10.7.14

The ''Busy Bags'' Project- Κ.Ε.Θ. Ογκολογικό Μ.Βαρδινογιάννη ''Ελπίδα''

Σε προηγούμενη ανάρτηση σας είχα αναφέρει για μια δράση των μαμάδων bloggers της ομάδας του fb Μαμαδο-blogs και σας είχα υποσχεθεί ότι θα σας πω περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση. Να λοιπόν που ήρθε η ώρα!

Όλα ξεκίνησαν από μια απλή δημοσίευσή μου στην εν λόγω ομάδα. Από καιρό έβλεπα στα blogs του εξωτερικού τις λεγόμενες busy bags που δεν είναι τίποτα άλλο από τσαντούλες που περιέχουν διάφορες δραστηριότητες -κυρίως εκτυπώσιμες αλλά όχι μόνο- με σκοπό να κρατούν απασχολημένα δημιουργικά τα πιτσιρίκια μας. Ήθελα λοιπόν να κάνω μια ανάρτηση με διάφορες τέτοιες δραστηριότητες και το ανακοίνωσα στην ομάδα με την προοπτική όποια μαμά blogger ήθελε να κάνει σχετική ανάρτηση και να την συμπεριλάβω στο δικό μου round up. Η Μένια, η μαμά που βρίσκεται πίσω από το αγαπημένο Καρκινάκι πήγε την σκέψη μου πολλά βήματα παραπέρα!



Σκέφτηκε λοιπόν πως οι τσαντούλες αυτές θα αποτελούσαν μια χαρούμενη ανάσα για τα παιδιά του Ογκολογικού Μαριάννα Βαρδινογιάννη ''Ελπίδα'' και συγκεκριμένα για αυτά τα παιδάκια που φιλοξενούνται στο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών. Επικοινώνησε μαζί μου και μοιράστηκε την σκέψη της να φτιάξουμε τέτοιες τσαντούλες για τα παιδάκια. Η πρότασή της με βρήκε κάτι παραπάνω από σύμφωνη και έτσι βρεθήκαμε πολλές μαμάδες bloggers να φτιάχνουμε τέτοιες τσαντούλες.

Στο σημείο αυτό νιώθω την μέγιστη ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς όλες τις μαμάδες bloggers που μετείχαν σε αυτήν την προσπάθεια, που ξέρω πως έδωσαν από το υστέρημα τους κάποιες για να αγοράσουν υλικά και που όλες επένδυσαν από τον ελάχιστο προσωπικό τους ελεύθερο χρόνο για την προσπάθεια αυτή. Σας ευχαριστώ όλες από καρδιάς για αυτή την ενωμένη προσπάθεια.

Προσωπικά δεν κατάφερα να κάνω πολλά πράγματα. Είχα σκοπό να φτιάξω αρκετές τσάντες και με διαφορετικά πράγματα η καθεμιά μέσα και τελικά έφτιαξα μόνο 3 και μάλιστα με πάνω κάτω τα ίδια παιχνίδια. Ελπίζω σε επόμενη δράση να οργανώσω τον χρόνο μου καλύτερα.

Το πρώτο παιχνίδι που έβαλα ήταν Η Πόλη των Γραμμάτων που είδατε σε προηγούμενη ανάρτηση.


Το δεύτερο παιχνίδι είχε να κάνει με κάρτες και αριθμούς. Κάρτες που απεικονίζουν διάφορα ζωάκια και αριθμοί για να τοποθετήσει το παιδί το σωστό αριθμό στην κάθε κάρτα. Συνοδεύτηκε από ένα πακέτο ξυλομπογιές για να χρωματίσει το παιδί τα ζωάκια. Μπορείτε να το βρείτε και να το εκτυπώσετε από ΕΔΩ.


Το τρίτο παιχνίδι είχε να κάνει με έναν αυτοκινητόδρομο και μια πόλη. Τοποθέτησα στην τσάντα και δυο αυτοκινητάκια για να είναι το παιχνίδι ολοκληρωμένο. Θα το βρείτε να το εκτυπώσετε ΕΔΩ.




Ένα ακόμα παιχνίδι είχε να κάνει με την δημιουργία και τον στολισμό cupcakes. Εκτύπωσα τα cupcakes καθώς και την διακόσμησή τους και το παιδάκι καλείται να τοποθετήσει σε κάθε cupcake την ανάλογη διακόσμηση σύμφωνα με το χρώμα που φέρουν. Θα το βρείτε να το εκτυπώσετε ΕΔΩ.


Φυσικά σε όλα τα παραπάνω είχα βοηθό και ...δοκιμαστή την ταλιμπανούλα που αν κρίνω από τα γούστα της μάλλον στην δική της ηλικιακή γκάμα τα cupcakes θα κάνουν πάταγο:



Αυτό είναι το λιγοστό περιεχόμενο των δικών μου busy bags! Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να φτιάξω περισσότερα σε επόμενη δράση.

Πολλά blogs έχουν φτιάξει πραγματικά μικρά θαύματα για τα παιδάκια αυτά. Στην συνέχεια θα ακολουθήσουν οι συμμετοχές-αναρτήσεις όλων των blogs, αν έχω ξεχάσει κάποιο ή αν δεν πρόλαβα να δω την σχετική ανάρτηση, παρακαλώ την blogger να προσθέσει μόνη της την ανάρτηση της. Για το λόγο αυτό θα αφήσω το λινκ ανοικτό για κάποιες μέρες.







10 σχόλια:

  1. Είμαι τόσο περήφανη για όλες!!! Μπράβο Μάχη και Μενια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ωραίες οι τσαντούλες σου και καλοφτιαγμένες! Περιμένω να δω αντιδράσεις των παιδιών όταν τις παραλάβουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας εχω καμαρώσει πολυ αυτες τις μερες για την εμπνευση, την ορεξη και την αγαπη σας. Ειναι πολυ τρυφερη η πρωτοβουλια και η συλλογικη σας προσπαθεια. Μπραβο στη Μενια που εξελιξε την ιδεα σου Μαχουλα και φυσικα στην ομάδα των μαμαδο-blogs για την φοβερη κινητοποιηση!!! Ειστε ολες υπεροχες!!!
    Την επομενη φορα θα ειμαι μεσα κι εγω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική ενέργεια! Οι bloggers ποτέ δε μένουν άπραγες! Πάντα με μια καλή ιδέα και όρεξη για προσφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θερμά συγχαρητήρια για τη δράση σας Μάχη μου.
    Είναι πολύ γλυκό και συγκινητικό αυτό που κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάχη τα λες έτσι ακριβώς όπως έγιναν! Γιατί αν δεν ήσουν εσύ, αν δεν ήταν η Μένια και τελικά αν δεν ξεσηκωνόμασταν όλες εμείς μαζί δεν θα υπήεχε αυτό το αποτέλεσμα. Τέλεια η ιδέα σου να προσθέσεις τα link. Κρίμα που δεν ξέρω πως να το κάνω και σε μένα. Όμως θα προσθέσω την δική σου ανάρτηση με link στο κείμενό μου.
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμρφα όλα.
    Μπράβο σου πραγματικά.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...