Σελίδες

30.4.15

Φτιάξε χαρτί με εφέ μαρμάρου!



Σπίτι εχτές λόγω ολονύχτιου πυρετού του μικρού ο οποίος την μέρα όμως ανέκαμψε και θέριεψε! Και μαζί του θέριεψε και η αδερφή του! Και τι κάνει η μάνα όταν τα μικρά θεριεύουν; ψάχνει να βρει τρόπους απασχόλησης!

Και κάπως έτσι προέκυψε μια δραστηριότητα που τα κράτησε απασχολημένα και ήσυχα για πολύυυυ ώρα!
Φτιάξαμε χαρτί με εφφέ μαρμάρου! 
Για να το φτιάξουμε χρειαστήκαμε:
- λίγο λάδι 
- χρώματα ζαχαροπλαστικής σε υγρή μορφή
- ρηχό ταψάκι
- νερό
- σήριγγες
- ποτηράκια
- λευκές κόλλες


Βάλαμε στα ποτηράκια λίγο λάδι - περίπου δυο κουταλιές της σούπας. Ρίξαμε μέσα λίγες σταγόνες χρώμα ζαχαροπλαστικής. Μπορείτε να αναμείξετε τα βασικά χρώματα για να προκύψουν νέες αποχρώσεις.

Τα ανακατεύουμε καλά να διαλυθούν.
Στη συνέχεια παίρνουμε ένα ρηχό ταψί και βάζουμε νερό τόσο όσο να καλυφθεί ο πάτος του.


Με την σύριγγα παίρνουμε χρώμα από τα ποτηράκια και το ρίχνουμε μέσα στο ταψάκι.



Χρειάζεται προσοχή να μην ταράξουμε την επιφάνεια του νερού και διαλυθούν οι σχηματισμοί. Εμείς βέβαια είχαμε τον μαχαραγιό που δεν μπορούσε να κρατήσει μακριά τα χεράκια του...


Στην συνέχεια παίρνουμε λευκές κόλλες και τις ακουμπάμε πάνω στην επιφάνεια του νερού, τις ακουμπάμε, δεν τις βουλιάζουμε!


 Αφού τις ακουμπήσουμε, τις απλώνουμε να στεγνώσουν!


Βλέπετε πόσες πολλές σελίδες έφτιαξε η ταλιμπανούλα!


Προειδοποιώ ότι αυτό το στάδιο είναι λίγο messy, γενικά όλη η κατάσταση είναι λίγο messy όχι μόνο για το σπίτι αλλά και για τα χέρια σας που θα βαφτούν σίγουρα, ευτυχώς βγαίνει το χρώμα με το πλύσιμο!

Μόλις στεγνώσουν δίνουν ένα ωραίο εφφέ μαρμάρου:



Οι δικές μας σελίδες με εφφέ μαρμάρου στέγνωσαν και η ταλιμπανούλα ήδη έχει κάνει σχέδια σε μερικές ενώ μερικές άλλες τις κρατήσαμε για να τις χρησιμοποιήσουμε σαν φόντο για κολαζ κάποιας σύνθεσης!

Αν θέλετε να δείτε και άλλα πράγματα που έχουμε φτιάξει μαζί με τα παιδιά ή για τα παιδιά πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους!


Πασχαλινά διακοσμητικά αυγά

Τα δωράκια του frozen party μας

Στολίδια από πηλό

Σαπούνια


Πασχαλινή γιρλάντα:αρνάκια

Εύκολο καδράκι

Για καλό σκοπό

Κορώνες για βασιλόπουλα


Νέο φουστάνι,νέα κορδέλα

Tutu χωρίς ράψιμο

Λουλούδια από κορδέλες

Πίνακες ανάπτυξης


ΑΒ για παιδάκια
Και αν σας αρέσουν αυτά που φτιάχνουμε και δεν θέλετε να χάνετε ανάρτηση μπορείτε να μας χαρίσετε ένα like στη σελίδα μας στο facebook! 
Ή βρείτε μας στο google+!





Καλό τριήμερο σε όλους!!



22 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα. Το φαντάζομαι σε έναν τεράστιο καμβά κρεμασμένο στον τοίχο! Αλλά και ως περιτύλιγμα μια χαρά θα είναι. Την καλημέρα μου Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To περιτύλιγμα το σκέφτηκα και εγώ Δήμητρα! αλλά η ταλιμπανουλα θέλει να το χρησιμοποιήσουμε αλλού, θα δείτε πως!

      Διαγραφή
  2. Μάχη είναι τέλειο!!!!!Συμφωνώ με τη Δήμητρα! Κάτι τέτοιο μου ήρθε στο μυαλό...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καμβάς μου έρχεται κι εμένα στο μυαλό. Είναι πολύ έξυπνο και όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει! Αυτό δεν είναι μια δημιουργική απασχόληση μόνο για μικρά αλλά και για μεγάλα παιδιά! Ευχαριστούμε Μάχη μου για τις αναλυτικές οδηγίες και καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί άλλο θα δούμε πια από εσάς, εεεε?!
    ;-)
    Καλή Πρωτομαγιά, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μάχη μου!!! Ενώ είναι απλή η ιδέα είναι τόσο όμορφη και δημιουργική ! Εύγε Μάχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν δεν γίνει messy η κατάσταση δεν το απολαμβάνουν τα πιτσιρίκια. Αυτό έχω καταλάβει, τους αρέσει η ανακατωσούρα και η μουτζούρα, τρελαίνονται! Πολύ ωραία τα χαρτιά σας, περιμένουμε να δούμε τι έχει στο μυαλό της η ταλιμπανούλα για την αξιοποίησή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ βρε Μάχη τράπεζα ιδεών είσαι!!!! Τι ωραία ιδέα είναι πάλι αυτή;;;;Βέβαια όταν είδα πώς έγινε το μπαλκόνι σου....μου ήρθε λίγο κόλπος...αλλά αφού το ευχαριστήθηκαν τα μικρά....χαλάλι!!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μου αρέσει αυτό το messy μέσα στο σπίτι!! Και στα παιδιά ακόμη παραπάνω. Και τι ωραίο το αποτέλεσμα. Το φαντάζομαι και ως χαρτί περιτυλίγματος για δώρα. Βλέπω πάντως πως ο πυρετός δεν πτόησε κανέναν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! η αλήθεια είναι ότι η μικρή το καταδιασκέδασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα ωραία και καλά! Αλλά εμένα με τρέλανε το βαμμένο νύχι της μικρής! τρελένομαιιιιιιιι!!!! Περαστικά στα μικρούλια σου!!! Έχουμε να φάμε ιώσεις από του χρόνου Μάχη...με την σπάτουλα όχι με το κουτάλι, εν όψη προνηπιου και παιδικού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε οτι χρωμα μανο αγοράζω εγώ πρέπει να το αγοράσουμε και σε non toxic για το πιτσιρίκι!

      Διαγραφή
  12. Λοιπόν, εγώ δεν είμαι παιδάκι αλλά μου αρέσει να παίζω!!!!
    Όταν μάλιστα το παιχνίδι έχει να κάνει με χρώματα και χαρτιά...τρελαίνομαι!!!!!!!!
    Υπέροχη η ιδέα σου Μάχη μου και είμαι σίγουρη πως το καταευχαριστηθήκατε!!!
    Περιμένω να δω την αξιοποίησή τους!!!

    Φιλιά πολλά κούκλα μου και καλή Πρωτομαγιά σου εύχομαι :)***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παρα πολυ ομορφο το αποτελεσμα! και σιγουρα μπορουν να χρησιμοποιηθουν και σε καρτες και καδρακια! υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα, σίγουρα θα βρείτε ένα σωρό χρήσεις για τα χαρτιά σας. Αλλά πάνω από όλα κατάφερες να παίξεις βρώμικα μαζί τους!!! Το αγαπημένο τους παιχνίδι, σωστά; Συνεχίστε έτσι για να παίρνουμε κι εμείς ιδέες. Καλό τριήμερο Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οτιδήποτε messy το λατρεύουν τα παιδιά! Πολύ ωραια ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανυπομονώ να δω πως σκέφτεται να το χρησιμοποιήσει η ταλιμπανούλα. Πολύ θέλω να το δοκιμάσω και εγώ και ας μην έχω ιδέα τι θα το κάνω μετά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγιναν πάρα πολύ ωραία Μάχη!! Μπράβο σε όλους σας, τέλεια ιδέα!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια ιδέα!
    Πολύ όμορφο το μπλογκ σου!
    Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!
    Τα λέμε δια-μπλογκικά! χεχε
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ! φυσικά και θα τα λέμε! το μπλογκ σου ειναι όντως φανταστικό!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...