Σελίδες

17.11.15

Link Party - Christmas Edition 2

Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών με κάνουν να αναρωτιέμαι ''Ποιος έκλεψε τα Χριστούγεννα?''. Όμως σε πείσμα των όσων συμβαίνουν παντου στον κόσμο, και όχι μόνο στην Ευρώπη, εγώ επιμένω Χριστουγεννιάτικα. Η αλήθεια είναι οτι σκέφτηκα να ακυρώσω αυτό το link party, δεν βοηθάει η ψυχολογία για πάρτι, όμως τελικά αποφάσισα να μην το κάνω. Ακόμη και με πίεση θέλω να ρθει το χριστουγεννιάτικο κλίμα. Και θα το προσπαθήσω έστω και μέσα απο αυτό το link party.
Πάμε λοιπόν για το Link Party μας - Christmas Edition 2. Τα πράγματα γνωστά, μια χριστουγεννιάτικη ανάρτηση και μια με ελεύθερο θέμα.




Πέρα όμως από τις σημερινές αναρτήσεις, θα σας δείξω ποιές ξεχώρισα εγώ από το προηγούμενο παρτι μας. Επικεντρώθηκα περισσότερο σε χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις.

1. Οι απίστευτες λιχουδιές της Ελπίδας από το two boys and hope!



 2. Το χειροποίητο στεφανάκι της Μαρίας μας από το swanocean!


3. Τα χιονανθρωπάκια της Ελένης από το craft with mom!


4. Ta απίστευτα δεντράκια και όχι μόνο της Κάθυ από το arty crafty cathy!

 5. Τα νηστίσιμα κεράσματα της Τριανταφυλλένιας μας από το koritsi malama!


Και πάμε να δούμε σήμερα τι ομορφιές θα ''αλιεύσουμε''!

Kαι μην ξεχνιόμαστε: ΚΑΛΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ!




48 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Μου αρέσει που είσαι πρωινός τύπος και τα πάρτυ σου ξεκινούν νωρίς! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να κάνω αλλιώς! εγερτήριο στις 5.30, γραφείο με χτύπημα κάρτας στις 7! ύπνος στις 12 με ενδιάμεσα ξυπνήματα! διατηρούμαι fit δεν λέω! ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!

      Διαγραφή
    2. Κι εγω μια από τα ίδια! Ξύπνημα 05.45 χτύπημα κάρτας στις 7 ύπνος στις 12 χωρίς ενδιάμεσα ξυπνήματα αφού δεν ακούω τίποτα από την κούραση! (Να είναι καλά ο σύζυγος που σηκώνεται για τις μικρές)! Φιλιααα

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μάχη! Και μπράβο σου, για πολλούς και διάφορους λόγους, μπράβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω γιατί δέχομαι τα μπράβο αλλά θα τα δεχτώ! είμαι κάπως σήμερα και έχω ανάγκη από ψυχολογική ανάταση! Ευχαριστώ κορίτσι! Καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Πρέπει πραγματικά να ανέβουμε ψυχολογικά!!! Το έχουμε όλοι ανάγκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χρειαστεί πολύ προσπάθεια να ανέβουμε αλλά ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μάχη! Πρεπει όλοι απο κάπου να πιαστούμε και να κοιτάμε προς τα μπρος! Μια Χριστουγεννιάτικη και μια Πολυτεχνείου για μένα σήμερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ που έβαλες και ανάρτηση που ταιριάζει στην ημέρα!

      Διαγραφή
  5. Χαίρομαι πολύ που τελικά έκανες το πάρτυ γιατι έχουμε όλοι ανάγκη απο τη χαρά των Χριστουγέννων.
    όπως βλέπεις εγω άργησα, αλλά υπόσχομαι πολλά christmas tutorials τις επομενες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα! Συμφωνώ και εγώ μαζί σου... Πρέπει να ανεβούμε ψυχολογικά και να μπαίνουμε σε Χριστουγεννιάτικο mood ! Ας αρχίσουμε να οργανωνόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας βοηθας Μάχη και όλες μαζί η μία την άλλη... Γερά με τσαμπουκά εμπρός ολοταχώς για τα Χριστούγεννα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι με τσαμπουκά! ταιριάζει και στην μέρα!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπόσχομαι στο επόμενο link party να βάλω post με χριστουγεννιάτικο θέμα. Ευχαριστούμε πολύ Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αγχώνεσαι καλέ, μέχρι και τέλη Δεκεμβρίου θα τρέχει το christmas edition!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Μάχη μου! Τα γεγονότα πολλά και δυστυχώς δυσάρεστα... Ένα πάρτι πάντα ανεβάζει την ψυχολογία :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και για την αναφορά!! <3 Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα και από μένα .. ευτυχώς που υπάρχουν τα πάρτι και μας ανεβάζουν τη διάθεση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μας ανεβάζουν και άλλα πράγματα την διάθεση!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα, φίλες!

    παρ΄όλο το μουντό κλίμα, και το βάρος των γεγονότων... τα παιδιά μάς θέλουν χαρούμενες!
    οι σκέψεις μας και οι προσευχές μας για την ειρήνη του κόσμου όλου, συνεχίζουν...

    ευχαριστούμε, Μάχη!
    φιλιά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάχη μου σ' ευχαριστώ για την αναφορά!!!! Καλά να περάσουμε και σ' αυτό το πάρτυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι ένα πολύ ωραίο νηστίσιμο γλύκισμα, δικαίως μπηκε!

      Διαγραφή
  14. καλημερα Μαχουλα!!! Ευχαριστω πολυ!!! it's party time!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεσημέριασε μεν .... αλλά... ήρθαμε κι εμείς! Καλά να περάσουμε κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε! περιμένω και το δικό σας πάρτι την Παρασκευή!

      Διαγραφή
  16. Αχ, Σ'ευχαριστώ που ξεχώρισες τα δεντράκια μου! Καλό μας πάρτι και καλές γιορτές με όσο το δυνατον λιγότερα δυσάρεστα επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι όντως υπέροχα όπως και η λοιπη διακόσμηση!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα κι απο εμένα!
    Δεν θα αφήσω λινκ σήμερα. έχω χριστουγεννιάτικη ανάρτηση αλλά δεν θέλω να την ανεβάσω ακόμη! Οπότε αν και στο επόμενο θα έχεις πάλι χριστούγεννα θα την βάλω τότε!
    Πάω όμως να δω τις υπόλοιπες συμμετοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχω και χριστουγεννιάτικα μέχρι τα Χριστούγεννα όπότε σε περιμένουμε!

      Διαγραφή
  18. Καλή επιτυχία στην παρτάρα!!!!! Βάζω στις μικρές να φάνε και επανέρχομαι για επισκέψεις στα blogόσπιτα!!!! Ελ΄πιζω να μην ειναι ακατάλληλη η ώρα ε; χιχι CU Later!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάλι καλά που με τα πάρτυ σου Μάχη θυμόμαστε τα Χριστούγεννα! Πολύ μου άρεσε που επέλεξες και αναρτήσεις! Να τις ξαναδούμε και εμείς μήπως κάτι μας ξέφυγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα επιλέγω από εδώ και πέρα εκτός απροόπτου!

      Διαγραφή
  20. Μάχη και εγώ σε μία ίδια φάση είμαι.. Δεν έχω όρεξη για στολίδια αλλά από την άλλη θέλω σαν τρελλή να έρθουν τα Χριστούγεννα! Ούτε και ξέρω τι θέλω νομίζω.. Πάντως να τα συνεχίσεις τα λινκ παρτυ γιατι μπορούμε και τις βλέπουμε μαζεμένες ολες τις αναρτήσεις! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα συνεχίσω, έτσι σε πείσμα των καιρών!

      Διαγραφή
  21. Χαίρετε... χαίρετε!!! Όχι δεν θα μας πάρει από κάτω! Είναι πέρα από κάθε φαντασία αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο μας και εντός και εκτός των τειχών αλλά πρέπει να προχωρήσουμε. Υπέροχο και το σημερινό σου πάρτυ Μάχη μου τόσες πολλές όμορφες ιδέες! Φιλιά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την, όντως δεν πρέπει να μας πάρει από κάτω απλά νιώθω τον φόβο να φωλιάζει μέσα μας και καθόλου δεν μου αρέσει!

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Μάχη μου!Υπέροχο και το σημερινό λινκ πάρτυ σου! Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα! Τι ωραια που μας βάζεις στο γιορτινό κλίμα. Κάποιος πρέπει να κανει την αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς βλέπω να ανεβαίνουν σιγά σιγά αρκετές γιορτινές αναρτήσεις!

      Διαγραφή
  24. Ούτε αυτό το πάρτι το πρόλαβα!Πάω να διαβάσω τα ποστ που πηραν μέρος!Αν κάνεις τρίτο και δε σου είναι κόπος στείλε μου ένα μέιλ κι ελπίζω να το δω έγκαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω και τρίτο και τέταρτο κλπ, κάθε τρίτη έχουμε λινκ παρτι και μέχρι και τα χριστουγεννα θα είναι το christmas edition, ελπιζω να το θυμηθώ και να σε ενημερώσω!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...