Σελίδες

6.5.15

Φτιάξε κεραλοιφή με coconut oil!

Αρκετό καιρό πριν σας είχα δείξει μια συνταγή για να φτιάξετε την δική σας κεραλοιφή! 
Σήμερα θα σας δείξω μια ακόμα συνταγή για σπιτική κεραλοιφή, πιο ενισχυμένη αυτή τη φορά καθώς έχει και coconut oil μέσα αλλά και σπαθόλαδο!


Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι:
- 20 γραμμάρια μελισσοκέρι (το αγόρασα από πάγκο με μέλια στην λαική αγορά)
- 100 γραμμάρια coconut oil (το αγόρασα από κατάστημα βιολογικών προιόντων)
- 2 κουταλιές της σούπας σπαθόλαδο (λέγεται και βαλσαμέλαιο)



Πως το κάνουμε:
1. Κόβουμε το μελισσοκέρι σε μικρά μικρά κομματάκια για να λιώσει πιο γρήγορα.



2. Βάζουμε το μελισσοκέρι μέσα σε δοχείο και όλο μαζί σε μπεν μαρι (δηλαδή βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι νερό και μέσα στο νερό τοποθετούμε το δοχείο με το μελισσοκέρι ώστε να λιώσει καθώς αρχίζει να θερμαίνεται το νερό). Προσοχή: δεν χρειάζεται πολύ υψηλή θερμοκρασία για να μην χαθούν τα ωφέλη από το μελισσοκέρι.


3. Όταν λιώσει το μελισσοκέρι καλά τοποθετούμε μέσα το coconut oil. Το coconut oil επειδή είναι ήδη σε πιο ρευστή μορφή λιώνει γρηγορότερα από το μελισσοκέρι. Αφού λιώσουν και τα δυο υλικά μας εντελώς, αποσύρουμε από την φωτιά.


4. Ρίχνουμε το μείγμα μας στο βαζάκι που θέλουμε και προσθέτουμε δυο κουταλιές της σούπας από το βαλσαμέλαιο. Ανακατεύουμε ελαφρά και το αφήνουμε να πήξει!
Αυτό ήταν! 


Η ανάγκη για την κεραλοιφή αυτή προέκυψε μετά από ένα σοβαρό σύγκαμα του μαχαραγιού. Αναγκαστήκαμε να βάλουμε φαρμακευτικές κρέμες αρχικά αλλά αφού υποχώρησε το πολύ σύγκαμα εφάρμοσα μόνο την κεραλοιφή αυτή και την εφαρμόζω ακόμη και τώρα που του πέρασε για πρόληψη. Το μελισσοκέρι είναι αυτό που πήζει την κεραλοιφή γι αυτό αν την φτιάξετε να είστε προσεκτικοί με τα γραμμάρια γιατί δεν θέλουμε να γίνει πολύ πηχτή και να μην απλώνεται εύκολα. Με τα γραμμάρια που έδωσα βγαίνει πιο μαλακή και είναι εύκολη στην εφαρμογή της. Το coconut oil και το βαλσαμέλαιο έχουν θεραπευτικές και αναπλαστικές ιδιότητες ενώ το άρωμά της είναι απίστευτο. Επίσης επειδή ακριβώς δεν έχει κοινό λάδι δεν λεκιάζει όσο η προηγούμενη!


Μπορείτε -πέρα από τα παιδιά- να την χρησιμοποιήσετε και εσείς για σκασμένο δέρμα σε διάφορα σημεία του σώματος (και για τα πόδια τώρα που θα βάλουμε πέδιλα!).




Για να δείτε την συνταγή για την προηγούμενη κεραλοιφή πατήστε ΕΔΩ!

PS: Πως σας φαίνεται το νέο design του blog?





47 σχόλια:

  1. Κατ' αρχήν Μάχη πολύ εύκολο, λιτό το BLOG. Ωραίες αλλαγές. Η κεραλοιφή πανεύκολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάχη μου πολύ όμορφη η ανανέωση του διαδικτυακού σπιτικού σου!! Ευχαριστούμε και για την χρήσιμη συνταγή για κεραλοιφή και τις αναλυτικές οδηγίες! Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να μυρίζει απίστευτα όμορφα!!! Ευχαριστούμε για την συνταγή και με γεια τη νέα εμφάνιση του ιστολογίου, πολύ όμορφη! Την καλημέρα μου Μάχη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια το νέο look! Ευχαριστούμε πολύ για την συνταγή, θα τη δοκιμάσω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το blog μας φαινεται πολυ ωραιο... Η κεραλοιφη εχει μονιμη θεση στο σπίτι μας... το ιδιο και το σπαθολαδο...πολλα φιλια Μαχουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι θυμάμαι που είχες φτιάξει δικό σου σπαθόλαδο, το δικό μας είναι χειροποίητο αλλά οχι από εμένα

      Διαγραφή
  6. λατρευω τα φυτικα και φυσικα προιοντα. και αυτη η αλοιφη μαλλον θα χρειαστει και για τον δικο μου αρχοντα! ευχαριστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σπιτική κεραλοιφή είχα αγοράσει πέρυσι από ένα κατάστημα με βιολογικά προιόντα..μιας και μας δίνεις όμως τον τρόπο ίσως να το επιχειρήσω μόνη μου..όσο για την νέα εμφάνιση..μου άρεσε πολύ η οργάνωση του footer σου..θέλω κάποια στιγμή να επιχειρήσω να φτιάξω newletter...μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα..καλημέρα!!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φτιαχνω 2 χρονια πλεον κεραλοιφές κ προτιμω κ γω μακραν το λαδι καρύδας απο το ελαιόλαδο :) σε αυτα τα υλικά μπορείτε ν απροσθέσετε ότι αιθεραιο έλαιο σας αρέσει, βιταμινη Ε σε σταγόνες , βερυκοκέλαιο κτλ. Το blog τα σπαει λεμε! ειδικα το footer πολύ τακτοποιημένο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεγειάαααα!!! Τέλειο το νέο design, μπράβο! Η κεραλοιφή στο σπίτι μας δεσπόζει κάθε χρόνο, αλλά δεν ήξερα να την φτιάχνω και σήμερα μου έμαθες, οπότε ευχαριστώ! Το βαλσαμέλαιο δε, δεν συγκρίνεται με τίποτα. Το χρησιμοποιώ από τότε που ήταν μωρά τα παιδιά μου, και για τα συγκάματα, για χτυπήματα, δερματοπάθειες κι ό,τι μπορεί να βάλει ο νους σου, αφού το έχουμε πανάκεια και κάνει τη δουλειά καλύτερα και γρηγορότερα από οποιοδήποτε φάρμακο. Ακόμη και τον σκύλο γιάτρεψε (τα στομαχικά του -βάζοντας λίγες σταγόνες στο φαγάκι του- και τα δερματικά του, όταν ο γιατρός τον είχε ξεγραμμένο)!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η κεραλοιφή στο σπίτι μας είναι must. Την χρησιμοποιούμε για τα πάντα και κάπως έτσι έχω απαλλαγεί από τις βλαβερές κρέμες του εμπορίου. Πολύ ωραία ιδέα να αναμίξεις έλαιο καρύδας με σπαθόλαδο. Ασχολούμαι χρόνια με τα σπιτικά καλλυντικά, αυτό όμως δεν το έχω δοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραίο το νέο design!! Πείραξες τον κώδικα για τις πλαϊνές λεπτομέρειες ή με κάποιο άλλο τρόπο έβαλες τις γραμμές και την αρίθμηση? Μήπως να μας κάνεις ένα μαθηματάκι?? :)))))
    Δεν έχω φτιάξει ποτέ κεραλοιφή παρόλο που είναι αρκετά χρήσιμη τους καλοκαιρινούς μήνες!! Πρέπει να το προσπαθήσω.. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεανα μου αυτη τη φορα το εφτιαξε τεχνικος γιατι εγινε ενα λαθος στον κωδικα και χαθηκαν πραγματα. Ευχαριστως να σου δωσω στοιχεια αν θες.
      Οσο για την κεραλοιφη ιδιως με τις θερμοκρασιες που ερχονται επιβαλλεται!

      Διαγραφή
  12. Πανεύκολη η συνταγή της κεραλοιφής Μάχη, με έβαλες σε σκέψεις! Οι αλλαγές σου εξαιρετικές, έγινε πανέμορφο το διαδικτυακό σου σπιτάκι...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφη και πλήρης η ανάρτησή σου..... όπως και το blog σου, βεβαίως - βεβαίως!
    Λατρεύω τις κεραλοιφές γενικά και στο άμεσο μέλλον σκοπεύω να δοκιμάσω να κάνω και χειροποίητη.
    Καλά... δεν είχα ιδέα ότι το σπαθόλαδο είναι το (#λέγε-με-κι-αλλιώς) βαλσαμέλαιο.
    Και να σκεφτείς ότι το χρησιμοποιώ στη μικρή μου σχεδόν καθημερινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θαυματουργή η κεραλοιφή Μάχη μου, έχεις δίκιο!!
    Με προμηθεύει με "σπιτική" η ξαδέλφη μου, που την φτιάχνει μόνη της, αλλά ποτέ δεν μπήκα στην διαδικασία να φτιάξω και εγώ. Τώρα με βάζεις σε πειρασμό πάντως, δίνοντάς μας την συνταγή.
    Η νέα εμφάνιση του blog σου είναι πολύ όμορφη και ευχάριστη!! (Να δω πότε θα κάνω και στο δικό μου κάτι...που ακόμα δεν ξέρω τι και πως!!χαχαχα)

    Φιλιά πολλά Μαχούλα μου!!
    Καλημέρα και καλή συνέχεια!! :)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα όμορφα σχολιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είχα παρακολουθήσει σεμιναριο για κηραλοιφες και μου είχαν πει οτι απαγορεύεται βαλσαμόλαδο σε παιδια και εγκυμοσύνη. Κατα τα αλλα η συνταγη σου ειναι εξαιρετικη για εμάς τις μαμάδες. Για παιδια και ειδικά για την πάνα ο καλύτερος συνδυασμός ειναι ελαιόλαδο και αβοκαντο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βαλσαμολαδο για την εγκυμοσυνη το εχω ακουσει και εγω, για παιδια ομως οχι! δεν ξερω αν εχει να κανει και με την ποιοτητα του βαλσαμολαδου, το δικο μου ειναι φτιαχτο από την μαμα του νονου μας, χωρις προσμίξεις, γι αυτο αλλωστε δεν ανεφερα να το αγορασα απο καπου! για το αβοκαντο και το ελαιολαδο που λες το ηξερα και εγω και τα εχω δοκιμασει αλλα δυστυχως τιποτα! απαλυνουν την περιοχη μεχρι την επομενη διαρροια!

      Διαγραφή
  17. Πολύ καλή ιδέα, ειδικά η προσθήκη του βαλσαμόλαδου. Έχω κι εγώ μια συνταγή για κηραλοιφή και κάθε φορά που τη δίνω ακούω τα καλύτερα σχόλια, αλλά μου φαίνεται στην επόμενη δόση θα δοκιμάσω τη δική σου!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την φτιάξεις να μου πεις εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  18. Και το ντιζάιν τέλειο αλλά και η κεραλοιφή για τις σκασμένες φτέρνες! Ευχαριστούμε!!!!!! Χάρηκα πολύ για τη γνωριμία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάχη μου εγώ πίνω νερό στο όνομα της κεραλοιφης! Την χρησιμοποιούμε από όταν ήταν νεογέννητη η Α. Η μικρή δεν σιγκάηκε ποτέ.., Είναι εγγύηση κορίτσια!!! Φιλάκια ♡ ♡ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εντάξει και μόνο στο ότι περιέχει καρύδα είναι αρκετό για να με πείσει. Θεωρώ πως είναι η Νο1 μυρωδιά για το καλοκαίρι. Πανέμορφα φωτογραφημένο tutorial Μάχη μου. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α! υπέροχη η νέα εμφάνιση! Πως λένε αυτό το σπίτι είναι ευάερο και ευήλιο; Κάτι τέτοιο μου βγάζει! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Χριστίνα μου!
      όσο για τις φωτογραφιες, υπερβάλλεις, βλέπω τις δικές σου με τον δίσκο και φωτίζεται η οθόνη μου!

      Διαγραφή
  22. Δεν έχω επιχειρήσει ποτέ να φτιάξω κεραλοιφή. Έχω δοκιμάσει βέβαια χειροποίητη και όντως αξίζει τον κόπο. Η συνταγή σου και ο τρόπος παρασκευής της φαίνεται απλός και είμαι σίγουρη ότι μοσχομυρίζει! Θα το βάλω στο ToDo list μου! Όσο για τις αλλαγές στο blog καλορίζικες, φαίνεται πολύ ωραίο! Την καλημέρα μου
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Την κεραλοιφή την ανακάλυψα και εγώ με τον άσχημο τρόπο μετά από σοβαρό σύγκαμα της μικρούλας μου... Από τότε την έχω ως γιατροσόφι στο ντουλάπι μας για πολλές χρήσεις. Θα δοκιμάσω να φτιάξω την συνταγή που περιγράφεις θα έχει και εκπληκτικό άρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι όντως έχει εκπληκτικό άρωμα, και εγώ πρέπει να ξαναφτιάξω, τελειωσε το προηγούμενο βαζάκι

      Διαγραφή
  24. Πολύ χρήσιμη αυτή η κρέμα, αν και ή μικρούλα μου φοράει μόνο στον ύπνο πλέον πάνα νομίζω θα την φτιαξω για το σκασμενο δέρμα κυρίως στα χέρια μου! Ευχαριστουμε για τη συνταγή! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχω λατρέψει coconut oil και σπαθόλαδο, το οποίο χρησιμοποιούμε πολύ συχνά λόγω της δερματίτιδας του μικρού μου. Θα την δοκιμάσω σίγουρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και όλο διαβάζω για κεραλοιφές αλλά εδώ μας τα παρουσιάζεις όλα αναλυτικά και πολύ χαίρομαι! Λέω να δοκιμάσω να τη φτιάξω για το σκασμένο δέρμα του χειμώνα! Λες να είναι πολύ λιπαρή; Να την βάζω το βράδυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάλι καλά που γράφεις κι από που τα πήρες! Τώρα το χειμώνα που σκάει το δέρμα είναι ιδανικό ! Συντηρείται στο ψυγείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαίρι την βάζω ψυγείο. Τον χειμώνα εκτός ψυγείου αλλα όχι κοντά σε καλοριφέρ.

      Διαγραφή
  28. Με αφορμη την προηγουμενη αναρτηση μου σε προηγουμενη συνταγη σας οπου η κηραλοιφη μου βγηκε αρκετα σκληρη... Με αυτη εχουμε πιο πολυ αποτελεσμα "αλοιφης";;
    Eπίσης για λάδι καρύδας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε επεξεργασμένο δλδ ραφιναρισμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτή είναι πιο ρευστή. Για καλύτερο άπλωμα βάλτε μονο 10 γράφω μελισσοκερι. Εγώ λάδι καρύδας παίρνω από βιολογικά το raw που είναι ακατέργαστο. Νομίζω ότι θα κάνει και το επεξεργασμένο απλά σε αυτές τις αλοιφές όσο πιο αγνά τα προϊόντα τόσο καλύτερα.

      Διαγραφή
  29. Καλησπέρα μπορείτε να μου πείτε για αυτές τις ποσότητες που γράφεται πόσα γραμμάρια κρέμας βγαίνει?Ευχαριστώ πολύ!!!!!

    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω μετρήσει ποτέ σε γραμμάρια, βγαίνει αυτό το βαζάκι που βλέπεις που είναι μέτριας χωρητικότητας.

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...