Σελίδες

14.1.15

Κυριακή στο Άλσος Νέας Σμύρνης!

Και έρχεται πάλι η Κυριακή! Και μαζί της το μόνιμο πρόβλημα: που θα πάμε τα μικρά???

Μπορεί να σας φαίνεται αστείο αλλά είναι το πρόβλημα του σκ αυτό! Κάθε Παρασκευή ψάχνω μέρη με δραστηριότητες, εκδηλώσεις κλπ για να τα πάω το σκ. Αν όμως τύχει και δεν έχει κάτι καλό ή δεν μας βολεύει κάτι, είναι μεγάλο πρόβλημα το που θα τα πάμε. Αν αναλογιστεί μάλιστα κανείς ότι σκ αποφεύγουμε την κοντινή παιδική χαρά και τον παιδότοπο λόγω συνωστισμού, καταλαβαίνει οτι το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο.

Αυτή την Κυριακή λοιπόν και δεδομένου ότι ο καιρός ήταν καταπληκτικός, αποφασίσαμε να τα πάμε στο Άλσος της Νέας Σμύρνης.


Το Άλσος αποτελεί έναν από τους αγαπημένους μας και συχνούς προορισμούς ακόμα και τον χειμώνα όταν ο καιρός το επιτρέπει. Πέρα από το ότι βρίσκεται κοντά μας, είναι τόσο τεράστιο - καλύπτει μια έκταση 50 στρεμμάτων- και προσφέρει τόσα πράγματα να κάνεις που σίγουρα δεν θα βαρεθεί κανένα μέλος της οικογένειας. Από την δεκαετία του 1920 μέχρι και σήμερα προσφέρει μια όαση οξυγόνου αφού σε όλη την έκτασή του είναι κατάφυτο. Υπάρχει και συντριβάνι εσωτερικά το οποίο δυστυχώς ήταν άδειο...


Μπορείς να πας άνετα με τις φόρμες και τα αθλητικά σου και να τρέξεις στις διαδρομές του ή να γυμναστείς στα υπαίθρια όργανα γυμναστικής.



Να παίξεις κρυφτό, κυνηγητό και άλλα παιχνίδια με τα πιτσιρίκια με την ελπίδα ότι θα  κουραστούν τόσο που θα κοιμηθούν άνετα και χωρίς γκρίνιες το μεσημέρι...


Να πάρεις μαζί σου κουβαδάκια γιατί μπορεί θάλασσα να μην έχει αλλά έχει ένα ωραιότατο σκάμα με άμμο όπου τα πιτσιρίκια -τα δικά μου τουλάχιστον- κυριολεκτικά τρελαίνονται!


Να τα βάλεις να κάνουν κούνια σε αυτές τις καταπληκτικές πολυθρονάτες κούνιες που δεν έχω δει πουθενά αλλού. Το ομολογώ: τις ζήλεψα και εγώ αλλά ...δεν χώραγα!

Να τα αφήσεις να παίξουν στα χιλιάδες υπαίθρια παιχνίδια:


Αυτο το υπαίθριο μεταλλόφωνο ενθουσίασε και κράτησε για αρκετή ώρα απασχολημένη την μικρή μου.


Αντίθετα ο μαχαραγιός ενθουσιάστηκε με το παραπάνω παιχνίδι όπου είχε κυριολεκτικά ''κολλήσει'' να μετακινεί το ψαράκι.


Κοινό σημείο παιχνιδιού όχι μόνο για τα δικά μου αλλά για όλα τα μικρά, αυτού του τύπου τα σπιτάκια! Τεράστια επιτυχία! Κατάφερα και ήπια και πέντε γουλιές καφέ μη σου πω! αν είσαι γονιός καταλαβαίνεις για τι επιτυχία μιλάμε!


Άλλο αγαπημένο μας σημείο το παρακάτω παιχνίδι:


Για αρκετή ώρα περιεργάζονταν όλα αυτά που έχει πάνω για μικροδραστηριότητες και φυσικά έτρεχαν γύρω γύρω παιρνώντας μέσα από τις πορτούλες. Δυστυχώς το είδαμε γραμμένο με πάρα πολλές βωμολοχίες - ευτυχώς τα παιδιά μου δεν ξέρουν να διαβάζουν ακόμα!!


Ένα παιχνίδι για μάλλον μεγαλύτερα παιδιά, τα δικά μου φοβήθηκαν να μπουν και για να είμαι ειλικρινής και εμένα δεν μου φάνηκε ασφαλές για μικρές ηλικίες.

Τα παραπάνω παιχνίδια που είδατε είναι σε ένα μόνο σημείο του χώρου. Υπάρχει ένας πολύ μεγάλος ελεύθερος χώρος για μπάλα, ποδηλατάδα και ελεύθερο παιχνίδι. Υπάρχει χώρος με μπασκέτα, καθώς και ένας άλλος χώρος με διάφορα τέτοια υπαίθρια παιχνίδια αλλά για μεγαλύτερα παιδιά. Υπάρχουν kiosks και παγκάκια όπου μπορείς να φέρεις κολατσιό και να φάτε. Στην κορυφή υπάρχει και κυλικείο - καφετέρια για να αγοράσεις σνακς και καφέ. 


Και φυσικά αν το επισκεφθείτε μην ξεχάσεις να μαζέψεις ''θησαυρούς''. Το αγαπημένο παιχνίδι της κόρης μου: να τρέχουμε μέσα στις πρασινάδες μαζεύοντας βελανίδια, κουκουνάρια, κλαδάκια και ότι άλλο της φανεί ''θησαυρός''.


Να τρέχει γύρω γύρω και να τα μαζεύει και να μου τα φέρνει στα χέρια να της τα φυλάξω με τέτοια προσοχή και προσήλωση, λες και πραγματικά κρατάει διαμάντια! Και αφού στα μάτια της είναι διαμάντια, διαμάντια τα βαπτίζω και εγώ και τα κουβαλάω σπίτι και στολίζουμε βάζα και κασπώ!


Και κάπως έτσι, με πολύ παιχνίδι, πολύ τρέξιμο και πολύ σπιτικό φαγητό που απολαύσαμε στο πράσινο, πέρασε το πρωινό της περασμένης Κυριακής μας.

Για περισσότερες πληροφορίες για το πάρκο κλικ εδώ!

Άντε να δούμε που θα πάμε το επόμενο σκ!!!


18 σχόλια:

  1. Α ναι υπέροχο Άλσος, συμφωνώ!! Για που το επόμενο Σαββατοκύριακο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο το αλσος!! Και τα παιχνιδια εκει καταπληκτικα!! Εδω τρελάθηκα εγω.. πως να μην ξετρελαθουν τα παιδιά.. πολλα φιλια Μαχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπάμε Άλσος! Έχει ό,τι θησαυρό μπορεί να ζητάει ένα πιτσιρίκι! Καλές βόλτες και αυτό το σαββατοκύριακο! :-) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε λοιπόν, θα το επισκεφθώ σίγουρα!
    Το Σάββατο κατά εκεί μας βλέπω!
    Μπράβο βρε Μαχούλα που μας ενημερώνεις για τα πάρκα αυτά!
    Είναι πραγματικά σωτήριες τέτοιες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άμα σου πω ότι δεν το ήξερα θα με πιστέψεις; Ευχαριστώ πολύ Μάχη, μπάινει στα υπόψιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξεπετάχτηκε κι ο μικρός βλέπω! Ολόκληρο παλικάρι! Χιχι! Ωραίο πάρκο! Μακάρι να ήταν όλα τόσο όμορφα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο! Αν και μακρυά μας θα το έχω στα υπόψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, εμένα μου άρεσαν τα "διαμάντια" της μικρής σου!
    Όταν σου λέω "λιώνω" το εννοώ!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικό σημείο για άπλετο παιχνίδι, βόλτα, καφεδάκι και ότι άλλο τραβάει η ψυχή σου! Έχουμε πάει και εμείς Μάχη, την προηγούμενη Άνοιξη αν θυμάμαι καλά, κι είχαμε περάσει όμορφα! Έκτοτε, δεν έχουμε ξανά πάει παρόλο που βρίσκεται πολύ κοντά και στο δικό μας σπίτι...καλά που μου το θύμησες! Με την πρώτη ευκαιρία, θα το επισκεφτούμε πάλι... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να μαζευτουμε να παμε ολες μαζι! Και μετα να βαλουμε πουλμαν να παμε ολες στην Ελπιδα και οταν καλοκαιριασει καραβακι και βουρ για την Γιαννα στη Συρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εχουμε πάει μια φορα και μου αρεσε παρα πολυ. ειναι λιγο μακρυα μας, αλλα σιγουρα θα ξαναπαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι!!! Αγαπημένο μέρος το άλσος!! Και από ότι είδα βάλανε και καινούρια παιχνίδια!!! Εννοείται να κανονίσουμε συνάντηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν και μακρυά μου το έχω επισκεφθεί πολλές φορές γιατί είναι όντως πολύ όμορφο και με ποικιλία!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ ωραίο πάρκο για μικρά μπομπιράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα μικρά έχουν ενέργεια ! Αν ο καιρός βοηθάει πιστεύω πως το άλσος είναι η καλύτερη επιλογή για να ξεσαλώσουν!!Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το πες κ το κανες....πωπωπωπωωωωωωωωωωωωω........πως μεγαλωσαν!!!!!!!!!!!...γιατι βρε Μαχη δεν ερχεται ενημερωση στο μπλογκ για την νεα αναρτηση εχω κανει κατι λαθος εισαι το μοναδικο σπιτακι που εχει τετοιο θεμα....τι να κανω?οσο για το αλλο ΣΚ ...πατε παραλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρέσουν πολύ οι βόλτες στα πάρκα, Στο Καματερό που μένω το πιο κοντινό μου είναι το πάρκο του Τρίτση. Επίσης φοβερό πάρκο. Πάπιες, άλογα, κούνιες, καφετέριες για τους μεγάλους. Βλέπω κάνουν πικ νικ συχνά. Πολύ όμορφο θέμα μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμεις πηγαινουμε παρκο τριτση αν και ειναι αρκετα μακρια μας. Υπεροχο παρκο οντως!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...