Σελίδες

1.12.15

Link Party Christmas Edition-4

Καλημέρα και Καλό Μήνα!

Μπήκαμε και επισήμως στον μήνα των Χριστουγέννων! 24 μέρες για τα Άγια Χριστούγεννα!! (ξέρω σαν γνωστή διαφήμιση ακούστηκα!)

Καλώς ήρθατε και σήμερα στο Link Party Christmas Edition Vol.4! Καθίστε αναπαυτικά, δείτε τις αναρτήσεις που επιλέχτηκαν από το προηγούμενο link party μας, και λάβετε συμμετοχή ή εμπνευστείτε από τις νέες αναρτήσεις του σημερινού! Μια Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση και μια με ελεύθερο θέμα για όσες δεν έχετε ακόμη χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις, και σήμερα!

Έχουμε όμως και μια ιδιαιτερότητα σήμερα! Παίζει και ερώτηση, αμέ! Η ερώτηση είναι ''τί δώρο θα θέλατε να φέρει σε ΕΣΑΣ ο Άγιος Βασίλης φέτος?''. Και μη μου αρχίσετε για παγκόσμια ειρήνη, αγάπη και υγεία, σας έφαγα! αυτά τα θέλουμε όλοι μας και προσευχόμαστε γι αυτά! Θέλω αυτό το μοναδικό ''κάτι'' που θα έκανε τα ματάκια σας να λάμπουν αν το λαμβάνατε ως δώρο! Οι απαντήσεις σας στα σχόλια, γιατί όπως έχουμε δει και στα προηγούμενα link parties μας αρέσει το κους κους, οπότε ας έχουμε -μεταξύ άλλων- και συγκεκριμένο θέμα συζήτησης!

link party christmas edition 4


Πριν από όλα αυτά όμως, ας δούμε τι ξεχώρισα από το προηγούμενο link party μας. Επικεντρώθηκα σε αναρτήσεις που αφενός μπορούν να σας δώσουν ιδέες να φτιάξετε κάτι με τα χέρια σας και αφετέρου να δημιουργήσουν παραδόσεις Χριστουγέννων με την οικογένειά σας. Πάμε λοιπόν:

1. To Christmas Traditions από το μπλογκ Νεράιδες και Δράκοι!


2. Τα πανέμορφα Αλεξανδρινά με fimo από το μπλογκ For happy moments.gr


3. Την χειροποίητη Χριστουγεννιάτικη μπότα με λεπτομερείς οδηγίες και δωρεάν πατρόν από το Craftaholic.gr. 


4. Ta υπέροχα Χριστουγεννιάτικα στεφάνια από το unique creations! 


5. Τα Roses bath salts από το efzin-creations!  


Και αφού απολαύσαμε ξανά αυτές τις αναρτήσεις, φύγαμε για το σημερινό μας link party:





63 σχόλια:

  1. Ότι θα σχολίαζα πρώτη σε δική μου ανάρτηση δεν το περίμενα αλλά να που το κάνω για να απαντήσω στην ερώτηση του link party! Τι δώρο θα ήθελα για εμένα από τον Άγιο Βασίλη? Πολλά θα ήθελα, φυσικά τα γνωστά αγαθά: υγεία, ελευθερία, ασφάλεια, ειρήνη σε όλο τον κόσμο κλπ. Επίσης πολλα υλικά θα ήθελα: καινούργιο σπίτι, αυτοκίνητο, ρούχα κλπ. όμως κατόπιν ωρίμου σκέψεως (?) θα ζητούσα ένα ταξιδάκι! ναι ένα ταξιδάκι στο εξωτερικό έστω και για λίγες μέρες κάπου όμορφα χωρίς έγνοιες! Με τον άντρα μου και τα παιδιά μου φυσικά και ας ξέρω ότι θα κουραζόμουν με τα μικρά μου τριγύρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι Μάχη μου, ένα ταξιδάκι στο εξωτερικό είναι ότι πρέπει για πολλές περιπτώσεις. Η Ευρώπη έχει πολύ όμορφους προορισμούς όπως η Πράγα για παράδειγμα αλλά σαν Τοξοτίνα που είσαι θα σου άρεσε περισσότερο η Κωνσταντινούπολη μη σου πω και το Τόκιο!!!

      Διαγραφή
    2. α σαν να με έχεις καταλάβει καλά εσύ! αυτα τα ταξίδια θα τα ήθελα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αλλά αν ήμουν μόνη με τον άντρα μου! με τα παιδια μαζί βολεύομαι και σε κανένα σαλέ με πιάτο το χιόνι ολόγυρα :)

      Διαγραφή
    3. Σωστά.....να τα βλέπεις να παίζουν και εσύ απλά να χαλαρώνεις στην μαγεία του λευκού θεάματος!!! Έχω σύζυγο τοξότη για αυτό και σε καταλαβαίνω, αν και δεν πολύπιστεύω στα ζώδια!!!

      Διαγραφή
    4. άντρας τοξότης?? βοήθεια σου με την τρέλα που κουβαλάνε! αχαχα

      Διαγραφή
    5. Ταξιδακι θέλω και εγώ και όχι εξωτερικό και εσωτερικό μου φτάνει ;)))

      Διαγραφή
    6. Αχχ λες και είσαστε μέσα στο μυαλό μου! Πριν ακόμα δω τα σχόλια ταξίδι σκεφτόμουνα! Εξωτερικό θα το προτιμούσα! Ακούς Άγιε Βασίλη....

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, καλό μήνα και καλές γιορτές να έχουμε όλοι με υγεία πάνω απ όλα. Το δώρο που θα ήθελα εγώ για φέτος τα Χριστούγεννα είναι ένα δίπλωμα οδήγησης, είναι κάτι που είχα θέσει ως στόχο για φέτος αλλά είμαστε ήδη στο Δεκέμβρη και ούτε καν ξεκίνησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πωπω τι μου θύμισες τώρα! εγώ το δίπλωμα το έχω χρόνια, επίσης οδηγούσα για χρόνια και έτσι ξαφνικά το εγκατέλειψα για χρόνια! τώρα όπως καταλαβαίνεις με τα μικρα το χρειάζομαι τρελά, οπότε και εγώ πρέπει να κάνω λίγα μαθήματα να ξαναπιάσω τιμόνι στα χέρια μου!

      Διαγραφή
    2. Μεγάλη ανάγκη βρε Μάχη μου, ειδικά με τα παιδιά, εγώ στο εξωτερικό δεν οδηγούσα αλλά τώρα εδώ πρέπει να μάθω αυτοκίνητο, οδηγώ μόνο μηχανάκι και αυτό σε ανάγκη, να με σταματήσει τώρα ολοκληρη γαιδουρα τροχονόμος, τι θα πω; αυτά που έλεγα στα 15 μου, αλλά βλέπεις κοστίζει περίπου 1000 ευρώ και τώρα φτιάχνω και το σπίτι....άστα

      Διαγραφή
    3. Αστα πια με τα έξοδα δεν μπορείς να προγραμματίσεις τίποτα με τόσα που πληρώνουμε! εύχομαι πάντως να βρεθεί τρόπος να το βγάλεις το δίπλωμα μέσα στη νέα χρονιά εστω!

      Διαγραφή
    4. Το ίδιο και εγώ...ε και μετά καταλαβαίνεις θα θέλω σαν δώρο ένα αυτοκινητάκι, ένα aygo παρακαλώ!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα! καλό μήνα! Αχ κι εγώ θέλω πολλά πράγματα! Μία νέα φωτογραφική μηχανή, ένα νέο smart phone, καινούργια δερμάτινη τσάντα, καλές μαύρες γόβες! Να συνεχίσω? Οκ, σταματάω γιατί πάνω από όλα αυτά θέλω ένα ταξίδι πολλών ημερών! Επειδή λατρεύω τα ταξίδια δεν τα χορταίνω ποτέ! Πάντως, εύχομαι να πραγματοποιηθούν σχεδόν όλα όσα θέλουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τα ίδια πράγματα θέλουμε σχεδόν! αλλά όλα τα ανταλλάσω με ένα ταξίδι!

      Διαγραφή
  4. Χαχα! Έχω έτοιμες προτάσεις για ταξίδια, το που θα παμε, τι θα κάνουμε, ποιους θέλουμε μαζί μας για παρέα,κτλ! Λείπει μόνο μια μικρή λεπτομέρεια (αχ αυτό το οικονομικό)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ αυτο το οικονομικό ΄θα αναφωνήσω και εγώ! πάνε οι παλιές καλές εποχές, ήρθαν οι εποχές των ισχνών αγελάδων δυστυχώς!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα!!!
    Εγώ θα ήθελα ο Άγιος Βασίλης εκτός απο υγεία στην οικογένεια μου, θα ήθελα και να μου φέρει ένα smartphone,ένα tablet, και έναν καινούριο υπολογιστή!!! Επίσης ένα τσουβάλι λεφτά να πληρώσουμε ό,τι μας βασανίζει!!!
    Ζητάω πολλά? Ευχομαι καλά Χριστούγεννα σ'όλες με τις οικογένειες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ωραια, δεν θες πολλά εσυ, ενα media markt έναν κωτσόβολο ένα ηλεκτρονικάδικο μόνο αχαχαα

      Διαγραφή
    2. Ναι μωρέ, είμαι εύκολη!!! Σ'ενα μαγαζί και τα πήραμε όλα!!!! Να μη κα΄νουμε και πολλά δρομολόγια! χαχαχα..

      Διαγραφή
  6. Αχ Μάχη μου αυτό ακριβώς και εγώ. Ταξιδάκι μαζί πάντα με το μαιμούδι.. Πόσο ανάγκη το έχω.. Καλημέρα κορίτσια μου όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι έχουμε ανάγκη να ξεφύγουμε τελικά λίγο έστω και αν ξέρόυμε ότι θα ξαναγυρίσουμε στα ίδια και τα ίδια! καλημέρα Γιάννα μου!

      Διαγραφή
  7. Αχχχχχ...δύσκολα μας βάζεις Μάχη μου....μου έχουν έρθει όλα τόσα στραβά και άσχημα στην ζωή μου τα τελευταία χρόνια που πραγματικά....εκτός από την υγεία των δικών μου ανθρώπων δεν ξέρω τι άλλο θέλω.....
    Αν παρόλα αυτά θα έπρεπε κάτι να ζητήσω από καρδιάς, θα ήταν ένα δικό μου σπίτι...μίας και το δικό μου αναγκαστήκαμε να το πουλήσουμε άρον άρον και με τρώει ο καημός που δίνω σχεδόν τον ένα μας μισθό στο ενοίκιο, αντί αυτά τα χρήματα να τα βάζω στην άκρη για το παιδάκι μου...και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ φυσικά ότι θα ζήταγα και ένα γερό μωρό....να περάσει ο καιρός και να το πάρω στην αγκαλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο χαρές να σου φέρει ο καινούργιος χρόνος! δες το σαν ισολογισμό, αν πέρασαν δύσκολες εποχές πρέπει να ρθουν εύκολες για ισοστάθμιση! και φυσικά ένα κατάγερο μωρό!

      Διαγραφή
    2. Για να δούμε....2 χρόνια τις περιμένω και τελικά μόνο χειρότερα έρχονται....Βέβαια ο ερχομός του γιου μου νομίζω διαγράφει όλα τα προηγούμενα και με κάνει δειλά δειλά να ελπίζω ξανά....ότι μετά την καταιγίδα- που λέει κ η φίλη μας η Γιάννα- βγαίνει πάντα το ουράνιο τόξο! Να σαι καλά Μάχη μου....εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα!!!!!! Καλό μήνα κορτσούδια! Μμμμμμμ θα ήθελα 3-4 μέρες σε ένα πέτρινο ξενοδοχείο στον Άγιο Αθανάσιο, όλη η φαμίλια και παρέα να απολαμβάνουμε το χιόνι, τα φωτάκια και βόλτες. Και μια καλή φωτογραφική!
    Κι επειδή καθόλου καλά δεν ξεκίνησε ο Δεκέμβρης δυστυχώς, πάνω από όλα αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω τις επόμενες κιολας ώρες να αλλάξει ο Δεκέμβρης σου! αχ αυτα τα ταξίδια!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα σε όλους!!!! Από μη υλικά αγαθά θα ήθελα υγεία και μακάρι ο Άγιος Βασίλης να φέρει λίγη ηρεμία και περισσότερη αγάπη σε αυτόν τον βασανισμένο μας κόσμο!!! Προσωπικά έχω ήδη γράψει γράμμα και έχω ζητήσει έναν φακό για τη φωτογραφική μου μηχανή!! Γιατί δεν ξέρω αν σας το είπα, ο Άγιος Βασίλης υπάρχει (εμένα τυχαίνει να έχει και μούσια!!! ) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχα εύχομαι αυτος ο μουσατος αγιος βασίλης να σου φέρει το δώρακι που ζήτησες!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα και καλό μήνα!!!! Είχες δεν είχες με έβαλες να τη γράψω πρωί πρωί τη σημερινή ανάρτηση για τη βάλω και στο πάρτυ :) Μια Χριστουγεννιάτικη λοιπόν για σήμερα και μια diy η πιο πολυδιαβασμένη στο blog μου.

    Τώρα όσο για το δώρο χμμμ.... το νο 1 top ιδανικό δώρο για μένα φέτος θα ήταν ένα ταξίδι μόνο με τον καλό μου 3-4 μερούλες κάπου στην Ευρώπη. Αν με ρωτάς δηλαδή με αυτό τα μάτια μου θα γυρίζανε γύρω γύρω γύρω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο με τον καλό σου? προχώ σε βρίσκω ή πολύ αγανακτισμένη αχαχαχα
      σε έχωσα πουρνο πουρνό ε? σορρυ!!!

      Διαγραφή
    2. Άντε καλέ!!! Ευκαιρία έψαχνα :) Μόνο με τον καλο μου γιατι θεωρώ ότι με τα παιδιά κάνουμε πολλές εκδρομές κλπ ενώ οι δυο μας όχι τόσο θα ήθελα :)

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα, καλημέρα και καλό μήνα και από εμένα!!! Αν και δεν πιστεύω στον Αη Βασίλη μη με ρωτάτε γιατί .., χαίρομαι Αθηνούλα που είσαι η μούσα του, μακάρι να ήμουν και εγώ.. αλλά επειδή θέλω να πάρω μέρος στο κους κους της παρέας θα κάνω την υπέρβαση... και θα ζητήσω να μπορώ να βλέπω πιο συχνά τους δικούς μου ανθρώπους, που λόγω απόστασης δεν τους έχω κοντά μου!!! Αχ αυτή η Θεσσαλονίκη πόσο μου λείπει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ δεν μπορώ να σε καταλάβω πραγματικά γιατί τους έχω σε απόσταση αναπνοής αλλά είναι πολύ ωραία η ευχή σου! και ο άγιος βασίλης υπάρχει νταξ??!!

      Διαγραφή
    2. Εφούλα μου τί γλυκιά ευχή!!! Έλα γράψε γράμμα σε εμένα (ε σόρυ στον Άγιο Βασίλη) κάτι θα γίνει (μη ζητήσεις μόνο κανένα ελικόπτερο γιατί δύσκολο, ζήτα κάτι σε φαγώσιμο ;) )

      Διαγραφή
    3. Αγαπημένη μου Αθην...εεε αγαπημένε μου άγιε βασίλη,
      θα ήθελα να μου φέρεις μια βασιλόπιτα λαχταριστή και πανέμορφη απο τα χεράκια της χρυσοχέρας Craft Cook Love! Αν παίζει ρόλο, ήμουν καλό παιδί όοοοολο το χρόνο!

      Διαγραφή
    4. Αχ Μαχούλα ό,τι θες εκτός από βασιλόπιτα !! Δεν φτιάχνω ποτέ την έχω γρουσουζιά από τότε που ήμουν μικρούλα !!! Αλλά παλεύω εδώ και μέρες με την αγαπημένη σου μελάσα αν ενδιαφέρεσαι!! Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
    5. Φυσικά καί ενδιαφέρομαι! περιμένω να δω τι ετοιμάζεις!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα και από μένα, Χρόνια πολλά Μάχη για τη γιορτή σου, έστω και καθυστερημένα! Δεν θα πρωτοτυπήσω, πάνω από όλα θα ήθελα να έχουμε την υγεία μας οικογενειάκώς και έπειτα θα ήθελα Χριστουγεννιάτικες διακόπες κάπου στο εξωτερικό. Οπουδήποτε, αλήθεια δεν έχω πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε παιδια δεν τηλεφωνουμε σαν γκρουπ σε κανενα ταξιδιωτικο γραφειο μπας και μας κανουν καμια καλη προσφορα τοσες που μαζευομαστε?

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα και Καλό Μήνα!!!!
    Το μέγιστο που ζητώ για το νέο χρόνο είναι να πάνε όλα καλά με εγκυμοσύνη-γέννα και ένα υγιές τελειόμηνο μωράκι!
    Κατά τα λοιπά....... και εγώ θέλω μια φωτογραφική μηχανή, επιτέλους γμτο! Ουφ, ξεθύμανα!
    Επίσης εύχομαι για την κάθε μια χωριστά ότι ζήτησε ή ζητήσει στο γράμμα της προς τον Άη Βασίλη, να το έχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ για φέτος θα πάρεις ένα στρουμπουλό ήσυχο τελειόμηνο μωρό που δεν θα σε ξενυχτάει και θα είναι ήρεμο, τέλος για φέτος αχαχαχα

      Διαγραφή
    2. ....έτσι όπως το θέτεις, οκ! ομολογώ ότι δε θα χρειαστώ τίποτις άλλο, είναι η αλήθεια!!!!

      Διαγραφή
    3. θα την εκτιμήσεις μετά την ευχή μου! άκου με που σου λέω!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα και καλό μήνα κορίτσια!!!Πέρα από τα κλασικά λοιπόν και το βασικότερο την υγεία, ένα ταξίδι θα ήθελα και εγώ, αλλά με συγκεκριμένο προορισμό, γιατί αν είναι να ζητήσω κάτι, ας το κάνω σωστά!!Θέλω λοιπόν να φτιάξω βαλίτσες, να πάρω τον άντρα μου, τη φουσκωμένη κοιλίτσα μου και να πάμε στο χωριό του Αη-Βασίλη!!!Μέχρι όμως η ευχή να γίνει πράξη, καλές γιορτές σε όλους μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να τρέχεις μωρε τώρα με φουσκωτή κοιλίτσα? κατσε εδώ στα ζεστά και άσε το χωριό να περιμένει για του χρόνου! περα απο την πλακα όλα τέλεια να πάνε με την φουσκωτή κοιλίτσα!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα...Πάντως αν βρείτε ταξιδιωτικό πρακτορείο, υπολογίστε με και μένα...Και θα την βολέψω και την κοιλίτσα..Σε ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα γλυκές μανούλες και Καλό μας Μήνα με Αγάπη, Υγεία και όμορφες Γιορτές!!! Βλέπω πως η πλειοψηφία επιθυμεί ένα ταξίδι και δεν θα πρωτοτυπήσω... Επειδή με τον σύζυγο δεν κάναμε ποτέ ένα ταξίδι στο εξωτερικό θα ήθελα κάποτε αυτή μου η ευχή να πραγματοποιηθεί. Σίγουρα οι 3μας πλέον ώστε το μικρό 4χρονο κοριτσάκι μου να δει πράγματα που θα την εντυπωσιάσουν! Για να είμαι ειλικρινής όσο και παιδιάστικο να ακουστεί θα ήθελα ένα ταξίδι στην Disneyland τα Χριστούγεννα! Χριστούγεννα βέβαια λόγω δουλειά ποτέ δεν μπορούμε να κάνουμε ταξίδι, είναι η εποχή που δουλεύουμε περισσότερο (συνεχές ωράριο-ανοικτά και Κυριακές κλπ). Δεν θα με ενοχλούσε όμως να το κάναμε τον Γενάρη! Γράμμα λοιπόν θα γράψουμε με την μικρή μου Κωνσταντίνα στον Άγιο Βασίλη και εγώ απλώς θα στείλω μια ευχή! Τα φιλιά μου σε όλες σας και εύχομαι τα όνειρά μας να γίνουν πραγματικότητα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ταξιδάκι και εσύ;; ε να παμε σε πρακτορείο βρε παιδιά, τι στο καλο! κάτι καλύτερο θα μας κάνουν!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα! Καλό μήνα!
    Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη αγάπη, υγεία και ευτυχία.
    Όσο για μένα dear Santa, θέλω κ εγώ ένα μεγάαααλο ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενταξει πειτε σε ποιο πρακτορείο να παρω τηλέφωνο!!! καλημέρα κορίτσι!

      Διαγραφή
  17. Καλο μηνα!!! Θελω να μου φερει περισσοτερο χρονο με τον αντρα μου και την μικρη μου!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πανέμορφη ευχή! και εγώ θα το ήθελα αυτό! και επειδή το σκ είχαμε υποχρεώσεις και δεν χάρηκα τα παιδακια μου πηρα άδεια μεσα στην εβδομαδα μονο και μονο για να κατσω μια μερα μαζι τους!

      Διαγραφή
    2. :))) πίστεψε με με τον σύζηγό να δουλεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ κ εγώ δουλειά δεν βλεπομαστε όσο θα θέλαμε !!! Σμουτς!!!

      Διαγραφή
  18. Εγω μονο υγεια θα ηθελα... Γαιτι το τελευταιο διαστημα εχω ακουσει πολλα δυσαρεστα... Οποτε μονο υγεια θελουμε.. για μας, τους γονεις μας, τους φιλους μας.. Τωρα ... αν γινοταν κι ενα ταξιδακι προς Λονδινο μερια που το έχω καημο... Καλοδεχουμενο κι αυτο,,χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα αυτό είναι το σημαντικότερο, υγεια και ασφάλεια για εμένα, με όλα αυτά που συμβαίνουν, δεν σου κρύβω ότι μπαινω στο μετρό ή σε πολυκαταστήματα και νιώθω φόβο πλεον, όμως πέρα απο αυτα τα δεδομένα θα το ήθελα πραγματικά αυτο το ταξίδι, δεν μιλάω αλλά γίνονται πολλά, και προτιμώ απο το να σκάσω να ''τσακώνομαι'' μετα χαρτόνια μου και τις κατασκευές...

      Διαγραφή
  19. Χμμμμ... Θα ήθελα δύο δώρα! Ένα ταξίδι για 10 μέρες στην Νέα Υόρκη ή μια πλήρη ανανέωση της γκαρνταρόμπας μου. Απλά πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To the point σε βρισκω! να μην ψάχνεται και ο Άγιος!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα σε όλες και από εμένα! Μάχη μου καταρχήν να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια!!!
    Λοιπόν το βασικότερο που θα ήθελα είναι η υγεία!!! Όμως για να πω την αλήθεια και το τζόκερ δεν θα με χαλούσε...και πιστέψτε με ίσως και να γινόμουν ο άγιος Βασίλης σας και μοίραζα αεροπορικά εισιτήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα τζοκερ στην Κλέλια παρακαλώ μπας και κάνουμε και εμείς κανένα ταξιδάκι!

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα!!!Καλό μήνα!!!Εγώ κορίτσια πέρα από τα βασικά υγεία,ειρήνη κτλ,(που εννοείται αρκούμαι και σε αυτά),θα ήθελα μια επιταγή 500ε..και να ξαμοληθώ στα μαγαζιά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διόλου ευκαταφρόνητη ευχή! και εγώ θα την ήθελα αυτή την επιταγή!!!

      Διαγραφή
  22. Καλο Μήνα κουκλα!!! χιλια ευχαριστω για την αναρτησουλα μου κ ελπίζω να το απολαυσουμε αρκετες :)

    τελειο το παρτακι, θα φαω και ενα μελομακαρονο παραπανω αν δεν πειραζει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα όλα.
    Ένα ταξίδι στη Eurodisney.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...