6.10.15

Η μικρή μου μπαλαρίνα!

Το μικρό μου το κορίτσι μεγαλώνει και έχει λόγο σε ότι και αν κάνει! Διεκδικεί, απαιτεί, αγωνίζεται! Με περίσσιο σθένος μου δήλωσε μετά τις διακοπές ότι θέλει να πάει μπαλέτο! Λες και θα της έλεγα όχι και χρειαζόταν το περίσσιο σθένος!

Έτσι μαζί με το προνήπιο άρχισαν και τα μαθήματα μπαλέτου! Χρύσωμα χαπιού για το σχολείο; ΌΧΙ! δεν θα ήθελα με τίποτα να το δει έτσι!


Περιμένει όλη την εβδομάδα με ανυπομονησία, να έρθει η Τρίτη και η Πέμπτη! Είναι τόσο σημαντικές οι μέρες εκείνες γι αυτήν! Είναι οι μέρες που πηγαίνει προνήπιο με χαρά γιατί ξέρει! Ξέρει πως όταν θα γυρίσει, δεν θα την βάλει η γιαγιά για μεσημεριανό ύπνο, θα κάτσει να περιμένει την μαμά να γυρίσει από την δουλειά, και μόλις η μαμά επιστρέψει, έχουν στη διάθεσή τους μια ολόκληρη αποκλειστική ώρα (χωρίς τον μαχαραγιό που κοιμάται) να κάνουν τα δικά τους, τα κοριτσίστικα! Και μετά θα ρθει εκείνη η στιγμή που η μαμά θα την ετοιμάσει, θα της βάλει άνετα ρούχα για τον δρόμο και θα της φτιάξει τα μαλλάκια ''έτσι όπως τα κάνουν οι μπαλαρίνες, μαμά!".


Και μετά θα βάλει μόνη της τα ρούχα -τα ''μπαλετικά'' φυσικά- στο αγαπημένο της τσαντάκι ''δώρο της θείας Ναταλίας μαμά'' που λες και το φύλαγε τόσα χρόνια για τον σκοπό αυτό, και θα πάρουμε τον δρόμο για την σχολή, τρέχοντας...και αφού έχει λύσει τα μαλλιά της γιατί δεν της άρεσαν (no comments!).

 
  Και πάντα μα πάντα μόλις φτάσουμε, κάνει την δύσκολη, λες και την πάω τραβώντας την! ''Δεν θέλω να μπω, θέλω να κάτσω λίγο μαζί σου, μη με ντύσεις ακόμη..'' όλα αυτά μέχρι να δει την ''δασκάλα'' την οποία αγαπά πολύ! Και μόλις (μας κάνει την τιμή και) μπει, λες και είναι άλλο παιδί!

 
Αρχίζει και κάνει τα δικά της, πηδοβολάει και πετάει...κυριολεκτικά και μεταφορικά!


Και εγώ κάθομαι και την χαζεύω από το αμμοβολιμένο παράθυρο, και αναρωτιέμαι: 
πότε μεγάλωσε τόσο πολύ? 
πόσο γλύκα είναι μέσα στα ροζουλιά της? 
που βρίσκει τόση ενέργεια? 
πως καταφέρνει και κάνει όλα αυτά τα ...στροβιλιστά?? 
Πότε θα αναρωτιέμαι ξανά κοιτώντας την στην εφηβεία πότε μεγάλωσε ΠΑΛΙ τόσο πολύ??

Μέχρι τότε όμως, απολαμβάνω αυτή τη μια ώρα το καφεδάκι μου και την παρακολουθώ μέσα από το αμμοβολιμένο παράθυρο: να πετά, να μεγαλώνει, να με εκπλήσσει,  να την αγαπώ με όλη μου την δύναμη!

 

50 σχόλια:

  1. Πολύ συγκινητικό κείμενο βρε Μάχη μου... τι ωράια συναισ΄θηματα κατέγραψες πάλι.... Να τη χαίρεσαι την ταλιμπανούλα σου μου νομίζω πια πρέπει να μεταπηδήσει επίπεδο και να ονομαστεί ballerina!!!! Φιλιά και καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχά! τώρα χτύπησες φλέβα! θέλει να της απευθυνόμαστε με το εξής: Κατερίνα η μπαλαρίνα! Σε ευχαριστώ κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  2. Πάντα να πετά το κορίτσι σου Μάχη μου! Πάντα να βρίσκονται τα ποδαράκια της στον αέρα και από εκεί να ονειρεύεται και να βλέπει τον επόμενο στόχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία ευχή βρε Μάγδα μου! Όλα τα παιδάκια μας να είναι γερά, με τα χέρια τους για φτερά και τα πόδια στη γη! Ισορροπίες χρειάζεται ο άνθρωπος!

      Διαγραφή
  3. Μια μπαλαρίνα πεταλούδα είναι!!! Να τη χαίρεσαι Μάχη μου και να την καμαρώνεις πάντα!!! Να σε γεμίζει ευτυχία σε κάθε της φτερουγισμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ιρις μου! και εσύ την ομορφούλα σου!

      Διαγραφή
  4. Με γύρισες πολλά χρόνια πίσω Μάχη μου με την ανάρτησή σου, όταν ήταν η κόρη μου σ' αυτή την ηλικία! Είναι υπέροχη η μικρούλα σου και εύχομαι να είναι γερή και τυχερή και να την καμαρώνεις σε όλα της τα βήματα...
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρίνα μου! πως είχα την εντύπωση πως και εσύ είχες μικρό σε ηλικία παιδάκι?

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα αυτά που έγραψες <3
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή στην μικρή σας μπαλαρίνα! Πολλά νέα ξεκινήματα φέτος! Το χει η ηλικία. Κι εμένα στα προνήπια πήγε μπαλέτο. Έκανε 2 χρονια μουσικοκινητική κι άλλα δυο μπαλέτο. Μετά όμως σταματήσαμε γιατί έπρεπε να τρέχω και για τον μικρό. Και μιας κι εγώ δουλεύω απογευματινές ώρες οπότε δεν μπορώ να κάνω πολλά πήγαινέλα για δραστηριότητες επιλέξαμε κάτι που θα το κάνουν μαζί. Πέρυσι και φέτος λοιπόν κάνουν κολύμβηση και τους αρέσει πάρα πολύ.
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς κάναμε διάφορα τις προηγούμενες χρονιές αλλα από πέρυσι ζητούσε μπαλέτο! αυτο με τις δραστηριότητες για δυο παιδια διαφορετικού φύλου είναι δράμα! ήταν να γράψω και τον μαχαραγιό φέτος μουσικοκινητική αλλά πραγματικά δεν έβγαιναν οι ώρες! κάτι όμως πρέπει να τον ξεκινήσω και τον μικρο! Κολυμβητήριο θέλαμε και εμείς, ιδίως ο άντρας μου το θεωρεί απαραίτητο να μάθουν να κολυμπούν σωστά, πήγαμε να γραφτούμε, να γραφαμε και τα δυο αλλα λογω της διαφορας ηλικιας τους, ο μικρός έπρεπε να μπει στο baby τμημα και η Κατερινα για μεγαλύτερα παιδακια -η οποια Κατερινα δεν ήθελε κιολας- με αποτελεσμα να πρεπει να αφιερωνω 4 απογευματα εκει. Οποτε ειπαμε να παμε του χρονου που μπορουν να μπουν στο ιδιο τμημα τουλαχιστον να ειναι τις ιδιες ωρες.

      Διαγραφή
  7. Τί συγκινητικό κείμενο Μάχη μου!! Πραγματικά νομίζω ότι τα παιδιά μας δε θα πάψουν ποτέ να μας εκπλήσσουν και να μας εντυπωσιάζουν (εύχομαι μόνο θετικά) !! Λάτρεις και εμείς του μπαλέτου απλά πάει στο σχολείο και δεν την έχω δει ποτέ σε πρόβες...μου φαίνεται θα πάρω άδεια μόνο και μόνο για να τη δω καμιά φορά !!! Να την χαίρεσαι την μικρή σου μπαλαρίνα και να διεκδικεί πάντα με σθένος τα θέλω της! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά να πας να την δεις οπωσδήποτε! θα φτερουγίσει η καρδιά σου! δεν πρέπει να το χάσεις!

      Διαγραφή
  8. αχ μωρε ποσο μεγαλωσε κι εγινε μπαλαρινα!! και τι μπαλαρινα!! με ναζι και χαρη!! φτου φτου ομορφιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε τα σκασμένα, μεγαλωνουν πολύ γρήγορα, ευτυχώς εμείς σταματήσαμε να μεγαλώνουμε :)

      Διαγραφή
  9. Μάχη μου μου λείπουν οι προσωπικές σου αναρτήσεις στο έχω πει πολλάκις! Υπέροχο κείμενο εύχομαι πάντα ροζ και γεμάτη μαγεία να είναι η ζωή της ταλιμπανουλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιάννα μου! το πιο εύκολο θα ήταν να κάνω προσωπικές αναρτησεις, βγαίνουν αυθόρμητα και από καρδιάς, έλα όμως που έχουμε βασική αρχή να μην δείχνουμε τα προσωπάκια τους οποτε ειναι λίγο δύσκολο...

      Διαγραφή
  10. Καλή σας αρχή μπαλαρινούλα και μαμά της μπαλαρινούλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε μπαλαρινούλα και μαμά!

      Διαγραφή
  11. καλη αρχη Μάχη μου, να τη χαίρεσαι ειναι τοσο γλυκια! Η ωρα του μπαλέτου ειναι και για μενα η αγαπημένη μου (εδω και 3 χρόνια) γιατι την βλέπω να πηγαίνει με τόση χαρα και να κάνει κατι που της αρέσει πολυ όπως ακριβως το περιγράφεις κι εσυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι απίστευτο πόσο θετικά ανταποκρίνονται!! και να φανταστείς ότι εγώ δεν ήμουν ποτε του μπαλέτου! σαν παιδι με έβαλε η μάνα μου στο μπαλέτο, εγώ απαιτούσα ρυθμική και τελικά κατέληξα να κάνω στιβο!!!

      Διαγραφή
  12. Μα τι όμορφο κείμενο... πόσο γλυκό! Και η μικρή, μια τρέλα!!! Έτσι να απολαμβάνεις το καφεδάκι σου και να την καμαρώνεις. Να γεύεσαι κάθε στιγμή και να την τυπώνεις στη μνήμη σου! Άξιες μάνα και κόρη, φιλενάδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι! και στα δικά σας εύχομαι!

      Διαγραφή
  13. Γλυκούλα πού είναι!!! Να την καμαρώνεις πάντα έτσι Μάχη μου! (και να πω πόσο ωραία είναι αυτή η μια ώρα που δεν κάνεις τίποτα έεεε;;; το ζω και ξέρω... 😉😉 ) Καλή χορευτική χρονιά να έχετε! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε εσάς! η αλήθεια είναι ότι είναι τέλεια εκείνη η ώρα αν και έχει κάτι φουσκωτους καναπέδες που πολύ θα ήθελα να έπεφτα για ύπνο αχαχααχα

      Διαγραφή
  14. Καλή αρχή στη μικρή μπαλαρίνα! Τέλειες φωτογραφίες!
    Είναι πραγματικά υπέροχη απασχόληση για τα κοριτσάκια, αν της αρέσει και συνεχίσει θα της δώσει τόσα πολλά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χρύσα μου! δείχνει να της αρέσει τρελά αλλά με τα παιδιά ποτέ δεν ξέρεις! κάτω ακριβώς απο το μπαλετο ειναι μια σχολή καράτε, και ρωτήσαμε απο πόσο χρονών περνουν παιδακια να παμε τον μαχαραγιο, οποτε δεν γινοταν φετος και ειπαμε για του χρονου και η Κατερινα μας δηλωσε οτι του χρονου θα κανει και μπαλετο και καρατε! βοηθεια μας!

      Διαγραφή
  15. Μάχη μου! Τι γλυκιά ροζ ανάρτηση είναι αυτή! Να το χαίρεσαι το όμορφο κοριτσάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λενάκι μου! και εσύ τα αντράκια σου!

      Διαγραφή
  16. Ω, πόσα μου θύμισες!!!
    Η δική μου μπαλαρίνα μεγάλωσε πια, αλλά λατρεύει ακόμα το χορό!
    Να τη χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ να χαίρεσαι την δική σου χορεύτρια!

      Διαγραφή
  17. Μα πόσο μεγάλωσε;;;!!! Είδες πόσο γρήγορα περνούν τα χρόνια; Σαν σίφουνας!
    Εντωμεταξύ πώς είχα την εντύπωση ότι η Κατερίνα φέτος πάει νήπια; Την είχα για ένα χρόνο μεγαλύτερη της Δάειρας!
    Καλή σχολική χρονιά και καλή αρχή στη μικρή σου χαριτωμένη μπαλαρινούλα! Και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι προνήπιο πάει, το 2011 είναι γεννημένη! Περνούν τα ρημάδια τα χρόνια αλλά ευτυχώς όχι από πάνω μας :)
      Καλή σχολική χρονιά και σε εσάς!

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφη και γλυκιά ανάρτηση!Να, σαν την κόρη σου είναι και τα λόγια σου!Πάντα να σε εκπλήσει ευχάριστα, Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να το απολαμβάνεις και να το "ρουφάς" μέσα σου όσο μπορείς! Τέτοιες στιγμές χτίζουν αναμνήσεις! Καλά στροβιλίσματα στην μικρούλα σου και καλά & πολλά χαμόγελα στο πρόσωπό σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως χτίζουν αναμνήσεις! Σε ευχαριστώ για το γλυκό σχόλιο.

      Διαγραφή
  20. Να την χαίρεσαι την ταλιμπανουλα σου Μάχη μου, εύχομαι σε όλους τους τομείς της ζωής της να πετά. Όσο για το αμμοβολιμενο τζαμι, το ξέρω καλα αυτό το γλυκό βασανιστήριο, θα έρθει όμως και η μέρα που θα επιτρέψουν στους γονείς να παρακολουθήσουν όλη την χορογραφία που ετοιμάζουν και τότε θα εκπλαγείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!!!μας το είπαν ότι θα μας επιτρέψουν να μπούμε σε μάθημα πριν την παράσταση που θα κάνουν στο τέλος της χρονιάς!

      Διαγραφή
  21. Και πολύ καλά κάνεις & χαίρεσαι και υπερηφάνευσαι ... καλή αρχή στην ταλιμπανούλα σου και εύχομαι πάντα να πετάει ψηλά! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ωραία ευχή! Όλα τα παιδάκια μικρα και μεγάλα να χουν φτερά αλλά και ρίζες.

      Διαγραφή
  22. χαζομαμα οπως ολες μας! χαχαχαχα κουκλα η πριγκιπισσα Μαχη! να τη χαιρεσαι και να την απολαυσεις να μεγαλωνει μεσα στην ευτυχια και την αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάχη μου είναι μια πριγκιπισσούλα!! Να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις πάντα!Φτου-φτου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου! Σε λίγα χρόνια να σαι στη θέση μου εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...