6.7.14

Η Πόλη των Γραμμάτων - Δωρεάν εκτυπώσιμο παιχνίδι

Ίσως να έχετε ακούσει τον τελευταίο καιρό να γίνεται  λόγος για τις busy bags που ετοιμάζουμε διάφορα blogs. Πρόκειται για τσαντούλες που θα περιέχουν διάφορα παιχνίδια -κυρίως εκτυπώσιμα- που είτε έχουμε φτιάξει μόνες μας είτε ''κατεβάσαμε'' από άλλα blogs του εξωτερικού, με σκοπό να δώσουν μια νότα χαράς στα παιδιά που φιλοξενούνται στην κλινική του ΚΕΘ (Κέντρο Ειδικών Θεραπειών) - Ογκολογικό Παίδων ''Ελπίδα'' και δίνουν την δική τους μάχη ενάντια στον παιδικό καρκίνο.

Περισσότερα γι αυτήν την δράση θα σας πω σε επόμενη ανάρτηση. 

Σήμερα θα σας δείξω και θα μπορείτε να εκτυπώσετε και για δική σας χρήση, ένα παιχνίδι που έφτιαξα για τον σκοπό αυτό. 

Λέγεται ''Η Πόλη των Γραμμάτων'' και δεν είναι τίποτα άλλο από ένα απλό επιτραπέζιο παιχνίδι βασισμένο στα πεζά γράμματα του ελληνικού αλφάβητου!


Για να παίξετε με τα παιδιά σας το παιχνίδι το μόνο που χρειάζεται είναι να το εκτυπώσετε από τον σύνδεσμο που θα σας δώσω, ένα ζάρι και πιόνια. Εγώ χρησιμοποίησα 4 πιόνια και για να το κάνω πιο όμορφο στα μάτια των παιδιών, αντί για πιόνια έβαλα μέσα γόμες σε διάφορα σχέδια και χρώματα.

Πως παίζεται:
Ο κάθε παίχτης ρίχνει το ζάρι και ξεκινώντας από την ''''Εναρξη'' μετακινεί το πιόνι του τόσα τετραγωνάκια όσοι και οι αριθμοί που έφερε στο ζάρι. Διαβάζει δυνατά το γράμμα στο οποίο σταμάτησε το πιόνι του και θα πρέπει να πει είτε μια λέξη που αρχίζει από αυτό το γράμμα ή μια λέξη που θα περιέχει αυτό το γράμμα. Υπάρχει όμως και η περίπτωση να μην ''πέσει'' σε γράμμα αλλά σε μια ευμενή ή δυσμενή θέση που θα τον προωθεί λίγα τετράγωνα παρακάτω ή θα τον γυρίζει λίγα τετράγωνα πίσω. Φυσικά νικητής είναι αυτός που θα καταφέρει να φτάσει πρώτος στο τέρμα. Τόσο απλό!



Για να εκτυπώσετε δωρεάν το παιχνίδι ''Η Πόλη των Γραμμάτων'', κάντε κλικ ΕΔΩ και καλά παιχνίδια!

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω την Αθηνά του Craftaholic και του Σοφή Κουκουβάγια που μέσα από αυτό το tutorial με έμαθε πως να μοιράζομαι μαζί σας αρχεία δίνοντάς μου έτσι την δυνατότητα να σας ετοιμάσω και άλλα πράγματα στο μέλλον. Ευχαριστώ Αθηνά! 

Επίσης να ζητήσω για άλλη μια φορά συγγνώμη για τις αισχρές-αισχρότατες φωτογραφίες του κινητού αλλά δεν έχω προλάβει να ψάξω το θέμα ''αντικατάσταση μπαταρίας της φωτογραφικής''.



17 σχόλια:

  1. Τι ωραίο παιχνίδι! Χαρά μου που μπόρεσα να βοηθήσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σουπερ ιδεα!!!!!!
    Καλη μας εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΘΗΝΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο Μάχη!!!Αποθήκευσα για να εκτυπώσω!!!!Μπράβο κια σε 'σένα και σε όλα τα κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική ιδέα Μάχη μου!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο παιχνίδι Μάχη! Απλό και που σου μαθαίνει πολλά! Εμείς το παίζουμε με βρίσκοντας λέξεις από το αρχικό γράμμα. Πρέπει ο καθένας να πει 3 ή 5 λέξεις και μετά ο επόμενος.Χωρίς ταμπλό εννοείται!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Μάχι και ευχαριστούμε!! Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο Μάχη!!! τελειο το παιχνιδι.. Κι εμεις προφορικα παίζουμε κατι τετοιο συνηθως!!! αλλα με το επιτραπέζιο θα είναι ακομα καλυτερο!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ωραιο παιχνιδι!! Μπραβο Μαχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερο!! Μπραβο Μαχη μου το κατεβάζω κ γω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο! Θα περάσουμε υπέροχα με το γιο μου :)
    Ραντεβού στο επόμενο Link Party! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες ιδέες...κάπως έτσι έκανα κι εγώ στα δικά μου πριν πολλά χρόνια κουβαλώντας βέβαια τα αγαπημένα τους μικροπαιχνιδάκια και βιβλιαράκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπραβο Μαχαμα μου. Πολυ ομορφη ιδεα που μεσα απο το παιχνιδι μαθαινειστα παιδια πολλα και δουλευει το μυαλο!!
    Για την υπεροχη πρωτοβουλια σας, θα γραψω στην αλλη αναρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο ευχαριστούμε!!Πάω για εκτύπωση και το απόγευμα παιχνίδι με τον Φραγκισκάκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα συγχαρητήρια μου Μάχη για την εεξαιρετική ιδέα!
    Θα το εκτυπώσω για να το έχω όταν μεγαλώσει λίγο ακόμα για την ανηψούλα μου.
    Περιμένω να διαβάσω περισσότερα για τη δράση!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...