20.10.15

To Link Party Ξεκινά!

Θυμάστε που μας είχε πιάσει μια τρέλα πέρυσι και κάναμε εκείνα τα ωραία link parties?? Ε! τα ξαναθυμήθηκα!

Χειμωνιάζει βλέπετε και είναι ιδανικά για σουλάτσο στο διαδίκτυο, οπότε σκέφτηκα να τα επαναφέρω για να έχουμε κάπου μαζεμένες αναρτήσεις αφενός αλλά και να δίνουμε το βήμα σε νέα blogs αφετέρου!!

Επομένως, κάθε Τρίτη θα έχουμε και πάλι link party! Για σήμερα επειδή το καθυστέρησα θα το αφήσω ανοικτό μέχρι και την Πέμπτη το βράδυ, έτσι σαν πρώτο που είναι για αυτόν τον χειμώνα. Από την επόμενη εβδομάδα όμως θα είμαστε κλασσικά κάθε Τρίτη ''ανοικτά'' για όποιον θέλει να μας τιμάει με τις αναρτήσεις του!



Κανόνες!
1. Ποστάρετε μέχρι 3 αναρτήσεις σας, όποιες εσείς επιθυμείτε!
2. Επισκεφτείτε κάποια από τα blogs που συμμετέχουν!
3. Το θέμα μας για σήμερα -όπως και για τις περισσότερες φορές- θα είναι ελεύθερο. Σε διαφορετική περίπτωση, όταν δηλαδή θα έχουμε συγκεκριμένο θέμα, θα σας ενημερώνω στη σχετική ανάρτηση.

Όπως βλέπετε, δεν θα σας παιδέψω ούτε με υποχρεώσεις του τύπου ''σημειώστε ανταποδοτικό σύνδεσμο στην ανάρτηση με την οποία συμμετέχετε'' ούτε με καμιά υποχρέωση από μέρους σας! Το πάρτι γίνεται για να περάσουμε καλά! Τώρα αν θέλετε να κάνετε καμιά κοινοποίηση να το μάθουν περισσότεροι, ευπρόσδεκτο!!!

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν (να τσεκάρουμε και αν δουλεύει γιατί έχω τόσο καιρό να το κάνω που το ξεχασα!)




32 σχόλια:

  1. Δουλεύει δουλεύει!!!!Πολύ μου αρέσει που ξεκίνησαν αυτά τα πάρτι!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχήηηηηη!!! Είμαι κατενθουσιασμένη που φέτος συμμετέχω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααα και εμείς οι νεότεροι στα λημέρια σας το υποδεχομαστε με ενθουσιασμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή και πάλι Μάχη!! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μου αρέσουν πολύ αυτά τα link parties που βρίσκεις τόσες ωραίες αναρτήσεις μαζεμένες! Μπράβο Μάχη και καλή αρχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααα τι καλά! Πολύ χαίρομαι! Καλή αρχή Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο, έβαλα και εγώ το link μου..ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή καινούργια αρχή Μάχη μου και καλό σου μεσημέρι!... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτη φορά παίρνω μέρος! Μου αρέσει, που είναι με thumbnails!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Μαράκι και εμένα μου αρέσουν τα thumbnails (ότι πλερώνεις παίρνεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου αρέσουν αυτά τα party .το πρόβλημά μου όμως είναι ότι δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα όσα μου φαίνονται ενδιαφέροντα....Ελπίζω να διαβάσω ωστόσο τα περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια για να δουμε και αναρτήσεις που μας ξέφυγαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπραβο Μάχη να μαζευόμαστε, τελεια ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια! Να μαθαίνουμε κι άλλα ενδιαφέροντα blogs και αναρτήσεις!
    Καλό βράδυ Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία τώρα είδα ποιο μπλογκ έχεις! χαίρομαι που ήρθες! το μπλογκ σου το ήξερα σαν όνομα, αλλά δεν το έχω ψάξει, θα επανορθώσω!

      Διαγραφή
  15. πολυ ωραια σκεψη!! πρωτη φορα παιρνω μερος μιας και ειμαι καινουργια! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω καινούργια μπλογκερ στην παρέα! αυτά είναι τα ωραία με τα link parties! μαθαίνεις νέα μπλογκ, νέους ανθρώπους και διαβάζεις αναρτήσεις που θα είχες χάσει διαφορετικά! καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  16. Καλή αρχή και πάλι Μάχη μου και καλά κάνεις και αρχίζεις πάλι τα παρτάκια. Τρεις αναρτήσεις έτσι για να χορταίνει το μάτι. Πάω να διαβάσω όσες μου έχουν ξεφύγει... φιλάαααακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ και για την συμμετοχή και για τα ωραία σας σχόλια! Κάθε Τρίτη θα είμαστε εδώ να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία και Ελεάννα δηλώνουμε παρούσες! Καλή αρχή Μαχούλα, βρήκαμε υλικό για απογευματινά αναγνώσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άντε μπράβο βρε Μάχη!!! Εδώ και τα δικά μου links, θα σας επισκεφτώ από αύριο όμως γιατί βλέπω πολλά ενδιαφέροντα που μου έχουν ξεφύγει!!! Φιλιά πολλά and keep blogging girls

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τελευταία και καταϊδρωμένη το πήρα χαμπάρι,Μάχη μου, αλλά είπα να σας βομβαρδίσω, βάζοντας και τις 3 αναρτήσεις που επιτρέπονται!Φιλιά πολλά, καλή αρχή!Πάω να διαβάσω μπλογκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλέ χαμός!!!!!! Αυτό θα πει επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ένα πάρτυ γεμάτο καλούδια! Έτσι δεν χάνεις σίγουρα ανάρτηση! Όλα τακτοποιημενα και νοικοκυρεμένα!!!! ;)) Καλή μας αρχή ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι ωραία, να ξεκινήσουν πάλι τα πάρτι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ήρθα και εγώ σούπερ καθυστερημένη στο πάρτυ που φυσικά έκλεισε !! Δεν πειράζει την ερχόμενη εβδομάδα, πέρασα μόνο να καλημερίσω όλη την παρέα και να σου ευχηθώ Μάχη μου καλή αρχή!! Φιλιά !! (το θυμάμαι την άλλη εβδομάδα έχουμε το about και ελεύθερο θέμα σωστά;;) Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα βρε Αθηνά μου! Ναι την ερχόμενη Τρίτη θα έχουμε αυτα τα θέματα!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...