Σελίδες

10.11.15

Link Party: Christmas Edition-1

Ναι!

Πλησιάζει αυτή η εποχή του χρόνου ξανά! Τι? είναι νωρίς ακόμη?? Δεν σε καταλαβαίνω! Μετά τις διακοπές τι έχουμε να περιμένουμε? 

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!

Χριστούγεννα: θαλπωρή, οικογένεια, αγαπημένα πρόσωπα, γιορτές, ομορφιές, δώρα, γλυκά, θεσπέσια φαγητά, ραχάτι, παιχνίδια, κτίσιμο αναμνήσεων, άδεια από την δουλειά, μίνι διακοπές, ψώνια, ταξίδια, τραπεζώματα, συναντήσεις, βόλτες....

θέλεις και άλλα??


Έχω και άλλα!

Γιατί τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο είναι αυτά ούτε κυρίως αυτά! Είναι η προσφορά, η αγάπη προς τον συνάνθρωπο, η ενδοσκόπηση, η μετάνοια, η αλληλεγγύη, η ενσυναίσθηση, η αγαλίαση, η κατάνυξη, μα πιο σημαντικό από όλα Η ΕΛΠΙΔΑ! η ελπίδα ότι τα πράγματα, που είναι δύσκολα για όλους μας, θα φτιάξουν. Θα αναγεννηθούν σαν τον Χριστό μας, και θα γίνουν καλύτερα. Αλλά για να γίνουν καλύτερα, πρέπει να γίνουμε καλύτεροι εμείς: πιο δεκτικοί, πιο ανοικτοί, πιο σεβάσμιοι προς το διαφορετικό.

Φέτος λοιπόν, σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, έχω μπει στο κλίμα από νωρίς. Είχα ανάγκη να μπω στο κλίμα από νωρίς! Με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας όλοι έχουμε ανάγκη από την Μαγεία των Χριστουγέννων! Ελάτε λοιπόν να μπούμε στο κλίμα, και ας βοηθήσουμε όλοι προς τον σκοπό αυτό, ποστάροντας χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις μας, πρόσφατες ή παλιές. 
Και για τις φίλες που δεν έχουν χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις, το πάρτι είναι ανοικτό με μια οποιαδήποτε ανάρτησή τους. Μια χριστουγεννιάτικη και μια ανάρτηση ελευθέρου θέματος για σήμερα! Και ετοιμάστε τις χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις σας γιατί το Christmas Edition ήρθε για να μείνει!!!




19 σχόλια:

  1. Καλημέρα, Μάχη! Καλή επιτυχία και σήμερα με αισιόδοξη διάθεση, από ότι βλέπω, και πολύ χαίρομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα καλημέρα let the holiday season begin!!! Μια Χριστουγεννιάτικη και μια παραμυθένια για σήμερα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα Μάχη! εγω δυσκολεύομαι να μπω στο Χριστουγεννιάτικο κλιμα φετος ελπίζω αν με βοηθήσει λίγο το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις μου μετεδωσες την αισιοδοξία σου και νομίζω ότι είμαι έτοιμη για Χριστουγεννιάτικες κατασκευές! Καλημερααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλημερούδια και απο μένα!!!!! ITS PARTY TIME!!!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλεια ιδέα!
    λατρεύω τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλές γιορτές να έχουμε κορίτσια!!! Μάχη πολύ καλά κάνεις και μας βάζεις στο κλίμα από νωρίς, ήδη χαίρομαι πιο πολύ από την κόρη μου για τις γιορτές!!!! Σου έβαλα το λινκ μίας πιο προσωπικής ιστορίας Χριστουγέννων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές γιορτές κορίτσια! Έβαλα το περσυνό μας countdown μιας και φέτος δυσκολο να καταφέρουμε κάτι αντίστοιχο...
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα κορίτσια! Μάχη μου κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι για τις φετινές γιορτές! Ανυπομονώ να ανεβάσω τα χριστουγεννιάτικα από την αποθήκη και να ξεκινήσω τις κατασκευές! Στο σημερινό σου πάρτι, θα λάβω μέρος με μια περίπου χριστουγεννιάτικη κατασκευή (λόγω του glitter...χιχιχι)! Φιλάκια πολλά και καλές κατασκευές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα!!!!! Χριστούγεννα άκουσα και ήρθα. Έτσι κι εμείς φέτος, από νωρίς! Ε μα, δεν αντέχω άλλη κατήφεια στις ζωές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους και σε όλες!! Πάνω στην ώρα που ανέβασα Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση να πάρετε μυρωδιά!!! Έλαααα να βλέπω ανεβασμένη διάθεση....έλα να μπαίνουμε σε mood σιγά σιγά μανούλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα κορίτσια μου! δεν θέλω μουτράκια, Ντίνα για εσένα το λέω! θα μπούμε στο κλίμα θέλοντας και μη, έστω και με σπρώξιμο, για εμάς, για τα παιδιά μας που το περιμένουν πως και πως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Μάχη μου, πολύ ωραία ιδέα γιατί έτσι παίρνουμε και ιδέες. Μία χριστουγεννιάτικη περσινή μου ανάρτηση και μία ελεύθερη γιατί εγώ ακόμη δεν άρχισα τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές για φέτος. Καλημέρα & φιλιά!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχεις απόλυτο δίκιο Μάχη μου, έχουμε ανάγκη την Μαγεία των Χριστουγέννων. Δεν έχω προλάβει να κάνω Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση, όμως σκοπεύω πολύ σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα!!! Η πιο ομορφη εποχη του χρονου λατρεμενη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα! Ετοιμάζω τη φετινή δράση για τις Μ.Ε.Ν του Παίδων Αγία Σοφία και αυτό το party ήταν ευκαιρία να σας θυμίσω όσα καταφέραμε πέρσι όλες μαζί και να σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά.
    Φυσικά υπενθυμίζω ότι όσες μπορείτε να συμμετέχετε φέτος (γιατί ξέρω ότι όλες θέλετε αλλά τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα :( ) μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα για να σας δώσω περισσότερα στοιχεία.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχχ τι ωραία! Να μπαίνουμε στο κλίμα! Ξεκινάω με τα μελομακάρονα μιας και με έχει πιάσει μια όρεξη για απογευματινό γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προσωπικά είμαι πάντα έτοιμη για τα Χριστούγεννα!!! :)) Ανυπομονώ να έρθει ο καιρός να στολίσουμε!!
    Μάχη δε μου εμφανίζει τα λινκ που έχουν προσθέσει τα άλλα κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...