20.5.15

Δημιούργησε Τέχνη με τα Κοχύλια σου!

Είμαι σίγουρη ότι όλες -λίγο ή πολύ- μαζεύουμε κοχύλια στις διακοπές μας! Και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι οι περισσότερες από εμάς δεν ξέρουμε πως να τα αξιοποιήσουμε ώστε να μην δείχνουν κιτς και παλιομοδίτικα! Νομίζω ότι βρήκα τρόπο να μετατρέψουμε τα απλά αλλά πανέμορφα κοχύλια σε έργα τέχνης!

seashells

Τι ακριβώς έκανα εδώ? Πήρα τα κοχύλια μου, γυαλιστικό και σπρει χρώματος ασημί και τα μεταμόρφωσα! 
ΥΛΙΚΑ:
-κοχύλια
- γυαλιστικό βερνίκι
- ασημί σπρέι χρώματος
- πιστόλι σιλικόνης ή καλή κόλλα
- προαιρετικά χαντρούλες ή άλλα διακοσμητικά

Αρχικά ξεχώρισα τα κοχύλια που θα έβαζα σαν βάση για να κολλήσω πάνω τους τα υπόλοιπα! Τα έπλυνα καλά, τα έβαλα σε ένα δισκάκι και τα πέρασα με το ασημί σπρει.

how to make your shells art!

 Όσο αυτά στέγνωναν, πήρα γυαλιστικό βερνίκι και πέρασα τα κοχύλια που θα έβαζα πάνω στα ασημένια!

shells

Αφού στέγνωσαν και τα χρωματισμένα και τα γυαλισμένα, ήταν καιρός να βγάλω το πιστόλι σιλικόνης και να κάνω συνθέσεις. Δοκίμασα διάφορους συνδυασμούς μέχρι να καταλήξω στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Πήρα και διάφορες χαντρούλες και πειραματίστηκα!

seashells


Τελικά δημιουργήθηκαν οι εξής ομορφιές:



Προσωπικά ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα!

diy seashells
 
Δεν χορταίνω να τα κοιτάζω! Tι λέτε;

shells

Σας έπεισα να βγάλετε τα καταχωνιασμένα κοχύλια και να πειραματιστείτε? 
 
κοχυλια

Αν ναι, θα χαρώ να δω τις δικές σας δημιουργίες!

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ: οποιαδήποτε αντιγραφή/αναπαραγωγή μέρους ή ολόκληρης της ανάρτησης συμπεριλαμβανομένων και των φωτογραφιών χωρίς ρητή άδεια ή εξουσιοδότηση! Σε αντίθετη περίπτωση θα κινηθούν έννομες διαδικασίες.
 

30 σχόλια:

  1. Ξέρεις πόσα έχω; Τόσα που δεν ξέρω που να τα βάλω!!! Φοβερή ιδέα για μια εντυπωσιακή αλλαγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ! θα χαρώ να δω και τα δικά σου!

      Διαγραφή
  2. Κάτι παρόμοιο κάναμε το καλοκαίρι με τα παιδιά αλλά αντί για αχιβάδα βάλαμε πετρούλα για βάση! Βγήκαν τέλεια Μάχη, super για καλοκαιρινή διακόσμηση του σπιτιού! Έχω πολλά κοχύλια και θα το δοκιμάσω <3
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις και να μου τα στείλεις, αφου τα κάνεις ανάρτηση, να βάλω λινκ!

      Διαγραφή
  3. Κοίτα, δε με έπεισες να βγάλω τα καταχωνιασμένα και να δημιουργήσω, με έπεισες όμως να τα βγάλω και να σου τα δώσω και να δημιουργήσεις εσύ :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ τι να σε κάνω, στείλτα αλλά θα ρθεις για καφεδακι και να τα παρεις μετα για να μην σπάσουν, οκ?

      Διαγραφή
  4. Μαχούλα μου είναι θησαυροί της θάλασσας και τα μεταμόρφωσες σε πολύτιμους θησαυρούς της διακόσμησης!!!!!
    Πολύ ωραία ιδέα!!Να τα στολίσεις και να τα χαρείς!!
    Δεν ξέρω αν θα τα φτιάξω και εγώ, αλλά τώρα που το σκέφτομαι, ίσως βάψω μερικά, απλά, και να γεμίσω με αυτά κάποιο ψάθινο καλαθάκι!! ;) Λες;;; Τώρα το σκέφτηκα αυτό!!!!χαχαχαχα
    Θα δείξει!!
    Τα φιλιά μου κοριτσάκι μου!!
    Καλή σου μέρα:)))***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία ιδέα και αυτή ελένη μου! έχω σκοπό να κάνω κάτι με αυτά, να στολίσω κάτι συγκεκριμένο, θα το δεις τις επόμενες μέρες!

      Διαγραφή
  5. πολύ εντυπωσιακα Μαχη μου!! ωραια ιδεα αλλα και εκτελεση!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα που έγιναν! Σαν κοσμήματα! Έδωσες τρελή ιδέα! Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν κοσμήματα! αυτό σκέφτηκα και εγώ!

      Διαγραφή
  7. Πραγματική μεταμόρφωση!! και εγώ φλερτάρω με την ιδέα του σπρέυ !! Εξαιρετικά έγιναν !! Μπράβο Μάχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ότι δεν τα έβαψες όλα μου άρεσε πολύ! Επίσης πανέξυπνη ιδέα να χρησιμοποιήσεις κάποια σαν βάση για να αναδειχθούν αυτά που έβαλες πάνω! Μπράβο Μάχη μου, υπέροχη επέμβαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Χριστίνα μου! οχι δεν θα τα εβαφα ολα ετσι και αλλιως, δεν ηθελα να χασουν την φυσικη ομορφια τους!

      Διαγραφή
  9. Τι να πούμε???? Φοβερή ιδέα!!! Ώρα να ξεθάψω τα καταχωνιασμένα μου κοχύλια!!! Έχω βέβαια ένα δυο που τα χρησιμοποιώ σαν θήκες κοσμημάτων (μπορεί να τα χεις δει στο μπλογκ).
    Τι γίνεται τώρα, βλέπω έχουν αγριέψει λίγο τα πράγματα υπάρχουν αντιγραφής και δεν το χω πάρει χαμπάρι???? διάβασα χθες και την ανάρτηση της Δήμητρας!!!! Καλό είναι βέβαια να ξέρουμε να προστατευθούμε όσες δημιουργούμε αυθεντικό περιεχόμενο, τόση δουλειά κάνουμε!!!! Εγώ έχω σκεφτεί να απευθυνθώ σε δικηγόρο για να ενημερωθώ πως καλύπτομαι νομικά όμως δεν το χω κάνει ακόμα. Γενικά με ενδιαφέρουν νομικά και οικονομικά θέματα του μπλόγκινγκ... ξέρεις αν υπάρχει κάποια αξιόπιστη ελληνική πηγή που να ανταποκρίνεται στα ελληνικά δεδομένα???? Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xριστίνα μου το ψάχνουμε με τις αντιγραφές, εχω την ομαδα μαμαδομπλογκς στο φβ και βρηκαμε πολλες αντιγραφες, ψαχνουμε τι ισχυει στην ελλαδα και αν μπορουμε να καλυφθουμε, το θεμα ειναι οτι για να κυνηγήσεις καποιον θέλει χρημα για δικαστικα εξοδα. και συν τοις αλλοις αυτοι που αντιγραφουν δεν εχουν στοιχεια στο μπλογκ τους τις περισσοτερες φορες

      Διαγραφή
    2. Ναι καταλαβαίνω ότι τα έξοδα είναι ένα θέμα......θα βρω την ομάδα στο fb για να κρατιέμαι ενήμερη κι αν μάθω και κάτι παραπάνω θα σας ενημερώσω!!!!!

      Διαγραφή
  10. Έγιναν υπέροχα Μάχη!!! Πόσες ιδέες μας έδωσες, μπράβο σου, ευχαριστούμε φίλη!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Very pretty idea! I go to the beach all the time and I'd love to do something like this. Thank you for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α!!! υπεροχα εγιναν! και θα στολιζουν υπεροχα και το τραπεζι στη βεραντα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα έγιναν Μάχη μου, εγώ τα φαντάζομαι να στολίζουν τις μεγάλες γλάστρες δίπλα σε γυάλινα ρεσω... στο μπαλκόνι... Θα φέρνουν μια θαλασσινή αύρα , ότι πρέπει για ένα ρομαντικό βράδυ στη βεράντα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ εντυπωσιακά!!! Και παρά τη μουντή μέρα, οι φωτογραφίες σου μου έφεραν στο μυαλό κάτι από θάλασσα και καλοκαίρι...
    Για πες και καμιά ιδέα, εσύ που είσαι του... δημιουργικού, για τα μικρούλια κοχύλια από τα οποία έχω δεκάδες σε σακουλάκια και δεν ξέρω τι να τα κάνω!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπεροχα και πολυ εντυπωσιακά! Ακρως καλοκαιρινή διακόσμηση! Σε ευχαριστω που το μοιράστηκες στο bloggers brags pinterest party! Pinned!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πραγματικά καλοκαιρινή ανάρτηση Μάχη! Ό,τι πρέπει για λίγο summer decor, ακόμα και με τις βροχές των ημερών. Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. So beautiful and creative! Thanks for sharing on Best of the Nest!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βγήκαν πολύ πολύ όμορφα!! Και ναι όντως έχουμε πάρα πολλά και όλα σε βαζάκια διάφανα μέσα!! Πολύ ωραίος πειραματισμός!! Το Καλοκαιράκι να έρθει γρήγορα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να τα αξιοποιήσεις Κάλη μου! περιμένω να τα δω αν τα φτιάξεις!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...