Σελίδες

18.11.15

Φτιάξε χιονισμένες καμπάνες!

Άλλο ένα diy έρχεται, το τρίτο Χριστουγεννιάτικο για εφέτος και είμαστε ακόμη στον Νοέμβρη! Ελπίζω να μην στερέψουμε από χρόνο γιατί από ιδέες έχουμε πολλές!

diy show bells, mommasdailylife
Tην ημέρα

Την νύχτα

Πάμε λοιπόν να φτιάξουμε χιονισμένες καμπανούλες με υλικά που έχουμε στο σπίτι! Όχι δεν θα αγοράσουμε καμπάνες! Θα χρησιμοποιήσουμε βάζα και γυάλες που ήδη έχουμε στο σπίτι και απλά...θα τα γυρίσουμε ανάποδα! Την ιδέα μου την έδωσε η Aleka Craftaholic όταν σε μια συζήτηση είπα ότι ψάχνω για καμπάνες να αγοράσω και δεν βρίσκω στο μέγεθος που θέλω. Μπορείτε να δείτε και την δική της κάνοντας ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

Για αυτό το diy χρειάστηκα:
- δυο γυάλες που είχα από την βάπτιση του μαχαραγιού και την μια την χρησιμοποιώ πολύ τόσο στα parties των παιδιών όσο και στην διακόσμηση
- ένα κομμάτι χοντρό χαρτόνι για βάση
- ψεύτικο χιόνι
- διάφορα μικρά χριστουγεννιάτικα στολίδια
- κορδέλα για στόλισμα

Και φυσικά βοηθός μου και όχι μόνο, αφού έφτιαξε εντελώς μόνη της την δική της καμπανούλα, η μικρή μου ταλιμπανούλα! Σας έχω άραγε πει ποτέ πόσο το λατρεύω το κορίτσι μου? και το αγόρι μου φυσικά αλλά τώρα μιλάμε για την μικρή μου crafter.

- Aρχικά μαζέψαμε τα υλικά μας καθώς και διάφορα διακοσμητικά.
diy christmas snow bells

 - Κάναμε διάφορους συνδυασμούς για να δούμε πως θα τα βάλουμε.

diy christmas snow bells

- Πήραμε ένα κομμάτι χοντρό χαρτόνι και γυρίζοντας την γυάλα ανάποδα αποτυπώσαμε το περίγραμμά της πάνω στο χαρτόνι.

diy christmas snow bells

- Κόψαμε το χαρτόνι περιμετρικά, λίγο πιο έξω από την περίμετρο που είχαμε σχεδιάσει και κάναμε σχεδιασμούς για το πως θα στήσουμε τα στολίδια ώστε να μπορεί να κλείσει η γυάλα.

diy christmas snow bells

-Αφού βρήκαμε πως θα τα βάλουμε, τα αφαιρέσαμε πάνω από το χαρτόνι στο οποίο ρίξαμε κόλλα σιλικόνης και πασπαλίσαμε το ψεύτικο χιόνι. Ξανατοποθετήσαμε τα στολίδια πάνω στο χιόνι αυτή τη φορά, βάζοντας ελάχιστη κόλλα στον πάτο του καθενός για να σταθούν καλύτερα.

diy christmas snow bells

- Γυρίσαμε ανάποδα την γυάλα και καπακώσαμε. Σε αυτήν την μεγάλη γυάλα δεν έβαλα κόλλα στο στόμιο της ώστε να σφραγιστεί με το χαρτόνι γιατί είναι μια γυάλα που χρησιμοποιώ πολύ και σε διάφορες περιστάσεις επομένως δεν ήθελα να την χαλάσω.

diy christmas snow bells

Ευκαιρίας δοθείσας να πω ότι όχι δεν έχουμε μόνο αυτό το τραπεζομάντηλο και το διευκρινίζω γιατί με ρώτησε μια αναγνώστρια, αυτό το πουά που φαίνεται στο βάθος δεν είναι τραπεζομάντηλο, είναι χοντρός μουσαμάς που τον έχουμε αποκλειστικά για τις κατασκευές μας ώστε να μην καταστρέψουμε το τραπέζι μας. 

- Αφού γυρίσαμε την γυάλα ανάποδα, στολίσαμε και το πάνω μέρος της για να μην φαίνεται τόσο πολύ το ευθείο τελείωμα της, ψέκασα με κόλλα σε σπρέι και ρίξαμε και πάλι ψεύτικο χιόνι.

diy christmas snow bells
 - Στόλισα το περίγραμμα με κόκκινη κορδέλα κολλώντας και μια τσόχινη χιονονιφάδα και έτοιμη!

diy christmas snow bells

 Και φυσικά όση ώρα έφτιαχνα εγώ αυτήν την καμπάνα η ταλιμπανούλα ήθελε να φτιάξει την δική της. Γιατί έτσι είμαστε εμείς, όλα τα diy τα κάνουμε διπλά και σε δυο μεγέθη όπως ακριβώς και τα Φτερά Αγγέλου. Επομένως ευτυχώς είχα πρόχειρη μια μικρότερη γυάλα και της την έδωσα. Ναι το ομολογώ την βοήθησα μόνο σε ότι αφορούσε τα κολλήματα με σιλικόνη γιατί δεν ήθελα να καεί! όλα τα άλλα τα έκανε μόνο του το κορίτσι μου!

- Έκανε μόνη της το περίγραμμα της μικρής γυάλας στο χαρτόνι και το έκοψε!
diy christmas snow bells

ης κόλλησα με κόλλα σιλικόνης δυο τσόχινα δεντράκια για να μπορούν να σταθούν όρθια.

diy christmas snow bells

-Ψέκασε με κόλλα σε σπρέι το χαρτόνι και πασπάλισε το ψεύτικο χιόνι

diy christmas snow bells

- Διάλεξε μόνη της τα στολίδια που θα βάλει μέσα, αρπάζοντας μου το αγαπημένο μου αγγελάκι και θα πω γιατί αγαπημένο, αυτό το αγγελάκι που πήρε και χρησιμοποιήσε, ήταν το στολίδι που είχα πάρει γι αυτήν τα Χριστούγεννα του 2010 ούσα έγκυος στον 7ο μήνα. Ήμουν συναισθηματικά δεμένη μαζί του λοιπόν αφού ήταν το στολιδι που είχα αγοράσει και ονοματίσει ότι θα είναι για το κορίτσι μου! Χαλάλι της όμως, έτσι και αλλιώς γι αυτήν το είχα ονοματίσει!

diy christmas snow bells

- Οι κίτρινες και οι μπλε πετρούλες μη με ρωτήσετε που κολλάνε χρωματικά, έτσι ήθελε η καλλιτέχνης και ήταν ανένδοτη!

diy christmas snow bells

-Καπακώσαμε γυρίζοντας ανάποδα και την μικρή γυάλα και στο στόμιο της βάλαμε σιλικόνη ώστε να κολλήσει με το χαρτόνι (αυτή την γύαλα έχω χρόνια να την χρησιμοποιήσω οπότε δεν με νοιάζει και να χαλάσει). Πασπάλισε και με χιόνι την κορυφή όπως είδε την μαμά να κάνει στην μεγάλη γυάλα.

diy christmas snow bells

-Και φυσικά την στόλισε και με κορδέλα και ένα τσόχινο αγγελάκι.

diy christmas snow bells

Δεν έχουμε παράπονο, από υλικά που είχαμε ήδη στο σπίτι, έχουμε τώρα δυο χιονισμένες καμπανούλες να το στολίζουν και σε διαφορετικά μεγέθη παρακαλώ!

diy christmas snow bells

diy christmas snow bells

diy christmas snow bells

diy christmas snow bells

diy christmas snow bells

diy christmas snow bells

diy christmas snow bells

Επειδή δεν μου άρεσαν με την παραπάνω διακόσμηση άλλαξα όλη την διακόσμηση του ραφιού:




Τι λέτε? Όμορφες δεν βγήκαν?

Τα άλλα μας φετεινά diy μπορείτε να τα δείτε πατώντας στους συνδέσμους κάτω από τις photos.



71 σχόλια:

  1. Μπράβο κορίτσια! Εξαιρετική η συνεργασία σας όπως πάντα. Και δεν θέλω σχόλια για τις μπλε και κίτρινες πετρούλες. Είναι η μοναδική πινελιά του καλλιτέχνη. Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! η έμπνευση της καλλιτέχνιδος!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει θέλω να έρθουν τα Χριστούγεννα!!!! Πως να δουλέψω τώρα μου λες; Ξετρελάθηκαν με τις καμπανούλες σας ..... Ωραία και η δικιά σου Μάχη μου αλλά της ταλιμπανούλας δεν παίζεται!!!! Η καλυτερότερη!!!!!!!!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω είναι υπέροχες και τα μαγικά χεράκια κάνανε την διαφορά!!! Απαπα Μάχη τι θα πρώτο προσπαθήσουμε να κάνουμε από αυτά που ανεβάζεις δεν ξέρω! Φιλιά και πάλι μπράβο σας υπέροχο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω είναι υπέροχες και τα μαγικά χεράκια κάνανε την διαφορά!!! Απαπα Μάχη τι θα πρώτο προσπαθήσουμε να κάνουμε από αυτά που ανεβάζεις δεν ξέρω! Φιλιά και πάλι μπράβο σας υπέροχο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελειες!!!! μου αρεσουν οι καμπανες!!!! Εγω εχω μια γυαλα κι πιατελες που στολιζω συνηθως!!!! Οι δικες σας εγιναν πανεμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τέτοια στόλιζα αλλά φέτος με έχει πιάσει κάτι να τα κάνω όλα διαφορετικά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες Μάχη! Φανταστικό αποτέλεσμα! Να σου πω πάντα μου άρεσαν όταν τις έβλεπα, αλλά μου φαινόταν πολύ δύσκολη κατασκευή! Το έκανες να φαίνεται απλό και εύκολο! Θα σας ενημερώσω άμα το τολμήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου δύσκολη, το υπόσχομαι! και τις γυάλες αυτές μόλις εχτές είδα ότι τις έχει και το τζαμπο με ελάχιστα χρήματα!

      Διαγραφή
  7. Μάχη μου βγήκαν φανταστικές! Μπράβο και στις δυο σας! Άμα έχεις υλικά βρε παιδί μου στο σπίτι, φτιάχνεις ότι θες, τέλος! Κι εγώ πάντως έχω φτιάξει κάποια πραγματάκια κι ανυπομονώ να σας τα δείξω! Καλή συνέχεια, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω εναγωνίως να δω τι έφτιαξες Μαράκι!

      Διαγραφή
  8. Ποσο ομορφα!!! Ειστε καλλιτεχνισσες και οι δυο!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από τα πιο όμορφα diys ου έχω δει!!~μπράβο σας μαμά και κόρη!!~πανέμορφο και προσεγμένο πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέεεεεεεεεεεεμορφες!!!! Γεια στα χέρια σας... που έχουν πάρει φωτιά με τόσες κατασκευές! Ειλικρινά φαίνονται υπέροχες και την νύκτα με τα φωτάκια αναμμένα ... φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βλέπω να καίγονται τα φωτάκια τόσες ώρες ανοικτά! Δεν έχω βγάλει τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια ακόμη και αυτά είναι λιβελουλες μπαταρίας οπότε μας βλέπω για μπαταρίες σύντομα! Ευχαριστουμε Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  11. Ε δε θα το πιστέψεις.. Εχω ακριβώς την ίδια γυάλα και την εχω γυρίσει ανάποδα με ένα ρόδι μέσα!! Βέβαια εσύ το έκανες υπερπαραγωγή το σκηνικό!!! :)) Τρελαίνομαι για τα μικρά ξύλινα στολιδάκια!! Ασε την καλλιτέχνη να δημιουργήσει, έτσι πρέπει να είναι, ελευθερο πνευμα!! ;) Τέλεια η κατασκευή σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έκανα υπερπαραγωγή γιατί έτυχε να μας χαλάσει ο μαχαραγιός ένα ξύλινο χριστουγεννιάτικο στο οποίο κρεμόντουσαν πάνω όλα αυτά τα μικρά ανθρωπάκια που βλέπεις, οπότε νομίζω ότι τα ανακυκλώσαμε καλά!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφες οι καμπανούλες σου και για άλλη μια φορά ένα μεγάλο μπράβο στη βοηθό σου. Θα εξελιχθεί σε μεγάλη crafter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίες οι καμπανουλες! Και τα φτερά αγγέλου μου άρεσαν τόσο πολύ! Μπράβο και στη μικρή χει το τεχνίτη στα! Τα παλικάρια μου δυστυχώς δεν ενθουσιαζονται με τις χειροτεχνίες! Με το καλό να έρθουν και τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει και ο μαχαραγιός έτσι είναι, δεν ασχολείται παρά για να μας κάνει ανω κάτω τα υλικά! είναι και η ηλικια που παίζει ρόλο!

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφη η ιδέα σου !! Πολύ εύκολη και αξιοποιείς και ότι έχεις από στολιδάκια σκόρπια από εδώ και απο εκεί!! Εύγε! Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίες οι καμπάνες σας,Μάχη μου!Θα μας τις δείξεις στην αντίστροφη μέτρηση; (εδώ http://www.despinasstudio.gr/2015/11/Christmas-countdown-2nd-year.html)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα σας τις δείξω Δεσποινα! Ερχομαι!

      Διαγραφή
  16. Ωραία συνεργασία και φυσικά πανέμορφη ή κατασκευή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ουάου! Τα πήγατε πολύ καλά!!!! Μπράβο στα κορίτσια μας!!
    Υ.Γ. Το νύχι σου με τρέλανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κόλλησες! έψαχνα να δω που φαίνεται το νύχι αχαχαα!

      Διαγραφή
  18. Πολυ μου αρέσει η ιδέα αυτή! Τη βλέπω συχνά τώρα τελευταία και σκέφτομαι να την υλοποίησω κι εγω! Εσείς πάντως την υλοποιησατε άψογα και ταίριαξε ωραία και τα φτερά αγγελου! Μου αρέσει πολυ και η κορδέλα που βαλατε! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την κάνεις, εύκολη και γρήγορη ιδέα που δίνει μια ρομαντική νότα!

      Διαγραφή
  19. Πραγματικά μου άρεσαν τρελά!!Μπράβο βρε Μάχη και Κατερινάκι,μπράβο!Εγώ αυτές τις γυάλες τις κάνω ανθοδοχεία.Τώρα μου έδωσες ιδέα για να απασχολήσω την Στεφανία όταν θα μου ζητήσει να κάνει κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την απασχολήσεις, θα περάσει δημιουργικά και εσύ θα έχεις από το τίποτα ένα όμορφο διακοσμητικό!

      Διαγραφή
  20. Ευκολα και γρήγορα που τα ετοίμασατε, μπράβο σας κορίτσια! Αυτές οι καμπάνες όταν χτυπάνε τόσες όμορφες ιδέες είναι η χαρά μιας crafter χεχε!!! Η μικρή είναι ταλέντο σαν τη μαμά της, εύγε!!! Πολλά φιλιά κούκλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε πολύ, σε αυτήν την περίπτωση μάλλον η αλεπού 100 και το αλεπουδάκι 101, ήδη βρήκε μόνη της το επόμενο diy μας!

      Διαγραφή
  21. Ομορφιές!!! Μπράβο κορίτσια, ήσασταν απασχολημένες το τελευταίο διάστημα βλέπω. Πολλά καλούδια δημιουργήσατε με μεράκι και οφείλω να ομολογήσω πως έχεις μία καταπληκτική βοηθώ Μαχάμα, με όρεξη και φαντασία. Μπράβο στο κορίτσι σου.
    Πολύ όμορφες οι καμπανούλες σας και εύκολες απ'όσο είδα. Έχεις κ αναλυτικότατες οδηγίες οπότε το έχω υπόψιν. Γυάλες δεν έχω βέβαια αλλά άμα ψάχνεις βρίσκεις:)
    Και του χρόνου να είστε καλά γεμάτες έμπνευση:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιες γυάλες έχει στο τζάμπο με ελάχιστα χρήματα, νομίζω η μεγάλη κάνει γύρω στα 3 ευρώ! Χάθηκες Δημητρούλα, μας λείπουν οι αναρτησεις σου!

      Διαγραφή
    2. Ωωω σ'ευχαριστώ Μαχάμα!!! Δεν πηγαίνω συχνά τζάμπο γιατί πάω για 5 ευρώ και φεύγω με 50!!! Χτες πήγα τσακ μπαμ κ έφυγα σαν τρελή.
      Όσο για τις αναρτήσεις ναι ρε γμτ. Που θα μου πάει, θα ανακάμψω....Προς το παρόν παρακολουθώ όλες εσάς γεμάτες ενέργεια και δημιουργικό οίστρο:)
      Φιλάρες πολλές και σ'ευχαριστώ πολύ!!
      *τη λέξη βοηθό παραπάνω τη σκότωσα απ'τη βιασύνη μου:)

      Διαγραφή
  22. ειναι τελειες!!! θα τις κανω κι εγω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάρα πολύ όμορφες Μάχη μου και η μικρή και η μεγάλη καμπανούλα σας! Μπράβο σας για άλλη μια φορά μαμά και κόρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάρα πολύ όμορφες Μάχη μου και η μικρή και η μεγάλη καμπανούλα σας! Μπράβο σας για άλλη μια φορά μαμά και κόρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τσα...καλημέρα, από το link party των oopsblogara ήρθα για να σου πω ακόμα μια φορά πόσο όμορφες είναι οι καμπανούλες σας! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για άλλη μια φορά, ευχαριστούμε πολύ! :)

      Διαγραφή
  26. Εντάξει έγιναν τέλεια! Πολύ μου άρεσαν οι επιλογές στα στολίδια! Συνεχίστε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μάχη οι καμπανούλες σου έχουν μπει στη λίστα!!! Και του χρόνου να είσαστε καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω σε ποια λίστα εννοείς, ελπίζω όχι στην λίστα ''never to do'' αχχαχαχχα

      Διαγραφή
  28. Καταπληκτικά τα στολίδια σας.μου άρεσαν πολύ και τα στολίδια από τα ξυλάκια.τελικά η ταλιμπανούλα σου ''το'χει'' στο διακοσμητικό κομμάτι... το ταλέντο δεν κρύβεται.Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά,αλλά εσείς απογειώσατε την ιδέα μου.Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χει το χει! (κουκουβα)
      Ναι αλλά εσύ μας έδωσες την κεντρική ιδέα και αυτά πρέπει να αναφέρονται!

      Διαγραφή
  29. Το πόσο μ' αρέσει που τα φτάξατε μαζί με την κόρη σου δεν μπορώ να στο περιγράψω!!! Έχω ξετρελαθεί, κυρίως γιατί έχει αρκετή δουλίτσα αλλά η μικρή... εκεί! Υπέροχα βγήκαν!!!


    Σ' ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτυ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι η μικρή με παρακινεί σε βαθμό που μερικές φορές εγώ βαριέμαι και αυτη εκεί, ντουρασελ!

      Διαγραφή
  30. Τι όμορφες και οι δυο! Μπράβο και στα μεγάλα αλλά και στα μικρά χέρια που δημιούργησαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εμένα πως μου ξέφυγε αυτή η κατασκευή σας! Να είναι καλά η Δέσποινα που το αναφέρει στο post της! Είναι φανταστική! Πραγματικά! Και έχω ένα βάζο ότι πρέπει...
    Φιλιά πολλά Μάχη μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ποια Δέσποινα απο τις δυο λες αλλά την ευχαριστώ όπως και να χει! ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ελένη μου!

      Διαγραφή
  32. Τι όμορφα! Πόσο χαίρομαι που μπαίνουμε σε Χριστουγεννιάτικο μουντ σιγά σιγά με όλα αυτά τα όμορφα πραγματάκια!! ΦΙλάκια,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να μπαινουμε σε αυτο το mood αν και κάποιοι επιμένουν να μου το χαλάνε, ας είναι!

      Διαγραφή
  33. Beautiful! Thank you for sharing at Create • Share • Inspire Link Party. We hope to see you back this week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλώς σε βρήκα !Υπέροχο Χριστουγεννιάτικο DIY! Θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! τι υπέροχες κατασκευές που κάνεις και εσύ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...