Σελίδες

12.1.15

Η βάπτιση του μαχαραγιού!

Στις 31/8 στον Ι.Ν. Ζωοδόχου Πηγής στην Δάφνη, ο μαχαραγιός έγινε και επισήμως Χρήστος! Δεν ήταν μια βάπτιση όπως αρχικά την είχα ονειρευτεί και την είχα σχεδιάσει.  Ο χαμός του ξαδέρφου μου ούτε ένα μήνα πριν, ανέτρεψε όλα τα σχέδια. Ακόμα και η ημερομηνία της βάπτισης τέθηκε υπό αμφισβήτηση. Αποφασίσαμε όμως να την κάνουμε καθώς πρόκειται για μυστήριο, απαλλάσσοντας το γεγονός από οποιαδήποτε φανφάρα και τυμπανοκρουσία.

 Ό,τι θα δείτε είναι ότι είχαμε προλάβει να φτιάξουμε ήδη και έχουν γίνει τα περισσότερα από εμάς τις ίδιες, εμένα, την αδερφή μου-νονά και την οικογένειά μου που βοήθησε πολύ. Όλα τα άλλα ακυρώθηκαν.

Ο μαχαραγιός από την κοιλιά ακόμα είχε αποφασιστεί ότι θα πάρει το όνομα του πατέρα μου που λατρεύω. Χρήστος λοιπόν! Πέρα όμως από το όνομα, παππούς και εγγονός γεννήθηκαν τον ίδιο μήνα και ανήκουν στο ίδιο ζώδιο (και δεν είναι μόνο αυτά τα κοινά τους...καρμπόν τον έκανα!). Το ζώδιο αποτέλεσε και το θέμα της βάπτισης. Τα χρώματα της βάπτισης ήταν το γαλάζιο και το μπεζ της άμμου με λίγες πινελιές από κίτρινο.

Λέων!
Γιατί είναι το ζώδιο του μαχαραγιού.
Γιατί είναι σωστό λιοντάρι και δεν μπορούμε τόσοι άνθρωποι να τον κάνουμε καλά. 

Το πρώτο πράγμα ήταν να φτιάξουμε τα προσκλητήρια. Ευτυχώς η η Δώρα από το Pretty party ideas μου έστειλε ένα φοβερό σχέδιο με λιοντάρι το οποίο με κάποιες τροποποιήσεις από την αδερφή μου, έγινε το προσκλητήριό μας!

Το προσκλητήριο εξωτερικά
Το εσωτερικό

Ο στολισμός μας στα σκαλιά λιτός. Ψηλοί βασιλικοί σε γλάστρες ντυμένες με burlap ύφασμα για να δίνουν την αίσθηση της ζούγκλας και στο κεφαλόσκαλο, ένα μεγάλο λιοντάρι ίδιο με αυτό του προσκλητηρίου. Τα προσκλητήρια, το μεγάλο λιοντάρι και οτιδήποτε εκτυπώσιμο φτιάχτηκαν από την αδερφή μου-νονά.



Και κάποιες πανοραμικές της εκκλησίας.



Το εσωτερικό της εκκλησίας δεν στολίστηκε καθώς δεν μας έγινε επιτρεπτό.


Μόνο η λαμπάδα και τα παρελκόμενα των ρούχων έφεραν αντίστοιχο στολισμό.


Τα μαρτυρικά τα έφτιαξα με την βοήθεια της κόρης μου αγοράζοντας όλα τα υλικά από το Diva.


Τα ρούχα και τα παπούτσια του μαχαραγιού είναι αγορασμένα από το Babyland.






Και ο σταυρός του!

Για μπομπονιέρες αγοράσαμε μεταλλικά κουτάκια κουμπαράδες. Η αδερφή μου έφτιαξε την μακέτα για το περιτύλιγμα και με την βοήθεια όλης της οικογένειας, κολλήσαμε περιμετρικά τα αυτοκόλλητα. Διακόσιες μπομπονιέρες ήταν αυτές...







Στο προαύλιο της εκκλησίας στήθηκαν τραπέζια που ντύθηκαν με υφάσματα στα χρώματα της βάπτισης. Πάνω σε αυτά και σε ένα stand στήθηκαν οι μπομπονιέρες, τα γλυκίσματα με τα χωνάκια, ένα μεγάλο γράμμα ''Χ'' από φελιζόλ που αγόρασα και έβαψα μόνη μου καθώς και το ''Κουτί των Ευχών''.

 Όλα αγορασμένα και φτιαγμένα από εμάς. Τις γυάλες τις είχα ήδη, αγόρασα τα γλυκίσματα στα χρώματα που ταίριαζαν στην βάπτιση και τις σέσουλες σε κίτρινο.

 Η αδερφή μου εκτύπωσε και το banner με το όνομα.

Για τις ευχές δεν έφτιαξα βιβλίο ευχών αυτή τη φορά. Προτίμησα να φτιάξω ένα κουτί ευχών, ώστε να δένει με το όλο concept της βάπτισης. Αγόρασα ένα μεγάλο μεταλλικό κουτί ώστε να ταιριάζει με τις μεταλλικές μπομπονιέρες καθώς και δυο μικρότερα. Η αδερφή μου έφτιαξε τις μακέτες και το μεν μεγάλο κουτί έγινε το Κουτί των Ευχών ενώ τα δυο μικρότερα φιλοξένησαν τα μαρτυρικά που έφτιαξα με την κόρη μου. Τυπώσαμε και ασορτί καρτελάκια έτσι ώστε ο καθένας να γράφει την ευχή του στο καρτελάκι και να την ρίχνει μέσα στο κουτί. Τώρα πια που έχουν συγκεντρωθεί όλες οι ευχές θα φτιάξω ένα άλμπουμ με το ίδιο θέμα της βάπτισης και θα κολλήσω όλα τα καρτελάκια.

Για κέρασμα για τους καλεσμένους λόγω της εποχής προτίμησα το παγωτό. Και τελικά έκανα καταπληκτική επιλογή όχι μόνο ως προς το είδος αλλά και ως προς τον επαγγελματία. Επέλεξα το Sugar το οποίο φρόντισε να είναι όλα τέλεια. Παγωτό σε 4 γεύσεις με πάρα πολλά πράγματα να το συνοδεύσεις: σιρόπια, τρίμματα από μπισκότα, ξηροί καρποί, τρούφα κλπ. Και όλα αυτά σερβιρισμένα από ένα ονειρικό καρότσι παγωτού που όμοιο του δεν βρήκα πουθενά! Και για να ξεδιψάσουν οι καλεσμένοι μετά το παγωτό, παγωμένη σπιτική λεμονάδα και αυτή από το Sugar. Περιττό να πω ότι όλοι έτρωγαν και ξανα έτρωγαν, και μετά έπιναν και ξανα έπιναν!


Θα μου πείτε καλά όλα αυτά, αλλά ο πρωταγωνιστής που είναι? και θα έχετε και δίκιο. Έχουμε πει όμως ότι τα πρόσωπα των παιδιών δεν θα απεικονιστούν ποτέ σε αυτό το blog. Για να μην μείνετε όμως παραπονεμένοι...θα εκτεθώ μόνη μου...με λίγο από παιδιά.

Ευτυχίες μου!!!
Στάσου βρε αγόρι μου να βγάλουμε μια της προκοπής!
Το ''καβουράκι'' τέλειο! Σαν ιταλός μαφιόζος σε μικρογραφία!
 Οι υπέροχες φωτογραφίες είναι δουλειά του Photographic που το είχα επιλέξει και στην βάπτιση της κόρης μου. Και τις δυο φορές έμεινα κατευχαριστημένη. Μανώλη και Δημήτρη σας ευχαριστώ πολύ!
Το παγωτό και η δροσιστική λεμονάδα είναι από το Sugar και θα ήθελα να ευχαριστήσω την Μιράντα και τα κορίτσια που ήρθαν για την καταπληκτική και επαγγελματική δουλειά τους.
Τέλος, η αγορά των μεταλλικών κουτιών  κουμπαράδων και το στήσιμο στην εκκλησία έγινε από το Mary's corner με το οποίο είχαμε συνεργαστεί και στον γάμο μου και στην βάπτιση της ταλιμπανούλας.



32 σχόλια:

  1. Να το χαίρεσαι τον γιόκα σου!! Όλα πολύ όμορφα και κυρίως χειροποίητα, καμωμένα με αγάπη! Μόνο χαρές εύχομαι! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είναι πάντα γερός και Καλοφωτισμένος.
    Να τα χαίρεσαι και τα δύο αγγελούδια σου.

    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία βρε Μάχη!!! Μια χαρά τα φτιάξατε μόνοι σας και τόσα πράγματα! Μου άρεσε η ιδέα με το κουτάκι των ευχών και το καρότσι παγωτού! Να τον χαίρεστε τον Χρήστο σας, πάντα καλά να είναι :-) Κι εσύ... μια κούκλα, τι να πω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα Μάχη μου! Προσεγμένα και φτιαγμένα με αγάπη που τα κάνει εντυπωσιακά μέσα στην απλότητά τους! Δε χρειαζὀταν τίποτα άλλο για να είναι μια υπέροχη βάφτιση! Και πάλι να σας ζήσει! Να χαίρεσαι και τα δύο αγγελούδια σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάχη μου να τον χαίρεσαι τον μικρό σου μαφιόζο! Όλα στην εντέλεια αν και είχε προηγηθεί ένα τόσο δυσάρεστο για εσένα γεγονός. Να τα καμαρώσεις τα παιδάκια σου όπως θέλετε, να έχουν υγεία και εύχομαι το 2015 μόνο χαρές να σας φέρει! Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ήταν όλα υπέροχα Μάχη μου..να σας ζήσει ο Χρήστος!!!
    κ αν πάρεις τις κανονικές φωτό στα χέρια σου..ξέρεις!!!!!
    φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα και προσεγμένα όλα, δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα άλλωστε!
    Τα είχαμε πει και τότε σου ξαναεύχομαι, να σου ζήσει το αγοράκι σου και να χαίρεται το ονοματάκι του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάχη μου να σας ζήσει ο Χρηστάρας! Όλα ήταν υπέροχα, τα χρώματα και όλο το στυλ βγάζουν μία γαλήνη κι αυτό το λατρεύω. Μπράβο σας που όλα ήταν χειροποίητα, φαίνεται με πόση αγάπη και μεράκι τα φτιάξατε. Για τον εσωτερικό στολισμό μην σκας, προσωπικά μου αρέσει η κολυμπήθρα να μην έχει τίποτα πάνω της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσει! Ήταν μια πολύ όμορφη βάπτιση! Λυπάμαι πολύ για την απώλεια του συγγενικού σας προσώπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρόσθεσε στο κουτί των ευχών και τη δική μας Μάχη! Γερός και τυχερός να είναι ο Χρήστος σου και να τον καμαρώνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει Μάχη μου ο μικρός Χρήστος και μπράβο σε όλους σας που ετοιμάσατε μια τόσο όμορφη και ξεχωριστή βάπτιση παρόλο τα άσχημα γεγονότα...όσο για τα εκτυπώσιμα καταπληκτικά αν επιτρέπεις θα ήθελα να πάρω μερικές φωτογραφίες και να τις βάλω στο blog στην στήλη με τις δικές σας εκδηλώσεις
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Να τα χαίρεσαι και τα δύο τα καμάρια σου, κούκλα μου!
    Μόνο γέλια στις ζωές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ ομορφα ολα Μαχη μου!! Φωτισμένος και γερός να είναι ο Χρηστάκης σας!! Και δυνατός σαν λιοντάρι!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήταν όλα υπέροχα Μάχη μου! Να τον χαίρεστε το Χρηστάκο σας, το νεοφώτιστο! Σου εύχομαι να είναι ένας καλός Χριστιανός και να γίνει ένας υπέροχος άνθρωπος, πάντα στο δρόμο του Χριστού!
    Επίσης, έχω να σου πω ότι το αγοράκι σου έχει πολλά κοινά στοιχεία με τον δικό μου δεύτερο γιόκα! Και εξηγώ... γεννήθηκε τον ίδιο μήνα με τον μπαμπάκα μου Μάιο. Άρα, έχουν τον ίδιο μήνα γενέθλια (παρά κάτι θα είχαν και την ίδια μέρα και το ίδιο ζώδιο... χαχαχα), και το σημαντικότερο έχουν το ίδιο όνομα, Αναστάσιος!
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα όλα Μάχη μου!! Να τον χαίρεσαι!! Μια κούκλα ήσουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σας ζήσει Μάχη! Εύχομαι απο καρδιάς καθε ευτυχία στη ζωή του! Να έχει υγεία και να είναι καλότυχος ο μαχαραγιος σου!! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να σας ζήσει!!!! σούπερ το μαχαραγάκι σας!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σου ζήσει, Μάχη μου, ο μαχαραγιός (μα πόσο πετυχημένο!!)
    Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να σου ζήσει Μαχούλα μου! Γερό να είναι το αγοράκι σου και να χαίρεσαι και τα δύο σου παιδάκια!
    Δεύτερον, επιτέλους είδα το φατσόνι σου!!!!! Τόσο καιρό μιλάμε ιντερνετικά και τώρα νιώθω σαν να σε γνώρισα! Είσαι μια κούκλα!

    τρίτον και βασικότερο... λιοντάρι;;; περαστικά σας! :p

    Να χαίρεστε την οικογένεια σας κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπεροχα ολα!!! να τον χαιρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάχη μου, έχω διαβάσει την ανάρτηση εδώ και μέρες από το κινητό, αλλά μόλις βρήκα το χρόνο να σχολιάσω.
    Βλέπω μία πανέμορφη βάπτιση με πολύ καλή αισθητική σε όλες τις επιλογές. Από τη διακόσμηση μέχρι και τα ρούχα του Χρήστου. Είμαι από αυτές που είχες την τύχη να μοιραστείς περισσότερες φωτογραφίες, οπότε είδα πολύ περισσότερα πράγματα. Όλα τέλεια και εσύ λαμπερή και όμορφη. Τέλειο φόρεμα (χρώμα και design) και πολύ όμορφο και ταιριαστό μακιγιάζ. Οι δε φωτογραφίες που είδα, μαγικές! Να χαίρεται το ονοματάκι του και εσείς το μαχαραγιό σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μάχη να τον χαίρεστε , να τον καμαρώνετε γερό και δυνατό! Ηταν μια βάπτιση με προσωπική πινελιά και συγχαρητήρια για όλα όσα έκανες και μόνη σου!
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα με τους μεταλλικούς κουμπαράδες και ιδίως το γεγονός οτι το ντύσατε εσείς!
    Για το παγωτό δε, δε μιλάω, είναι χειμώνας αλλά το λιγουρεύομαι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχσριστω πολυ για τα καλα σας λιγια και τις ευχες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι όλα μαγικά Μαχάμα μου!!!! Αν και τα είδα όλα από κοντά, τώρα που τα βλέπω και εδώ, νοικοκυρεμενα, μαγεύομαι. Παρόλο το μικρό χρονικό διάστημα που είχες να προετοιμαστείς, η αισθητική σου, η οργανωτικότητα και η δημιουργικότητά σου, σε συνδυασμό με την βοήθεια της πανέμορφης αδελφής σου, απογειώσαν τη βάπτιση!!!!
    Σας καμαρώσαμε οικογενειακώς Ομορφόσογο!!!!.
    Τις μπομπονιέρες σας τις έχουμε στο παιδικό να μας θυμίζουν την λιονταρίσια σας βάπτιση:)
    Να τον χαίρεστς τον Χρηστάκο σας τον λεβέντη. Να είναι τυχερός, γερός και ευτυχισμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο!!!Υπέροχη δουλειά!!!Να χαίρεστε τα παιδάκια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Την είχα διαβάσει αυτή την ανάρτηση και μου άρεσαν πολύ όλα! σήμερα με την ευκαιρία του πάρτι σου, τα θυμήθηκα πάλι όλα... Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου Μάχη μου! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. όλα ήταν τέλεια και δεν έλειπε τίποτα που είπες ότι βλέπουμε μόνο ότι προλάβατε να φτιάξετε.δε νομίζω ότι χρειαζόταν κάτι παραπάνω.να χαίρεσαι τα παιδάκια σου Μάχη.φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απλά και όμορφα! Αγαπώ λινάτσα και βασιλικά!!! Κι εσύ βρε Μάχη είσαι μια κουκλάρα!!! Να το χαίρεσαι το θηριάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΟΟοοοοοοοοοοοοοο, όλα τέλεια, μα τι άλλο θα ήταν άλλωστε! Την είχα ξαναδεί μα δεν είχα αξιωθεί να σχολιάσω! Φιλιά πολλά πολλά να τα χαίρεσαι τα μικράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχη βάπτιση!!!! Αντάξια του μικρού Μαχαραγιού... Μου άρεσε και η κάθε μικρή λεπτομέρεια που φρόντισες άψογα Μάχη μου!!! Να χαίρεσαι τα δύο πολύτιμα στολίδια σου !!! Πάντα άξιοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κούκλα μαμά να τα χαίρεσαι τα αστέρια σου!
    Υπέροχο όλο το σκηνικό της βάφτισης, τα χρώματα, τα κεράσματα, όλα!!
    Να ζήσει γερός κι ευτυχισμένος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...