Σελίδες

30.1.15

Γιατί πρέπει να ονοματίζεις τις αναρτήσεις σου και πως?

Τον τελευταίο καιρό, λαμβάνοντας υπόψη και την συμμετοχή στο Μαμαδο-blogs όλο και περισσότερες κοπέλες αποφασίζουν να φτιάξουν ένα δικό τους μπλογκ. Οι περισσότερες, όπως και εγώ στα πρώτα μου βήματα, δεν γνωρίζουν πως ακριβώς να το κάνουν.

Για τον λόγο αυτό, σήμερα θα μιλήσουμε για τον τίτλο της ανάρτησής μας, θα μάθουμε να τον γράφουμε έτσι ώστε να μπορούν οι μηχανές αναζήτησης να τον βρίσκουν πιο εύκολα.

Καταρχήν να σημειώσουμε ότι πάντα μα πάντα βάζουμε τίτλους στις αναρτήσεις μας! Για να βάλουμε τίτλο αρκεί να πάμε εκεί που λέει ''Δημοσίευση τίτλου'' μέσα στο κουτάκι και να πληκτρολογήσουμε τον τίτλο της ανάρτησης μας.


 Aυτός ο τίτλος θα φαίνεται στους αναγνώστες μας, θα φαίνεται επίσης στο blogroll όσων έχουν γραφεί στο ιστολόγιο μας. Αν δεν τον βάλουμε θα φαίνεται ένα ξερό ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ που στον αναγνώστη δεν είναι καθόλου μα καθόλου αγαπητό.

Δεν αρκει όμως μόνο αυτό. Το να βάλουμε τίτλο στο κουτάκι είναι για τους αναγνώστες μας. Οι μηχανές αναζήτησης δυστυχώς δεν διαβάζουν ελληνικά! θα πρέπει να βάλουμε αγγλικούς χαρακτήρες. Αν δεν το κανουμε έτσι τότε στο url θα φανεί ένα απλό blogpostX και οι μηχανές αναζήτησης δεν θα το διαβάζουν. Υπάρχει και κάτι ακόμη χειρότερο, μπορεί στο κείμενο μας να έχουμε βάλει μια λέξη με λατινικούς χαρακτήρες ή την δνση ενός άλλου ιστολογίου που είναι με λατινικά. Τότε στο url μας θα φανεί σαν τίτλος του ποστ η δνση αυτή!

Για να ονοματίσουμε λοιπόν το ποστ μας και η ονομασία αυτή να μπει στο url κάνουμε τα εξής:
Στην οθόνη που δουλεύουμε την ανάρτησή μας, δεξιά υπάρχουν οι Ρυθμίσεις Αναρτήσεων, η τρίτη επιλογή αφορά τους Συνδέσμους:


Aν το πατήσετε θα σας ανοίξει παρακάτω κάποιες επιλογές όπου εξ ορισμού είναι μαρκαρισμένο το ''Αυτόματος μόνιμος σύνδεσμος'' όπως βλέπετε και παρακάτω στη φωτογραφία:



Αλλάζετε την επιλογή αυτή, ξεμαρκάρετε το Αυτόματος μόνιμος σύνδεσμος και πατάτε το ''Προσαρμοσμένος μόνιμος σύνδεσμος'' για να προσαρμόσετε εσείς τον τίτλο που θέλετε:


Πηγαίνετε τώρα στο κουτάκι που λέει blogs, σβήστε το και πληκτρολογήστε τον τίτλο που θέλετε με λατινικούς χαρακτήρες. Εγώ θα ονομάσω την ανάρτηση αυτή ''put title to your posts'' , θα μπορούσαμε να το βαλετε και με greeklish ''vale titlo sta posts sou''.


Mη ξεχάσετε να πατήσετε τέλος για να πάρει την ρύθμιση.
Τώρα η οθόνη μας θα δείχνει κάπως έτσι:


Έτσι λοιπόν τώρα έχουμε τον τίτλο στα ελληνικά για τους αναγνώστες μας αλλά και τίτλο με λατινικούς χαρακτήρες στο url μας για τις μηχανές αναζήτησης!


Κατανοητό?



56 σχόλια:

  1. Ρε Μαχη τόσο καιρό και δεν το ειχα παρει ειδηση!!!!!!!!!! Χιλια ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια από τα ίδια...ούτε εγώ το γνώριζα! Να'σαι καλά Μαχούλα! Ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάχη....μας άνοιξες τα φώτα σήμερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε και εγώ το ήξερα... νομίζω είναι μια από τις καλύτερες συμβουλες αυτή γιατί σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο! Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και να είσαι καλά!... ούτε εγώ το γνώριζα τόσο καιρό.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο για τα tips!! Ευχαρστούμε !! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ χρήσιμο!! Τι μαθαίνει κανείς!!! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατανοητό και πολύ χρήσιμο! Μπράβο Μάχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κι εγω ετσι το κανω.. αλλα οχι παντα.. μερικες φορες ξεχνιέμαι. Επίσης να πω οτι ο συνδεσμος αυτος ειναι μονοιμος και δεν μπορεί να αλλαξει αργοτερα. Οποτε καλο ειναι να προσεχουμε τι θα γραψουμε γιατι θα μειενει ετσι.. :) Πολυ ωραια το εγραψες Μαχούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο!!
    Ευχαριστούμε. Θα περιμένω κι άλλα τέτοια tips!
    Τα λες τόσο απλά και κατανοητά..
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ήξερα ότι υπήρχε αυτή η δυνατότητα! Τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ήξερα και το κάνω αρκετό καιρό τώρα! Είναι πολύ σημαντικό και για τις μηχανές αναζήτησης για να βρίσκουν πιο εύκολα αυτό που ζητάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχουμε πολλά να μάθουμε ακόμα, τελικά!! Ευχαριστούμε Μάχη!!! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπορώ να το κάνω σε όλες τις αναρτήσεις που έχω ήδη και δε το έχω κάνει;; ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι οι παλιες δεν μετονομαζονται δυστυχως. Οι νεες μονο

      Διαγραφή
  15. 2,5 χρονια τώρα και δεν το έχω κανει , βασικά επειδη το προσπαθω μόνη μου και δεν τα πάω και πολύ καλά με αυτά τα πραγματα μένω αναυδη , τελικα ειμαι πολύ ασχετη δεν υπαρχει, φανταζομαι ποσα αλλα πραγματα γινονται και δεν εχω ιδεα σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για να μου μαθει καποια πραγματα;;;
    απο :xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχοντια δεν ξερω αν υπαρχει καποιος ειδικος να απευθυνθεις να στα μαθει. Μπλογκαρω δυο χρονια και οτι εχω μαθει το εχω μαθει μονη μου αναζητωντας πληροφοριες μεσω google και απο ξενα κυριως σαιτς. Για το λογο αυτο κιολας ανεβαζω τετοιου ειδους αναρτησεις που κανονικα ειναι ασχετες με την θεματολογια του μπλογκ. Μπορεις να βρεις οτι σχετικη αναρτηση εχω κανει απο τις κατηγοριες πηγαινοντας στην ενοτητα blogging . Μπορεις επισης αν εχεις facebook να μπεις στην ομαδα μας Μαμαδοblogs εκει θα βρεις στα αρχεια μας αναρτησεις και απ αλλα ιστολογια σχετικα με bolling tips and tricks

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες που μας δίνεις θα σας βρω και στο facebook Καλή Καθαρά Δευτέρα , τα σαπουνακια υπέροχα, τα Χριστούγεννα ειχα και εγώ στα 7 γενεθλια της κόρης μου το Frozen τις αναρτήσεις ακόμα να τις βάλω ... Πολύχρονη να τη χαιρόσαστε και στα 100 και το παλικάρι σας επίσης

      Διαγραφή
  16. Στο μυαλό μου είσαι! Μόλις σήμερα αναρωτιόμουν πως γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια συμβουλή και εγώ άσχετη,οπότε πολύ χρήσιμες οι οδηγίες σου!!!Ευχαριστούμε,καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν το ήξερα αυτό! Θα το μελετήσω κ πάλι! Μπορώ να το κάνω κ τώρα σε κάποιες ήδη υπάρχουσες αναρτήσεις; Ή ισχύει μόνο για τις καινούργιεςKathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως δεν μπορεις να αλλαξεις τις ηδη δημοσιευμενες.

      Διαγραφή
  19. μαχη ευχαριστουμε για αυτη την αναρτηση και κυριως την πληροφορια. ουτε που το ειχα σκεφτει, ομως μπαινοντας στο ιστολογιο μου ειδα οτι το κανει απο μονο του δηλ ονοματιζει τις αναρτησεις, μηπως γιατι βαζω και τον τιτλο στα αγγλικα απο μονη μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως! Τα αγγλικα τα τραβαει και τα βαζει στο url

      Διαγραφή
  20. Ρε φιλενάδα δεν γνώριζα πως γίνεται και το είχα απορία!! Άνοιξες νέους ορίζοντες στο μπλογκόκοσμο μου:) Είσαι φοβερή!!! Πολύ σ'ευχαριστούμε!!!!
    Κρίμα που δεν γίνεται για τις ήδη δημοσιευμένες:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ χρήσιμο. Ευχαριστώ ως καινούρια σε όλο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. υπαρχει καποιος τροπος να σβησουμε την ημερομηνια ????πραγματικα πολυ χρησιμο Μαχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπέρα στις δημοσιευμενες αναρτησεις πως γινεται αυτο με το προσαρμοσμενο συνδεσμο? ευχαριστω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις ηδη δημοσιευμενες δεν μπορεις να το διορθωσεις δυστυχως

      Διαγραφή
  24. Kαι αναρωτιόμουν όταν έβαζα Ελληνικό τίτλο πως θα το βγάλει στο URL του pοst!
    Πάρα πολύ χρήσιμο!!! Ευχαριστούμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάρα πολύ χρήσιμο.Πάλευα να το κάνω και εγώ στις ήδη υπάρχουσες αναρτήσεις αλλά δεν έβγαζα άκρη ..διάβασα όμως τα σχόλια που κάτω από την ανάρτησή σου και μου λύθηκαν οι απορίες. Από εδώ και πέρα θα αρχίσω να το εφαρμόζω λοιπόν. Σε ευχαριστώ πολύ.Φιλιά
    http://uniquecreationsbykm.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πάρα πολύ που σε βοηθανε οι αναρτήσεις μου!

      Διαγραφή
  26. Εντάξει.. είσαι θησαυρός! Θα στο 'χουν πει κι άλλοι, είμαι σίγουρη, αλλά τώρα στο λέω κι εγώ!!!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το ποστ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  27. Είσαι διάνοια,μιλ μερσί τα μάλα για το ξεστράβωμα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι είμαι αλλά μην το λέμε παραέξω και με απαγάγει η ΝΑΣΑ!!! :)

      Διαγραφή
  28. Καλε ουτε εγω το ηξερα αυτο!!! Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ δεν με παρακολουθείς! καλά να πάθεις χοχοχοχοοχο! τώρα όμως το έμαθες!

      Διαγραφή
  29. Αν και απέχω το τελευταίο διάστημα από αναρτήσεις (μου λείπει πολύ είναι η αλήθεια..) σε παρακολουθώ .για να μη χάνω πληροφορίες... και για ακόμη μια φορά με εξέπληξες... Μπράβο ρε Μάχη.. θα το κάνω όταν ξαναποστάρω.. Φιλιά και καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα!!!Κι εγώ δεν ονοματίζω ποτέ τις αναρτήσεις παρόλο που είχα διαβάσει ότι πρέπει.Πριν λίγο έκανα μια δοκιμή να δω αν μπορώ να το κάνω στις παλιές.Κι όμως γίνεται!Πρέπει να κάνεις επαναφορά σε πρόχειρο ,να ονοματίσεις και μετά να δημοσιεύσεις.Το έκανα και έπιασε,δοκίμασε και πες μου!Σε φιλώ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το ξέρω! το ανακάλυψα αφού είχα φτιάξει αυτό το ποστ!σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  31. Εύγε Μάχη, πολύ χρήσιμη ανάρτηση για τους νέους αλλά και τους παλιότερους στο Blogging! Ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει αυτό το πράγμα. Το έβλεπα κιόλας σε άλλα blogs και νόμιζα ότι γίνεται από μόνο του. Τόσο τούβλο στα τεχνικά. Ευχαριστούμεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα ξέρεις ότι και εσύ μπορείς να το κάνεις! Να σαι καλά!

      Διαγραφή
  33. Μπράβο βρε Μάχη για τις οδηγίες. Εξαιρετικό. Μόνο που στις παλιές αναρτήσεις τώρα δεν αλλάζει αυτό. Προσπάθησα να κάνω επεξεργασία και δεν βγάζει τις επιλογές. Μόνο σε μη δημοσιευμένη ανάρτηση το κάνει. Υπάρχει κάποιο άλλο κόλπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε? μήπως έχει να κάνει με το πρότυπο σου γιατί εμένα με αφήνει! το είχε πει παραπάνω η Ελένη ούτε εγώ το γνώριζα και τελικά σε εμε΄να τουλάχιστον πιάνει (άλλο που βαρέθηκα να τις αλλάξω όλες)

      Διαγραφή
    2. Θα πειραματιστώ και άμα βγάλω άκρη θα σας πω.

      Διαγραφή
    3. Θα πειραματιστώ και άμα βγάλω άκρη θα σας πω.

      Διαγραφή
  34. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση, γιατί πολλές φορές βλέπω μπλογκ που δεν βάζουν τίτλους!Να παρατήρήσω όμως ότι για να βοηθήσει ο προσαρμοσμένος σύνδεσμος στο SEO οι λέξεις είτε στα γκρικλις είτε στα αγγλικά πρέπει να χωρίζονται με - , αλλιώς οι μηχανές αναζήτησης δε θα καταλάβουν τι θέλουμε να πούμε στο παράδειγμά σου put-title-to-your-post(δηλαδή όπως το έκανες τελικά και όχι όπως φαίνεται στην εικόνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλη παρατήρηση Δέσποινα! και εγώ μάθαινα ακόμη όταν έγραψα την ανάρτηση! Να πω εδω πως όσοι δεν έχουν κατεβάσει τον οδηγό σου για seo απλά χάνουν!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...