Σελίδες

12.2.15

Blogger: Πως να βάλω image στο sidebar χωρίς να βάλω τίτλο!

Φτιάχνοντας λίγο το sidebar του blog συνειδητοποίησα ότι δεν σας έχω δώσει ένα εύκολο τρικ για να μπορείτε να βάζετε εικόνες χωρίς να απαιτείται να πληκτρολογήσετε τον τίτλο, το οποίο είναι ενα αναγκαστικό πεδίο στην οθόνη που φορτώνουμε την φωτογραφία. Ότι πληκτρολογήσετε στο εν λόγω πεδίο θα εμφανίζεται και ως τίτλος πάνω από την εικόνα που βάζετε στο sidebar σας.

Τί γίνεται όμως αν δεν θέλουμε να φαίνεται κανένας τίτλος;; 


 Αν παρατηρήσετε στην αρχή του sidebar μου, άλλαξα την εικόνα που είχα προηγουμένως με μια φώτο μου. Δεν ήθελα λοιπόν να φαίνεται τίποτα απο πάνω, δεν ήθελα κανέναν τίτλο. Όταν όμως πήγα να ανεβάσω την φωτογραφία μου (από blogger->διάταξη->εισαγωγή gadget -> εικόνα) εμφανίστηκε αυτή η ειδοποίηση:


Για να ξεπεράσω λοιπόν το πρόβλημα αυτό, αρκεί στο πεδίο του τίτλου να πληκτρολογήσω το εξής:        <! - ->


ΝΑΙ! αυτό και μόνο φτάνει για να μην εμφανίζεται τίποτα απολύτως στην οθόνη του blog σας!


 Αντιγράφετε τον κώδικα αυτόν, πατάτε αποθήκευση και έχετε σκέτη την φωτογραφία/εικόνα χωρίς να απαιτείται να βάλετε κάποιον τίτλο σώνει και ντε!
Το αποτέλεσμα το βλέπετε ήδη σε όλη την sidebar του blog μου!



22 σχόλια:

  1. Πολύ καλό Μάχη !! Εγώ το κάνω με κωδικό html!! Πολύ εύκολο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο Μαχη! Το ανακάλυψα και εγω στην πορεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ! Λες και ήσουνα στην σκέψη μου. Χθες κιόλας ήθελα να προσθέσω κάτι και με υποχρέωνε σε κείμενο. Τέλειο tip!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό Μάχη! Δεν το γνώριζα και εννοείται ότι το έκανα αμέσως! Ευχαριστώ, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μάχη τι κούκλα που ήσουν στην βάφτιση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μερα του μαχαραγιου μου σιαχτηκα λιγο, τις καθημερινες απεχω πολυ!

      Διαγραφή
  6. Αχ 2 1/2 χρόνια είχα blogger που ήσουν Μάχη μου να με ξεστραβώσεις που τα έκανα όλα μόνη μου? Χαχαχα όπως και να έχει αυτά τα post, είναι φοβερά χρήσιμα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σου για τη βοήθεια που μας δίνεις !!! Εγώ σκέφτομαι που μπορώ να βρω κάποιον για να με μάθει, μήπως ξέρεις πως να βάλουμε κάτω από τη ανάρτηση να εμφανίζονται αναρτήσεις παρεμφερείς ;;;Όπως το
    You might also like που έχεις;;;;;
    Ευχαριστώ ...
    από : xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να βάλεις τις αναρτήσεις απο κάτω θα πας στο linkwithin (ειναι δωρεάν) και θα κάνεις τα βήματα που σου ζητάει, θα σου δώσει κώδικα και θα τον βάλεις στην διάταξη κάτω ακριβώς απο τις αναρτήσεις, αν έχεις κάποιο πρόβλημα στειλε μου μηνυμα να σου πω

      Διαγραφή
  8. Επιτέλους, αποφάσισες να βάλεις φωτό σου στο blog! Να δει και ο κόσμος που δε σε ξέρει, πόσο κούκλα είσαι.
    Sorry που βγαίνω εκτός θέματος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες τώρα να με παρακολουθούν περισσότεροι??

      Διαγραφή
  9. Πόσο λατρεύω αυτή την ενότητα!!!
    (Κι εγώ το κάνω αυτό! Το θέμα είναι πως δεν το θυμάμαι πάντα!!!)
    ;-) χαχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια μόλις έβαλα την φωτογραφία του μαμαδο-blogs. Να'σαι καλά για τις κατατοπιστικές σου οδηγίες. Με έχεις βοηθήσει πάρα πολύ. Ευχαριστώ πολύ!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και που έβαλες το σηματακι μας!

      Διαγραφή
  11. Ελα βρε Μάχη φοβερο! Μιας και ειχα αυπνίες έψαχνα κατι αλλο στο blog σου και έπεσα πάνω σε αυτο το απολύτως χρήσιμο τιπ! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ που πέρασες! ελπίζω να σου φανεί χρήσιμο!

      Διαγραφή
  12. Πόσο βοηθητικό!!!! Το έψαχνα πολύ καιρόοο! Ευχαριστούμε πολύ πολύυυ!
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...