Σελίδες

23.1.15

Ευχαριστίες και ένα βραβείο!

Τον τελευταίο καιρό ο χρόνος περνάει τόσο γρήγορα που ειλικρινά τρέχω για να προλάβω και να σώσω ότι σώνεται! Και φυσικά μέσα σε αυτό το τρέξιμο ξεχνάω πράγματα. Τι τα σημείωνω, τι γράφω χαρτάκια παντού, δεν γίνεται τίποτα! Κάπως έτσι ξέχασα να ανεβάσω και κάποιες φώτο από ένα όμορφο δωράκι που κέρδισα σε έναν διαγωνισμό!


Πριν τις γιορτές το Kalli'sblog έκανε έναν υπέροχο διαγωνισμό με χορηγό το Washi Tape Greece και δώρο τι άλλο?? τις αγαπημένες μου washi tapes!  Έχω πραγματική εμμονή με αυτές τις αυτοκόλλητες χρωματιστές ταινίες! έχω κάνει ολόκληρη συλλογή! Και φυσικά -αν και έχω πολλές- τις χρησιμοποιώ με φειδώ! γιατί μου αρέσουν και δεν θέλω να τις χαλάσω!!! 

Κέρδισα λοιπόν 5 τέτοιες ταινίες με χριστουγεννιάτικο θέμα, οι οποίες ήρθαν υπέροχα αμπαλαρισμένες και συνοδευόμενες από μικρά αστεράκια και αυτοκόλλητα! Δυστυχώς δεν πρόλαβα να φτιάξω κάτι χριστουγεννιάτικο με τις ταινίες αυτές και επειδή το θέμα τους είναι χριστουγεννιάτικο τις φύλαξα για του χρόνου!

Πέρα όμως από το δωράκι, τις τελευταίες μέρες έχω παραλάβει βραβείο από 3 διαφορετικά blogs!
 Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο χρόνο δεν αναρτώ διάφορα βραβεία που μου δίνονται. Όχι από σνομπισμό αλλά από έλλειψη χρόνου. Αυτή τη φορά όμως και δεδομένου ότι τα blogs που μου τα έδωσαν είναι φιλικά και αξίζει να τα γνωρίσετε, είπα να προσπαθήσω να τα αναρτήσω και να απαντήσω στις ερωτήσεις τους!

Το βραβείο μου δόθηκε από τα blogs: Mama' s n papasΌταν στέλνει ένα παιδί και Momy of 6 (που σύντομα θα γίνει ''μαμά για 7'' - με το καλό!!). Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ και σας εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι κάνετε!

 Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:
1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
 .
3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog 
αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
(μπορείτε και λιγότερα από 10..)
 .
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link
 του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.
 
Και περνάμε στις ερωτήσεις:
1. Γιατί ξεκινήσατε το blog?
Από περιέργεια περισσότερο! Έβλεπα τα άλλα blogs και απορούσα πως γίνεται όλο αυτό! Νομίζω ότι κάτι έχω μάθει, αλλά υπάρχουν πολλά ακόμη!
 
2. Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει?
Προφανώς εννοείτε τι με ενθουσίαζει στο blogging! Η επικοινωνία! Το μοίρασμα ιδεών! 
 
3. Γιατί πιστεύετε τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο?
 Τα σχόλια και η επικοινωνία είναι η ανταμοιβή του blogger! Σε αντίθεση με ότι ίσως πιστεύει το αναγνωστικό κοινό, δεν πληρωνόμαστε γι αυτό που κάνουμε! Ανταμοιβή μας, ηθική προφανώς, είναι τα σχόλια και η επικοινωνία!

4. Για ποιά πράγματα μιλάτε στο blog σας?
Για την καθημερινότητά μου ως μαμά δυο μικρών! 

5. Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers?
ΝΑΙ!!! Εξ αρχής είχα δημιουργήσει μια φιλική σχέση με πολλές bloggers, κάποιες απο αυτές τις γνώρισα και προσωπικά και έχουμε φτιάξει ένα πολύ ωραίο παρεάκι, τις Β15. Στην πορεία και κυρίως από όταν έφτιαξα την ομάδα Μαμαδό-blogs γνώρισα ακόμα περισσότερες! Και είμαι πολύ περήφανη για όλα αυτά τα κορίτσια! Και τις αγαπώ γιατί απέδειξαν ότι οι γυναίκες είναι ικανές να δημιουργήσουν ωραία πράγματα και να ανταποκριθούν με γενναιοδωρία και αυταπάρνηση χωρίς καν να τους ζητηθεί! Είμαι πολύ υπερήφανη για τις bloggers της ομάδας και για όλες τις δράσεις τους! Και νιώθω να τις ευχαριστώ συνέχεια. Για την συμμετοχή τους, την γενναιοδωρία τους, την χωρίς ανταλλάγματα κατάθεση ενέργειας, αγάπης και χρόνου! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ!!

6. Πως φαντάζεστε το blog σας σε δυο χρόνια? Τι θα θέλατε να δείτε να αλλάζει/μεγαλώνει και με ποιον τρόπο?
Χμμ σε δυο χρόνια? δεν ξέρω καν αν θα είμαι σε θέση να συνεχίσω να μπλογκάρω! περνώντας ο καιρός, η καθημερινότητα με εργασία+σπίτι+παιδιά γίνεται τόσο απαιτητική που όσο και να το θέλω δεν ξέρω αν θα μπορώ να βρίσκομαι εδώ...

7. Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα?
Θα σου απαντούσα να κοιμάμαι, αυτό θα ήθελα να κάνω καλύτερα, αλλά ελα που από όταν γεννήθηκε ο  μαχαραγιός, μαμά Μάχη και ύπνος έχουν πάρει διαζύγιο! 

8. Πόσο χρόνο αφιερώνεται στο blog σας?
Δεν μου αρέσει πουτο λέω αλλά πλέον πολύ λίγο...θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο αλλά προτεραιότητα έχουν η ταλιμπανούλα και ο μαχαραγιός!

9. Πως γεννιούνται τα ποστς σας?
Από μόνα τους! Κυριολεκτικά! δεν έχω μια πηγή έμπνευσης, γράφω για ότι κάνω καθημερινά, για ότι με απασχολεί την δεδομένη χρονική στιγμή.

10. Ευχές για τον αναγνώστη!
Υγεία υγεία και μόνο υγεία! είναι το μόνο που μετράει τελικά και το μόνο που δυστυχώς εκτιμούμε όταν το χάσουμε!

Επειδή αυτό το βραβείο κυκλοφορεί ευρέως και ξέρω ότι το έχουν παραλάβει πολλά μπλογκς για να μην το δώσω σε κάποιο που ήδη το έχει πάρει, το δίνω ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 300 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ. Όσα μπλογκς έχετε κάτω από 300 αναγνώστες εγεγγραμένους στο μπλογκ σας, παρακαλώ να το παραλάβετε!


 

7 σχόλια:

  1. Πάντα τέτοια Μάχη μου!!! Και βραβεία και δώρα.... καλό Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μάχη μου!!!! Πάρα πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν οι washi tapes!!!!! Καλές υπέροχες δημιουργίες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το δώρο σου! Καλές washi-δημιουργίες Μάχη!!
    Και πόσο σωστή η απάντησή σου στο νο.3. Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο. Οσο για το δώρο περιμένουμε να δουμε κατασκευούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αστεράκι μου, συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Και το δώρο σου, ssssuper!
    Πολλά-πολλά φιλάκια για ένα απίθανο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα κυρία μου εσύ κέρδισες το υπέροχο αυτό δώρο! Μπράβο, καλές δημιουργίες να έχεις! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να έχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου αξίζουν πολλά βραβεία, Μάχη ου, όπως αξίζουν και σε όλες τις μανούλες που αναλώνονται για τα παιδάκια τους....

    πανέμορφο και το δωράκι σου και η κατασκευή σου ...τελικά η μητρότητα μας εμπνέει σε πολλoύς τομείς!

    φιλιά
    Αλεξία- momyof6

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...