Σελίδες

23.6.15

Τα δωράκια μου από την ''γελαστή κλωστή''!

Τον τελευταίο καιρό στο blog γίνεται ένας πανικός από διαγωνισμούς! Ο λόγος είναι γιατί ξέρω πως είναι να λαμβάνεις δώρο από το πουθενά! Ένα δώρο που δεν περιμένεις, από κάποιον άγνωστο που όμως σου δίνει τόση χαρά!

Την χαρά αυτή την νιώθω και εγώ όταν τύχει να κερδίσω σε κάποιο διαγωνισμό! Αν μάλιστα ο διαγωνισμός είναι από άνθρωπο που μπορεί να έχω γνωρίσει ιντερνετικά αλλά εκτιμώ πολύ, η χαρά είναι ακόμη μεγαλύτερη!

γελαστή κλωστή

Έτσι, όταν η Σοφία του γελαστή κλωστή,  οργάνωσε giveaway για τα 3 χρόνια του blog της, έσπευσα να δηλώσω συμμετοχή! Ήξερα ότι οι πιθανότητες ήταν ελάχιστες, αφού η συμμετοχή ήταν μεγάλη, αλλά και πάλι, ποτέ δεν ξέρεις!

Δεν φαντάζεστε την χαρά μου όταν μου είπε ότι κέρδισα!!!! Επιτέλους κάποια από τα λατρεμένα χειροποίητα δημιουργήματά της θα γινόντουσαν δικά μου!!! Εκτιμώ οτιδήποτε χειροποίητο, γιατί ξέρω  ότι κάποιος έχει διαθέσει χρόνο και έχει βάλει πολύ αγάπη για να φτιαχτεί κάτι χειροποίητο! όταν μάλιστα το χειροποίητο αυτό είναι φτιαγμένο με αυτά τα μοναδικά υφάσματα που χρησιμοποιεί η Σοφία τότε η δημιουργία απογειώνεται!

Η λαγουδίτσα
 
Το λαγουδάκι της

 Τα δώρα του giveaway ήταν μια χαρούμενη λαγουδίτσα με το λαγουδάκι της! Όμως η Σοφία δεν άφησε τον μαχαραγιό παραπονεμένο! στο δεματάκι που έλαβα, υπήρχε και ένα γλυκό γαλάζιο ψαράκι για τον ομορφούλη μου! Η κίνηση της αυτή με σκλάβωσε ακόμη περισσότερο! Χίλια ευχαριστώ Σοφία!


ψαράκι από την γελαστή κλωστή

Φυσικά τα παιδιά μόλις τα είδαν ενθουσιάστηκαν! και πως να μην ενθουσιαστούν δηλαδή! ευτυχώς έπαιξαν μαζί τους με προσοχή (η ταλιμπανούλα δηλαδή) γιατί κατάλαβαν πόσο άρεσαν στην μαμά! Πάντως τα δημιουργήματα είναι φτιαγμένα και ραμμένα τόσο καλά που αποδεδειγμένα αντέχουν! Αφού πέρασαν με απόλυτη επιτυχία το τεστ κοπανήματος του μαχαραγιού δεν πρόκεται να χαλάσουν ποτέ!

 Όταν τελείωσαν το παιχνίδι τους, η ταλιμπανούλα πρότεινε από μόνη της να τα στολίσουμε στην κρεβατοκάμαρά μου και όχι στο παιδικό ''γιατί είναι όμορφα μαμά''! Τα έχουμε στολισμένα στο κρεβάτι μου και όποτε θέλουν να παίξουν, ανεβαίνουν και παίζουν πάνω στο κρεβάτι. Έχουν σκαρφιστεί και ιστορίες διάφορες. Το πιο συνηθισμένο σενάριο είναι να είναι μαμά η κυρία λαγουδίνα, παιδί της το λαγουδάκι και το ψαράκι το ζωάκι του μικρού λαγουδιού! Όταν η μαμά λαγουδίνα φεύγει για δουλειά, το λαγουδάκι πρέπει να προσέχει το ψαράκι που όμως είναι πολύ σκανδαλιάρικο και κάνει όλο αταξίες! Καταλάβατε φυσικά γιατί προέκυψε αυτό το σενάριο! Γιατί εγώ κρατάω την μαμά λαγουδινα που όλο φεύγω για να κάνω δουλειές του σπιτιού, η ταλιμπανούλα κράταει το μικρό λαγουδάκι και προσπαθεί να φροντίσει ως συνετή που είναι το άτακτο ψαράκι το οποίο κράταει ο μαχαραγιός που λόγω χαρακτήρα τα κάνει όλα άνω κάτω! Τι νομίζατε, τυχαία είναι η ιστορία??

Αν θέλετε να δείτε τις υπέροχες δημιουργίες της Σοφίας που σου φτιάχνουν την διάθεση και μόνο που τις κοιτάς επισκεφτείτε το μπλογκ της, κάνοντας κλικ ΕΔΩ! 
Θα εντυπωσιαστείτε από τις δημιουργίες της και τα χαρούμενα υφάσματα που χρησιμοποιεί!







9 σχόλια:

  1. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από το Σοφάκι!!!
    Είναι ΑΣΤΕΡΙ!!!
    Πάντα τυχερή να είσαι, κορίτσι μου και πάντα τα καμάρια σου να έχουν την χαρά να παίζουν με τόσο όμορφα και προσεγμένα αριστουργήματα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο υπέροχα!!!! Για μικρά και μεγάλα παιδιά!!!! Αχ τυχερούλα.... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι απλά τέλεια!! Εύχομαι ατέλειωτες ώρες παιχνιδιού !! Πανέμορφα μπράβο πολύ χρυσοχέρα η Σοφία! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παντα τετοια Μαχη!!!! και τα δωρακια σου ειναι καταπληκτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα δωράκια σας.
    Να τα χαρείτε.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια τυχερούλα:)
    Τη Σοφία την έχω γνωρίσει διαδικτυακώς και την εκτιμώ απεριόριστα. Έχει χιούμορ, καλοσύνη και φυσικά ταλέντο κ μεράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Xάρηκα τόσο που άρεσαν σε όλους σας τα δωράκια μου !!!!!!!
    Σε ευχαριστώ Μαχούλα για τα όμορφα λόγια σου !!!!
    Φιλά στα ζουζούνια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν μας αρεσαν λεει?? ενθουσιαστήκαμε οικογενειακως!

      Διαγραφή
  8. Σε εσένα η χαρά του δώρου ήταν επί τρία!! :)))
    Και κάπως έτσι έχετε όλοι από ένα ρόλο στην ιστορία!!! ;)) Πανέμορφα τα κουκλιά αλλά το λαγουδάκι το ερωτεύτηκα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...