24.11.15

Link Party- Christmas Edition 3!

Kαλημέρα και Καλή Τρίτη να έχουμε!
Πιστοί στο ραντεβού μας και σήμερα στο Christmas Edition Link Party με μια χριστουγεννιάτικη ανάρτηση και μια ελευθέρου θέματος!

link party christmas edition 3


Πριν περάσουμε όμως στο σημερινό πάρτι ας δούμε τι ξεχωρίσαμε από το προηγούμενο. 

1. Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση σε μαύρο και χρυσό από την Χριστίνα μας και το Αrt decoration crafting!

Art Decoration Crafting
  
2. Μοντέρνα χριστουγεννιάτικη διακόσμηση από την Ελεάννα μας και το Μy home Μy memories!

My home My memories
  
3. To χειροποίητο advent calendar της Έφης μας από το Cheap smart toys!  

Chear smart toys

4. Την καταπληκτική ανάρτηση-οδηγό της Κατερίνας μας από το Κυριακή στο σπίτι! 

Κυριακή στο σπίτι

5. Και μια όμορφη κατασκευή να κάνετε με τα παιδιά σας από την Μάγδα και το Κάθε μέρα γονείς! 

Κάθε μέρα γονείς
  
Και περνάμε στις σημερινές ομορφιές μας:




46 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μάχη μου! Καφεδάκι και πάρτυ για να ξεκινήσει καλά η Τρίτη μας. Σήμερα έβαλα Χριστουγεννιάτικη συνταγή και μια ανάρτηση για μια αγαπημένη μου συνήθεια, τα άλμπουμακια των παιδιών μιας και τελείωσα πρόσφατα τα φετεινα τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσι! είδα ήδη τα μελομακαρονά σου! τρέχω να δω και τα αλμπουμ γιατί κάτι αντίστοιχο κάνω και εγώ μήπως πάρω καμιά εξτρα ιδέα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, Μάχη μας!!!
    ...μου αρέσει γιατί είσαι τύπος πρωινός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένεκα η αναγκη! διαφορετικά αν δεν δουλευα, αν δεν είχα μικρά παιδιά...θα σου λεγα εγώ! :)

      Διαγραφή
  3. Καλημεραααα! Σήμερα αποκοιμηθηκα! Πράγμα καλό γιατί θα έχω περισσότερη ενέργεια αλλά ακόμα να φτασω στη δουλειά! Έβαλα μια ανάρτηση που παρομοια έχεις κάνει κι εσύ, σε αλλη εκδοχή! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι την είδα! πολύ σουξέ τα σαπουνάκια, αφού είναι υπέροχα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!! Καλές κατασκευές και ευχάριστες στιγμές! Πάω στην δουλειά και κατά μεσημέρι μεριά θα ποσταρω και εγώ τα γουρια μας. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα στην όμορφη παρέα! Έβαλα καφεδάκι και πάω να διαβάσω τα όσα βάλατε! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα καλημέρα σε σένα Μάχη μου αλλά και σε όλα τα κορίτσια.. Ευχαριστώ πολύ για το ποστ.. , πιστεύω πια ότι όλες κάουν μικρά θαύματα... θα τα κλείσουμε τα μαγαζιά .. δεν υπάρχει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μείνουν μόνο αυτά που πουλάνε υλικά αχαχαααχα

      Διαγραφή
    2. παιδιά πλάκα πλάκα ανθίζουν οι δουλείες στα καταστήματα με υλικά για DIY. Μία η ανάγκη ψυχοθεραπείας που είναι πιο οικονομικό το χόμπι από τον ψυχοθεραπευτή, μία το να κάνεις δώρο κάτι σε πιο οικονομικό, μία η όλη στροφή στα χειροποίητα...

      Διαγραφή
  8. Μπονζούρ και καλημέρα σας!!!!! Γειά σου ρε Μάχη με τις παρτάρες σου!!!! Για μένα είναι το τελευταίο πάρτυ στο οποίο συμμετεχω μιας που από εβδομάδα δεν θα εχω ιντερνετ (κλαψ) μετακομίζουμε οι παλαβοί!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει κορίτσι! με το καλό η μετακόμιση!

      Διαγραφή
  9. Kαλημέρα Μάχη! Καλημέρα κορίτσια!! Κι εγώ πίνω καφεδάκι και θαυμάζω όλα τα υπέροχα πράγματα που φτιάχνετε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα!!!!! Πήρα και εγώ δύο αναρτήσεις μου, και ήρθα στο σπιτικό σας!!!!
    Η μια είναι η κατασκευή για τα δωράκια που θα χαρίσω φέτος και η άλλη είναι η παρουσίαση για την θεατρική παράσταση που είχα πάει πέρυσι στην Σμύρνη μου Αγαπημένη, μιας και που παίζει και φέτος, για όσους δεν την έχουν δει ακόμη να πάνε τρέχοντας να την δουν!!!!
    Και επειδή έχω λίγο χρόνο τώρα, θα ανατρέξω και σε προηγούμενα πάρτυ να δω τι έχασα τις άλλες φορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τρέξεις! κρύβουν ομορφιές τα link parties!

      Διαγραφή
  11. Γεια και από μένα, έχει καθιερώθει για τα καλά το party της Τρίτης!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι φαίνεται επομένως για να τα κάνω και πιο διαδραστικά από το επόμενο θα έχει και ερώτηση!

      Διαγραφή
  12. Επιτέλους!Πρόλαβα το πάρτι πριν τελειώσει!Τι υπέροχες ανρτήσεις που μοιράστηκαν τα κορίτσια!Και βρήκα και μπλογκς που δεν τα ήξερα αλλά κάτι μου λέει ότι θα "κολλήσω" ! Έχω ανοίξει τόσες καρτέλες με ποστ που θα κολλήσει ο browser σε λίγο! Φιλιά, Μάχη μου, πάω για διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουφ να σε ξέχασα είδες? ευτυχώς που το θυμήθηκες εσύ!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Μάχη! Πολυκοσμία στα πάρτι σου!! Μπράβο! Αλλά επειδή δεν προλαβαίνω να σας διαβάσω όλες, δεν θα συμμετέχω -- να μην παρεξηγηθώ κιόλας! Αλλά θα ξεκινήσω το διάβασμα το βραδάκι και θα σας παρακολουθώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συμμετέχεις και ας τα διαβάσεις όποτε προλάβεις! και εγώ τμηματικά τα διαβάζω

      Διαγραφή
  14. Σ ευχαριστώ πολύ Μάχη μου που ξεχώρισες την ανάρτηση μου και επισης ευχαριστούμε γι αυτά τα λινκ πάρτυς που μας δίνουν την ευκαιρία και της γνωριμίας αλλά και της παρουσίασης της δουλειάς μας. Περσινή και η σημερινή μου Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση... δεν έχω ξεκινήσει ακόμη τις φετεινές χαχαχαχα! Φιλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε φοβάμαι εσένα! και τελευταία στιγμή να αρχίσεις πάλι μαγικά θα κάνεις!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες ιδέες απο όλα τα κορίτσια!
    Πρόσθεσα και γω τα μπισκοτάκια μου ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ μου αρέσει που έχουμε μπει σε χριστουγεννιάτικο κλίμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα!!!Τελειες φαινονται οι αναρτησεις!!!Παω να αρχισω διαβασμα....τα φιλια μου σε ολες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hello!Πρόλαβα αυτή τη φορά χεχε!Σμουτς♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα!!! Αν και καθυστερημένη σήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λίγο καθυστερημένη κι εγώ με την πρώτη μου χριστουγεννιάτικη αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! έτσι να βλέπω Χριστούγεννα παντού!

      Διαγραφή
  21. Μπορεί να μην σας πρόλαβα χτες μιας και έμπλεξα με κάτι σεμινάρια αλλά θα έχω να διαβάσω πολλά καλούδια!
    μάχη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ που επέλεξες να ξεχωρίσεις την ανάρτηση μου! Ελπίζω να φανεί χρήσιμη σε όλη την παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάρτησή σου αυτή είναι καταπληκτική για οργάνωση πριν τις γιορτές, είναι για κάτι τύπους σαν εμένα που απορροφιέμαι τόσο πολυ στα στολίσματα και ξεχνώ τα μαγειρέματα! ελπίζω την άλλη τρίτη να προλάβεις να λάβεις μέρος!

      Διαγραφή
  22. Τελευταία και κατά ιδρωμένη!!! :)) Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!! Εγώ ούτε λαμπάκι δεν έχω απλώσει ακόμα με αυτό το καιρό.. Περιμένω υπομονετικά να χαλάσει. Παω να δω τις άλλες γιατί είδα κάτι κάτι ωραία πράγματα! ;) Μόνο μη σταματήσεις τα λινκ πάρτυ please!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καιρός χάλασε κοπελιά! περιμένω να δω τις ομορφιές σου!

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφες ιδέες! Λάτρεψα το κάλενταρ με τα μανταλάκια <3
    Καλή συνέχεια!!
    φιλάκια,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελαφάκι την ερχόμενη Τρίτη περιμένω και την δική σου ανάρτηση-συμμετοχή! και έχεις κάτι ωραία γλυκίσματα να ποστάρεις!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...