Σελίδες

30.9.15

Ονειρεμένα παιδικά δωμάτια!

Παιδικό δωμάτιο! Το καταφύγιο του παιδιού, ο βραχνάς της μάνας! 

Ποτέ δεν φτάνουν οι χώροι, τα παιχνίδια βρίσκονται παντού, και σαν μαμά καλείσαι να βρεις λύσεις όμορφες αλλά και εργονομικές. Να ταιριάξεις σε έναν και μοναδικό χώρο όλες τις δραστηριότητες του παιδιού: ύπνος, γωνιά για διάβασμα, μέρος φύλαξης παιχνιδιών αλλά και ελεύθερος χώρος για παιχνίδι! Δύσκολη δουλειά να είσαι μαμά, τα έχουμε πει και κυρίως τα ζούμε!

Σε αναζήτηση, λοιπόν, βελτίωσης του δικού μας μοναδικού παιδικού δωματίου που στεγάζει δυο παιδιά, μάζεψα διάφορα παιδικά δωμάτια, πραγματικά δεν ξέρω αν τα λες τόσο τέλεια που είναι, ονειρεμένα σίγουρα ναι όμως! Και επειδή ξέρω, ότι το pinterest είναι μεγάλη ''δεξαμενή'' ιδεών προσβάσιμες σε όλους, μάζεψα και βρήκα δωμάτια που δεν είναι τόσο ''πολυφορεμένα''. Στην πλειοψηφία τους προέρχονται από μη αγγλόφωνα blogs -σκανδιναβικά κυρίως- και κάποια χρειάστηκε να τα ανεβάσω μόνη μου στο pinterest γιατί δεν υπήρχαν. 


Πάμε λοιπόν να πάρουμε ιδέες και να τις εφαρμόσουμε στα δικά μας παιδικά δωμάτια. Να τα ομορφύνουμε, να τα κάνουμε πιο λειτουργικά και πιο θελκτικά για τα πιτσιρίκια μας!

Θα παρατηρήσετε, ότι οι αποχρώσεις του γκρι, τα αστέρια σε διάφορα μοτίβα (τα έχουμε και εμείς στο δωμάτιο μας yeah!!) αλλά και το απόλυτο λευκό που εμείς το αποφεύγουμε λόγω λερώματος, είναι οι πρωταγωνιστές αυτών των δωματίων. 
Κάτω από κάθε φωτογραφία υπάρχει ο σύνδεσμος του αντίστοιχου blog -το οποίο ξανατονίζω δεν είναι αγγλογραμμένο αλλά 1 φωτογραφία=1000 λέξεις- οπότε πατώντας πάνω στον σύνδεσμο μεταφέρεστε στο αντίστοιχο blog για να θαυμάσετε περισσότερες φωτο του κάθε δωματίου.

1. Γαλάζιο και γήινα χρώματα οι πρωταγωνιστές:


2. Αν και το συγκεκριμένο χρώμα δεν θα το επέλεγα ποτέ για οποιοδήποτε δωμάτιο, μου έκανε τρομερή εντύπωση η κατασκευή του κρεβατιού!

3. Το απόλυτο λευκό, με πινελιές ροζ και γαλάζιου! Έχει στοιχεία και από το δικό μας παιδικό!

4. Μικρός χώρος αλλά τόσο λειτουργικός! Το δε πολύφωτο καταπληκτικό!


5. Το συγκεκριμένο blog έχει δυο παιδικά δωμάτια, για αγόρι και κορίτσι, απλά ονειρεμένα. Αυτό είναι το αγορίστικο:


6. Και αυτό το κοριτσίστικο:


7. Η αγαπημένη μου Γερμανίδα έχει 3 κορίτσια και άρα 3 πανέμορφα παιδικά δωμάτια, το πρώτο:


8. Το δεύτερο:

9. Το τρίτο:


10. Δεν φανταζόμουν τόνους του χρυσού για παιδικό δωμάτιο, μου φαινόταν πολύ ... πολυτελές για παιδικό δωμάτιο, όμως αυτή η ταπετσαρία μου άλλαξε γνώμη μια για πάντα!


11. Τόνοι του γκρι και του ροζ ''παντρεμένοι'' τόσο όμορφα! Το ομολογώ: αυτό το δωμάτιο που μοιάζει να είναι σοφίτα, θα το ήθελα για εμένα!


12. Την φωτογραφία αυτή την έβαλα για έναν και μόνο λόγο: την βιβλιοθήκη αυτή του ikea την έχουμε και εμείς στο παιδικό, όμως γιατί η δικιά μας δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι?


13. Μικρό παιδικό δωμάτιο για δυο πιτσιρίκια, τα μεγάλα συρτάρια κάτω από το κρεβάτι καταπληκτική ιδέα έξτρα αποθήκευσης!


14. Πολλά διαφορετικά patterns σε αυτό το δωμάτιο, ''θορυβώδης'' ταπετσαρία, άλλο μοτίβο το μαξιλάρι, άλλο design το κάλυμμα και άλλα χρώματα τα σημαιάκια! Πραγματικά δεν ξέρω αν μου αρέσει ή όχι!


15. Να και τα αστέρια ξανά! τα έχουμε δει παραπάνω σε χρυσό πάνω σε μαξιλάρι και σε γκρι πάνω σε πατάκι, τώρα έχουμε την ωδή στο αστέρι και στο γκρι:από το κουτί στο ραφάκι μέχρι το ύφασμα στα λούτρινα και μέχρι και στα κουτιά αποθήκευσης που θα δείτε μόλις μπείτε στο blog. Είπαμε τα αγαπάμε τα αστέρια και τα έχουμε και εμείς!


16. Ένα υπέροχο παιδικό δωμάτιου ενός φανταστικού blog που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χάσετε! Δείτε όλο το blog οπωσδήποτε...αλλά μετά γυρίστε πίσω για τα υπόλοιπα δωμάτια, εντάξει?


17. Ένα μικρό δωμάτιο και με αρκετά ''κοψίματα'' και όμως το έχει διακοσμήσει όμορφα!


18. Οι παρακάτω δυο φωτογραφίες αφορούν στο ίδιο δωμάτιο. Γκρι με ροζ και εδώ και εδώ βλέπουμε μαζεμένες πολλές τάσεις: α) συνδυασμός γκρι και ροζ που παίζει πολύ στα σκανδιναβικά μπλογκς, β) ρίγες στον έναν τοίχο, γ) αστέρια φυσικά! Δική μου απορία: εγώ γιατί δεν βρίσκω πουθενά αυτά τα υπέροχα ξύλινα σπιτάκια πάνω από το κρεβάτι και αυτά τα επίσης υπέροχα σπιτάκια στο περβάζι???? (τα βρήκα είναι η αλήθεια μόνο σε ένα ελληνικό κατάστημα αλλά κόστιζαν τόσο που μάλλον θα τα φτιάξω μόνη μου!)



19. Το ξαναβλέπουμε: γκρι-ροζ-αστέρια!


20. Για το τέλος κράτησα το ζαχαρόσπιτο! Όλο το σπίτι είναι λες και βγήκε από το παραμύθι του Χανς και της Γκρέτελ! Δείτε το οπωσδήποτε και εστιάστε στην tiny but so cute κουζίνα!


Αυτή ήταν η βόλτα μας στα παιδικά δωμάτια σήμερα! Μελετήστε τα, ξεσηκώστε ιδέες και αλλάξτε τα δικά σας! Εμείς το κάνουμε ήδη (εδώ και πολύ καιρό είναι η αλήθεια!).

Για περισσότερα παιδικά δωμάτια, μπορείτε να επισκεφθείτε τον αντίστοιχο πινακά μου στο Pinterest:




39 σχόλια:

  1. Τι όμορφες ιδέες Μάχη... Φανταστικά όλα! Όρεξη και μεράκι να έχεις και τα παιδικά γίνονται τέλεια! :-) Θέλω πάντως και καμιά φώτο από το δικό σας ... ;-) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μας θα αργήσει ακόμη...ελλείψει χρημάτων στάσις εμπορίου...

      Διαγραφή
  2. Μπράβο βρε Μάχη για τη συλλογή!
    Λατρεύω τις διχρωμίες και ειδικά των παστέλ αποχρώσεων του ροζ ή του γαλάζιου,
    σε συνδυασμό με λευκό, μπεζ ή γκρι!
    Και τις μεγάλες ρίγες, επίσης, αν και.... προσωπικά δεν τις τόλμησα τελικά!
    Άντε να ολοκληρώσεις κι εσύ την ανακαίνισή σου, να μας ξεναγήσεις και στο δικό σας παιδικό δωμάτιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ούτε εγώ τις τόλμησα, επέλεξα άλλο στυλ, νομίζω ότι οι ρίγες είναι λίγο δεσμευτικές, δεν μπορείς να βάλεις και πολλά πάνω σε έναν τοίχο με ρίγες, τον χαντακώνεις!

      Διαγραφή
  3. Τόσο όμορφα που δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις! Κι αν το διαλέξεις, πώς το διατηρείς σε αυτή την κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας τώρα δεν νομίζω ότι τα διατηρεί κανείς έτσι, άντε για την φωτογράφιση μόνο και αν...

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Μάχη μου!! Αν επιλέξεις πολλούς αποθηκευτικούς χώρους μπορεί και να το διατηρείς νομίζω!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο θέμα οι αποθηκευτικοί χώροι, μα ποτέ να μην επαρκούν???

      Διαγραφή
  5. Μου θύμησες το δικό μου παιδικό δωμάτιο που ήταν γκρι με ροζ... Ακόμη έχω ιδιαίτερη αδυναμία σε αυτά τα δύο χρώματα! Των αγοριών μου το δωμάτιο το κάναμε τυρκουάζ με κίτρινο από τότε που ήταν μωρά, κι ακόμη και τώρα που είναι στην εφηβεία δεν θέλουν να το αλλάξουν. Μόνο τα κρεβάτια τους πέφτουν... μικρά πλέον! Πάντως τα λευκά έπιπλα αλλά και αυτά σε χρώμα του ξύλου δεν φεύγουν από τη μόδα ποτέ και είναι πολύ καλή επιλογή.
    Καλημέρα Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχωρημένη σε βρίσκω για δικό σου παιδικό δωμάτιο με γκρι με ροζ, τελικά η μόδα κύκλους κάνει!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα δωμάτια! Αυτο το ροζ-γκρι με τα σπιτακια πολύ μου άρεσε! Υπάρχει ένα μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας με είδη συσκευασιας-διακοσμησης, κτλ που μπορείς να βρεις πανέμορφα διακοσμητικά για να τα χρησιμοποιήσεις όπως είναι ή να τα βαψεις. Από τιμές δεν το λες και φτηνό αλλά αν σου αρέσει κάτι πολύ.... Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για δώσε περισσότερα στοιχεία για το μαγαζί, είμαι που είμαι κέντρο όλη μέρα!

      Διαγραφή
    2. Φοβερά τα blogs που έχουν αυτές τις φώτο! Απορώ που τα ανακάλυψες (λόγω γλώσσας)! Το μαγαζί είναι Θησέως 10, Σύνταγμα (παράλληλη της οδού Ρόμβης) και λέγεται newman. Έχει και sitew: www.newman.com.gr και www.bombonieres.com.gr

      Διαγραφή
    3. ααα το ξερω καλε, εχει και σαιτ, ειχα παρει υλικα για τις βαπτισεις μου απο εκει! σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα! Προτιμώ τα λευκά με τις ροζ και γαλάζιες πινελιές!
    Φιλάκια!

    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε, θα το δεις σε λίγο καιρό στο δικό μας δωμάτιο!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μάχη.. εξαιρετικές επιλογές! Θα ήθελα να είχα το παιδικό της mamidecora η προτελευταία φωτογραφια. Εγώ δεν έχω φτιάξει ακόμα το παιδικό δωμάτιο γιατί κοιμόμαστε μαζί με τη μικρη. Αλλά λόγω της μπουμπούς μου οι χώροι έχουν προσαρμοστεί και έχουν γίνει όλοι δική της... Όλα πλέον είναι παιδικά στο σπίτι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες πολλαπλασιάσε το επί δυο, αφού εγώ έχω δυο παιδιά και θα δεις ότι ακόμη και αν τους έχεις φτιαγμένο δικό τους δωμάτιο πάντα μα πάντα βρίσκουν τρόπους να κάνουν κατάληψη ΠΑΝΤΟΥ!

      Διαγραφή
  9. Αν και είδα φωτογραφίες από δωμάτια-σοφίτες και λατρεύω τις σοφίτες, το μάτι μου στάθηκε στο καστροκρέβατο!!! Το βρήκα υπέροχο!!!
    Και πόσο όμορφος ο συνδυασμός γκρι-ροζ!!!
    Φιλάκια, Μαχούλα! Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το καστροκρέβατο παίζει σε πολλές παραλλαγές στο pinterest! Είναι εντυπωσιακό όντως, μόνο το χρώμα με χαλάει!

      Διαγραφή
  10. Μα πόσο επισταμένη η έρευνα σου! Όπως πάντα οργανωτική και γεμάτη ιδέες Μάχη.
    Η αλήθεια είναι ότι εμείς έχουμε πάνω από ένα χρόνο που φτιάχνουμε το παιδικό δωμάτιο και ακόμη μου φαίνεται πως κάτι "θέλει". Έχουμε φτιάξει φοβερά έπιπλα σε concept "κάστρο ιπποτών" καθότι μόνο αγορίστικο, δεν μπορώ να βρω ωστόσο καλόγουστα υφάσματα (κουρτίνα, σκεπάσματα) για να το ντύσω. Βαρέθηκα να βλέπω σούπερ ήρωες στα μαγαζιά ηλεκτρονικά και μη. Που θα πάει όμως!!
    Παρεπιπτόντως τα σπιτάκια τα έχω βάλει κι εγώ στο μάτι, αλλά νομίζω πως είναι εύκολο να γίνουν. Για να δούμε!!
    Η κούνια στο 16 τέλεια ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου το ίδιο θέμα είχα και εγώ με τα υφάσματα, ώσπου αποφάσισα και πήγα και πήρα ύφασμα με το μέτρο, αγόρασα τελικα ύφασμα με αστέρια στο χρωμα που εγώ ήθελα, έφτιαξα κουρτίνα μόνη μου και τώρα είμαι στη φάση που αλλάζω τα μαξιλάρια, ακριβώς επειδή τα κάνω μόνη μου αργώ, γι αυτο ακόμη δεν έχω τελειώσει. Φαντάσου ότι η κουρτίνα μου βγήκε σαράντα ευρώ μόνο ενώ για την ίδια έτοιμη -που με δυσκολια την βρήκα- μου ζητούσαν 100+. Ακόμα και σε ραφτρα να τα δώσεις λιγότερα θα σου παρει.

      Διαγραφή
  11. Καταρχην να πω οτι τα δωματια αυτα ηταν ετοιμα για φωτογραφιση...γιατι στο δικο μας επικρατει μονιμα ενας χαμος απο παιχνιδια! και επισης όλα ωραια και καλα, ποσο λειτουργικα ειναι? ορισμενα τα λατρεψα! αλλα κουνια δε θα εβαζα ποτε...μην ανοιγω και αλλες ιστοριες! και εμς το δωματιο θελει φτιαξιμο, αλλα τωρα φιλοξενει ενα αγορι και ενα κοριτσι με ενα μονο κρεββατι και μια κουνια! αν και κοινο δωματιο, ευελπιστω οτι μολις όλα αυτα αντικατασταθουν με διωροφο κρεββατι, θα στρωσει το πραγμα!
    ανυπομωνω να δω τελικα εσυ τι εκανες Μαχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ένα δωμάτιο έχω και για τα δυο οπότε σε καταλαβαίνω, εγώ το είχα ψιλοφτιάξει, έλειπαν μόνο κατι διακοσμητικες λεπτομερειες όμως τώρα θα το ξαναφτιάξω γιατί θα βγάλω επιπλα για να βαλω παγκο εργασιας - γραφειο, οπότε περιμένω να διωξω τα επιπλα και να το σουλουπωσω λιγο και μετα να σας το δειξω. Τώρα για την κουκετα που λες, σε εμενα δεν δουλεψε, η Κατερινα δεν πηγαινε με τιποτα πανω και ο μικρος ηταν επικινδυνο να παει, οποτε το χακαρει το ικεα κρεβατι, αυτο ειναι κατι που δεν εχω δειξει. Ολα μαζι στην ωρα τους!

      Διαγραφή
  12. Είναι να τα χαζεύεις τα δωμάτια και να τα απολαμβάνεις στη φωτογραφία γιατί στην πραγματικότητα ποτέ δεν μπορούνε να είναι έτσι τακτοποιημένα.... Μόνο στη φωτογράφηση το πετυχαίνεις... Πάντως περα από αυτό μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες που επέλεξες να μας δείξεις... . τις απόλαυσα και θα με εμπνέουν σε μελλοντικές δουλειές μου... Φιλιά πολλά.. και περαστικά στο συναχωμένο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα ναι οντως μονο για φωτογραφιση και αυτο αφου εχεις διώξει τα πιτσιρίκια!
      ευχαριστώ για τις ευχες, μας ταλαιπωρεί ο μικρός αλλά κυρίως ταλαιπωρείται ο ίδιος!

      Διαγραφή
  13. Πολύ σικάτα και κουκλίστικα όλα! Το κακό είναι ότι θες ένα σκασμό λεφτά για να τα κάνεις όλα αυτά (η πάρα πολύ μεράκι για να κάνεις και μόνη σου πράγματα). Και βέβαια αν δεν έχεις δικό σου σπίτι δεν μπορείς να δημιουργήσεις όπως θα ήθελες γιατί οι ταπετσαρίες και έντονα ή ιδιαίτεροι χρωματισμοί ....είναι απαγορευμένα. Ασε με...κατάθλιψη θα πάθω καλέ! (πλάκα κάνω )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα, ξεχωριστά Μάχη!!! Μας ξετρέλαναν!!!
    Φιλιά πολλά, φίλη
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ κορίτσια! και εγώ ξετρελάθηκα όσο τα έψαχνα. Βλέπεις αυτά και μετά ότι και να κάνεις εσύ σου φαίνεται λίγο΄!

      Διαγραφή
  15. Πραγματικά ονειρεμένα,και ξεχωριστά...την καλημέρα μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ και να είχα κορίτσια! Αν και να πω την αλήθεια μερικά τα ζήλεψα για το δικό μου δωμάτιο αλλά ποιος ακούει τον χαζμπαντ! Πάντως πήρα μερικές ιδέες για το δωμάτιο των αγοριών που θέλω ν'αλλάξω λίαν συντόμως! Καλημέρα! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στα 5, 10 & 11 έμενα κι εγώ ευχαρίστως!!!! Όχι πως και τα άλλα δεν είναι κουκλίστικα! Πολύ όμορφες προτάσεις.
    Καλημέρα & καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 10,11,15,18,19 .... ότι έχει γκρι μέσα και συμπληρώνεται. Ενώ το γκρι δεν είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα νομίζω πως σ ένα παιδικό δωμάτιο προσδίδει ηρεμία και γαλήνη. Καλό ΣΚ Μάχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λες και αυτο που μας λειπει ειναι οι προτασεις και οι ιδεες.
    χρονος, κουραγιο και κυριως φραγκα. αυτα λειπουν.
    οκ, προφανως οχι απο ολους. περιεργο ομως να τα χεις ολα αυτα, και να σου λειπουν οι ιδεες.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ομως! Ακομα και αν τα εχεις ολα αυτα ισως δεις κάτι που δεν θα το είχες σκεφτεί. Βέβαια το ποστ αναφερεται σε αυτούς που δεν τα έχουν όλα αυτά και στόχος του είναι να δώσει ιδέες για το πως μπορούμε να φρεσκαρουμε πράγματα που ήδη εχουμε με ελάχιστο ή μηδενικό κόστος. Άλλωστε το να βλέπεις όμορφα πράγματα και να σου φτιάχνει έστω και λίγο το κέφι ευτυχώς είναι ακόμη δωρεαν, αρκεί να χεις την διάθεσή να το εκτιμήσεις.

      Διαγραφή
  20. Πολύ ενδιαφέρων άρθρο, βρείτε σε μας τα πάντα για το παιδικό δωμάτιο https://www.baby-avenue.gr/ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...