Σελίδες

31.3.15

Το φετινό Πασχαλινό μας banner + free templates!


momma's daily life
bunny bunner
Όπως ίσως θα θυμάστε από προηγούμενες χρονιές (κλικ εδώ και εδώ ) κάθε Πάσχα φτιάχνουμε και μια διαφορετική γιρλάντα για να στολίσουμε το σπίτι μας.

Φέτος για δεύτερη χρονιά φτιάξαμε κουνελάκια κατά απαίτηση φυσικά της ταλιμπανούλας! Τι προσπαθούσα να την πείσω ότι ήδη έχουμε κουνελάκια (από πρόπερσι) και αρνάκια (από πέρυσι) αν ήθελε, ανένδοτη! Νέα κουνελάκια λοιπόν! 

 Έφτιαξα templates με κουνελάκια (παρόμοια θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης) και στρωθήκαμε στη δουλειά!


Τα χρώματα της φετινής μας διακόσμησης αποφασίστηκε (εντελώς...ταλιμπανικά!) να είναι το ροζ...άντε και το γαλάζιο για τον μαχαραγιό (της υποσχέθηκα βόλτα σε λούνα παρκ για να βάλουμε και γαλάζιο!).

Έτσι βγήκαν τα χαρτόνια και τα ψαλίδια πήραν φωτιά!


Αρχικά ο σχεδιασμός ήταν να γίνει μίξη των δυο χρωμάτων αλλά όταν τα έβαλα το ένα πάνω στο άλλο μου φάνηκε πολύ...βαρετό! Έτσι λοιπόν αποφάσισα να τα κάνω τρισδιάστατα! 


Για να πετύχω το τρισδιάστατο έκοψα και άλλα κουνελάκια με σκοπό να τα βάλω πάνω στα ήδη κολλημένα με χοντρή ταινία διπλής όψεως. Όμως ούτε και έτσι μου άρεσαν. Αυτή η διχρωμία δεν μου καθόταν καλά με τίποτα! Πήρα λοιπόν ένα χαρτί περιτυλίγματος που είχα πρόχειρο, ράντισα τα κουνελάκια με μπόλικη κόλλα σε σπρέυ και τα έντυσα με το χαρτί περιτυλίγματος!




Τα τσάκισα στην μέση και με την βοήθεια κόλλας σιλικόνης που εφάρμοσα στην ράχη της τσάκισης από την πίσω πλευρά, τα κόλλησα πάνω στα κουνελάκια που ήδη είχα κολλήσει στο μπάνερ.


Προσπάθησα να κεντράρω με την μέση του κουνελιού που ήταν κολλημένο πάνω στο μπάνερ.



Προσοχή στα χρώματα, για να δείχνει ωραίο θέλει αντίθετα χρώματα, δηλαδή γαλάζιο χαρτόνι-ροζ κουνελάκι και το αντίστροφο!


Αφού τα κόλλησα όλα, έκανα με έναν διακορευτή τρυπούλες στις άκρες του κάθε χαρτονιού και πέρασα σπάγγο.



Η αρχική σκέψη ήταν να κοσμήσει το τζάκι μας προφανώς, έλα όμως που ο μαχαραγιός διασκέδαζε πολύ να το γκρεμίζει! Έτσι προς το παρόν το έχουμε βάλει να στολίζει ένα ράφι ψηλά μέχρι να βρούμε καλύτερο spot!


Και πάμε τώρα στα templates. Σε περίπτωση που θέλετε να φτιάξετε και εσείς κάτι αντίστοιχο σας έχω ετοιμάσει κάποια templates που μπορείτε να εκτυπώσετε και να χρησιμοποιήσετε ως πατρόν. Το πρώτο είναι ασπρόμαυρο για να δημιουργήσετε με χαρτόνια και χρώματα της επιλογής σας. Το δεύτερο είναι ήδη χρωματισμένο σε χρώματα ροζ -γαλάζιο.
Για να εκτυπώσεις το ασπρόμαυρο template κάνε κλικ ΕΔΩ!


 Για να εκτυπώσεις το έγχρωμο (γαλάζιο-ροζ) template κάνε κλικ ΕΔΩ! 

Καλές δημιουργίες!



37 σχόλια:

  1. σουπερ το μπανερακι Μαχουλα!!! Μου αρεσε κι εμενα περισσοτερο οπως το εκανες..Να πω και του χρονου;;; χαχαχαχα.. πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ του χρόνου θα φτιάξω αυτό που ήθελα να φτιάξω για φέτος και δεν ήθελε το σκασμένο το κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  2. Μα τι ωραία που είναι! Εμείς δεν φτιάχνουμε πολλά για το Πάσχα, αλλά σήμερα μας γέμισες ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ωραία ιδέα να απασχολήσεις τα μικρά!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα Μάχη μου, θα την ετοιμάσω το απόγευμα με τα κορίτσια!! Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μάχη μου!!
    Έγινε σούπερ και με το χαρτί που διάλεξες!!
    Έχω αδυναμία στους λαγούς και αυτό τον καιρό βάζω κάποιους και εγώ στις Πασχαλινές καρτούλες που φτιάχνω.
    Καλή συνέχεια στις κατασκευές σου!!

    Καλημέρα & φιλάκια πολλά κούκλα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου αυτό το μπλογκ σου πόσο μου αρέσει! άσχετο θα μου πεις, αλλά τι να κάνω που σε ανακάλυψα τελευταία και έγινες από τις αγαπημένες μου! να μην αργείς να ανεβάζεις ανάρτηση ακούς;;;

      Διαγραφή
  5. Και του χρόνου και του χρόνου!!χαχαχχα
    Πάρα πολύ μου άρεσε η γιρλάντα σας!!Ήθελα μια ιδέα να ασχοληθεί η μικρή σήμερα που έχω δουλειά το απόγευμα και μόλις μου την έδωσες!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mα είναι πραγματικά εξαιρετική Μάχη μου!! Να την ακούς την ταλιμπανούλα σου!! Φιλιά πολλά την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ ειχα δει την μισή ανάρτηση. LOL!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφοοοοοοο!!!
    (Λογικά, του χρόνου έχει σειρά γιρλάντα με... κοτοπουλάκια και παπάκια?!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατι ξερεις εσυ!!!! Να ψαξω για κανα κοριο; αχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Φανταστικά!!!! Μπράβο Μάχη, πολύ ωραία!!! Θα προσπαθήσουμε φέτος κάτι να στολίσουμε, όλο θέλω κι όλο δεν προλαβαίνω... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφη η γιρλάντα σας Μάχη μου! Μου άρεσαν οι χρωματικές σας επιλογές και το ότι τα έκανες 3d! Μπράβο σας που στολίζετε για το Πάσχα βρε κορίτσια, εγώ δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα και ούτε πρόκειται να σου πω, αφού σε λίγες μέρες φεύγουμε για τις διακοπές του Πάσχα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο στην ομάδα!! Πραγματικά και το τρισδιάστατο αλλά και το χαρτί περιτυλίγματος το έκαναν ξεχωριστό! Και του χρόνου λοιπόν!
    Φιλιά Μάχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που στο σπίτι σας επικρατεί η Δημοκρατία... της ταλιμπανούλας!!! χαχαχαχα
    Σκέψου να αρχίσει και ο μαχαραγιός να ζητάει ανταλλάγματα προκειμένου να επιτρέψει το ροζ.. Μάνα κάνε κουράγιο! Πάντως και εμένα μου άρεσαν έτσι όπως τα έκανες τελικά!
    Πολλά φιλιά Μάχη μου να είσαστε καλά, και του χρόνου με καινούργια αρνάκια!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απίθανες οι γιρλάντες σας!!!! Εντυπωσιαστικα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η γιρλάντα! Καλά κάνει το παιδί και θέλει διαφορετικά κάθε χρόνο! Είναι δημιουργικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφη η γιρλάντα. Απλά και όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαρά στην υπομονή σου! Τέλεια η κατασκευή και υπέροχη η ανάμνηση που δημιούργησες στα παιδιά!
    Καλό μήνα Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός είναι ο στόχος Εύα μου! δεν είναι να στολιστεί το σπίτι, να έχουν να θυμούνται ωραία πραγματα!

      Διαγραφή
  17. Πολύ πολύ όμορφο Μάχη!!Πήγε κατευθείαν για pin!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ γουστόζικη η κουνελογιρλάντα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφη και η φετινή γιρλάντα, Μάχη! Δεν ξέρω, μου βγάζουν ένα ρομαντισμό αυτά τα λαγουδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι!! και εμένα μου φαίνονται τόσο ρομαντικά!

      Διαγραφή
  20. Γεια σου Μάχη!!! Τόσο εύκολα και γρήγορα. Διάλεξες πολύ ωραία χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τελικά αυτά τα χρώματα σε όλες τις αποχρώσεις τους θα με ακολουθούν, αν είχε και λίγο χρυσό ΄θα ήταν αναπαράσταση του μπλογκ! Το εύκολα και γρήγορα είναι που με ενθάρρυνε και εμένα!

      Διαγραφή
  21. Πιστοί στις παραδόσεις!!! Τα κουνελάκια αν και τα είχατε στολίσει και πρόπερσι ωστόσο η νέα τους έκδοση είναι πιο βελτιωμένη οπότε η Ταλιμπανούλα σου δικαιώθηκε!!! Και του χρόνου κοριτσάκι μου, να είστε γεροί να μας γεμίσετε με τις μοναδικές σας οικογενιακές ιδέες!!! Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες? απο μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια! δικαιώθηκε το σκατούλι μου! Καλό Πάσχα και σε εσάς, φιλάκια στον Βασιλιά σου και με το καλό!

      Διαγραφή
  22. Πολυ όμορφη βγηκε και καλώς επέμενε η μικρη στα λαγουδάκια! Τα templates σου θα τα χρειαστω οπωσδηποτε μιας και θελω να φτιαξω κατι αντίστοιχο για τα γενεθλια της μικρης μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ντίνα μου! χαίρομαι που θα σου φανούν χρήσιμα τα templates.

      Διαγραφή
  23. Αχ δεν την είχα δει την ανάρτηση αυτή! Τι όμορφα έτσι που είναι τρισδιάστατα! Καταπληκτικά τα κουνελάκια σας!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...