη η ανάρτηση. . :) Είναι πολυ ωραία ιδέα και πρέπει να βρω τέτοιες πλαστικές μπάλες γιατί σκέφτηκα να τις κάνω δωράκια εκει που τώρα κανουμε ανταλλαγή γλυκών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...