Σελίδες

26.2.15

Το δικό μας Frozen Party!


Σήμερα το κοριτσάκι μου γίνεται 4 ετών!
Και όπως πάντα μέχρι τώρα, έτσι και φέτος, θέλαμε το πάρτι της να είναι αποκριάτικο! Γι αυτό και το πάρτι προηγήθηκε της ημέρας των γενεθλίων και έγινε την περασμένη Κυριακή που ήταν και η τελευταία της Αποκριάς!

 Καθίστε αναπαυτικά και ξεκινάμε! θα μου συγχωρέσετε τις φωτος, κάποιο πρόβλημα με την φωτογραφική που δεν πήραμε χαμπάρι δυστύχως και οι περισσότερες ήταν θολές, τις καθάρισα όσο μπορεσα.
Μπορεί στο σπίτι μας να μην χωρούσατε όλοι να ρθείτε, εδώ όμως χωράμε όλοι!
Για μπείτε παρακαλώ:


Περάστε, περάστε, καλώς τους!
Η πόρτα μας διακοσμήθηκε με χαρτονένιες χιονονιφάδες λευκού και γαλάζιου χρώματος που η τρελή η μάνα έκοβε συνεχώς γιατί χρειάστηκε αρκετές! Στο κέντρο τοποθετήθηκε αφίσα με το θέμα του πάρτι και το καλωσόρισμα! 


Το banner δεξιά της πόρτας φιλοτεχνήθηκε (πςςς) από την τρελή μάνα που νόμιζε ότι δεν έφταναν όσα banners είχε εκτυπώσει! Γαλάζιο χαρτόνι για background, δαντελένια χαρτάκια και γκλιτεράτο χαρτόνι για τα γράμματα του ονόματος.


Στο εσωτερικό του σπιτιού η τραπεζαρία στολίστηκε με τραπεζομάντηλο μιας χρήσης διακοσμημένο με δαντελωτά χαρτάκια που στο κέντρο τους είχαν τα πρόσωπα των πρωταγωνιστών.


Για να φτιάξω το τραπεζομάντηλο αγόρασα πολύ μεγάλο τραπεζομάντηλο μιας χρήσης και πάνω του κόλλησα δαντελωτά χαρτάκια όπου στο κέντρο τους κόλλησα τους πρωταγωνιστές, στο κεντρικό δαντελωτό χαρτάκι κόλλησα μια γκλιτεράτη ασημένια χιονονιφάδα ενώ το τραπέζι ολόγυρα τυλίχτηκε με τούλι που έδενε μπροστά σε φιόγκο ο οποίος και αυτός στο εσωτερικό του είχε μια γκλιτεράτη χιονονιφάδα.


Λεπτομέρεια του τραπεζομάντηλου:

Τούλι γαλάζιο κρεμάστηκε και πάνω του κολλήθηκαν και πάλι χαρτονένιες χιονονιφάδες, ο αριθμός 4 όσα και τα χρόνια της ταλιμπανούλας και φυσικά το logo του frozen!

 Το τραπέζι μας στολίστηκε με διάφορα ζαχαρωτά και μπισκότα, καθώς και με paper dolls Άννα και Έλσα τις οποίες έβαλα μέσα σε γυάλες στολισμένες με ψεύτικο χιόνι που βρήκα στα jumbo.




Για να φτιάξω τα μεσαία marshmellows που βλέπετε, έλιωσα λευκή κουβερτούρα, βούτηξα μέσα τα marshmellows μέχρι την μέση και μετά τα ρόλαρα σε ζάχαρη κρυσταλλική που είχα χρωματίσει με γαλάζιο χρώμα ζαχαροπλαστικής.


Πάνω στο τραπέζι μας τοποθετήθηκαν σε βάζο κλαδιά ανθισμένης αμυγδαλιάς (αναφορά στο επερχόμενο frozen fever χεχχε) όπου μέσα σε αυτά τοποθετήθηκαν και πάλι εκτυπώσιμα σχετικά με το θέμα και ο αριθμός γενεθλίων.


Το τραπεζάκι του σαλονιού στολίστηκε και αυτό κατά τον ίδιο τρόπο με μια λευκή κορνίζα με φωτογραφία της εορτάζουσας να δεσπόζει.


Banners τοποθετήθηκαν μεταξύ των φωτιστικών σαλονιού και τραπεζαρίας:


αλλά και στο τζάκι:


Ενώ από το φωτιστικό του σαλονιού κρέμονταν επιπρόσθετα διακοσμητικά εμπνευσμένα από το θέμα του πάρτι μας:


Φιγούρες των πρωταγωνιστών κολλήθηκαν στους τοίχους!


Και φυσικά στολίστηκαν και τα δωράκια μας!




Ενώ μέχρι και τα μπουκάλια νερού φόρεσαν την frozen ενδυμασία τους:


Kαι φυσικά πάρτι χωρίς μουσική δεν γίνεται και επειδή η ταινία έχει πολλά τραγούδια τα αποθήκευσα όλα στο κανάλι μου στο youtube για άμεση πρόσβαση. Μπορείτε να τα δείτε ΕΔΩ!  

Η τούρτα μας ήταν κόσμημα από μόνη της, ευχαριστούμε Μελιστάλακτο!
Με την τούρτα δεν ασχολήθηκα καθόλου εγώ αφού οι θείες της μικρής ήθελαν να της την κάνουν δώρο. Το μόνο που έκανα ήταν να αγοράσω ξεχωριστά τις φιγούρες που θα έμπαιναν πάνω στην τούρτα για να τις κρατήσει αργότερα η ταλιμπανούλα.






Τις μινιατούρες της Έλσας και της Άννας για την τούρτα -καθώς και διάφορα μικροδωράκια frozen για την ταλιμπανούλα- τις αγόρασα από το Village Movie Store που υπάρχει μέσα στο Athens Metro Mall.




Απο φαγητό τώρα που ποτέ δεν βλέπετε στα πάρτι μου γιατί επικρατεί ένας πανικός εκείνη την ώρα καθώς έχουμε μια τραπεζαρία που εν ριπεί οφθαλμού ξεστολίζεται και στολίζεται με τα φαγητά, είχαμε:
- καλαμάκια κοτόπουλου
- κεφτεδάκια
- κοτομπουκιές
- σουφλέ ζυμαρικών
- αλμυρό κεικ
- σαλάτες πολύχρωμες
- χορτόπιτα
- τυροπιτάκια, λουκανοπιτάκια
- τορτίγιας με τυρί γαλοπούλα (η συνταγή της Ερμιόνης )
- σαντουιτσάκια με φιλαδέλφεια, τυρί, ζαμπόν

Επίσης επειδή το πάρτι μας έγινε πρωινή ώρα και όλη θα ζήταγαν καφεδάκι είχα φτιάξει:
- δυο ειδών κεικ (marble και καρότου)
- μαφινς με κρέμα τυριού (από την Λαμπρούκα, δείτε και το δικό της frozen party!)
και είχα αγοράσει και διάφορες γλυκές μπουκίτσες από τα Νανού καθώς και τσουρέκι για εδέσματα.

Και φυσικά πάρτι frozen και μάλιστα αποκριάτικο χωρίς τους πρωταγωνιστές δεν γίνεται.
Είχαμε την κόρη μου - εορτάζουσα που ντύθηκε Έλσα, τον γιο μου που αφού δεν βρήκαμε στολή Ολαφ τον ντύσαμε Κριστόφ, την αδερφή μου που ντύθηκε Άννα και φυσικά την ξαδέρφη μου που ντύθηκε Όλαφ με στολή χειροποίητη από τα χέρια της μανούλας μου παρακαλώ!




Αυτό ήταν και το πάρτι για τα 4α γενέθλια της ταλιμπανούλας! Περάσαμε πολύ πολύ όμορφα, χαλάλι και η κούραση και η  προετοιμασία!
Να ζήσεις κοριτσάκι μου με ατέλειωτη ευτυχία και γλύκα στη ζωή σου!


Όλα τα εκτυπώσιμα που χρησιμοποίησα καθώς και πολύ περισσότερα μπορείτε να βρείτε στον πίνακα μου στο Pinterest :

Follow Momma's's board FROZEN on Pinterest.

Αν θέλετε να δείτε τα προηγούμενα θεματικά πάρτι της ταλιμπανούλας πατήστε στον σύνδεσμο κάτω από την φώτο:




Οι αγορομάνες κάντε υπομονή! τον Αύγουστο θα δείτε τα γενέθλια του μαχαραγιού αφού στα πρώτα του γενέθλια είμασταν άρρωστοι και απλά κόψαμε μια τουρτίτσα για το καλό.

Zητώ και πάλι συγγνώμη για την κακή ποιότητα των φωτογραφιών (να δω τι θα εκτυπώσω να μείνει για αναμνηστικό της μικρής μου).



65 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την υπομονή το μεράκι και τη φαντασία σου!Θες να με υιοθετήσεις?χαχχαχα
    Όλα ήταν τόσο παγωμένα υπέροχα!Φαντάζομαι χαρά που έκανε η ταλιμπανούλα και οι φίλοι της!
    Να το χαίρεσαι το ζουζούνι σου Μάχη μου,και να το δεις όπως επιθυμεί αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώστο μου και το έχω χάσει! σε ευχαριστώ πολύ! και εσύ τον γιόκα σου!

      Διαγραφή
  2. frozen παντού ακόμη και στις λιχουδιές του μπουφέ. Πρέπει να το χάρηκε η μικρή αλλά και οι καλεσμένοι της. Να την χαίρεσαι Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν έχω λόγια εχω μείνει ΑΦΩΝΗ θα πρέπει να τρελάθηκαν όλοι μικροί μεγάλοι με τις υπέροχες δημιουργίες σου και τα εδέσματα σου ...να τα χαίρεσαι και τα δυο σου τα καμάρια να είναι πάντα γερά και εσύ πάντα δίπλα τους να τα καμαρώνεις και να τα καμαρώνεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάχη μου ευχομαι καθε καλο για το κοριτσάκι σου,παντα τυχερή και ευλογημένη έκανες εξΑιρετικη δουλειά!λατρεψα τις λεπτομέρειες απο το τραπέζι σας!!!να σαι καλα και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να την χαίρεσαι!!!
    πάντα με χαρά να γιορτάζετε.

    μπράβο σου, τρομερή δουλειά!
    σίγουρα ευχαριστήθηκαν πολλοί όλοι και κυρίως τα παιδάκια.

    και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έμεινα άφωνη. .. Πέρα από το στολισμό που ήθελε απίστευτη υπομονη- εκεί στις χιονονιφαδες ειδικά - εκείνο το μπλε καραμελωμένα τι υπέροχη ιδέα! Πάρτι άλλων αναλαμβανεις;
    Να τη χαίρεσαι και να τη καμαρώνεις όπως επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΌΧΙ! όχι άλλα πάρτι!!
      όντως το κόψιμο των χιονονιφάδων ήταν ζόρικο αλλά έκανα το εξής: σχεδίαζα το σχέδιο σε ένα χαρτονάκι και απο κάτω έβαζα 3-4 τετράγωνα χαρτονάκια (είχα κόψει το μεγάλο χαρτόνι σε μικρότερα τετράγωνα) και τα έκοβα έτσι, αρκετα μαζί!

      Διαγραφή
    2. Με κοπίδι όμως φαντάζομαι γιατί το χαρτόνι με το ψαλίδι δε κόβεται! Ξέρω οτι το κοπίδι είναι ζόρικο πράγμα!
      Σοβαρά όμως, ήθελε πολύ υπομονή αυτό που έκανες, μπράβο σου!

      Διαγραφή
  7. Μάχη μου έκανες εκπληκτική δουλειά πραγματικά!! Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται Μάχη μου!! Και να μην σκας για τις φωτογραφίες!! Οι χαρούμενες αναμνήσεις μένουν στα παιδιά μας και ας μην θυμούνται όλες τις λεπτομέρειες!! Και σε αυτό νομίζω ότι τα κατάφερες!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη δουλειά έκανες Μάχη μου! Μπράβο!!! Και όπως το είπες, χαλάλι και η κούραση. Να είναι πάντα γερή, δυνατή και ευτυχισμένη η μικρούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάχη μου να τα εκατοστήσει η μικρή σας, εύχομαι να είναι γερή και πάντα ευτυχισμένη!! Όσο για το πάρτυ σας δεν έχω λόγια, βασικά δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από εσένα...΄-) είσαι μια καταπληκτική μαμά !!!!!
    Εννοείται ότι περιμένω το οκ για να μπει στην στήλη του blog, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να το χαίρεστε το Κατερινάκι σας!!!! Να'ναι πάντα γερή και χαρούμενη Μάχη μου! Και τι ωραίο παγωμένο πάρτυ οργάνωσες! Και τόσα εκτυπώσιμα..πωπώ χαρά στο κουράγιο σου Μάχη! Παίρνεις επάξια το δίπλωμα στην κοπτική ραπτική! Και έφτιαξες και marshmallows βουτηγμένα σε γαλάζια ζάχαρη..τέλεια! Και όλοι οι πρωταγωνιστές παρόντες! Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναγιορτάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω μείνει αναυδη με την ενέργεια σου, το κέφι σου, την όρεξη σου και την αγάπη με την οποία τα ετοίμασες όλα. Γιατί θέλει πολύ αγάπη αυτό για να γίνει! Από την άλλη έχω πάθει κατάθλιψη γιατι δε θα το έκανα ποτέ αυτό κι ας είμαι crafter. Νομίζω ότι πρέπει να κοιταχτω. Χίλιες ευχές από την καρδιά μου για την κορουλα σου! Και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπεις στο χορό, χορεύεις! και εγώ για λίγα ξεκίνησα και παθιάστηκα στην συνέχεια!

      Διαγραφή
  12. Έχω μείνει αναυδη με την ενέργεια σου, το κέφι σου, την όρεξη σου και την αγάπη με την οποία τα ετοίμασες όλα. Γιατί θέλει πολύ αγάπη αυτό για να γίνει! Από την άλλη έχω πάθει κατάθλιψη γιατι δε θα το έκανα ποτέ αυτό κι ας είμαι crafter. Νομίζω ότι πρέπει να κοιταχτω. Χίλιες ευχές από την καρδιά μου για την κορουλα σου! Και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπραβο μαχη! Ρε συ τι χαρτοκοπτικη επεσε!!!! Χαρα στο κουραγιπ σου! Μου αρεσαν πολυ τα δωρακια και η τουρτα. Και το αποκριατικο παρτυ ειναι απωθημενο μου. Λεσ να της κανω μια χρονια αντι για καλολαιρι? Χαχα! Μαλλον και καλοκαιρι και αποκριες...παρτυ ανιμαλς οι μαμαδομπλογκερς! Να το χαιρεσε το κοριτσακο σου καο να μεγαλωνει γερο και δυνατο! Καλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. party animals δεν θα πει τίποτα! όχι τίποτα άλλο αλλά τώρα που τελείωσε αισθάνομαι κάπως που δεν έχω να κόψω, να κολλήσω, να φτιάξω!

      Διαγραφή
  14. Καταρχήν να χαίρεσαι το αστέρι σου, κατά δεύτερον να χαίρεται και η κόρη σου την χρυσοχέρα μαμά της!!! Σε πυρετό προετοιμασιών κι εγώ, μια και σε 2 εβδομάδες θα κάνουμε πάρτι για τον μεγάλο μου γιο, οπότε από ότι καταλαβαίνεις θα "κλαπούν" ιδέες!!! Και έχεις μαζέψει και άπειρες!! Και πάλι μπράβο γιατί νομίζω πως δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να χτίζουμε αναμνήσεις για τα παιδιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάχη.... είσαι απίστευτη και καταπληκτική! Τι οργάνωσες, βρε μανούλα;
    Μπράβο σου! Χίλια μπράβο!
    Είναι πολύ τυχερό το κοριτσάκι σου και να το χαίρεσαι!
    Είμαστε κι εμείς τυχερές που σε έχουμε να μας ξεσηκώνεις και να μας βάζεις ιδέες.....
    Αλήθεια πόσο χρόνο σου πήρε όλη η προετοιμασία; Βοήθεια είχες;
    Aχ, πόσο θα ήθελα να το αποφασίσω κι εγώ να "στρωθώ στην δουλειά" όταν σε λίγους μήνες
    θα έρθει η ώρα να γιρτάσουμε κι εμείς τα δεύτερα γενέθλια της μικρής μου.
    Και πάλι πολύχρονη η μικρή και πάντα πολύχρωμη εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να την χαίρεσαι την κούκλα σου!!! Να τα χιλιάσει με υγεία και ευτυχία!!

    Το πάρτι σου απίστευτο!!Η προετοιμασία μοναδική!!
    Όλα τέλεια πραγματικά...αλλά θα σταθώ στη όρεξη και το μεράκι σου
    να τα κάνεις όλα μόνη ..με τόση αγάπη και φαντασία!!

    μπράβο και ξανά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο δείχνει το πάρτυ σας, φαντάζομαι θα ξετρελάθηκε το κοριτσάκι σας! Να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο το party,να σου ζήσει η μικρή,να είναι πάντα υγιής,τυχερή και με πολλά,πολλά χαμόγελα (Περιμένουμε τα γενέθλια του μαχαραγιού τον Αύγουστο)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάχη μου να τη χαίρεστε! Το πάρτυ ήταν υπερπαραγωγή! Και ο μπουφές πλούσιος απ'ότι κατάλαβα!! Κλέβω ιδέες για τα γενέθλια της δικιάς μου τον Ιούνιο!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το πάρτυ απλά υπερπαραγωγή! Μπράβο σου που τα έφτιαξες όλα τόσο όμορφα! Φαντάζομαι τα μικρά θα ξετρελάθηκαν και θα πέρασαν τέλεια!!!
    Να την χαίρεστε την Κατερινούλα σας και να είναι πάντα ευτυχισμένη και καλότυχη!
    Περιμένουμε και το καλοκαιρινό πάρτυ του μικρού με ανυπομονησίααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά νταξ!!! Έχω κι εγώ γενέθλια 19 Απριλίου, να διαλέξω θέμα ή θα μου κάνεις έκλπηξη? χαχα
    Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου, να έχει πάντα την υγεία του, να είναι ευτυχισμένη και να έχει τύχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εχω μεινει ΑΦΩΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!βαλτο στην ομαδα στις συνταγες καλε να το δουνε!!!!!!!!!!!Ειναι τελειο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάχη μου να το χαιρεστε το Κατερινιώτης σας! Πάντα γερή κ ευτυχισμένη!!! Χαλαλι όλη σου η κουραση, βγήκαν όλα φανταστικά, παντα άξια κορίτσι μου! Και στου μαχαραγιου σας με το καλό!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαχάμα μου, άξια! Τι να πω ρε συ; Και μόνο που έκατσες να φτιάξεις τόσα πράγματα με 2 μικρά παιδιά συν τη δουλειά σου, σου αξίζουν συγχαρητήρια! Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά τι κρίμα που όλα αυτά δεν φωτογραφήθηκαν όπως τους άξιζε, να κάτι τέτοια πάρτι θέλουν τον επαγγελματία φωτογράφο τους. Σκέψου το την επόμενη φορά. Ε ρε λέμε, της Ελσας έγινε! Πολλά, πολλά φιλιά! Να χαίρεσαι το Κατερινιώ σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι ότι αν ήταν καλές οι φωτος θα απογειωνόταν η κατάσταση! δεν πειράζει, next time!

      Διαγραφή
  25. να τη χαιρεστε την Κατερινουλα σας Μαχη μου!! Πολύχρονη και τυχερη!! Υπέροχο το πάρτι σας!! Ολα οσα εφτιαξες ειναι καταπλητκικα!! Μπραβο Μαχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μάχη μου να το χαίρεσαι το Κατερινάκι σου!!! Πολύχρονο και πάντα ευτυχισμένο! Να σε χαίρετε και εσένα όμως η μικρή σου που της έκανες τόσο φανταστικά πράγματα. Πραγματικά του χρόνου τι θα της κάνεις παραπάνω ε ????? φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eπεσε πολυ ξεχυχτι ε; Αλλά χαλαλι για το κοριτσακι σου!! Μπραβο Μαχη,όλα φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. παρα πολυ ομορφο παρτυ!!να την χαιρεστε!!!
    φιλια
    oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχο πάρτυ!!! Τέλεια διακοσμημένο το σπίτι!!! Μπράβο Μάχη μου!!!
    Να την χαίρεσαι!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όλα είναι υπέροχα, μπράβο σου, είμαι σίγουρη πως θα μείνει αξέχαστο στην μικρή! Να την χαίρεστε, πάντα γερή, δυνατή και ευτυχισμένη να είναι!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να την χαίρεσαι κορίτσι μου. Πολύχρονη, ευτυχισμένη και με υγεια παντα.Ημουν σιγουρη οτι όλα θα ήταν τέλεια αλλά μου άρεσε που ολοι ειχατε ντυθει σχετικά με το θέμα!!!! Εσυ τι ειχες ντυθει δεν μας είπες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν πρόλαβα να ντυθώ! όχι δεν εμφανίστηκα γυμνή, αλλά δεν πρόλαβα να μασκαρευτώ! του χρόνου πρέπει να το φροντίσω και αυτό!

      Διαγραφή
  32. Πω πω Μάχη τι απίστευτα όλα.Πόση δουλειά έριξες. Τι να πω. Μπράβο σου. Το κορίτσι σου πρέπει να το χάρηκε πολύ. Να την χαίρεσαι, πολύχρονη και πάντα να την βλέπεις να χαμογελά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να τη χαίρεστε Μάχη! Φοβερες ετοιμασίες, μπράβο σου για την προετοιμασία και την τοση προσοχή στη λεπτομέρεια!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να σας ζήσει!!! Πραγματικά όλα ήταν υπέροχα!!! Ανυπομονώ για το επόμενο πάρτυ σας!!! Υπερθέαμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύχρονη, γερή και πάντα χαμογελαστή! Να την χαίρεστε!
    Για το πάρτι τι να πρωτοπώ... υπέροχη διακόσμηση, ξεχωριστά δωράκια, τούρτα ονειρεμένη!
    Και του χρόνου Μάχη μου <3
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σας ευχαριστώ όλες και για τις ευχές και για τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πρώτα απ' όλα να ευχηθώ χρόνια πολλά στο Κατερινάκι, που μεγαλώνει μαζί μας!! Σαν χτες μου φαίνεται που σε πρωτοδιάβαζα και έβλεπα τι έκανες στο πρώτο της πάρτυ... Πωπω, ολόκληρη κοπέλα έγινε!
    Για το πάρτυ τι να σου γράψω; Ήμουν σίγουρη οτι θα διαπρέψεις και επιβεβαιώθηκα! Πολλά μπράβο για όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πω πω μεράκι!!!
    Χαράς στα κουράγια σου βρε Μάχη. Πάντα τέτοιο κέφι να έχεις.
    (φαντάζομαι στο γάμο της τί έχει να γίνει :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν θα παντρευτεί! μου το έχει ξεκόψει! ούτε μωρό θέλει να κάνει, αν κάνει θα κάνει για χάρη μου ΑΛΛΑ δεν θα το βγάλει Μάχη, δεν της αρέσει! Ούτε του μπαμπά της το όνομα θα βγάλει! ευτυχώς μας το είπε νωρίς να το χωνέψουμε...

      Διαγραφή
  39. Να τη χαίρεσαι! το πάρτυ σας καταπληκτικο!!! Δεν εχω λόγια! Πήρα και πολλές ιδέες γιατι και η δικιά μου θέλει frozen παρτυ για τα 6α γενέθλιά της! σε ευχαριστούμε για τις ομορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πω πω ομορφιές! Πάρα πολύ όμορφα όλα! Προσεγμένα και καλόγουστα! Η τούρτα σας υπέροχη!!! Μπράβο Μαχούλα.
    Να χαίρεσαι το Κατερινιώ και πάλι και να είσαι πάντα άξια να ετοιμάζεις τέτοιες ομορφιές για την ταλιμπανούλα και το μαχαραγιούλη σου!
    Τελικά πήρες το φόρεμα από τα H&M ε?

    {Άσχετο αλλά τελικά αποφάσισα να αλλάξω θέμα για το πάρτι της μπουμπούς, καθώς η Έλσα αδερφή της (aka Δάειρα) το ήθελε για πάρτη της το πάρτι. Χαχα. Οπότε Frozen γιοκ :) }

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. να τη χαιρεσαι!!!! και ταπαντα στο παρτυ φαινονται παραμυθενια!!! ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφα όλα.
    Να την χαίρεσαι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δεν χω λόγια....τι υπερπαραγωγή ειναι αυτή....ολα ειναι τέλεια. Εχεις προσέξει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Κ εγω ετοιμαζόμαστε για τα γενεθλια της μικρής μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να την χαίρεστε, να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη Μάχη μου!! Τέλειο το frozen πάρτυ σας, γεια στα χέρια της μαμάς και το κουράγιο της!!! Τα έχω ζηλέψει λέμε τα theme party, στην εποχή μας μερικά μπαλόνια ήταν η διακόσμηση όλη.. Άσε την τούρτα που έπρεπε απαραίτητα να ήταν γευστική και ας μην ήταν εμφανίσιμη... Η τούρτα σας όλα τα λεφτά!!!!
    Καλό μήνα!! Σε περιμένω στα γενέθλια μου ;) χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Νομίζω ότι αυτή είναι μία από τις ωραιότερες αναρτήσεις σου που έχω διαβάσει (και από τις ωριμότερες και πληρέστερες από πλευράς blogging). Μπράβο σου για όλη την κούραση που πέρασες, φαίνονται όλα υπέροχα!!! Τόσο, που ζήλεψα που δεν έχω κόρη!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά στην ζουζούνα σου!!!!!!!!!! Καλέ αυτό ήταν super Frozen party!!!!!!!!!!! Κι εμείς σε αυτόν τον "πυρετό" είμαστε!!!! Μας αρέσει πάρα πολύ!!!!! Να είσαι καλά και του χρόνου να κάνεις πάντα τέτοια υπέροχα πάρτι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πάτρα πολύ ωραίο! Δηλώνουμε φαν του φρόουζεν φυσικά και κρατάω την ανάρτηση για μελλοντική αναφορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πόσο όμορφο! Τι ωραία που είναι τα πάρτυ με κάποιο θέμα!
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Όλα υπέροχα!!! Ετοιμάζω κ εγω φέτος για τη μικρη μου ενα frozen party και οι ιδέες που μας δίνεις ειναι υπέροχες! Ήθελα να σε ρωτησω τις φιγουρες της Αννας & Έλσας από ποιο καταστημα τις πηρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Αν εννοείς τις φιγούρες πάνω στην τούρτα τις αγόρασα από ένα μαγαζί στο Athens Metro Mall δίπλα από τα Village cinemas. Νομίζω ότι όπου έχει village έχει τέτοιο μαγαζί. Πουλάει πράγματα της disney

      Διαγραφή
  50. Ευχαριστω πολύ να εισαι καλα και να χαιρεσαι τα παιδακια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα δικά σου!

      Διαγραφή
  51. Ευχαριστω πολύ να εισαι καλα και να χαιρεσαι τα παιδακια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...