23.1.15

Μαμά για κορίτσι+αγόρι!

Συχνά πυκνά ακούω από μαμάδες με παιδιά ίδιου φύλου να μου λένε πόσο τυχερή είμαι που έχω παιδιά διαφορετικού φύλου. Ιδίως οι αγορομάνες τείνουν να έχουν μια ψύχωση με το ότι δεν έχουν κορίτσι, ψύχωση που εκφράζεται σε αυτό το μακρόσυρτο ''Αχχχχ τι τυχερή που είσαι''! (σόρρυ αγορομάνες αλλά είναι αλήθεια). Αντίθετα οι κοριτσομάνες δεν είναι τόσο εμμονικές με το ότι δεν έχουν αγόρι ή τουλάχιστον δεν το εκδηλώνουν τόσο συχνά!
Η αλήθεια είναι ότι θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο, όχι γιατί έχω ΚΑΙ αγόρι ΚΑΙ κορίτσι αλλά κυρίως γιατί έχω παιδιά γενικότερα. Αν έχεις περάσει διάφορες καταστάσεις ξέρεις ότι η ρήση ''Παιδί να είναι και ότι να ναι'' είναι πέρα για πέρα αληθινή. Το ότι τα παιδιά μου έτυχε να ανήκουν σε διαφορετικά φύλα είναι όντως θέμα τύχης, επομένως δέχομαι το ''τυχερή''. 
Ωστόσο το να έχεις ΚΑΙ αγόρι ΚΑΙ κορίτσι δεν έχει μόνο τα θετικά του. Δεν έχει και αρνητικά βέβαια, αφού είπαμε είναι ευλογία να έχεις παιδιά. Έχει όμως κάποιες έξτρα δυσκολίες που οι γονείς με παιδιά ίδιου φύλου δεν αντιμετωπίζουν ή αντιμετωπίζουν αργότερα/ελαφρύτερα.

Δυσκολία πρώτη: Ανατομία
Η ανατομία του σώματος είναι διαφορετική! Φυσικά το αναγνωρίζετε όλες. Αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι η μάνα που έχει και τα δυο φύλα, θα έρθει πολύ -ΠΟΛΥ- νωρίτερα αντιμέτωπη με ερωτήσεις που αφορούν στο φύλο. Η ταλιμπανούλα από τις πρώτες κιολας μέρες που έφερα τον μαχαραγιό απο το μαιευτήριο πρόσεξε ότι το περιεχόμενο της πάνας του δεν είναι ίδιο με το περιεχόμενο του δικού της εσωρούχου...Και φυσικά άρχισαν απο πολύ νωρίς οι ερωτήσεις: και γιατί το μωρό δεν έχει πιπί αλλά πουλάκι, και πως θα κατουράει το μωρό, και γιατί θα κατουράει όρθιο, και τι σημαίνει αγοράκι και κοριτσάκι. Και φυσικά δεν σταματήσαμε εκεί! Αφού προσπάθησα και εξήγησα αυτά, οι ερωτήσεις πέρασαν στην μαμά και τον μπαμπά: γιατί η μαμά έχει στήθος, γιατί ο μπαμπάς έχει τρίχες στο σώμα κλπ κλπ κλπ.
Φυσικά πέρα από την μικρή, αντιμετώπισα και εγώ ένα θέμα με την ανατομία! Γιατί εκεί που είχα μάθει να περιποιούμαι το πιπι της μικρής, τώρα έπρεπε να περιποιηθώ το πουλί του μαχαραγιού!!! (μη γελάτε!). Ιδίως τώρα που θα μπούμε στον 18ο μήνα ζωής και θα πρέπει να ...''το κατεβάζω'' θα μου φανεί πολύ παράξενο. 
Και δεν θέλω να διανοηθώ τι θα γίνει όταν θα αντιμετωπίσουμε πιο πρακτικά ζητήματα όπως πως γίνονται τα παιδάκια ή όταν θα πρέπει να μιλήσουμε για το σεξ στο καθένα που και εκεί πιστεύω θα χρειαστεί διαφορετική αντιμετώπιση! Ναι διαφορετική! Γιατί υπάρχει ο κοινός στόχος του να μάθουν τι είναι σεξ, γιατί το κάνουμε και ποιον επιλέγουμε αλλά υπάρχει και η διαφοροποίηση: κόρη  μου μη μείνεις χωρις να το θες εγκυος, γιέ μου πέρα από την υπογραφή σου πρόσεχε που βάζεις και το πουλί σου! (μη γελάτε!) 

Δυσκολία δεύτερη: Ρούχα
Ναι η μάνα με παιδιά διαφορετικού φύλου πρέπει να καταβάλει μεγαλύτερο οβολόν για ρουχισμό και παπούτσια! Γιατί όσο και αν θες να ντύνεις το παιδί unisex και πάλι δεν σώνεσαι! Το κορίτσι θα χρειαστεί και το φουστάνι του, και το γκλίτερ του και το παπούτσι του το μπαλαρινάτο! Και το αγόρι θα χρειαστεί το αγορίστικο τζιν του, και την φόρμα που δεν έχει φούξια κορδόνια (απομεινάρι της μεγαλύτερης αδερφής) και το πουκαμισάκι του και το μπλουζάκι με τον μακουίν και όχι με την Σοφία την πριγκίπισσα κλπ κλπ κλπ

Δυσκολία τρίτη: Παιχνίδι και δραστηριότητες
Το πόσες φορές έχω βρεθεί με το ένα χέρι να κρατάω μια Barbie και με το άλλο να σπρώχνω φορτηγό δεν μπορώ να το απαριθμήσω! Είναι γεγονός ότι τα παιχνίδια τους είναι τελείως διαφορετικά, τα ελκύουν τελείως διαφορετικά πράγματα και εσύ που έχεις συγκεκριμένες ώρες να παίξεις και με τα δυο απλά τρέχεις από το ένα σκηνικό στο άλλο! Έχω τσουλήσει αυτοκίνητα φορώντας στέμμα πριγκίπισσας και μακιγιαρισμένη με κραγιόν μέχρι το μάγουλο εγώωωω ουυυυ άπειρες φορές! Φυσικά και υπάρχουν κοινά παιχνίδια ή παιχνίδια που ''παραδοσιακά'' τα θεωρούν κάποιοι αποκλειστικό προνόμιο του ενός φύλου αλλά που στο δικό μας σπίτι τα παίζουν και τα δυο γιατί πολύ απλά υπάρχει απόλυτη ελευθερία επιλογών στο παιχνίδι. Δεν έχω κανένα θέμα να παίζει ο γιος μου με την κουζίνα της μικρής ή να ασχολείται η μικρή ώρες με το γκαράζ του μαχαραγιού. 
Φυσικά ξέρω πως και οι δραστηριότητες τους θα είναι διαφορετικές. Όχι μόνο τώρα αλλά και στο διηνεκές. Ξέρω πως θα έρθει εποχή που θα τρέχω από το μπαλέτο στο πάρτυ με δεινοσαύρους ή από την προπόνηση του μπάσκετ στο κομμωτήριο για τα μαλλιά της μικρής. Δραστηριότητες θα μου πεις έχουν όλα τα παιδιά, απλά η μαμά παιδιών με ίδιο φύλο μπορεί να συνδυάσει κάποιες φορές, μπορεί πχ να τα γράψει και τα δυο μπασκετ τα αγόρια ή μπαλέτο τα κορίτσια, το να πάω εγώ τον μαχαραγιό μπαλέτο με τον χαρακτήρα που έχει αδιανόητο μου φαίνεται!! Βλέπω να σπάει στο ξύλο όλες τις επίδοξες μπαλαρίνες. Φυσικά υπάρχουν και αθλήματα και δραστηριότητες κοινές για όλα τα γούστα και μεταξύ μας θα το δρομολογήσω προς τα εκεί, αλλά ποιος είπε ότι γίνεται ότι θέλουν οι μαμάδες????

Δυσκολία τέταρτη: Περί ψυχολογίας ο λόγος
Από τώρα, που είναι στα μικράτα τους, είναι εμφανής η διαφορετική ψυχοσύνθεση του καθενός. Απο τώρα η ταλιμπανούλα είναι ευαίσθητη, μπήζει τα κλάμματα για γελοία πράγματα και γενικώς είναι μη-μου-άπτου ενώ ο μαχαραγιός είναι ταρζανίας! Δεν κλαίει από παράπονο αλλά απο νεύρα (μισο μπόι άνθρωπος πόσα νεύρα Θεέ μου). Και φυσικά η αντιμετώπιση είναι διαφορετική γιατί είναι διαφορετικές και οι αντιδράσεις τους! Και αν αυτά συμβαίνουν τώρα τι θα γίνει στην εφηβεία;;; που είναι λογικό να την αντιμετωπίσουν διαφορετικά μόνο και μόνο λόγω φύλου. Θα μου πεις η ψυχολογία είναι και θέμα χαρακτήρα. Σωστότατο! αλλά ήδη βλέπω διαφορές που θα τις χαρακτήριζα φυλετικές και όχι τόσο του χαρακτήρα! Επομένως σαν μάνα με παιδιά διαφορετικού φύλου πρέπει να μάθω να ελίσσομαι και στον ψυχολογικό τομέα εις διπλούν!

Δυσκολία πέμπτη: ΚΑΙ νύφες ΚΑΙ γαμπροί
Ναι ξέρω το πάω πολύ μακριά και λαμβάνω δεδομένο το γεγονός ότι αφενός τα καμάρια μου θα έχουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό του φύλου που γεννήθηκαν και αφετέρου ότι θα παντρευτούν! Ναι αλλα αν συμβούν έτσι τα πράγματα εγώ θα βρεθώ πεθερά μιας νύφης και ενός γαμπρού! Και θα πρέπει να μάθω να φέρομαι και στους δύο, με τρόπο φυσικά, για να έχουν τα παιδιά μου ευτυχισμένα (τολμήστε και αλλιώς επίδοξες νύφες και γαμπροί, μαύρο φίδι που σας έφαγε αν μου τα στεναχωρήσετε - αθάνατη ελληνίδα μάνα speaking)

Αυτές είναι οι δυσκολίες που έχω εντοπίσει μέχρι στιγμής ούσα μαμά ενός σχεδόν 4χρονου κοριτσιού και ενός 17 μηνών αγοριού! Είμαι σίγουρη ότι θα γνωρίσω και άλλες με την πρόοδο του χρόνου επομένως βλέπω με τον καιρό να μακραίνει η λίστα!
Εσείς έχετε αντιμετωπίσει τέτοιες ας το πούμε ''φυλετικές'' δυσκολίες?
 




51 σχόλια:

  1. Καλά ..υπέροχη ανάρτηση!!!

    Θα σταθώ στο ΚΑΙ νύφες ΚΑΙ γαμπροί.....χαχα...
    μεταξύ αστείου και σοβαρού έχεις δίκιο!
    πραγματικά πιστεύω ότι είναι πιο εύκολο να είσαι πεθερά
    έχοντας μόνο κόρες...ή μόνο γιους!!

    Ενώ συνήθως στην Ελληνική πραγματικότητα ..
    .η ΄ίδια πεθερά φέρεται αλλιώς στην νύφη..
    αλλιώς στον γαμπρό της...
    Μακριά από εμάς βέβαια ..-που θα είμαστε άψογες και σε αυτό ..χαχα---

    αλλά....

    Πάντως έχεις δίκιο σε όλα...

    Μάλλον τελικά το να έχεις ένα και ένα ..
    ..είναι πιο ΄΄δύσκολο'' από το να έχεις 2 του ίδιου φύλου..

    Αλλά σημασία έχει ότι ανεξαρτήτου φύλου και αριθμού
    ..κάθε παιδάκι είναι μια ξεχωριστή ευλογία...
    και είμαστε τυχεροί που μας τα εμπιστεύτηκε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και έχω δίκιο αχαχαχα
      περα από την πλάκα εννοείται ότι είναι ευλογία το κάθε παιδί ανεξαρτήτως φύλου

      Διαγραφή
  2. Πας να μας χρυσωσεις το χαπι σε μας τις αγορομάνες.χιχι Αλλα δεν πιανει. Θελω ροζ και ας εχουν απορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ώρα να βαλεις μπρος για τρίτο κυρία μου!

      Διαγραφή
  3. Τί ωραία που τα γράφεις βρε Μάχη, μπράβο σου μου έφτιαξες το κέφι!! Εγώ μόνο από την άποψη του παιδιού μπορώ να σου πω καθώς έχω μικρότερο αδερφό...θα ζήσεις μεγάλες στιγμές καθώς μεγαλώνουν!! Αλλά μετά το δέσιμο είναι πολύ μεγάλο (μιλάω για την δική μου εμπειρία!!). Να τα χαίρεσαι !! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, αν φτάσω σε αυτό το σημείο (αργώ ακόμα!) -μάλλον!- να θυμηθώ να ξαναδιαβάσω αυτό το post!
    Εγώ έλιωσα στο γέλιο, με την εικόνα του μαχαραγιού να σπάει στο ξύλο επίδοξες μπαλαρίνες!!!
    ;-) αχαχαχαχα!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το αποθηκευσεις να το χεις προχειρο. Ποτε δεν ξερεις πως τα φερνει η ζωη, μπορει να εχεις διδυμα αγορι και κοριτσι με την μια!

      Διαγραφή
  5. Αγορομανα speaking... Υπέροχη ανάρτηση και γεμάτη χιουμορ! Το μόνο που θα με χάλαγε είναι το οικονομικό, για τα ροζ και τα μπλε, αλλά λίγο κοριτσίστικο μαλλί για πλεξουδακια και νόστιμα τερτίπια θα τα ήθελα... Πριν! Τώρα δύο αγόρια που τα λατρεύω μου αρκούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ προς το παρών θα μεινω στο γερο να ναι κ οτι να ναι...καθοτι ακόμη δεν είμαι σε καμία κατηγορία.Ποιος ξέρει ο Θεός τξ σχέδιο έχει γθα εμένα! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ να μην το βαζεις κατω. Με εχεις ολοζωντανο παραδειγμα! Εκει που ησουν ημουνα και εδω που ειμαι θα ρθεις!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο κείμενο!!! Έχοντας ένα μόνο αγοράκι δεν ξέρω καν τι σημαίνει να έχεις δύο παιδιά πόσο μάλλον αν είναι ίδιου ή διαφορετικού φύλου! Πολύ βοηθητικό πάντως σε περίπτωση που έρθει δεύτερο για να ξέρω πάνω κάτω τι να περιμένω!!! Έρχομαι από το πάρτι της Μάρθας! Αν και σε έχω επισκεφθεί ήδη πολλές φορές !Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραια τα γραφεις βρε Μαχη μου !! τα ιδια ακριβως με σενα κ γω, η κορη 3,5 κ ο γιος μου 16 μηνων! ευτυχως εμενα παιζει με ολα τα παιχνιδια της μεγαλης δε εχει ακομα ιδιαιτερη προτιμηση σε αγοριστικα..για το οταν θ απαντρευτουν μου φαινεται ΤΟΣΟ μακρινο που δε ξερω τι να σας πω χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρ' ότι είμαι μαμά μιας κόρης, αυτό που εγώ εντοπίζω ως καλό (στο αγόρι - κορίτσι) Μάχη μου, είναι για τα ίδια τα παιδιά, γιατί μεγαλώνουν μαθαίνοντας στην ισότητα και την ισονομία και γίνονται πιο ήρεμοι έφηβοι και πιο ισορροπημένοι ενήλικες. Βλέπεις μπορούν να καταλάβουν καλύτερα τον τρόπο σκέψης και λογικής του αντίθετου φύλλου. Μεγάλωσα με αδερφό και επειδή οι γονείς μας ποτέ δεν ξεχώρισαν τα φύλλα, ποτέ δεν ακούστηκε από μας η φράση: "Γιατί αυτόν τον αφήνεις να πάει εκεί ή να κάνει το τάδε;...".
    Στο μέλλον θα διαπιστώσεις αυτό που με σιγουριά θα σου πω: Θα γίνεις καταπληκτική πεθερά, θυμήσου το!...
    Φιλιά πολλά (Μαρίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απολυτο δικιο οτι για τα παιδια ειναι πολυ καλο! Λες να γινω καλη πεθερα; δεν μου το χω. Για μεγαιρα με κοβω.

      Διαγραφή
  10. Το ιδανικό εννοείτε το 1 + 1! Αυτό ονειρεύομαι μια ζωή. Πολύ διασκεδαστική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γελασα με κειμενοο!!!μερικες φορες σκεφτομαι ποσο διαφορετικα πρεπει να ειναι να μεγαλωνεις αγορι(καθως κοριτσομάνα)!!
    γελασα με ενα χερι barbie με αλλο να μαρσαρεις!!
    φιλια oiparamythenies
    απο link party mama relax!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάχη μου, μας έλειψες!! Πολύ διασκέδασα με το κείμενο σου και θα πω και εγώ όσο και ας ξέρω πολύ καλά πως παιδί να είναι γερό και ότι και να είναι, πως ΝΑΙ θέλω και εγώ ροζ, κούκλες και στέμματα και ας απαντώ σε ότι να΄'ναι!! χαχα! Ε μαααααααααααααααααααααααα ;-) Να σου ζήσουν τα ζουζούνια σου!! Σε φιλώ γλυκά Yianna Panou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. με έκανες και γέλασα πάλι και το είχα ανάγκη!Πολύ σωστά τα λες φιλενάδα!Να είναι γερά όλα τα παιδάκια του κόσμου!Και εσείς οι αγορομάνες...το νου σας τι γαμπρούς μεγαλώνετε για τις κόρες μας!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εγώ γελασα πολυ με όσα γράφεις! Σαν κοριτσομανα είμαι χαρούμενη που έχω δυο γερά παιδιά! Υπολογιζω βέβαια να πιω κι ενα ποτήρι νέρο απο τα χέρια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα τι υπέροχο κείμενο! Για άλλη μια φορά διασκεδαστικό και αληθινό! Απο το πάρτυ του mama relax! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι ωραία που τα λες!

    ειλικρινά, έχοντας και από τα "δυο" δεν μπορώ να επιλέξω.
    καθένα με τις χάρες του και με τις δυσκολίες του
    και καθένα γεννιέται με διαφορετικό χαρακτήρα, ανεξαρτήτως φύλου

    μεγαλώνοντας αρχίζουν και διαφαίνονται περισσότερο οι διαφορές του φύλου, εκεί γύρω στην εφηβεία- ωχ, την φοβάμαι λίγο, ήδη την έχουμε μπροστά μας!

    φιλιά πολλά και στα αγγελούδια σου
    Αλεξία momyof6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαχαχα τι ωραίο κείμενο!!! Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες! Κι εγώ πρόκειται να τα κάνω σετάκι σε λίγο καιρό και το ποστ αυτό ήταν πολύ διαφωτιστικό σχετικά με το τι να περιμένω (ή τι με περιμένει!)

    Καλή δύναμηηηη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χα χα χα Νομίζω είναι υπέροχο να έχεις παιδιά και αν είναι διαφορετικού φύλου, ακόμα πιο σούπερ! Γιατί τότε τα ζεις ολα!! Και την ωριμότητα του κοριτσιού και την μπουνταλοσύνη του υιού! Οταν έρχονται οι φιλες της κορης μου σπίτι, δεν ακούγονται. Όταν ερχονται του γιού, τα σπάνε όλα!!!
    Και τόσα πολλά άλλα που θα διαπιστώσεις εν καιρό:) Όμως είναι τόσο καταπληκτικές οι διαφορές τους που κάνουν τη ζωή μας ενδιαφέρουσα και πιπεράτη:)))
    Όσο για το πουλάκι του υιού, που ξέρεις πόσο τρελαίνομαι ειδικά τα πρωινά να το βλεπω "ξύπνιο", αυτό με το κατέβασμα, είναι ένα θέμα. Μπορεις να του το κάνεις ομως στο μπάνιο, ενώ τον πλένεις και σιγά σιγά θα του δείξεις να το κάνει μόνος του. Άλλωστε οι άντρες πάντα ασχολουνται με το μόριό τους:))) χα χα χα
    Φιλάρες πολλές Μαχάμα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θες να ρθεις εσυ να κανεις το κατεβασμα;;; εξπερτ σε βρισκω!!!! Ωχ τι εχω να ζησω ακομα!!!

      Διαγραφή
    2. Οφ κορς και έρχομαι:)) θα πίνουμε και καφεδάκο, θα κάνω και τη ντέρτι τζομπ:)))
      Πάντως μην σκας, μια συνήθεια είναι όλα Μαχάμα μου γλυκιά:)))

      Διαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γερό να είναι κι ότι θέλει ας είναι. Οι παλιοί το συνέχιζαν με το και να κατουράει όρθιο αλλά εγώ εμμένω στο 1ο. Καθότι αγορομάνα στην αρχή μου είχε φανεί κάπως γιατί πάντα ήθελα ένα κοριτσάκι αλλά από την στιγμή που γνώρισα τους γιους μου από την πρώτη μέρα τη ζωή τους δεν το έχω σκεφτεί καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι δύσκολα αλλά έχει και τα θετικά όμως.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μαζι σου! και εγω ενα και ενα εχω αλλα δεν τα ξεχωριζω! τι αγορι τι κοριτσι, ειμαι πολλη τυχερη που τα εχω!

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φανταστική ανάρτηση , και πόσο δίκιο έχεις μαμά και των 2 φύλλων , εμεις 7 και 3,5 χρονών οι δυσκολίες πολλές αλλά και η χαρά που σου δίνουν τα κάνει όλα πέρα , και που είσαι ακόμα έχεις να δεις και να δούμε ουκ ο λίγα
    απλά υπομονή και επιμονή την Καλησπέρα μου
    απο :xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι υπεροχη αναρτηση!!! Ποσες φορες το ειχα πει στην εγκυμοσυνη και.μετα.γερο να ναι και.οτι να ναι!!! Γερα να ναι ολατα παιδακια.του.κοσμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το σημαντικό, να ναι γερά και τίποτα αλλο!

      Διαγραφή
  25. Ποπο, ξέρεις, διαβάζω την ανάρτησή σου, πάνω στην ώρα!
    Έχοντας ήδη μια τσούπρα και περιμένοντας πλέον και έναν μικρό νταή σε λίγους μήνες.....
    ομολογώ πως μόλις άκουσα πως θα είναι αγόρι, με έλουσε κρύος ιδρώτας. Άγχος να το πώ?!
    Ακριβώς για όσα απαριθμείς και για ακόμα περισσότερα.
    Νέο δωμάτιο, νέα ρούχα, νέα παιχνίδια, άλλες ανάγκες, σώμα, ψυχολογία κλπ κλπ κλπ..... αχ, αμάν!
    Ας έρθει όμως με το καλό και όλα θα είναι super ε?! Φιλάκιαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ σωστή σε βρίσκω. Θεωρουσα πάντα τον εαυτό μου αγορομανα και πάντα έλεγα ότι θα κάνω τρία αγόρια. Στο τρία έπεσα μέσα αλλά στο φύλο ή γοργονιτσα μας είχε άλλη άποψη. Εννοείται ότι τώρα δε θα την αλλαζα με τίποτα. Παρόλα αυτά αυτό το "τσουλαω φορτηγάκι με στέμμα barbie" είναι χαλαρά ή καθημερινότητα μας ειδικά αν προσθέσεις και το "με το Γιώργη κολλημένο στο βυζι". Καλημέρα Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά εσάς τις πολύτεκνες πολύ σας θαυμαζω ειλικρινά! αν και είμαι παιδί πολυτεκνης οικογένειας μου φαίνεται πολύ δύσκολο να ήμουν πολύτεκνη η ίδια!

      Διαγραφή
  27. Γέλασα πολύ με την ανάρτησή σου Μάχη....και να ξέρεις ότι είναι το θέμα συζήτησής μας τους τελευταίους μήνες!!
    Όσοι φίλοι μας έχουν παιδιά του ίδιου φύλου - και ειδικά κορίτσια- μας λένε ότι θα προτιμούσαν 1+1 γιατί υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός... Προσωπικά και εγώ αγοράκι θέλω τώρα γιατί δεν θα αντέξω μία 2η Κατερίνα, γλωσσού και σουρλουλού...και ας παίζω ταυτόχρονα με barbie και αυτοκινητάκια!!!! Όχι τίποτα άλλο να έχω και μία ελπίδα ότι μπορεί και ένας άντρας να συνεφέρει την κόρη μου!!!!!!!!!
    Από εκεί κ πέρα να μας έχει ο Θεός καλά και να βοηθάει ΟΛΟ τον κόσμο να αποκτά παιδιά ΓΕΡΑ!!!

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χουν οι Κατερίνες φαίνεται! σε εμάς ήρθε ένας μαχαραγιός και μας άλλαξε την γονική κοσμοθεωρία forever! εύχομαι το δικό σου δεύτερο παιδάκι να βγει πιο ήσυχο ειλικρινά!

      Διαγραφή
  28. Κάθε παιδάκι έχει τη χάρη του και φυσικά όλες το ξέρουμε. Αν το δεις από τη χιουμοριστική του πλευρά (και νύφες και γαμπροί!!! :) ) εκεί έχει πολύ πλάκα!
    Υπέροχο το κείμενο σου και η ανάλυση.
    Με το καλό η νύφη και ο γαμπρός λοιπόν :)))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα Μάχη μου σε σένα και όλη την όμορφη παρεούλα, να σαι καλά κατ'αρχήν μας έκανες και γελάσαμε λιγάκι! Είμαι από τις "τυχερές" και εγώ, κοριτσομάνα! και όπως λέει και ο λαός "της καλομάνας το παιδί, το πρώτο να ναι κόρη!" Ειλικρινά δεν θα με πείραζε καθόλου και το δεύτερο να είναι κορίτσι όσο για της δυσκολίες παιχνιδιου που ανέφερες, εμένα μου φάνηκαν απολαυστικές, γεμάτο ζωή είναι το σπίτι σας, όσο για αυτές τις ανατομίες, τις αντιμετωπίζω ήδη αφού η μικρή μου είδε την αλλαγή πάνας του ξαδέρφου της αλλά μπούκαρε και στο μπάνιο όπου ο μπαμπάς είχε ξεχάσει να κλειδώσει! Μαμά γιατι ό μπαμπάς κάνει τσίσα όρθιος???? Απ την άλλη εγώ, μένοντας έγκυος πίστευα πως δεν θα δυσκολευτώ αφού είμαι κατά 13 χρόνια μεγαλύτερη από τον αδερφό μου και βοήθησα πραγματικά στο μεγάλωμα του, που να ξερα πόσο δύσκολο μα και απαραίτητο να περιποιήσε σωστά το πιπί. Όλα όμως αυτά είναι λεπτομέρειες, ας έχει γερά όλα τα παιδιά του κόσμου ο θεός και να τα δίνει σε καλούς γονείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η ανατομία τι μας έχει κάνει! Γιατί το κείμενο αυτό είναι γραμμένο όταν ο μαχαραγιός ήταν μωρό και είχαμε μόνο τις απορίες της ταλιμπανούλας, τώρα το βλέπουμε ανάποδα το έργο: ο μαχαραγιός ρωτάει και η μαμά ξανα εξηγεί!

      Διαγραφή
  30. Πόσο πολύ μου άρεσε η ανάρτησή σου!!!!
    Ποιος ξέρει εμένα τι μου επιφυλάσσει ο Θεός...
    ας γεννηθεί βέβαια με το καλό η μπουμπού μου και βλέπουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είσαι τόσο ευτυχισμένη και τόσο αλλού που όλα θα σου φαίνονται γλύκα ακόμα και τα μικρά καθημερινά βασανάκια!

      Διαγραφή
  31. Τώρα την ίδια την ανάρτησή σου Μάχη μου και γελάω! Δεν θα κάνω αχ, δεν θα πω ότι είσαι τυχερή, θα πω ότι τα παιδιά πρέπει να είναι υγιή, ελεύθερα και να μείνουν παιδιά για όσο περισσότερο μπορούν. Όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες και ανεκπλήρωτες επιθυμίες κάποιων ενηλίκων. Εξαιρετικά άδικες για τα ίδια τα παιδιά βέβαια. Κατά τα άλλα, αν και διαφωνώ σε σημεία που χωράνε πολύ συζήτηση, το κείμενό σου με διασκέδασε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι να πεις που εχεις διαφωνίες! με τις διαφωνίες πάμε μπροστά!

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, πού διαφωνώ: στην ψυχοσύνθεση και στα παιχνίδια-δραστηριότητες. Μεγαλώνοντας δύο παιδιά του ίδιου φύλου, βλέπω πως αυτό που τα κάνει διαφορετικά είναι ο χαρακτήρας τους τελικά και όχι το φύλο. Ο μεγάλος μου για παράδειγμα δεν έδειξε ποτέ κανένα ενδιαφέρον για αυτοκίνητα και άλλα "αγορίστικα" παιχνίδια. Ο μικρός τρελαίνεται. Ο μικρός ήθελε πάντα να έχει ένα μωρό, είτε αυτό θα ήταν ένα λούτρινο ζωάκι, είτε ένα μωρό κούκλα. Ο μεγάλος καμία σχέση. Στον μικρό αρέσει να λερώνεται και να παίζει "βρώμικα", ενώ ο μεγάλος προτιμά πιο εγκεφαλικά παιχνίδια και άλλα πολλά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάποια πράγματα τα έχουμε τόσο πολύ υιοθετήσει στην σκέψη μας που τα κάνουμε δίχως να το καταλαβαίνουμε. Δεν άφηνα τον μεγάλο να λερώνεται τόσο και τον έσπρωξα στις κατασκευές και στα εγκεφαλικά παιχνίδια, αυτά του αρέσουν περισσότερο. Ο μικρός πάλι εκπαιδεύεται από το σχολείο του σε τέτοια παιχνίδια και τα προτιμά. Όσο για την ψυχοσύνθεση, είναι και οι δύο τόσο ευαίσθητοι που ώρες ώρες αναρωτιέμαι αν θα είναι καλό αυτό για το παρακάτω τους. Να σου πω για τα ρούχα; Ο μικρός ασχολείται με τα ρούχα του και τα παπούτσια του πάρα πολύ. Έχει άποψη και μάλιστα δεν την αλλάζει. Ο μεγάλος, δύο διαφορετικές κάλτσες να του βάλεις δεν θα πάρει χαμπάρι. Δεν ξέρω αν βγάζουν νόημα όλα αυτά. Η εκπαίδευση στο κοινωνικό φύλο έχει γίνει σε όλους μας, μια ολόκληρη αγορά κινείται γύρω από αυτό και είναι δύσκολο να μην κάνουμε ασυνείδητα κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

      Διαγραφή
  32. Καταρχήν υπέροχο το κείμενο σου Μάχη μου.. Εγώ αυτό που μπορώ να παραθέσω δεν είναι η εμπειρία μου ως μάνα 1+1 αφού έχω μόνο ένα κορίτσι, αλλά την εμπειρία μου ως αδερφή που μεγάλωσε στο ίδιο δωμάτιο με τον αδερφό της.. νοιώθουμε σα δίδυμοι, παρόλο που τον περνάω 4 χρόνια.. έμαθα και έμαθε πως μεγαλώνει το αντίθετο φύλο.. Μεγάλη ευλογία σου λέω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλη ευλογία να έχεις παιδιά γενικά! ιδίως στην εποχή μας που τόσοι άνθρωποι ταλαιπωρούνται για να αποκτήσουν ένα παιδάκι!

      Διαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χα,χα! Βλέπω απο μακριά να΄ρχονται δυο γαμπροί και μια νύφη!!
    Πάντως το θέμα της ανατομίας εμάς μας βόλεψε γιατί από μικρα είχαν εικόνα του άλλου φύλου και απλά και φυσικά το κατάλαβαν χωρίς να χρειαστεί να βρούμε πληροφορίες από αλλού γι΄αυτό. Το σεξ μπήκε αργότερα στην κουβέντα όπως θα γινόταν έτσι κι αλλιώς.
    Πάντως με το κορίτσι πρωτο η φροντίδα του αγοριού μετά ήταν λίγο πιο περίπλοκη. Θυμάμαι κάτι συντριβανάκια μούρλια και μια φορά που δεν είχαν μπει όλα μέσα στην πάνα, οπότε όταν τον σήκωσα όλα στην κούνια ήταν μούσκεμα και η πάνα εντελώς στεγνή...
    Πάντως στην εφηβεία τα πραγματα με τα κορίτσια είναι πιο ζόρικα, στα αγόρια αργεί περισσότερο και δεν έχει τόσα σκαμπανεβάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...