Σελίδες

30.11.15

Με μια φέτα κορμού!

Καλημέρα πέρα για πέρα!
Στολίσατε? τι? ακόμη στολίζετε?

Καλύτερα! γιατί σήμερα έχω να σας δείξω μια εύκολη αλλά εντυπωσιακή κατασκευή που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σαν κεντρικό στοιχείο διακόσμησης για το γιορτινό μας τραπέζι αλλά και για κάθε γωνιά του σπιτιού μας!

diy xmas centerpiece, deer centerpiece

Με μια φέτα κορμού που έχω κρατήσει σχεδόν ένα χρόνο φυλαγμένη και λίγα κουκουνάρια, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα εντυπωσιακό centerpiece!

Πήρα την φέτα του κορμού και την ψέκασα με κόλλα σε σπρέι. Στην συνέχεια πασπάλισα με ψεύτικο χιόνι!

with a slice of wood, centerpiece, xmas


 Ένα κατάλευκο απλό κερί μεταμορφώθηκε σε γιορτινό με λίγη χρυσή κορδέλα, και τοποθετήθηκε πάνω στον κορμό!


Σειρά είχαν τα κουκουνάρια. Τα ψέκασα με κόλλα και έριξα γκλίτερ.


Ένα παλιό ελαφάκι που έχω χρόνια πήρε την θέση του πάνω στον κορμό.

xmas centerpiece, diy deer centerpiece, with a slice of wood

Και για να ολοκληρωθεί το σκηνικό πρόσθεσα και ένα δεντράκι χρυσό στα αριστερά και ένα εκτυπώσιμο που βρήκα και τύπωσα απο ΕΔΩ.  

slice of wood centerpiece, xmas centerpiece

Μια γιρλάντα με φωτάκια που αγόρασα πρόσφατα γιατί με εντυπωσίασε και έτοιμο το σκηνικό!

slice of wood centerpiece, xmas centerpiece

slice of wood centerpiece, xmas centerpiece

Η αλήθεια είναι ότι τον κορμό αυτόν τον φύλαγα να τον κάνω φάτνη, αλλά δεν βρήκα πουθενά αυτά που ήθελα να αγοράσω για να τον κάνω φάτνη, αν όμως τα βρω τότε θα τον ξαναδείτε σε ρόλο φάτνης. Προς το παρόν, μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα!

slice of wood centerpiece, xmas centerpiece

slice of wood centerpiece, xmas centerpiece

slice of wood centerpiece, xmas centerpiece, deer

slice of wood centerpiece, xmas centerpiece, deer

Αυτό ήταν το diy μας για αυτό το σκ! Ελπίζω να σας άρεσε και να σας δώσει ιδέες για τα δικά σας στολίσματα!

Θέλω επίσης επί της ευκαιρίας να σας ευχαριστήσω όλους και όλες για τις ευχές σας για τα χθεσινά μου γενέθλια και την σημερινή μου γιορτή. Χρόνια πολλά σε όλους τους Ανδρέες, Ανδριανές, Ανδρομάχες!

Και πριν φύγετε, περάστε και μια βόλτα να πάρετε μέρος στους δυο διαγωνισμούς που τρέχουν στο μπλογκ, πατώντας τον σύνδεσμο κάτω από κάθε φωτογραφία:


 
Και μην ξεχνάτε: αύριο έχουμε Link Party!
Καλή και δημιουργική εβδομάδα σε όλους!
 
 

60 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και από εδώ Μάχη! Φοβερή κατασκευή!!! Τα ελαφάκια είναι πολύ αγαπημένα. Καλά να περάσετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! και εμείς λατρεύουμε ελαφάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μάχη και χρόνια σου πολλά!! Υγεία και πολλά χαμόγελα σου εύχομαι!
    Πολύ όμορφη η ιδέα σου με τον κορμό....του χρόνου σκέφτομαι να μαζέψω και εγώ 2-3 να κάνω διάφορα πραγματάκια που έχω κατά νου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! να τους μαζέψεις τους κορμούς, είναι υπέροχη και ανέξοδη βάση για στολίσματα!

      Διαγραφή
  3. χρονια πολλα για τη γιορτη σου Μαχουλα!! Εντυπωσιακη και μαγικη η κατασκευη σου σημερα!!! Μου αρεσουν πολυ οι χριστουγεννιατικες ιδεες σου!! Νομιζω σε εχει πιασει τρελη δημιουργικοτητα τελευταια!!! <3 πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελπιδάκι μου! Είναι που φέτος είναι μεγαλύτερη η ανάγκη να πιστέψουμε στη μαγεία γι αυτο και οι τόσες κατασκευές, όταν βλέπεις πολλές κατασκευές να ξέρεις ότι η διάθεση δεν είναι και στα καλύτερα της, ψυχοθεραπεία!

      Διαγραφή
  4. Είναι αριστούργημα! Φινετσάτο και τόσο πρωτότυπο! Μπράβο Μάχη και τα Χρόνια μου πολλά και από εδώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά λόγια και για τις ευχές!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μάχη μου!! Καπάκια γενέθλια κα γιορτή;;; Δεν λέει λέμε!! Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα σου εύχομαι!! Πάρα πολύ ωραίο το diy ταιριάζει και με το φετινό μου θέμα χριστουγεννιάτικου deco οπότε μου ήρθε κουτί!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέει, λέει, ένα δώρο ένα κέρασμα, χαχαα! ευχαριστώ για τις ευχές, όντως σου ταιριάζει!

      Διαγραφή
  6. Πολύχρονη Μάχη μου και από εδώ!!! Πολύ ωραία ή κατασκεουλα σου για ακόμη μια φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου και να τα εκατοστησεις! Σου ευχομαι υγεία και οικογενειακή θαλπωρή! Πολύ όμορφη η κατασκευή σου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφο Μάχη!
    Λατρεύω το ξύλο και τα ελαφάκια!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς τα λατρεύουμε αμφότερα! να σαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό Μάχη!!!
    Πολύχρονη και από εδώ και πάντα χαρές και επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραία σύνθεση πάνω στη φέτα κορμού Είναι αυτή την βρίσκω καταπληκτικά και να σκεφτείς έχω ένα σωρό κορμούς...λαμπρή η κατασκευή σου στο σύνολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία να τους αξιοποιήσεις φτιάχνοντας συνθέσεις για κάθε γωνιά! ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφη η σύνθεση καθώς ως γνωστό μία τρέλα με τα woodlands την έχω! Πολύ όμορφο όμως και το σύνολο με το εκτυπώσιμο. Χρόνια Πολλά και για την γιορτή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα για τις ευχές! και εμένα μου άρεσε έτσι όπως βγήκε, δεν το περίμενα με τόσο απλά υλικά αλλά να που μπορείς να φτιάξεις κάτι όμορφο από πράγματα που ήδη έχεις!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο έγινε Μάχη μου, ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Η γιρλάντα θεϊκή, είναι σε χάλκινο χρώμα; Εύγε! Από τις πιο ωραίες χριστουγεννιάτικες κατασκευές που έχω δει φέτος. Ξανά χρόνια σου πολλά και από εδώ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια, ναι χάλκινο είναι το χρώμα της γιρλάντας! έβγαλα τα χάλκινα φέτος, αν είδες και στο ινσταγκραμ έβαλα στο δέντρο και τις χάλκινες μπαλες μου που είχα εξαφανίσει για καμια 6αρια χρόνια!

      Διαγραφή
  13. Ώστε για αυτό προοριζόταν τα φωτάκια! Εξαιρετικό Μάχη κ με πολύ όμορφα χρώματα! Pinning!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζωγραφία μου και για το pin!

      Διαγραφή
  14. Χρονια Πολλα!!!!Πολυ ομορφη η κατασκευη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο ,Μάχη ο κορμός σου υπέροχος και τον αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο!!!!Χρόνια πολλά και για την γιορτή σου !!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ! Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε, αυτόν τον κορμό τον φυλάω σχεδόν χρόνο και να που ηρθε η ώρα του να αξιοποιηθεί!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Μάχη μου και για τη γιορτούλα σου!!! Το diy είναι πανέμορφο και ταιριάζει παντού!! Μπράβο σας και περιμένουμε και άλλα τέτοια ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έφη μου για τις ευχές! Περιμένετε και άλλα??? Αχ Παναγία μου να δω τι θα κάνω πάλι :)

      Διαγραφή
  17. καταπληκτικό!!! πολύ μου άρεσε και η σύνθεση και όλο το decor! καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  18. Τι χουχουλιάρικο diy!!! Πολύ μου αρέσουν τα φυσικά υλικά στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι δεν μου άρεσαν, τα θεωρούσα φτωχά για την εξτραβαγκανζα των γιορτών αλλά έλα που άλλαξα γνώμη!

      Διαγραφή
  19. Χρονια πολλά Μαχη μου. Φετος θα στολίσουμε με κομματια και φετες ξυλου το τζακι. Ειζα καποιες ιδεες αλλα πηρα μια δυο λεπτομερειες απο την κατασκευη σου για να το ολοκληρωσω. Πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! εσύ το ομορφότερο στολίδι το έχεις στην κοιλίτσα σου Μαράκι μου! με το καλό!

      Διαγραφή
  20. Πόλυ ωραίος έδειξε ο κορμός. Μπράβο πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ τι ωραίο! Απλό και όμορφο!!! μπράβο.. και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! και του χρόνου να μαστε καλά!

      Διαγραφή
  22. Εγώ τις φέτες από κορμό τις κρεμάω, εσύ την αξιοποίησες πολύ διαφορετικά! Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ βαριά για να την κρεμάσω Φανή μου! τα δικά σου όμως τα κρεμαστά είναι υπέροχα!

      Διαγραφή
  23. Αγαπώ πολύ τα φυσικά στοιχεία και το αξιοποίησες πολύ όμορφα! Μπράβο Μάχη μου άλλη μια υπέροχη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλειο Μάχη!!! Αυτά τα λαμπάκια τα έχω ερωτευτεί!! Μην μιλήσω για την φέτα ξύλου... από πέρυσι ψάχνω και βρήκα σε ένα χωράφι που κάποιος είχε κόψει ξύλα για το τζάκι του και ήθελα να κάτσω εκεί να τον περιμένω να του πω να αγοράσω 2-3 όσο όσο, αλλά κάποιος δε με άφηνε!! χαχαχα τέτοιο κόλλημα! Εγώ δεν ήξερα πως γιορτάζει κιόλας! Χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! την φέτα τελικά την πήρες? τα λαμπάκια και εγώ τα έχω ερωτευτεί!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό!! Τι όμορφα όλα τα Χριστουγεννιάτικα ποστ σου!!! <3
    Φιλάκια,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφάκι! και εμένα μου αρέσουν τα φετεινά χριστουγεννιάτικα ποστ μου :)

      Διαγραφή
  26. Τον απογείωσες τον κορμό! Φανταστική έγινε η σύνθεση!
    Για τη φάτνη που λες, πήγαινε στο παιχνιδοκατάστημα και πάρε μία, κράτα τις φιγούρες και πέτα το υπόλοιπο. Αυτό έκανα με τη φετινή μας φάτνη που δεν έχω προλάβει ακόμη να ποστάρω. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάτι βρήκα για φάτνη αλλά δεν έχω προλάβει να το δείξω ακόμη!

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφη σύνθεση! Μου αρέσουν πολύ οι φέτες κορμού και ειδικά στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!Επίσης λάτρεψα τα λαμπάκια, πολύ όμορφα και ππρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα λαμπάκια και εγώ τα έχω λατρέψει και τα έχει και σε ασημί χρώμα!! ε να μην τα πάρω και σε ασημί?

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφο Μάχη! Λατρεύω το ξύλο σαν υλικό και εσύ του έδωσες τέλεια Χριστουγεννιάτικη όψη! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! τι να πω για τα δικά σου ξύλινα? ιδίως τα δεντράκια!

      Διαγραφή
  29. Μάχη, απλά τέλειο! Το λάτρεψα ειλικρινά, για να μη σου πω ότι θα το υιοθετήσω κιόλας! Τι τον έχω το μπαμπά ξυλουργό?! χιχιχι Από το 6ο link party σου έρχομαι...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχη σύνθεση Μάχη μου!! Καταπληκτικό Χριστουγεννιάτικο σκηνικό, το λάτρεψα!! Μπράβο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...