Σελίδες

13.3.15

Οδηγός δημιουργικής απασχόλησης παιδιών!




Πόσες και πόσες φορές δεν αναρωτηθήκατε τι δραστηριότητα να κάνετε με τα παιδιά σας προκειμένου να τα απασχολήσετε; και όχι απλά να περάσετε την ώρα σας ευχάριστα, αλλά αυτή η απασχόληση να είναι και δημιουργική; Και πόσες φορές νιώσατε να στερεύετε από ιδέες και να καταλήγετε στα ίδια και στα ίδια?

Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε ανάλογη θέση, θυμηθείτε ότι τώρα πια έχετε ένα καλό βοήθημα για να πάρετε ιδέες! Με την απεριόριστη βοήθεια των Μαμαδο-bloggers μου, που για άλλη μια φορά μου παραχώρησαν με χαρά τις σχετικές αναρτήσεις τους, συγκέντρωσα αρκετές ιδέες δημιουργικής απασχόλησης που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ηλικιών αλλά και γούστων! 

 Σαββατοκύριακο προ των πυλών και αν ο καιρός συνεχίσει να μας τα χαλάει, εδώ θα βρείτε μαζεμένες πολλές ιδέες για ποιοτικό και δημιουργικό χρόνο με τα μικρά σας!

Επιτρέψτε μου για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω από καρδιάς τις bloggers που μου παραχώρησαν τις αναρτήσεις τους, χωρίς αυτή την παραχώρηση δεν θα μπορούσε να δημιουργηθεί αυτή η δική μου ανάρτηση! Σε περίπτωση που κάποια blogger θέλει να συμπεριληφθεί και η δική της σχετική ανάρτηση στον κάτωθι πίνακα, απλά ας μου στείλει το λινκ. 

Σας ευχαριστώ πολύ!

Καλή πλοήγηση και καλές κατασκευές και παιχνίδια!


Ψυχολογία Παιδιού-Lightbox
Beautymom-Κάτω των 2 ετών

2Boys and Hope-Ζωγραφίζουμε στο παράθυρο

Mommasdailylife-Παιχνίδια στο τζάμι


Craftwithmom-Soupla

Happy Girly Crafty-Papercups

Κάθε μέρα γονείς-Βιβλίο δεινοσαύρων

Kallia Sweet Mama-φακελος δραστηριοτήτων


ErgoDespoina-Easter Crafts

Mommasdailylife-Παγωμένες τέμπερες

2 boys and hope-Παραλία σε κουτί

Κάθε μέρα γονείς-Φτιάχνουμε μαράκες


2 Boys and Hope-Sticky Pictures

A Beauty Mom-Παιζοντας με κορδόνια

2 Boys and Hope-Ζωγραφίζοντας με μπατονέτες

Ergodespoina-Κορδόνια



Κάθε μέρα γονείς-Φτιάχνουμε κούκλα

Craft with mom-free printables icecream

Mommas Daily Life- Βρώσιμη σπιτική πλαστελίνη
Happy Girly Crafty-Fun ways to paint


2 Boys and Hope-Ζωγραφίζουμε με ουράνιο τόξο

Α Beauty Mom-Μπολάκια με νερό

2 Boys and Hope-Ζωγραφίζουμε με φύλλα

Κάθε μέρα γονείς-Φτιάχνουμε το δικο μας επιτραπέζιο


Μommas daily life-Κάντο όπως στις Μικρές Ιστορίες

Κάθε μέρα γονείς-Πασχαλινές Δημιουργίες

2 Boys and Hope-Παίζουμε με κορδόνια

A Beauty Mom-Τσιμπίδα και Αυγουλάκια



2 Boys and Hope-Ζωγραφίζοντας με αυτοκίνητα

Κάθε μέρα γονείς-Το ανθρωπάκι του μήνα

Happy Girly Crafty-Κάντε τις φωτο σας μπλογκ ζωγραφικής

Craft with Mom-Τρίλιζα με πέτρες



Mommas daily life-Τι σκαρφίζεται η μαμά

2 Boys and Hope-Η εποχή των παγετώνων

2 Boys and Hope-Παίζουμε με καρτες και αριθμούς

Craft with Mom-Ζωγραφίζοντας Βότσαλα



Mommas daily life-Η πόλη των γραμμάτων

Mommas daily life-Καθημερινά παιχνίδια

Mommas daily life-Μεταμφιέζοντας φωτο του παιδιού

Μommas daily life-Παιχνίδια για παιδιά



2 Boys and Hope-Πλαστελίνη από σπίτι

2 Boys and Hope-Ζωγραφίζουμε με αφρο ξυρίσματος
2 Boys and Hope-Ωκεανός σε κουτί
2 boys and hope-Παίζουμε με αριθμούς



Mommas daily life-Μια γεμάτη μέρα

Mommas daily life-Κουτί ηρεμίας

Mommas daily life-Χάρτινες κούκλες

Mommas daily life-Κέντημα-πλέξιμο για μικρά χεράκια


Party Witch-Φτιάχνουμε κολάζ




28 σχόλια:

  1. Νομίζω το μ'αρέσει να βασανίζομαι έχει να κάνει με το όνομα σου! Πόσες πολλές ιδέες! Μπράβο σε όλες μπράβο και σε έσένα Μάχη που τις συγκέντρωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, αυτές πια δεν είναι αναρτήσεις!
    Οδηγός sos για μανούλες -και όχι μόνο!- είναι!
    Υποκλίνομαι!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή η ανάρτηση θέλει πολύ ψαχούλεμα γιατί έχει πραγματικούς θυσαυρούς!
    Ευχαριστούμε Μάχη!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω πολυ πολυ...για τη δυνατοτητα συμμετοχης. Επισης πολυ ωραια σκεψη συνολικα οι ομαδικες αναρτησεις κατω απο την ιδια θεματολογια!!!ελπιζω να σε πεισω και για τις βαφτισεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάχη τέλειος οδηγός και πολύ χρηστικός για ακόμα μία φορά!! Και μπράβο στις μανούλες που βρίσκουν τόσο ευφάνταστους και όμορφους τρόπους να απασχολούνται τα παιδάκια τους!! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υποκλίνομαι... Καταπληκτική ιδέα να τις συγκεντρώσεις όλες μαζί... Να πως θα περάσουμε το Πάσχα!!!!! Φιλιά και πολλά Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ Μάχη μου για την συμμετοχή του "Κάθε μέρα γονείς". Κατά δεύτερον, τι φοβερή ιδέα είχες να συγκεντρώσεις όλες αυτές τις αναρτήσεις μαζί! Πραγματικά είναι πολύ χρήσιμο να ξέρεις ότι μπορεί απλά να ανατρέξει κανείς στο blog σου και να τα βρει όλα μαζεμένα εδώ. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετική κι αυτή η ιδέα Μάχη μου, εξαιρετικός κι ο οδηγός δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά που έφτιαξες για όλες εμάς! Σ'ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα το καρφιτσώσω να κάνουμε και μια κάθε μέρα!!!Πολλές δραστηριότητες όλες σε μια σελίδα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν και δεν έχω παιδί.. μου αρέσουν τα θέματα σου και τέτοιου είδους αναρτήσεις είναι απαραίτητες για τις περισσότερες μαμάδες. Περιττό να σου πω ότι την ανάρτηση με το Frozen party την έχω διαβάσει δύο φορές!!! :))) Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ χαιρομαι που σου αρεσουν.και οι αναρτησεις αυτες και το φροζεν παρτυ μας! Περιμενω και την υπολοιπη διακοσμηση του φωτεινου σπιτιου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγάλη η λίστα και η ποικιλία δραστηριοτήτων για να διαλέξουν οι μανούλες! Κάποιες αναρτήσεις τις είχα υπόψη μου αλλά βλέπω και μερικές που δεν ήξερα. Πολύ ωραία ανάρτηση Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαχούλα μου, έχω καιρό να περάσω και πραγματικά το μετανιώνω!!! Τι υπέροχη δουλειά έχεις κάνει εδώ!!! Εξαιρετική η λίστα, τέλεια η ιδέα και φυσικά απίστευτα χρήσιμη!!! Μπράβο στις μαμάδες που σου τις παραχώρησαν και φυσικά μπράβο σε σένα και τα υπέροχα posts!!!!Καλή συνέχεια σου εύχομαι κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα όλα! Δεν ξέρω από που ν'αρχίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο Μαχουλα!! Καταπληκτικη ιδεα!! Και ευχαριστουμε παρα παρα πολυ!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μεγάλη ευκολία να είναι όλα μαζεμενα!!! Θα δοκιμασουμε και άλλες δραστηριοτητες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ααα πολύ χρήσιμο άρθρο γιατί πολλές φορές στερεύω από ιδέες και αναρωτιέμαι τι να κάνουμε για να μη βαριούνται τα παιδιά.θα προσπαθήσω να δοκιμάσω τα περισσότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλέ τι ωραια που τα έχεις συγκεντρώσει μου είχε ξεφύγει αυτή η ανάρτηση!!! Στα bookmarks πάραυτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γι αυτο την ξέθαψα και εγώ, για να την δουν όσοι δεν την έχουν δει! πάντως πρέπει να κάνω ένα update!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πο-πο υλικό συγκεντρωμένο!!! και αρκετά μου είχαν ξεφύγει, ομολογώ.... good job!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που να δεις και ποσα εχουν δημιουργηθει ακομη, πρεπει να κανω και Volume2!

      Διαγραφή
  21. τέλεια ανάρτηση ...Όλα μαζί νοικοκυρεμένα ,και έψαχνα κάτι τέτοιο τις τελευταίες μέρες για να τα έχω συγκεντρωμένα μαζί και να παίρνω ιδέες για να παίζουμε.Μπράβο ρε Μάχη που τα συγκέντρωσες όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μπράβο σε όλα τα κορίτσια!
    και στην Μάχη, που πάντα είναι οργανωτικη!

    το "καρφιτσώνω" για να το έχω εύκαιρο, για τον μικρό μου
    ευχαριστούμε, μανούλες! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Αλεξία μου για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα τι ωραια ιδεα!!!Οτι πρεπει για τωρα που χαλαει ο καιρος και μας κλεινει μεσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...