20.11.15

Χριστουγεννιάτικα στολισμένα σπίτια!

 Παρασκευή, ΠΑ-ΡΑ-ΣΚΕΥ-Η!!!!

Και επειδή ξέρω ότι λίγο πολύ όλες μας στολίζουμε, σας ετοίμασα ένα tour σε στολισμένα σπίτια από bloggers του εξωτερικού! Όπως και στην περίπτωση των Ονειρεμένων Παιδικών Δωματίων, έψαξα και βρήκα μπλογκς διαφόρων εθνικότητων και σας παρουσιάζω τα στολισμένα σπίτια τους για να πάρετε ιδέες! Σπίτια από Πολωνία, Νορβηγία, Σουηδία, Γερμανία, Ισπανία, Χιλή και ότι άλλο βρήκα, όλα εδώ, σε αυτή την ανάρτηση! Ελπίζω μόνο αυτό το ποστ να μην έχει την τύχη του προηγούμενου που αντιγράφηκε ολόκληρο και με αναφορά άλλης πηγής και όχι του δικού μου μπλογκ! Τι να κάνουμε? Ανήθικοι υπάρχουν και στο blogging δυστυχώς....

Κάτω από κάθε φωτογραφία θα βρείτε τον σύνδεσμο του αντίστοιχου blog, πατώντας τον θα μεταφερθείτε εκεί, ώστε να απολαύσετε όλη την διακόσμηση αλλά και να δείτε τι υπέροχα άλλα πράγματα έχουν! 


 1. Εντυπωσιάστηκα από τα μεταλλικά κόκκινα φαναράκια που είναι κρεμασμένα από το πολύφωτο, δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι όμως! Επίσης να και τα φτερά στην καρέκλα, θυμάστε τα δικά μας?


2. Άλλο ένα υπέροχο σπίτι με χριστουγεννιάτικες πινελίες, δείτε τι ωραίο το μικρό στεφάνι από κουδουνάκια!
 

3. Υπέροχος στολισμός με απλά υλικά! Γυάλες και αστέρι και πάλι από κουδουνάκια, μήπως βρήκα το επόμενο diy μου?
 

4. Κόκκινο και γκρι, έξτρα ομορφιά το λευκό ξύλινο δέντρο στον τοίχο! 
 

5. Σε λευκό και ασήμι! πολύ αγαπημένος μου συνδυασμός αλλά για μετά τις γιορτές, τότε που έχω μπουχτίσει από τα έντονα γιορτινά χρώματα και θέλω λίγη ...ησυχία στο σκηνικό τριγύρω μου!
 

6. Πάλι γήινα χρώματα στην χριστουγεννιάτικη διακόσμηση! Αυτό το σπίτι μου αρέσει πολύ γιατί ακριβώς δείχνει προσιτό και καθημερινό!
 
 
8. Σε άσπρο και μαύρο, για να καλύψουμε όλα τα γούστα!


9. Ασήμι και λευκό ξανά! μήπως τελικά να το προτιμήσω και για τις (επόμενες) γιορτές?
 


10. Ένα σπίτι στην Χιλή λιουσμένο από ήλιο τόσο πολύ που απορείς πως γιορτάζουν τα Χριστούγεννα, επίσης ένα μπλογκ με φανταστικό υλικό! από τα πολύ αγαπημένα μου!
 

11.  Άλλο ένα γήινο και προσιτό σπιτικό:
 

12. Γερμανική αισθητική, ψυχρή κατά την γνώμη μου, αλλά γούστα είναι αυτά!
 

13. Υπέροχο σκηνικό, ζεστά χρώματα, τρελά diy's και υπέροχα γλυκά σε αυτό το μπλογκ! Πολύ αγαπημένο μου και αυτή η blogger!
 

14. Γήινη και λιτή διακόσμηση και όμως μου αρέσει!
 

15. Η ωδή του λευκού σε όλο το σπίτι όλο το χρόνο, το φωνάζει και το όνομα του μπλογκ άλλωστε!
 

16. Άλλο ένα υπέροχα στολισμένο σπίτι, αυτο το τραπεζομάντηλο κάτι μου θυμίζει...
 

17. Παρατηρείστε το φωτιστικό! πόσο υπέροχο μες στην λιτότητα του!


18. Θολή φωτο δυστυχώς αλλά όμορφο μινιμαλ αποτέλεσμα!
 

19. Ολόλευκο και ασήμι ξανά! 
 


20. Και για το τέλος κράτησα το αγαπημένο μου Lindevegen, όλο το μπλογκ είναι έμπνευση! Και έτσι γιατί το αγαπώ, σας δείχνω δυο εικόνες και άρα δυο συνδέσμους, μια από τα Χριστούγεννα του 2014 και μια από τα Χριστούγεννα του 2012! Αν και έχει καιρό να κινηθεί το μπλογκ (ευτυχώς την βρήκα στο instagram) θέλω να πιστέψω ότι θα μας δείξει την διακόσμηση και για φέτος!
 


Πως σας φάνηκαν? Βρήκατε κάτι να σας δώσει έμπνευση για τα δικά σας στολίσματα?
Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε με ειρήνη και ηρεμία!


36 σχόλια:

  1. Για άλλη μια φορά ζήλεψα τους μεγάλους ψηλοτάβανους χώρους. Στο σπίτι μου για να μπει το δέντρο, που δεν είναι και το μεγαλύτερο, πρέπει να φύγουν 2-3 πράγματα από την μέση. Πάντως οι επιλογές σου είναι εξαιρετικές Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μάγδα πόσο σε καταλαβαίνω! για να βάλω δέντρο θα πετάξω έξω τα τραπεζάκια σαλονιού, μη σου πω και κανέναν καναπε :)

      Διαγραφή
  2. Αχχ τι μας κάνεις! Και κρατιέμαι ακόμα να μην στολίσω! Με ξεσήκωσες με όλες αυτές τις υπέροχες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και να μην στολίσεις, γιατί να μην στολίσεις?? ελπίζω να έχεις ξεκινήσει ήδη!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα όμως! Κάθε χρόνο έχω τρελές βλέψεις ως προς τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό του σπιτιού και τελικά ελάχιστα προλαβαίνω... Για να δω φέτος. Τα φτερά αγγέλου τέλεια στην πλάτη της καρέκλας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι φέτος έχω ξεκινήσει τόσο νωρίς που ήδη έχω αλλάξει διακόσμηση δυο φορές και να φανταστείς ότι δεν έχω κατεβάσει όλα τα χριστουγεννιάτικα ακόμη!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα! Αυτο με τα κουδουνάκια μπορείς να το πάρεις έτοιμο. Έχει κ στα tiger πολύχρωμο όμως! Καλές ετοιμασίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το είδα στο tiger όπως επίσης και στο zara home, αλλά το diy έχει άλλη γλύκα! :)

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα όλα τους, θα συμφωνήσω μαζί σου για το τελευταίο που πρέπει να είναι γενικότερα ένα υπέροχο σπίτι σαν αυτά που βλέπουμε στην τηλεόραση....ουφ δεν ξέρω που να πρωτοζηλέψω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι μικρές κατασκευές με τα κουδουνάκια μου άρεσαν και εμένα!!!!
    Ίσως σκεφτώ κάτι μέχρι τα Χριστούγεννα.....
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη οτι εσύ ιδίως θα κάνεις θαύματα για τα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες ιδέες! Ανυπομονώ να στολίσω!
    προς το παρόν κάνω όμορφα Χριστουγεννιάτικα δωράκια στο μπλογκ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα υπέροχα! Τόσο άσπρο και στα έπιπλα και παντού! Πανέμορφο αποτέλεσμα,
    αλλά στην υλοποίηση σκοντάφτω. Με τα μικρά δεν θα μείνει τίποτα στην θέση του για πολύ--
    Πάντως μου αρέσει να τα χαζεύω -- γιαυτό λατρεύω τις αναρτήσεις που τα έχουν όλα μαζεμένα---
    και ίσως κάποτε τα δοκιμάσω κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εγώ εκεί σκοντάφτω αν και το προσπαθώ, και ας το βλέπω καθαρό μόνο για πέντε λεπτά!

      Διαγραφή
  9. Αχ τι ωραια που μπαίνουμε σε mood!!! Εγω τα βγάζω όλα, τα στολίζω και ο Θεός βοηθός με τα πιτσιρίκια. Προσπαθώ να έχω τα σπάνια και πολυαγαπημένο στολίδια μακρυά τους και με τα υπόλοιπα τα αφήνω να χαρούν!!!! Θέλω Χριστουγεννιάτικο χαμό γύρω μου :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι τους τα δίνω όλα! βγάζω μόνο τα ξύλινα πια και κάτι ψάθινα, τα γυάλινα δεν τα βγάζω καθόλου, όχι για να μην τα σπάσουν, αλλά για να μην κοπούν κυρίως! το σπίτι είναι για να το χαιρόμαστε όλοι!

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι εντυπωσιακοί στολισμοι!!!! Ακόμα και ο πιο απλός στολισμός φαντάζει υπέροχος. Αχ αυτή η μαγεία των Χριστουγέννων!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! αφου μερικές φορές απορώ αν θα φαίνεται ποτέ και το δικό μου σπίτι έτσι! χλωμό!!

      Διαγραφή
  12. Εντάξει, όλα ένα και ένα.....
    Πραγματικά όμως!!!
    Ίσως μου άρεσε λίιιιιγο περισσότερο αυτό με το κόκκινο και γκρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάλιστα! Κοιτάω μια το σπίτι μου και μια αυτά τα σπίτια. Ουδεμία σχέση χαχαχα! Πέρα από την πλάκα είναι πανέμορφα. Δικός μου επόμενος στόχος το diy με τη σκάλα που είδα στο σπίτι με τη γήινη διακόσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τι τέλειες φωτογραφίες είναι αυτές....Πολύ ζηλεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου Μάχη μου. Τελικά τα Χριστούγεννα όλα μας αρέσουν... φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι! αυτο ακριβώς! δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις να κανεις!

      Διαγραφή
  16. Μία ανάρτηση όλο έμπνευση!!! Ένα από αυτά που παρουσιάζεις το είχα βρει και εγώ και έχω στα σκαριά τη κατασκευή!! ;) Είναι όμως όλα υπέροχα!! Μακάρι να μου έδιναν ένα μεγάλο ποσό και να μου έλεγαν ψώνισε ότι Χριστουγεννιάτικο θες.. Ονειρααα. :))
    Αυτό που διάλεξες για το επόμενο DIY σου είναι υπέροχο!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το μεγάλο ποσό και εγώ θα το θελα, κλαψ! περιμένω να δω τι θα φτιάξεις!

      Διαγραφή
  17. Μιας και δεν έκανες καινούρια ανάρτηση, παίρνω αυτήν για την αντίστροφη μέτρηση, είναι όλα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρόλαβα Δέσποινα μου! Σε ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκες. Θα περάσω να δω τι άλλο όμορφο μαζεψες

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...