29.5.15

Αλμυρό κεικ με καλαμπόκι και λουκάνικο!

Θα ξεκινήσω την ανάρτηση με μια δήλωση-αποκάλυψη!

Τα μικρά μου είναι φαγανά! ω ναι!

Και όταν λέμε φαγανά, εννοούμε πολυ φαγανά αλλά και πολύ ιδιότροπα με την έννοια ότι για απογευματινό δεν τρώνε το μεσημεριανό! Picky eaters από κούνια τα σκασμένα!

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ''χτυπάω'' πολλές εργατοώρες στην κουζίνα αλλά και στο διαδίκτυο ψάχνοντας συνταγές. Υπάρχουν όμως στιγμές που δεν έχω προλάβει να βρω μια συνταγή ή που -να εκτεθώ και λίγο- μου αρέσει να αυτοσχεδιάζω.

 Μια τέτοια στιγμή προέκυψε και η παρακάτω συνταγή! Με βάση το καλαμπόκι για το οποίο τα μικρά τρελαίνονται!
Αυτό που έκανα ουσιαστικά ήταν να χρησιμοποιήσω υλικά που ήδη χρησιμοποιούσα στα αλμυρά κεικ και να προσθέσω μόνο καλαμπόκι και λουκάνικακια Φρακφούρτης. 


Τα υλικά μας:
- 1 κούπα φρέσκο γάλα 
- 1 κούπα αλεύρι φαρίνα
- 2 κ.σ. βούτυρο
- 2 αυγά
- λίγο αλάτι, λίγο πιπέρι
- 2 κούπες βρασμένο καλαμπόκι
- 1 κούπα λουκάνικα Φρακφούρτης κομμένα σε ροδέλες 
(τα υλικά είναι για φόρμα μακρόστενη 30 εκατοστών)


Πως το φτιάχνουμε:

Καταρχήν για το καλαμπόκι: δεν χρησιμοποιώ κονσέρβα καλαμπόκι, οπότε το βράζω μόνη μου. Αν χρησιμοποιήσετε κονσέρβα δεν χρειάζεται να το βράσετε.
Λουκανικάκια: τα βράζουμε πρώτα
1. Ζεσταίνουμε το γάλα και καθώς ζεσταίνεται ρίχνουμε μέσα να λιώσει το βούτυρο. 
2. Αφού λιώσει και το γάλα ζεσταθεί, τοποθετούμε σε λεκανάκι όπου μέσα ρίχνουμε το αλεύρι και χτυπάμε με το μίξερ. 
3. Προσθέτουμε τα αυγά να ενωθούν.
4. Αλατοπιπερώνουμε
5. Προσθέτουμε το καλαμπόκι και τα λουκάνικα και ανακατεύουμε το μείγμα με κουτάλι.
6. Απλώνουμε το μείγμα σε βουτυρωμένη φόρμα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς με αντιστάσεις για μισή ώρα περίπου ή μέχρι το μαχαιράκι μας να βγαίνει καθαρό.

Έτσι μέσα σε μισή ώρα έχουμε έτοιμο ένα σνακ όχι μόνο για τα μικρά αλλά και για τους μεγάλους αφού εκ πείρας θα πω ότι ταιριάζει καταπληκτικά με μπύρα!


Και με αυτή την ανάρτηση θα σας αφήσω για το τριήμερο! να περάσετε υπέροχα ότι και αν κάνετε!




43 σχόλια:

  1. Πω πω πρωί πρωί τι μας κάνεις Μαχούλα! Υπέροχη συνταγή, θα τη δοκιμάσουμε άμεσα! Καλό τριήμερο και καλή ξεκούραση!! Φιλάκια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ πέρασε και το τριήμερο και περισσότερο από αυτό, αλλά η κούραση κούραση!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μάχη μου!! Αλμυρό κέικ μμμμ!! Όντως πρωτότυποι συνδυασμοί, ό,τι πρέπει για νήπια! Πιστεύω και η δικιά μου θα το έτρωγε! Πολλά φιλιά, την καλημέρα μου!! Άντε να έρθει το καλοκαίρι να πιούμε καμία μπυρίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου πεις εντυπώσεις σαν food blogger, αν το φτιάξεις!

      Διαγραφή
  3. Καλό τριήμερο και σε εσάς.. Καλά να περάσετε... Θα τη δοκιμάσω και εγώ τη συνατγή μόλις η Αφροδιτούλα γίνει καλά..Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία ιδέα Μάχη μου ! Θα το φτάξω σίγουρα και θα σου πω.Ευχαριστούμε και να χαίρεσαι για τα φαγανά παιδάκια σου. Ευλογία είναι αυτό . Καλημέρα και καλό τριήμερο :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το ξερω ότι είναι ευλογία, απλά χάθηκε ο κόσμος να μην είναι τοσο επιλεκτικά? εχω λιώσει να μαγειρεύω!

      Διαγραφή
  5. Η συνταγή είναι ότι πρέπει για τον μεγάλο μου που τρελαίνεται για λουκάνικα! Οκ και το καλαμπόκι του αρέσει, οπότε μαι χαρά! Θα τη δοκιμάσω πάραυτα Μαχούλα! Ευχαριστούμε, καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μαχαραγιός τρελαίνεται για λουκάνικα, η ταλιμπανούλα όχι τόσο, θέλω να το δοκιμάσω και με άπαχη γαλοπούλα για πιο υγεεινό αλλά δεν έχω προλάβει ακόμη!

      Διαγραφή
  6. Έτσι, να πειραματίζεσαι Μάχη μου εσύ, για να έχουμε καινούργιες γεύσεις εμείς!!χαχαχαχα
    Τέλειο δείχνει να είναι και με την πρώτη ευκαιρία θα το φτιάξω!!!

    Να περάσετε ένα υπέροχο τριήμερο!!!!
    Φιλιά πολλά κούκλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο πειραματισμούς άλλο τίποτα! να σαι καλά Ελένη μου!

      Διαγραφή
  7. Thanks για τη γευστικότατη πρόταση, Μαχούλα!
    Κάτι μου λέει πως είναι σούπερ!
    Θα το δοκιμάσουμε σύντομα! Μπορεί και μέσα στο Σαββατοκύριακο! (Ακόμα και χωρίς μπύρα... Μα, με τέτοιον καιρό... Πφφφφ!)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κέικ με καλαμπόκι ε? Δεν το είχα σκεφτεί. Μας αρέσει πολύ το καλαμπόκι οπότε σίγουρα θα το δοκιμάσω.

    Καλό τριήμερο Μάχη μου! Να περάσετε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι με καλαμπόκι!
      και ετοιμάζω και κάτι άλλο με καλαμπόκι!

      Διαγραφή
  9. Αυτό είναι πανεύκολο ,Μάχη μου, και σίγουρα θα τρώγεται ακόμα ευκολότερα.Pinάρεται στις συνταγές μου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι τρώγεται ευκολα, τρώγεται!
      ευτυχώς παρασκευάζεται και εξίσου εύκολα!

      Διαγραφή
  10. Αλμυρό κέικ!!!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα γιατί όλο με τα γλυκά με έχει πιάσει μανία... Εύχομαι να το εκτιμήσει και η μικρή μου γιατι τα υλικά κάνουν σούπερ συνδυασμό!!! Ευχαριστώ Μάχη γθα τη συνταγή!!! Καλό τριήμερο να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτα τα μικρά τι μας κάνουν! όλο πειραματιζόμαστε!

      Διαγραφή
  11. καλο τριήμερο Μαχουλα!!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μμμμμ φαίνεται εύκολο και νόστιμο!Θα το δοκιμάσω!Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι θα είναι και καλό για κολατσιό στο σχολείο, ιδιώς αν αντικαταστήσω το λουκάνικο με άπαχη γαλοπούλα, τι λες;

      Διαγραφή
  13. Και εύκολο και νόστιμο! Και πραγματικά είσαι τυχερή που τα μικρούλια σας είναι εύκολα με το φαγητό γιατί συνήθως γίνεται το αντίθετο. Ευχαριστούμε για την συνταγή μπαίνει στα υπ όψιν! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή δεν παραπονιέμαι, να έτρωγαν και λίγο περισσότερο λαχανικά και φρούτα εύκολα που πρέπει να κάνω τον καραγκιόζη κάθε φορά!

      Διαγραφή
  14. Κι εμένα φαγανά είναι αλλά ο μεγάλος καθόλου εύκολος. Είναι πολύ πίκι στο τι θα βάλει στο στόμα του. Τόσο πίκι που έχω βαρεθεί να φτιάχνω τα ίδια. Αυτό το κέικ πάντως λέω να το δοκιμάσω μιας και είναι και εύκολο και κέικ που αρέσει και στους δύο. Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το, τα αλμυρά κεικ είναι μια εύκολη λύση για εμάς τις μαμάδες!

      Διαγραφή
  15. Τι τραβάμε και εμείς οι μανούλες! Οι απαιτήσεις τους όμως μας οδηγούν σε εξαιρετικές συνταγές όπως αυτή! Ωραίος ο συνδυασμός και οτι πρέπει για σνακ! Τεράστια λύση τα αλμυρά κέικ! Θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως λύση και μάλιστα εύκολη και γρήγορη!

      Διαγραφή
  16. Μιαμ μιαμ! Θα το φτιάξω και θα το κεράσω, γιατί εμένα μου απαγορέψαν τα πολλά-πολλά (και τρελαίνομαι για αλμυρά κέικ)! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το φτιάξεις και περιμένω εντυπώσεις έστω και απο όσους δοκιμάσουν!

      Διαγραφή
  17. Όταν ήμασταν μικρά με τον αδερφό μου μας ταιζανε προτού κάτσουν να φάνε οι μεγάλοι το καλοκαίρι.. Μόλις ακουγαμε όμως κουτάλι να χτυπάει τρεχαμε φωνάζοντας μαμ μαμ χαχαχα Άνθρωπος που του αρέσει το φαγητό είναι καλός άνθρωπος!! ;) Ωραία η συνταγή !!
    Το κουμπί του pin που εβαλες καταπληκτικό! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, άνθρωπος που του αρέσει το φαγητό είναι καλός, τέλος!
      σε ευχαριστώ για το κουμπι του πιν!

      Διαγραφή
  18. Καθώς σε διαβάζω after τριημέρου, δε σου εύχομαι καλό τριήμερο αλλά εύχομαι να τα περάσατε πολύ όμορφα!
    Το αλμυρό κεκάκι σου, πολύ εναλλακτικό. Ευχαριστούμε για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μιαμ νοστιμοτατο!!! Ερχομαι απο το καφεδακι!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ομολογω οτι αλμυρο κεικ δεν εχω κανει ποτε! αλλα το δικο σου φαινεται πολυ νοστιμο....και λουκανικακια ε? οποτε για να το δω σπιτι οταν γυρισω...τα υλικα τα εχω ηδη! χιλια ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα να μην έχω φάει ποτέ αλμυρά κέικ.. Πως γίνεται; Αα πρέπει να δοκιμάσω σίγουρα.. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...