11.3.15

Τα αγορίστικα parties των μαμαδο-bloggers!


Κάθε φορά που είναι να κάνω party των παιδιών μου, σπαταλάω πολύ χρόνο, αρκετό καιρό πριν, να ψάχνω για θέματα, για διακόσμηση, για συνταγές. Κρίνοντας, λοιπόν, από τον εαυτό μου και θέλοντας να βοηθήσω λίγο όλες τις μανούλες που θέλουν να κάνουν parties στα μικρά τους, σκέφτηκα να μαζέψω σε μια ανάρτηση όσα περισσότερα posts ελληνικών blogs σχετικού θέματος μπορώ. Αρωγοί στην προσπάθειά μου αυτή στάθηκαν πολλά blogs που συμμετέχουν στην ομάδα Μαμαδο-blogs προσφέροντάς μου απλόχερα τις σχετικές αναρτήσεις τους.

Για καλύτερη πλοήγηση χώρισα τις αναρτήσεις σε αυτές που αφορούν αγορίστικα parties και σε αυτές που αφορούν κοριτσίστικα. Σήμερα θα σας παρουσιάσω την πρώτη ενότητα που αφορά σε αγορίστικα parties!
 Προσπάθησα να κάνω μια κατηγοριοποίηση και να βάλω τα parties σχετικού θέματος το ένα μετά το άλλο. Έτσι, κάτω από κάθε φωτογραφία θα βλέπετε το όνομα του blog που έχει κάνει την σχετική ανάρτηση καθώς και το θέμα του party. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δείτε τα parties σύμφωνα με το θέμα που σας ενδιαφέρει πχ. δεινόσαυροι (dino), cars, mickey κλπ. Πατώντας πάνω σε αυτόν τον σύνδεσμο θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη ανάρτηση του εκάστοτε blog, βλέποντας ολόκληρη την ανάρτηση και παίρνοντας ιδέες για το δικό σας party! Και επειδή η αμοιβή του κάθε blogger είναι το σχόλιο, μη διστάσετε να αφήσετε το σχόλιο σας στην σχετική ανάρτηση του εκάστοτε blogger!!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλες τις bloggers που έσπευσαν να μου προσφέρουν τις αναρτήσεις τους συμβάλλοντας στην δημιουργία της δικής μου ολικής ανάρτησης!

Μείνετε συντονισμένοι γιατί σύντομα θα ακολουθήσει και η ανάρτηση για τα κοριτσίστικα parties!

Καλή πλοήγηση!



mama365-dino

ShareYourLikes-dino

CraftWithMom-dino


4 Seasons with geo-dino

Parentsland-artparty

2 boys n Hope-christmas party


CraftWithMom-Cars
Κάθε μέρα γονείς-cars
ShareYourLikes-formula


HappymomAngie-Smurfs

2 boys n Hope-Smurfs

Party Witch-ιππότες+δράκοι


ShareYourLikes-moustache

Polyanna'sdays-μπουγέλο

2 boys n hope-mickey


Mama's n papa's-Πειρατές

Κάθε μέρα γονείς-Nemo

Swanocean-Peppa&George



Parentsland-Ποδόσφαιρο

Κερασόπιτες-Woodland party



26 σχόλια:

  1. Ουουουουου, χαμός από πάρτι! Ευχαριστώ Μάχη που συμπεριέλαβες και τα δικά μας πάρτι. :) Αναμένω και τα κοριτσίστικα και κάτι μου λέει ότι εκεί γίνεται ακόμη μεγαλύτερος χαμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ Σοφία μου! χωρίς εσάς δεν θα γινόταν αυτή η ανάρτηση

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα! Μας δίνουν έμπνευση όπως πάντα οι αναρτήσεις σου! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ομορφες ιδεες, μπραβο στις μαμάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η ιδέα να είναι μαζεμένα όλα τα πάρτι!! Ευχαριστούμε Μάχη! Προς το παρόν εγώ μόνο χαζεύω τα αγορίστικα, για να δούμε θα τα κάνω κιόλας; Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστουμε πολύ Μαχη μου.Είναι πολύ ωραία ιδέα να είναι συγκεντρωμένες τόσες ιδεες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια ιδέα πραγματικά!! Όλα νοικοκυρεμένα σε ένα post.
    Ευχαριστούμε Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολα σε ενα, νοικοκυρεμένα, όπως λεει κ η Ελένη!!! Μπράβο βρε Μάχη! Καλημερουδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία πρωτοβουλία!!! Να μη χανόμαστε στο ψάξιμο!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια είναι όλα!!! Μάχη πρέπει να γίνεις γραφίστρια !! το έχεις πολύ βρε παιδί μου!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια, αν δεν είσασταν εσείς δεν θα γινόταν αυτό, οπότε τα ''μπράβο'' είναι δικά σας! ταλαιπωρήθηκα είναι η αλήθεια με αυτή την ανάρτηση γιατί ειναι όλη γραμμένη σε κώδικα αλλά χαλάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπραβο Μαχούλα!! Ευχαριστουμε πολύ!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. :) τελεια!! Σκεψου και την ιδεα για αντιστοιχη αναρτηση για diy βαφτιση.ειναι ωραιο να τα βρισκεις ολα μαζεμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α οχι καλη μου, δικη σου ιδεα δικη σου και η αναρτηση.

      Διαγραφή
    2. :) μονο αν βρω τροπο να το συνδεσω με ψυχολογια!!! Εχω πολυ συγκεκριμενη θεματολογια :) Σκεψου το παλι!! Εχω βαφτιση και θα μου λυσεις τα χερια!!

      Διαγραφή
  13. γεμισε η οθονη μας καταπληκτικες ιδέες! ειπα να ερθω να δω τα αγορίστικα παρτυ μιας και να διοργανωσω ενα είναι χλωμό! μπραβο σε ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσες ιδέες μαζεμένες σε μια ανάρτηση! Μπράβο Μάχη μου, πραγματικά!!! Μπορεί να γίνει κάτι σαν reference guide για party αγοριών. Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη η ιδέα σου Μάχη! Υπάρχουν τόσες ιδέες μαζεμένες σ'αυτή την ανάρτηση! Να που θα ανατρέξω σε δύο μήνες για τα δεύτερα γενέθλια του μικρού μου γιου! Σ'ευχαριστώ πολύ που συμπεριέλαβες και τη δική μου ανάρτηση (πρώτη-πρώτη, τρομάρα μου! χιχιχι)... φιλιά πολλά
    Αν και δεν με αφορά, περιμένω να δω και τις κοριτσίστικες προτάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις και τα κοριτσιστικα....ποτε δεν ξερεις.....

      Διαγραφή
  16. Μπράβο Μάχη! Σου αρέσει να βασανίζεσαι! Ευχαρίστώ που με συμπεριέλαβες! Μπράβο και σε όλες τις μανούλες για τον κόπο που κάνουν για τα παιδάκια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το ομολογω. Αν ειναι να βγει καλο το αποτελεσμα αυτοχωνομαι.

      Διαγραφή
  17. Το link της ανάρτησης πάει ευθύς αμέσως στην κολλητούλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, λατρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο κορίτσια για τα ωραία πάρτυ. Μας δίνετε ιδέες στις νέες μανούλες με αγόρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πωπω πάρτι και χαμός!!! Είναι όλα υπέροχα! Ευχαριστώ που έβαλες και το δικό μας πάρτυ! Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ έξυπνη και χρήσιμη ανάρτηση, μπράβο Μαχάμα! Χαίρομαι που είμαι κι εγώ ανάμεσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...