25.5.15

Ένας ωραίος παιδότοπος!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!
Επανερχόμαστε σήμερα με την κατηγορία ''οι βόλτες μας'' για να σας συστήσουμε έναν παιδότοπο που έχει γίνει το στέκι μας τον τελευταίο καιρό!

παιδότοπος, Γλυφάδα, momma's daily life

Στην καρδιά της Γλυφάδας, μέσα στο εμπορικό κέντρο Florida, υπάρχει ένας καταπληκτικός παιδότοπος. Ο παιδότοπος χωρίζεται σε δυο τμήματα, το ένα εξωτερικό και το άλλο εσωτερικό, καλύπτοντας έτσι όλες τις καιρικές συνθήκες! Με κρύο ή με ήλιο, ιδανικός πάντα!

παιδότοπος, γλυφάδα

Ο εξωτερικός χώρος έχει φουσκωτά, γήπεδο ποδοσφαίρου-μπάσκετ καθώς και χώρο αναρριχόμενων δραστηριοτήτων.

παιδότοπος γλυφάδα
 Ο μικρός μου κούκλος μαχαραγιός τίμησε δεόντως το γηπεδάκι!

Φυσικά δεν λείπουν τα τραπεζάκια που έχουν τοποθετηθεί έτσι ώστε αφενός να είσαι στη σκιά και αφετέρου να έχεις πανοραμική θέα σε όλες τις δραστηριότητες των παιδιών.

Αυτοί οι καναπέδες είναι το αγαπημένο μας spot!


Τώρα αν βαρεθείτε το εξωτερικό μέρος ή αν ο καιρός δεν το επιτρέπει, υπάρχει πάντα το εσωτερικό με λιγότερες βέβαια δραστηριότητες αλλά εξίσου καλό, και με περιμετρικά τραπεζάκια ώστε να βλέπετε πάντα τα παιδιά!


Στο χώρο υπάρχει καφετέρια για την εξυπηρέτηση του κοινού καθώς και ειδική αίθουσα για parties για την οποία όμως δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς δεν ήταν ανοικτή!

Και για να μην ψάχνεστε, ορίστε και τα στοιχεία του παιδότοπου:

παιδότοπος γλυφάδα

Η κριτική της μάνας:
1. καλύπτει όλα τα γούστα και όλες τις καιρικές συνθήκες
2. όλοι οι χώροι είναι πεντακάθαροι, ακόμη και η τουαλέττα που επισκεφθήκαμε
3. πληρώνεις μόνο το  κόστος όσων παραγγείλεις και όχι είσοδο για τα παιδιά, βέβαια η τιμή του καφέ δεν κυμαίνεται στα 2 ευρώ όπως σε άλλους παιδότοπους αλλά και πάλι αν μείνετε μόνο στον καφέ, θα σας έρθει φθηνότερα
4. επιτέλους ένας παιδότοπος που ο καφές ΠΙΝΕΤΑΙ!!!!
5. οτιδήποτε σας σερβίρουν είναι σε πλαστικά μεν αλλά γουστόζικα σερβίτσια με αποτέλεσμα να γλυτώνετε τα ατυχήματα
6. δεν έχει πολυκοσμία! τουλαχιστον Κυριακές πρωί που συνήθως τον επισκεπτόμαστε εμείς τα πράγματα είναι χαλαρά τόσο μέσα στον παιδότοπο όσο και από θέμα παρκαρίσματος, αν και βρίσκεται στην καρδιά της Γλυφάδας!

Αυτή ήταν η βόλτα μας για αυτό το σκ όπως και για αρκετά από τα τελευταία σκ! αν σας βγάλει ο δρόμος σας αξίζει να του δώσετε μια ευκαιρία. Και που ξέρετε, αν πάτε Κυριακή ίσως να μας πετύχετε εκεί! Πως θα μας γνωρίσετε? μα φυσικά θα αναγνωρίσετε την τρελή που πηδάει σαν το κατσίκι με τα παιδιά της στα φουσκωτά φωνάζοντας ''Τρα-μπο-λί-νοοοο''!!!!

19 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μάχη μου!! Εξαιρετική η πρότασή σου!! Η καθαριότητα και ο καλός καφές είναι must για παιδότοπο χα χα!! Αν τύχει να πάμε νότια θα το έχουμε κατά νου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε μα ναι! δεν εχω ευχαριστηθεί σε κανέναν παιδότοπο καφέ με εξαίρεση αυτόν!

      Διαγραφή
  2. Αααα!!!! Μαχη τελεια!!! Θα κοιταξω να παμε το Σκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν ειναι να πατε ριξε κανεναν μνμ να βρεθουμε!

      Διαγραφή
    2. Οκ! Θα το κανονισω για Κυριακη!

      Διαγραφή
  3. Μακριά μας βέβαια....αλλά μου έχει λείψει η Γλυφαδίτσα....μπορεί να το συνδυάσουμε να κάνει κ η μάνα μία βόλτα στην θάλασσα που τόσο αγαπά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία πρόταση! Ευχαριστούμε Μάχη! Ίσως συναντηθούμε εκεί λοιπόν... Ένα πράγμα που μου άρεσε πιο πολύ από όλα, είναι πως δεν έχει είσοδο! Μα για να παίξουν τα παιδιά να πρέπει να χαλάσουμε τουλάχιστον 20 ευρω τη φορά;;; Άντε και καλά χοροπηδηχτά μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε να μην το αφησουμε στην τύχη, μπορούμε να το κανονίσουμε να πάμε!

      Διαγραφή
  5. κουκλα...και κανει για τα πιο μικρα παιδια? γτ το θεμα μου με τους παιδοτοπους ειναι οτι κυνηγαω τον πριγκιπα συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι κάνει! αυτο με το κυνηγητό δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά και η δικια μου που εχει φτάσει 4 με θέλει ακόμη μαζί της!

      Διαγραφή
  6. Τώρα αρχίζουμε να δείχνουμε ενδιαφέρον για παιδότοπους οπότε πάνω στην ώρα μας κατευθύνεις! Αν βρεθούμε στα μέρη σας θα το τιμήσουμε μιας και τα παιχνίδια όπως τα βλέπω μοιάζουν προσιτά στην ηλικία μας. Και εννοείται ο καφές μετράει!! Ευχαριστούμε για την πρόταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανεβαίνεις και εσύ στο τραμπολίνο και στα φουσκωτά;Αν ναι τότε θα έρθω και εγώ να παίξουμε!!!Θέλω να κάνω όσα δεν έκανα παιδί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοειται ότι ανεβαίνω! αν δεις παλιότερα ποστ με τις βόλτες μας σε κάποιο είμαι 8+ μηνών έγκυος στον μαχαραγιό και χοροπηδάω στα φουσκωτά! ελα να ξεφαντώσουμε!

      Διαγραφή
  8. Χα χα, κι εγώ αυτής της άποψης είμαι, πρώτα δοκιμάζει ο γονιός και μετά παροτρύνει τα παιδιά, από φαγητά μέχρι και φουσκωτά!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολα καλά και ωραία...αλλα βρε Μάχη εμεις όσες φορές έχουμε πάει Γλυφάδα το παρκάρισμα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ λέμε. Θέση ούτε για σκουτεράκι πόσο μάλλον για αυτοκίνητο. Και ενώ μας αρέσει να βολτάρουμε στην Γλυφάδα τρελά...το πάρκινγκ μας κόβει τον ενθουσιασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλα βρε θηρίο στα μέρη μου συχνάζεις? Εγώ έμαθα το παιδότοπο από τα μωρά των φίλων μου χαχα Έχω πιεί καφέδες εκεί ουκ ολίγους χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...