Σελίδες

6.4.15

Φτιάχνω με το παιδί μου: Πασχαλινά διακοσμητικά αυγά!


mommasdailylife
Ανάμεσα στα διάφορα που αγόρασα για πασχαλινές κατασκευές ήταν και κάποια αυγά από φελιζόλ. Η αρχική σκέψη ήταν να τα διακοσμήσω εγώ με την τεχνική της χαρτοπετσέτας όμως μια ίωση που μας έριξε όλους, συν την γκρίνια για κατασκευές της ταλιμπανούλας, άλλαξε τα σχέδια.
Έτσι τα αυγά από φελιζόλ πέρασαν στην κατοχή της και με υπηρηφάνεια ομολογώ πως η μικρή είχε σχέδιο και επέμενε να τα πάρει!

  Αρχικά μου ζήτησε να βάψει τα αυγά αλλά όχι με τα δικά της χρώματα. Όχι! με τα άλλα τα καλά, ''αυτά που κρύβεις μαμά'' είπε το σπόρι και τι να κάνω η μάνα, ενέδωσα! Βγήκαν λοιπόν οι καλές οι τέμπερες και αφού έκανα μια μίξη χρωμάτων της τα παρέδωσα.


Της έδωσα και τα κάρφωσε σε καλαμάκια από σουβλάκια για να είναι πιο εύκολο το βάψιμο!

 
 Τα πινέλα πήραν φωτιά και αφού τελείωνε το κάθε αυγό το έβαζε μέσα σε γυάλα για να στεγνώσει!



Ξεχωριστά τα γαλάζια ξεχωριστά τα ροζ, νοικοκυρεμένα πράγματα!

mommasdailylife

Αφού τελείωσε με το βάψιμο αρχίσαμε να ψάχνουμε ήλιο για να στεγνώσουν πιο γρήγορα. Μα τι καιρός και αυτός!

mommasdailylife

Kaι αφού επιτέλους μας έκαναν την χάρη και στέγνωσαν βγήκαν οι κορδέλες και αρχίσαμε την διακόσμηση! Εδώ θα μαρτυρήσω ότι έκλεψα λίγο! Αρχικά κολλούσε τις κορδέλες με κόλλα στικ αλλά δεν κόλλαγαν καλά με αποτέλεσμα να νευριάσει και να βάλει τα κλάμματα, οπότε πήρα το πιστόλι σιλικόνης και τις περιποιήθηκα που στεναχώρεσαν το κορίτσι μου!

mommasdailylife

Διπλές κορδέλες σε πολλούς χρωματισμούς αλλά κυρίως ασημί, γαλάζιο και ροζ κολλήθηκαν και για τσαχπινιά σε μερικά αυγά κολλήσαμε και ασορτί κουμπάκια!

mommasdailylife

 Αυτό με την φούξια πουά κορδέλα που βλέπετε να φιγουράρει πρώτο πρώτο ήταν αντικείμενο διαφωνίας μας! Εμένα δεν μου άρεσε η κορδέλα γιατί ήταν πολύ φαρδιά, η ταλιμπανούλα αντίθετα την λάτρεψε! Καταλάβατε ποιος κέρδισε βέβαια!

mommasdailylife

Στο ένα από αυτά ήθελε να βάλουμε και φουστίτσα! Το παρατηρήσατε?

mommasdailylife

Μέχρι και για την μπωλιέρα είχε άποψη, εγώ μια λευκή πορσελάνινη η ταλιμπανούλα μια γυάλινη! Μαντέψτε πάλι ποιος νίκησε!
mommasdailylife

Όση ώρα η ταλιμπανούλα έβαφε τα αυγά βρήκα και εγώ λίγο χρόνο να κάνω τα δικά μου! Είχα αγοράσει από ένα κατάστημα ΟΛΑ 1 ΕΥΡΩ κάποια ξύλινα διακοσμητικά που όμως μερικά είχαν το κακό τους χάλι! Γενικά αυτά τα καταστήματα αν και όχι ποιότητας, κάποιες φορές φέρνουν μικρούς θησαυρούς που μπορεί με την πρώτη ματιά να μην σου γεμίσουν το μάτι όμως με ένα μικρό ρετούς γίνονται κομψοτεχνήματα.

Είχα αγοράσει λοιπόν έναν ξύλινο λαγό και μια ξύλινη πεταλούδα. Οι άκρες και των δυο είχαν το κακό τους χάλι, επιπλέον ο λαγός ήταν πράσινος και είπαμε τα φετινά μας χρώματα είναι ροζ και γαλάζιο. Τα είπαμε και στο πασχαλινό μας banner αυτά, μη τα ξαναλέμε!

mommasdailylife
Παραπάνω βλέπετε την αρχική τους κατάσταση! Αφού περάστηκαν δυο χέρια χρώμα ήρθαν και έγιναν κάπως εμφανίσιμα!

mommasdailylife

O λαγός προφανώς και χρειάστηκε περισσότερα χέρια αλλά το αποτέλεσμα δικαίωσε! Τύπωσα και ένα wall art που βρήκα δωρεάν στο διαδίκτυο (κλικ εδώ), το έβαλα σε φούξια κορνίζα και έτοιμη η σύνθεση!

mommasdailylife

Πέρα όμως από τις κατασκευές μας, πήρα και εγώ το δωράκι μου! Από την e-νονά μου! Ποια είναι η e-νονά? Ma η Κατερίνα από το Μαμά για σπίτι που όπως και πέρυσι έτσι και φέτος έφτιαξε την πασχαλινή λαμπάδα μου! Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!

mommasdailylife

Μα δεν είναι υπέροχη?! και αυτό το στολίδι καρδιά, μέσα την καρδιά μου μπήκε από όταν το είχα δει στην δική της σχετική ανάρτηση! Που να το φανταζόμουν ότι προοριζόταν για εμένα!

mommasdailylife

Κάπως έτσι πέρασε η ''άρρωστη'' Κυριακή μας! Ότι πασχαλινό είχα προγραμματίσει να φτιάξω απλά δεν το έφτιαξα! Και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αν δεν ήταν η μικρή να ζητάει κατασκευές τόσο επίμονα, ούτε αυτά τα λίγα θα είχαν γίνει! Δεν πειράζει, ας αναρρώσουμε όλοι, ας είμαστε καλά και του χρόνου Πάσχα θα ναι!


43 σχόλια:

  1. N αγιάσουν τα χεράκια της ταλιμπανούλας σου!!Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια της!!Και του χρόνου να είστε καλά και περαστικά σας γρήγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι όμορφα που έγιναν! Εγώ στην αρχή που είδα τη φωτο τα πέρασα για αληθινά χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν συνέλθω δεν μας βλέπω να βάφουμε αληθινά αυγά φέτος!

      Διαγραφή
  3. Μάχη μου τι κι αν ήσασταν άρρωστοι τα χέρια σας πήραν φωτιά και ήσασταν ιδιαίτερα παραγωγικές μαμά και κόρη! Ε λοιπόν η ταλιμπανούλα βαδίζει σε πολύυυυυυ καλό δρόμο και σύντομα θα συναγωνίζεται επάξια την μαμά της. Πολύ όμορφες οι Πασχαλινές σας κατασκευές και του χρόνου! Καλή Μ. Εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ταλιμπανούλα είναι σκέτη πρίζα! όπως είδες η γκρίνια της και ασθένεια νικά!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για την απολαυστική ανάρτηση για τις υπέροχες κατασκευές σας και προπάντων για την υπομονή που είχες .. άρρωστη γαρ... Σας εύχομαι ένα καλλιτεχνικό δημιουργικό και πάνω από όλα υγιές Πάσχα να έχετε... όχι άλλες αρρώστιες λέμε...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε πολύ! από το στομα σου και στου Θεού τ αυτί!

      Διαγραφή
  5. μου αρεσουν οι χειροτεχνιες μαζι με την μικρουλα σου πολυ. καλο και δημιουργικό πασχα! με τετοιο καιρο, εχουμε μελλον στις χειροτεχνιες φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ όχι! εγώ ονειρεύομαι θάλασσες και ξαπλώστρες και καρπούζι!

      Διαγραφή
  6. Καταρχήν περαστικά σε όλους σας!! Σε νοιώθω απόλυτα καθότι και εμάς οι ιώσεις μας τσάκισαν φέτος!! Δεύτερον miss Tenia you got talent!!! Μπράβο στο κορίτσι για όλες τις επιλογές και κατασκευές της!!! Πολύ καλό χέρι και γούστο!! Να την ακούς! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα Μάχη μου και του χρόνου χωρίς ιώσεις φυσικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας τσάκισαν Αθηνά! που να πάνε και παιδικό! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Καταρχήν περαστικά σας!
    Κατά δεύτερον, η μικρή βλέπω ακολουθεί τα χνάρια της μαμάς. Υπέροχα τα αυγουλάκια σας. Πολύ καλαίσθητη η επιλογή χρωμάτων και κορδέλλων.

    Όσο για το λαγό και την πεταλούδα, μου άρεσαν οι ατέλειες που είχαν στα τελειώματα. Και έτσι να τα άφηνες, σούπερ θα ήταν. Και τελειοποιημένα, πάλι όμορφα είναι :)

    Καλό Πάσχα xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ αφού σου άρεσαν οι ατελειες αν τα ξαναπετύχω θα σου αγοράσω να στα κάνω δώρο!!! φιλάκι!

      Διαγραφή
  8. Ευτυχώς που ενέδωσες Μάχη μου, γιατί η μικρή έχει ταλέντο!!!!!!!!
    Πανέμορφα τα αυγουλάκια σας!!! Και του χρόνου κορίτσι μου!! Λάτρεψα το αυγουλάκι μπαλαρίνα...αυτό με τη φουστίτσα!!!!
    Με το καλό να ανάψεις και την λαμπάδα σου, είναι πανέμορφη και σου ταιριάζει!!:))

    Φιλάκια πολλά και περαστικά εύχομαι γρήγορα!!
    Καλή συνέχεια με ότι κι αν κάνετε μέχρι το Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο με την φουστίτσα ήταν δική της έμπνευσης! και εγώ κρατούσα την κορδέλα για να την βάλω στο τελείωμα απο ένα φορεμά της! Ας είναι! Ευχαριστούμε πολύ! καλή συνεχεια και σε εσένα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ καλά έκανε η μικρή σου που είχε σχέδιο και επέμενε σε αυτό!!! Τα αυγουλάκια σας έγιναν υπέροχα (γέλασα που διαφωνούσατε για την κορδέλα και την γυάλα) αλλά και τα ξύλινα διακοσμητικά, μετά τις δικές σου παρεμβάσεις, δικαίως βρήκαν την θέση τους στην σύνθεση. Και του χρόνου, να είστε καλά να κάνετε πολύ περισσότερες δημιουργίες, άνευ ιώσεων.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  10. παρα πολυ όμορφα!!Γειας τα χεράκια μαμα κ κόρη. Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα! με ακόμη περισσότερα παραμύθια!

      Διαγραφή
  11. Μάχη μου τη όμορφα!! Νομίζω επίσεις ότι ο συνδιασμός αυτών των χρωμάτων φωνάζει πιά MommasDailyLife!! Καλό Πάσχα και πολλά περαστικά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τις ευχές!
      ναι τα χρώματα μάλλον έγιναν το στίγμα μου! τώρα που ξεκίνησα την ανανέωση του παιδικού θα δεις και θα καταλάβεις!

      Διαγραφή
  12. Ε, λοιπόν το Κατερινάκι έχει πολύ γούστο! Τα χρώματα είναι τέλεια :-)
    Περαστικά σας και Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά έχει πολυ γούστο! μου έμοιασε το παιδί, αχαχαχαχαχα!
      Ευχαριστούμε, καλό Πάσχα και σε εσάς και φιλιά στο Αθηνάκι!

      Διαγραφή
  13. τελεια τα αβγα σας!! το εχετε το καλλιτεχνικο στο σοι!!! κι εγω συμφωνω με τη ταλιμπανουλα!!! καλό Πάσχα Μαχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Ελπίδα μου! πολλά φιλιά στον πανέξυπνο Νικόλα!

      Διαγραφή
  14. Εμπρός, Ταλιμπανούλα!!! Πάνω της!!! Δείξε της ποια είναι η πραγματική καλλιτεχνάρα στο σπίτι!!!
    ;-)
    Μου άρεσαν πολύ η πεταλουδίτσα και το λαγουδάκι!!! Και εννοείται πως η λαμπάδα σου είναι SUPER!!!
    Καλό Πάσχα, κορίτσι μου! Να περάσετε όμορφα!
    Όλα περαστικά ας είναι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα η ταλιμπανούλα είναι η καλλιτεχνάρα έτσι και αλλιώς! να σου κάνει θέατρο η ταλιμπανούλα να μην σου μείνει άντερο! και αν πολυγελάς και πιστέψει ότι την κοροιδεύεις πετάει και ένα ''ακυρώνω την παράθταση'' και τέλος, μιλάμε για ντίβα τώρα όχι αστεία! Καλό Πάσχα και σε εσάς στην πανέμορφη Σύρο! στο είπα ότι σας ζηλεύω εεεε????!!

      Διαγραφή
  15. Μα πόσο γλυκουλικα έγιναν? μπραβο στη μικρη! μπράβο και σε σενα Μάχη για όλα τα υπολοιπα διακοσμητικά που έφτιαξες! Σας εύχομαι να περάσετε ενα όμορφο Πάσχα με υγεία και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  16. Πολύ μου αρέσουν τα αυγουλάκια σας Μάχη μου!! Συμφωνώ απόλυτα με τις στυλιστικές παρεμβάσεις της κόρης σου, ευτυχώς που την άκουσες!! Και αυτή η φωτογραφία με τα παστέλ χρώματα μου γλύκανε τη μέρα. Περαστικά σας και Καλό Πάσχα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται να μην την ακούσω, ο ορισμός του πείσματος η μικρή (που να έμοιασε άραγε?)
      Καλό Πάσχα και σε εσάς Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  17. Αχ αυτή η άνοιξη που δεν λέει να έρθει,ας την φέρουμε στο σπίτι μας λοιπόν μπας και ζηλέψει και μας καταδεχτεί!!!!!
    Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια μ' αρέσουν τα χρώματα τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή Ανάσταση Καλό Πάσχα,καλά να περάσετε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Ρένα μου, ευχαριστώ για την ''επίσκεψη΄΄!

      Διαγραφή
  18. Αχ αυτή η άνοιξη που δεν λέει να έρθει,ας την φέρουμε στο σπίτι μας λοιπόν μπας και ζηλέψει και μας καταδεχτεί!!!!!
    Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια μ' αρέσουν τα χρώματα τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή Ανάσταση Καλό Πάσχα,καλά να περάσετε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάχη μου είσαι τόσο καλόγουστη.. όλα είναι πανέμορφα. Καλή δύναμη εύχομαι και περαστικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό και αν είναι κοπλιμέντο! δεν με θεωρώ καλόγουστη όμως, είμαι με τις εποχές μου, άλλες φορές γίνομαι τόσο λεπτομερειακή που πρέπει όλα να είναι σεταρισμένα και ταιριαστά και άλλες φορές τα παρατάω και το σπίτι θυμίζει αποθήκη! πριν τα παιδιά, ήταν αλλιώς, τώρα κάνω ότι μπορώ, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  20. Εσύ Μαχούλα μπορεί να κρεβατώθηκες η κορούλα σου όμως σε έβγαλε ασπροπρόσωπη!!!! Και του χρόνου να ετοινάσετε ακόμα περισσότερα!!!! Καλή Ανάσταση, πολλά φιλιά και φυσικά περαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάχη, συμφωνώ και εγώ,πολύ καλόγουστα
    όλα !!
    Χρόνια πολλά σε όλους σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κατ' αρχήν Χριστός Ανέστη με υγεία. Δεύτερον τα αυγά τα λάτρεψα, Έχουν και τα χρώματα που αγαπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειναι ολα υπεροχα Polina μου. Γεια στα χερια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειναι ολα υπεροχα Polina μου. Γεια στα χερια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...