Σελίδες

7.4.15

Άνοιξη στα blog-ο-σπιτα και μια πρό(σ)κληση!

Επιτέλους άνοιξη!
Ημερολογιακά τουλάχιστον! 
Ακόμα όμως και αν ο καιρός κάνει ότι μπορεί για να μας παραπλανήσει, εγώ ήδη σκέφτομαι φωτεινά χρώματα, ανανέωση, μικρές όμορφες γωνιές στο σπίτι, αλλαγή υφασμάτων και χρωμάτων (οκ σκέφτομαι και αμμουδιές, παραλίες, freddochino και καρπουζάκι αλλά δεν το ομολογώ...προς το παρόν).

Και δεν σκέφτομαι μόνο αλλά ψάχνω και τρόπους να ανανεώσω το σπίτι μου που πλέον μου μοιάζει βαρετό και άχαρο! Κάπως έτσι, αναζητώντας από εδώ και απο εκεί, είδα ότι εκεί στα εξωτερικά έχουν οργανώσει Spring Home Tours! Είκοσι πέντε ιστολόγια συμμετέχουν σε αυτή την tour, φωτογραφίζουν τα σπίτια τους ντυμένα στα ανοιξιάτικα και φυσικά μας ξεσηκώνουν!

spring home tour, momma's daily life


Οι ιδέες άπειρες, τα στυλ επίσης άπειρα, τα χρώματα υπέροχα!
Και άντε μετά από αυτά να πας εσύ στο σπιτάκι σου και να το αλλάξεις! Μπουλντόζα χρειάζομαι, όχι ντεκορατέρ!

Σταματάω την γκρίνια και σας παρουσιάζω τα ιστολόγια που συμμετέχουν! Κάτω από κάθε φώτο θα δείτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, πατώντας τον θα μεταβείτε στο αντίστοιχο ιστολόγιο για να θαυμάσετε υπέροχα, υπέροχα, υπέροχα σπίτια! Μην μείνετε μόνο στις φώτο που σας παρουσιάζω εδώ, μεταβείτε στα ιστολόγια τους! Απλά θα μαγευτείτε!

Γεμίστε μια κούπα καφέ και ξεκινάμε:
















































Αυτή ήταν η εικονική βόλτα μας στα ανοιξιάτικα σπίτια των μπλογκς του εξωτερικού! Είμαι σίγουρη ότι πήρατε πολλές ιδέες διακόσμησης! 

Θα δείχνατε ποτέ το σπίτι σας σε κάποιο μπλογκ; 
Θα θέλατε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο για τα δικά μας σπίτια?
Το αντέχουμε άραγε?

 

39 σχόλια:

  1. Αχ τι όμορφα χρώματα....και τι ωραία σπίτια...εγώ αν δεις στο blog μου ήδη έχω αφιερώσει μία ανάρτηση σε πασχαλινή-ανοιξιάτικη διακόσμηση....αλλά μπροστά σε αυτά που έχεις ανεβάσει,τι να φτουρίσει το καλυβάκι μας...χαχα....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες! τι να φτουρίσει το καλυβάκι μας! εγώ τώρα πως θα πάω στο σπίτι μου??? μου αυξησαν τις προσδοκίες οι κυρίες!

      Διαγραφή
  2. Πάμε να το ξεινήσουμε;;; Εγώ είμαι μέσα!
    Ευκαιρία να με βάλετε και στη διαδικασία ανανέωσης διακόσμησης που όλο αναβάλλω!
    ΥΓ.... όπου γάμος και χαρά η Ειρήνω πρώτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ αρέσει που είσαι μέσα σε όλα! εγώ έναν ενδοιασμό να δείξω όλο το σπίτι μου τον έχω πάντως!

      Διαγραφή
    2. Ε, καλά τώρα κι εσύ..... όλο το σπίτι μου.... όχι ντε!
      Αυτά που θέλεις/θέλω/θέλουμε θα δείξουμε, αλλά κανείς δε θα το καταλάβει.
      Είπαμε, με την ψηφιακή ανά χείρας cropάρουμε όπου θέλουμε!!!

      Διαγραφή
  3. Βλέποντας τέτοιες εικόνες (σκυλο)μετανιώνω για τα βαριά (πανακριβα) και σκούρα έπιπλα που επέλεξα όταν παντρευτηκα! ΖΗΛΕΥΩ ΦΡΙΚΤΑ!!!!!!!!!!!!!!! (Μεσα κι εγώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό ξαναπέστο! ξέρεις πως το έχω μετανιώσει? και για τα σκουρόχρωμα και για τα πανάκριβα! και τώρα κολλάω να αρπάξω και την μπογιά και να του δώσω να καταλάβει!

      Διαγραφή
  4. Πολύ blog-ονεργή σε βρίσκω και σε χαίρομαι!
    Ξεκινώ ανάποδα. Το σπίτι μου έμμεσα το έχω δείξει (με τόσες photos που έχω ανεβάσει κατά καιρούς) και άνετα το ξανακάνω. Κάτσε να το συμμαζέψω πρώτα γιατί κάθε μέρα σκάει βόμβα εκεί μέσα :)
    Από τα παραπάνω στυλ, ξεχώρισα τα πιο minimal ones...καθώς και τη βεράντα με την κούνια. Να καθόμουν εκεί με καφέ και να bloggara...Ααααχχχ...(και μετά αυτοτσιμπήθηκα και ξύπνησα).

    Σμουτς!
    Aspasia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο από σπίτι λιγο πολύ όλες έχουμε δείξει! το μεγαλύτερο μου θέμα είναι οτι πλεον με τον μαχαραγιό να γκρεμίζει τα πάντα υπαρχουν στολίσματα μόνο στα σημεία που δεν φτάνει, ολα τα άλλα έχουν ισοπεδωθεί! οπότε τι να δείξω οεο;;
      υ.γ. με θες για παρέα σε εκείνο το porch????

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες κυρίες της αμερικάνικης μπλογκόσφαιρας Μάχη μου που αρκετές από αυτές τις παρακολουθώ και τις χαζεύω. Κάποιες δεν τις ήξερα και θα τις προσθέσω στη λίστα μου. Τις ζηλεύω γιατί είναι τόσο δημιουργικές, τόσο ενεργές αλλά και γιατί έχουν αρκετές προκλήσεις να αντιμετωπίσουν με όλα αυτά που τους διοργανώνουν τα μεγάλα πολυκαταστήματα σπιτού ή διοργανώνουν μόνες τους αρκετά διακοσμητικά events. Όπως και νάχει σ ευχαριστούμε που ή μας τις ξανασύστησες ή μας τις γνώρισες για πρώτη φορά. Καλή Μ. Εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν γνώριζα κάποιες! αλλά το ένα μπλογκ είχε λινκ για τα υπόλοιπα και έτσι τις ανακάλυψα! Το θέμα είναι ότι είναι τόσο ενεργές και δημιουργικές γιατί στο εξωτερικο το blogging αποδίδει, έχουν βασικό κίνητρο να το κάνουν. Αντίθετα εδώ στην Ελλάδα είναι ακόμη χόμπι, ένα χομπι που απαιτεί πολυ κόπο και ενέργεια και φυσικά δεν αναγνωρίζεται σαν εργασία. Καλό Πάσχα Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραίο ανοιξιάτικο τουρ!! Εγώ το κάνω Μάχη μου κατά καιρούς στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι....και το ετοιμάζω τώρα αν προλάβω...λέμε τώρα!! Αλλά έχω ενθουσιαστεί με τα χρώματα που φοράει τώρα το σπιτάκι μου!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πια δεν το κάνω Αθηνά μου γιατί πολύ απλά με τον μικρό έπαψα να στολίζω! ενώ η κόρη μου δεν πείραζε τίποτα και δεν είχα μαζέψει τίποτα ούτε καν τα γυάλινα, ο μικρός δεν αφήνει ουτε καρε πάνω στο τραπέζι, έτσι πλεον χρησιμοποιώ μουσαμάδες-τραπεζομάντηλα να προστατεύω και τα έπιπλα γιατί παίρνει τα αυτοκινητάκια και τα κοπανάει πάνω τους, χώρια αυτό το νερό του που καταφέρνει και ξεβιδώνει το ποτηράκι και το χύνει παντού! επομένως κάνω υπομονή! περιμένω να δω το δικο σου σπιτάκι!

      Διαγραφή
  7. Μας ανάβεις φωτιές για άλλη μια φορά Μάχη, αν και το δικό μου σπιτι αυτο τον καιρό πιο πολύ για "αρακά" ειναι if you know what I mean :)
    Τα σπιτάκια που μας έδειξες ειναι τοσο τέλεια που με πιάνει φαγούρα χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I know exactly what u mean! και το δικό μου σπίτι ένα μάτσο αρακάς είναι! αχαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Ονειρεμένα σπίτια!!!... Για να με πάρει ο ύπνος κάποιες φορές ονειρεύομαι πως κέρδισα το λαχείο και χτίσαμε μια τέτοια αμερικάνικου στυλ μονοκατοικία και την επιπλώνω... χαχαχα!
    Το μικρό μου διαμέρισμα είναι ακόμη σε χειμερινό mood. Κάνει τόσο κρύο που ούτε χαλιά δεν ξέστρωσα ακόμη. Έτσι μου έρχεται αντί για την πασχαλινή διακόσμηση να στολίσω τα χριστουγεννιάτικα πάλι! :)
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω ένα μυστικό? και εγώ το κάνω αυτό! φαντάζομαι και επιπλώνω το σπίτι των ονείρων μου αλλά μέχρι και εκεί βρε παιδί μου προβληματίζομαι, ανοιχτόχρωμα δάπεδα ή σκουρόχρωμα, γαλάζιο ή κοραλί, ψυχεδέλεια είμαι τελικά!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα σπιτικά, φωτεινά, ευρύχωρα και μονδέρνα Μαχάμα....καμία σχέση με το δικό μου!!! χα χα χα Πάντως μας ανάβουν φωτιές και θέλουμε όλες ανακαίνιση. Μια ανακαινισούλα, χωρίς πολλά έξοδα,πάντα δίνει μια νότα φρεσκάδας στο σπίτι και στην ψυχή μας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε παιδί μου αυτό το φωτεινά και ευρύχωρα και εγώ πολύ το ζηλεύω! βλέπω αυτά και συνειδητοποιώ ότι εμείς οι κοινοί θνητοί τελικά μένουμε σε κουτιά όχι σε σπίτια....

      Διαγραφή
  10. Ανακαίνιση εδώ και τώρα! Με λίγα λεφτά! Δεν πειράζει! Το κέφι μας να κάνουμε! Ας ξεπεράσουμε την γκρινίτσα κι ας δούμε τι μπορούμε να αλλάξουμε με τον ελληνικό τρόπο, τον έξυπνο...Αυτές οι Αμερικάνες (τις ζηλεύω αφόρητα) έχουν μια τεράστια και φτηνή αγορά, έχουν φοβερές ευκαιρίες στην πόρτα του σπιτιού τους. Εμείς πάλι, από δω το φέρνουμε, απο κει το φέρνουμε για να βγάλουμε το μήνα... Καλή Ανάσταση, Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι! έχεις δίκιο, έχουν μια τεράστια και φθηνή αγορά, αλλά έχουν και πολύ το diy και δεν διστάζουν να μεταμορφώσουν τα πάντα! αντε πες σε εμένα να πάρω το έπιπλο που χρυσοπλήρωσα και να το κάνω από καφέ γαλάζιο ή κίτρινο, σαν εξωγήινη θα σε κοιτάω!
      Καλή Ανάσταση Τόνια μου!

      Διαγραφή
  11. Τι ωραίες ιδέες!Αν και εγώ και εφτά και χρόνο να είχα, είναι δώρον άδωρον γιατί το Μαρουλομάρουλο μου τα ανακαινίζει όλα σε χρόνο dt!Καλό Πάσχα με Υγεία και Πολλή Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ άλλη μεγάλη αλήθεια! ο μαχαραγιός να δεις πόσο ειδικός είναι στην κατεδάφιση! τα μόνα σημεία που έχουν μείνει στολισμένα είναι αυτά που δεν φτάνει πλέον! Καλό Πάσχα Πινελιά μου και να χαίρεσαι το μαρουλομάρουλο~

      Διαγραφή
  12. Πόσο ζηλεύω αυτό το άπλετο φως!
    Είναι ιδέα μου ή τα περισσότερα μπλογκ αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο πολυκατάστημα ;
    Εγώ αισθάνομαι λίγο άβολα να βγάλω και φωτογραφίες από τις κρεβατοκαμαρες. .. Καλά το σαλόνι αλλά μι τέτοια αναλυτική ξενάγηση είναι μία δημόσια χαρτογράφηση του σπιτιού. .. Μήπως είμαι υστερικη τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν αυτό το σχόλιο θα μπορούσα να το έχω γράψει εγώ! και εγώ έχω ένα θέμα να δείξω όλο το σπίτι, δεν είσαι υστερική (ή είμαστε και οι δυο!!) γι αυτό άλλωστε το έγραψα έτσι ''προσκληση-πρόκληση'' για να δω αν και κατά πόσο μπορούμε να το κάνουμε!
      Όντως αναφέρονται σε ένα πολυκατάστημα, γιατί αυτό ήταν χορηγός για να γίνουν οι ανοιξιάτικες διακοσμήσεις, άλλη αγορά, άλλη αντίληψη, μακάρι να τα είχαμε και εμείς εδώ στο Ελλάντα αυτά! (μεταξύ μας και εγώ μετά πήρα χαμπάρι ότι ήταν σπόνσορας και γι αυτό οι τόσες αναρτήσεις)

      Διαγραφή
  13. Πως μου ξέφυγε η ανάρτησή σου;;;;;;
    Φανταστική!!!!....και δυστυχώς όνειρο καλοκαιρινής νυχτός :(
    Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, θα σου πω για τα σπίτια αυτά τα ζηλευτά και ονειρεμένα, πως διακοσμούνται με πολύ μικρό κόστος, μιας και η αγορά στο Αμέρικα είναι πάααααααααααααααααρα πολύ φτηνή!!!!
    Μόνο στα σούπερ μάρκετ να πάς εξοπλίζεις ένα σπίτι!!... που εδώ στην Ελλάδα, εκτός οτι πρέπει να την γυρίσεις ολόκληρη για να βρείς κάτι όμορφο και οικονομικό, τα περισσότερα είδη δεν υπάρχουν!!
    Όσο για την πρό(σ)κληση, δεν θα την τολμούσα, παρά μόνο σημεία του σπιτιού, που έχω στολίσει ανάλογα την εποχή!! (το υπόλοιπο είναι "αρακάς"!!!)χαχαχαχαχαχα
    Και πως να το κάνουμε βρε αδερφέ, "Αμέρικαν μπαρ θα το κάνουμε";;))

    Καλή σου μέρα Μάχη μου & φιλιά πολλά!!!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάς έδωσες μπόλικο υλικό για οφθαλμόλουτρο και πειραματισμούς. Τι ωραία που θα ήταν αν κάποια στιγμή ξεκινούσαν και εγχώρια home tours! Φυσικά απέχουμε έτη φωτός από το blogging του εξωτερικού καθώς εκεί έχει εξελιχθεί σε full ή part time εργασία, με τις αντίστοιχα φυσικά υποδομές. Εδώ είμαστε ακόμα άγνωστα εδάφη εμείς οι bloggers!
    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφα όλα
    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφη ανάρτηση, τι ωραία σπίτια!! Πολύ τα ζήλεψα! Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Μάχη μου με υγεία και χαρά!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια τα σπίτια που έχεις ανεβάσει....δεν θα μείνω στην ανακαίνιση..
    που πολύ θα ήθελα να κάνω...αλλά είναι εξωπραγματικά ωραία
    για όταν έχεις παιδιά!!!
    Πόση ώρα θα είναι έτσι?? To δικό μου μόνο για την φωτογράφιση!..
    Ασε που πολύ ανοιχτά χρώματα βλέπω...που για εμένα μεταφράζεται σε:
    βρομίζουν πιο γρήγορα...φαίνεται αμέσως...καθαρίζουν πιο δύσκολα...
    ακόμη και ''αυτα που βλέπει η πεθερά '' να θες να κάνεις..θες ώρες!!χιχι

    Ονειρεμένα...αλλά για κάποια άλλη εποχή της ζωής μας...
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστός Ανέστη Μάχη!!!Τι όμορφα σπίτια μας έδειξες!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως!αχ να τα βλεπουμε να ζηλευουμε κλαψ

      Διαγραφή
  19. εντάξει απλά δεν υπάρχουν αυτα τα σπίτια! είναι ονειρικά! προσωπικά δεν θα έδειχνα το σπίτι μου στο blog μου για τον απλούστατο λόγο πως με ενα μωρο και ενα πεντάχρονο νομίζω καταλαβαίνετε σε τι κατάσταση ειναι χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αλήθεια...Υπάρχουν τέτοια τακτοποιημένα σπίτια?Μου φαντάζει σαν όνειρο θερινής νυκτός!!!
    Ίσως όταν μεγαλώσουν τα ζουζούνια μου!
    Φιλιά!!!
    www.missionparenthood.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάχη μου, εγώ έχω τόσο μικρό σπίτι που δεν έχω χώρο να στολίσω τίποτα!Αλλά οι ιδέες είναι πολύ ωραίες που μας έδειξες και θα ήθελα να δω κάτι αντίστοιχο από ελληνίδες μπλόγκερς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομοιοπαθούσα Δέσποινα! αλλά τα ζηλεύω τόσο πολύ!!!

      Διαγραφή
  22. Πάρα πολύ όμορφα και τόσο τακτοποιημένα, σαν σπίτια τηλεόρασης μοιάζουν!!! παίζει πολύ το λευκό και μου αρέσει...Εμείς πάλι τι να βγάλουμε φωτογραφία; το πολύ πολύ κανένα βάζο Μάχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω; οτι δεν εχεις δίκιο;; που να συναγωνιστούμε εμείς αυτά τα τετραγωνικά?!?!?!?! εστω και βάζο, κάτι είνια και αυτο!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...