17.3.15

Πήγαμε SeferLand!




Άλλη μια Κυριακάτικη βόλτα μας είναι πλέον παρελθόν! Μια Κυριακή με παιχνίδι, κατασκευές, ποδόσφαιρο, αναρριχήσεις και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε! Και που τα βρήκαμε όλα αυτά; Πού πήγαμε;;
Ναι! Αυτή η Κυριακή είχε SeferLand .
O πολυπαιχνιδοχώρος του Μ.Σεφερλή, που βρίσκεται στην οδό Φιλικών 86 στο Περιστέρι συνδυάζει πάρα πολλές δραστηριότητες. Σε ένα τριώροφο κτήριο γεμάτο παιχνίδι, δραστηριότητες αλλά και δρώμενα! 

Στο άρθρο που ακολουθεί θα δείτε δικές μου φωτογραφίες αλλά και κάποιες από την ιστοσελίδα του πολυπαιχνιδοχώρου. Ο χώρος εξωτερικά αλλά και εσωτερικά αποτελεί αναπαράσταση πειρατικού καραβιού!






Ξεκινάμε από τα βασικά. Η είσοδος κοστίζει 5 ευρώ τις καθημερινές και 8 ευρώ τα σκ. Για παιδιά μέχρι ενός έτους η είσοδος είναι δωρεάν. Προσφέρεται μέσα στην τιμή ποπ κορν (??) και απεριόριστος χυμός για τα παιδιά.

Το ισόγειο του κτηρίου είναι αφιερωμένο στο βυθό! Γοργόνες, δύτες που κρέμονται πάνω από το κεφάλι σου, χταπόδι-τραπέζι, κοχύλια και ψάρια που ''κολυμπάνε'' στους τοίχους, συνθέτουν το ντεκόρ του βυθού.


Υπάρχει χώρος ξεχωριστός, καλυμμένος με αφρώδη puzzles για τα πιο μικρά παιδάκια όπου φιλοξενείται μια μικρή πλαστική τσουλήθρα και διάφορα παιχνίδια που απευθύνονται σε μικρές ηλικίες!




Ο χώρος για τα μικρά παιδιά χωρίζεται από τον υπόλοιπο χώρο του ισογείου και ασφαλίζει με μια μικρή ξύλινη πόρτα.


Περιμετρικά υπάρχουν παντού ράφια γεμάτα με ξύλινα κυρίως παιχνίδια, κουκλόσπιτα, κυβάκια και άλλα παιχνίδια ενώ υπάρχουν τραπεζάκια που δημιουργούν διάφορες γωνιές για παιχνίδι και καλλιτεχνικές δραστηριότητες.


Τα ξύλινα σπιτάκια είχαν την τιμητική τους αφού ενθουσίασαν όχι μόνο τα δικά μου παιδιά αλλά και όλα τα άλλα παιδάκια!


Πρέπει να φάγαμε ώρες να επιπλώσουμε το σπίτι των ονείρων της ταλιμπανούλας!


Ενώ αντίθετα ο μαχαραγιός ενθουσιάστηκε με τον ειδικά διαμορφωμένο ποδοσφαιρικό χώρο.


Αλλά και με την αναρρίχηση!

Για να μην τον κακολογώ άδικα όμως τον μαχαραγιούλη μου, υπήρξαν και στιγμές που έκατσε ήσυχος! Κύριος, ελάχιστα μεν, κύριος δε!

Τα τουβλάκια, τα καστράκια, τα ξύλινα αυτοκινητάκια αλλά και άλλα ξύλινα παιχνίδια σύνθεσης κράτησαν και τα δυο παιδάκια μου απασχολημένα!


 Όταν δε η ταλιμπανούλα ανακάλυψε την γωνιά καλλιτεχνικών κόλλησε για τα καλά!




Τραπεζάκια, μπογιές, κηρομπογιές, χρωμοσελίδες, χαρτόνια, ψαλίδια και ότι άλλο μπορεί να χρειαστεί ένα παιδί για να δημιουργήσει!



Και φυσικά το παιδί μου δημιούργησε! Δεν με άφησε όμως να πάρω τα δημιουργήματά της στο σπίτι, τα άφησε δώρο στην κοπέλα που πρόσεχε το χώρο γιατί την συμπάθησε (η μανούλα πάλι μπουκάλα...)


Το ντεκόρ του βυθού που σας έλεγα παραπάνω με αιωρούμενους δύτες, γοργόνες, χταπόδια και ψάρια!


Κάτσαμε στον χώρο 3+ και όλες αυτές τις ώρες μόνο στο ισόγειο! ο δεύτερος όροφος που είναι τα αμπάρια το πειρατικού πλοίου φιλοξενεί περισσότερα επιτραπέζια παιχνίδια καθώς και βιβλία ενώ έχει δικό του αυτόνομο μπαρ για την εξυπηρέτηση του κοινού. Οι φωτογραφίες που βλέπετε παρακάτω είναι από τον ιστότοπο του πολυπαιχνιδοχώρου καθώς δεν προλάβαμε να κάτσουμε πολύ ώρα εκεί και να βγάλω φωτογραφίες (κοινώς κουράστηκαν τα πιτσιρίκια και άρχισαν οι γκρίνιες).




Τον τρίτο όροφο δεν καταφέραμε να τον δούμε καν καθώς χρησιμοποιείται μόνο για parties, θεατρικές παραστάσεις και άλλα δρώμενα που κανονίζονται στον πολυπαιχνιδοχώρο. Γενικότερα ο χώρος λειτουργεί και σαν χώρος φύλαξης και απασχόλησης τις  καθημερινές, δημιουργεί διάφορα seasonal camps, θεατρικές παραστάσεις αλλά και απογευματινές δραστηριότητες. Όλα αυτά καθώς και το πρόγραμμα δραστηριοτήτων μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά στο site.

 Kαι πάμε τώρα στην κριτική της μάνας!

Τα θετικά:
- καθαρός χώρος - καθαρές τουαλέτες
- γρήγορο service
- προσωπικό επαρκές για όλες τις δραστηριότητες
- πολλά και διαφορετικά παιχνίδια

Τα αρνητικά:
- το κόστος και το γεγονός ότι δεν πληρώνουν τα παιδάκια μόνο μέχρι ενός έτους. Μα το παιδάκι μέχρι ενός έτους έτσι και αλλιώς δεν θα μπορεί να απολαύσει τις παροχές, οπότε δεν υπάρχει κανένα όφελος από αυτή την δήθεν προσφορά. 
- αρκετά σπασμένα κομμάτια παιχνιδιών ανακατεμένα με τα γερά κομμάτια
- τώρα λόγω επαγγέλματος είμαι λίγο παραπάνω υποψιασμένη, γενικότερα όμως και σαν κοινός καταναλωτής θα αισθανόμουν λίγο περίεργα όταν θα μου έλεγαν ότι το ποπ κορν και η απεριοριστη κατανάλωση χυμού είναι μέσα την τιμή εισόδου και στην απόδειξη που θα λάμβανα θα έβλεπα χρεώση 6 ευρώ για την είσοδο και 2 ευρώ για το ποπ κορν!!! λόγω επαγγέλματος ξέρω πολύ καλά γιατί γίνεται αυτό και δεν ξέρω μέχρι πότε θα με πείθει ο άντρας μου να σταματώ να λειτουργώ επαγγελματικά τα σκ....... 
- μα ποπ κορν σε παιδια;; ΠΟΠ ΚΟΡΝ????? 
- ο καφές ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, πάρτε από το σπίτι!

Αυτή ήταν και η Κυριακάτικη βόλτα μας και απο ότι καταλάβατε τα παιδιά πέρασαν τέλεια, ανεξάρτητα από την ''κριτική της μάνας'' αυτό που μετράει είναι να τα βλέπεις χαρούμενα. Αν θα ξαναπάμε;;; εδώ θα είμαστε και θα το δούμε!!!



11 σχόλια:

  1. Εγώ πάλι γιατί είμαι τόσο προκατειλημμένη με αυτόν τον άνθρωπο που δεν θέλω να πλησιάζω τίποτα από ότι κάνει; Είμαι σίγουρη πως τα παιδιά μου θα περνούσαν τέλεια εκεί μέσα, δείχνει εντυπωσιακό, αλλά πραγματικά δεν τον αντέχω... οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά την ίδια άποψη έχουμε, αλλά ο χώρος ειναι ωραίος περισσότερο για κατασκευές, και σίγουρα αυτός ο χωρος με το ποδοσφαιρο θα ενθουσιάσει τα αγόρια σου! αν δεν είχε το κομματι των κατασκευων θα ήταν ενας απλός παιδότοπος.

      Διαγραφή
  2. Γενικα΄δεν μας αρεσουν οι παιδοτοποι και δεν παμε ιδιαιτερα.. Αυτός φαίνεται διαφορετικος παντως απ'οσους εχω δει... Το ποπ κορν..;;; Δεν με καλυπτει... Τουλαχιστον οχι σκέτο... Αν ειχε και τοστ ή κρουασαν ή κατι αλλο.. ναι.. Αλλα μονο ποπ κορν και χυμο;; Κι εγω δεν ειμαι φαν του Σεφερλη... ομως εχω ακουσει καλα πραγματα για αυτον παιδοτοπο... Οπως και να εχει εμεις δεν μενουμε εκει... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ δεν είμαι ιδιαίτερα φαν των παιδότοπων...Φαίνεται βέβαια εντυπωσιακό για ένα παιδί αλλά πολύ πλαστικούρα βρε παιδί μου...Θα πήγαινα μόνο αν με παρακαλούσε η μικρή χα χα!! Γενικά προτιμώ να πάω σε ένα σπίτι να παίξει με μία φίλη της ή κανένα θέατρο, ξέρω εγώ...Παιδότοπο πάμε σπάνια και περισσότερο σε πάρτυ..Τώρα την αμίτα και το ποπ κορν.. τί να πω...στην Πηνελόπη θα άρεσε πάντως χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά φαίνεται πολύ εντυπωσιακό!! Λοιπόν κι εγώ ένα θεματάκι, όχι με τον ίδιο αλλά περισσότερο με το χιούμορ που βγάζει το έχω!! Παρόλα αυτά θα ήθελα να πάω, είμαι σίγουρη ότι τα αγόρια θα ενθουσιάζονταν. Αυτό δε με το ποπ κορν Μάχη μου το θεωρώ απαράδεκτο και έχω κάνει παρατήρηση σε παιδότοπο. Από τις πρώτες αιτιές πνιγμού από τρόφιμα...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ πολύ αρνητικά προκατειλημμένη με τον Σεφερλή... Άσε που παιδότοπος + χειμώνας = σίγουρη ίωση... οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχήν φαίνεται εντυπωσιακός χώρος. Όμως κι εγώ (τελικά σε ποιον αρέσει αυτός ο άνθρωπος και γεμίζει θέατρα;;;;;) δεν τον συμπαθώ καθόλου μα καθόλου, οπότε δεν θα ήθελα να δώσω χρήματα εκεί. Έχω να πω κάτι πάντως για τους παιδότοπους γενικά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, θεωρώ ότι είναι καλύτερα να μαζέψω τις φίλες των κοριτσιών στο σπίτι και να παίξουν μέχρι τελικής πτώσεως, παρά να πάω σε ένα χώρο, που δεν θα βλέπω καλά καλά τι κάνουν τα παιδιά, θα φάνε σίγουρα χαζομάρες και ειδικά το χειμώνα, θα πάρουμε σουβενίρ και μια ωραία ίωση. Θα μου πεις τα παιδιά περνούν καλά. Γι αυτό και πηγαίνουμε και μεις, τι να κάνουμε!! (η κριτική της μάνας όλα τα λεφτά Μάχη μου!!!) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάλι, δεν έχω πρόβλημα με τον Μάρκο Σεφερλή! Αν θυμάμαι καλά, μια φορά (πριν πολλά χρόνια) που είχα πάει στο Δελφινάριο, είχα δει θεατρική παράστασή - επιθεώρηση και είχα γελάσει με την καρδιά μου! Ο πολυπαιχνιδοχώρος Seferland, είναι αξιόλογος! Τον έχουμε επισκεφθεί κι εμείς 3-4 φορές στο παρελθόν (πριν 2 χρόνια νομίζω...) και είχαμε περάσει πολύ καλά, τα παιδιά δηλαδή! χιχιχι Μία από αυτές, έτυχε να είναι σε ένα αποκριάτικο πάρτι που είχε γίνει στον τρίτο όροφο...Έκτοτε, δεν έχουμε ξαναπάει... Πλέον με δύο παιδιά, προτιμούμε τους ανοιχτούς χώρους, κυρίως παιδικές χαρές, ειδικά τις ηλιόλουστες, ζεστές μέρες! Τώρα όσον αφορά στα μειονεκτήματα του χώρου, Μαχούλα, θα συμφωνήσω μαζί σου για τα ποπ-κορν...θα μπορούσαν να έχουν τοστ και χυμό, πληρώνεις που πληρώνεις τόσα λεφτά! Αλλά τι να πεις!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσωπικά αποφεύγω τους παιδότοπους. Η κριτική σου όμως είναι πολύ χρήσιμη για όσες μαμάδες επιλέγουν να πηγαίνουν. Κρίνοντας πάντως από την κριτική σου, είναι πολύ καλή καθώς τα αρνητικά δεν τα καταλογίζω ως αρνητικά. Καλύτερα popcorn από chips. Καλαμποκάκι σκασμένο είναι. Μια χαρά τροφή για κοτούλες και παιδάκια και ανθρώπους γενικότερα :) Τα δε παιδάκια μέχρι ενός, λογικό είναι να μην πληρώνουν καθώς συνήθως συνοδεύουν τους γονείς και το αδερφάκι τους και δεν απολαμβάνουν τις παροχές του παιδότοπου όπως σωστά λες. Το αν το εμφανίζουν ως παροχή ή όχι, προσωπικά δε μου κάνει διαφορά.
    Ο Μαχαραγιός έγινε κουτζάμ Μαχαραγιάς. Πώς μεγάλωσε έτσι καλέ;;;!!! Impressed!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ έχω επισκεφθεί 2-3 φορές τον παιδότοπο seferland κι αν ήταν πιο κοντά μου σίγουρα θα τον επισκεπτόμουν πιο συχνά. Μου αρέσει ως παιδότοπος, είναι διαφορετικός από τους άλλους κι αυτό μου αρέσει. Εννοείται πως τις καλές μέρες βγαίνουμε έξω αλλά τις κρύες συνήθως επισκεπτόμαστε παιδότοπους για να ξεσκάσουν, να εκτονωθούν και να κοιμηθούν σαν πουλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...