Σελίδες

4.6.14

Εσύ, μαμά, πόσο Γκούφυ είσαι?

Πριν γίνω μαμά, άκουγα τις ήδη μαμάδες να μιλάνε με μαεστρία βιρτουόζου για το πως καταφέρνουν και τα κάνουν όλα σωστά και έχουν τα πάντα σε τάξη. Η αλήθεια είναι ότι από τότε μου φαινόταν πολύ δύσκολος ο ρόλος της μητρότητας και απορούσα πως μπορείς να γίνεις expert από την μια στιγμή στην άλλη.

Με το που έγινα μαμά η απορία μου μεγάλωνε διαρκώς, ίσως περισσότερο γιατί ένιωθα ότι εγώ κοπιάζω πάρα πολύ για να είμαι επαρκής, όχι καλή, αλλά έστω επαρκής ως μητέρα. Με το παραμικρό τηλεφωνούσα (και τηλεφωνώ, δεν κόβεται το χουι) στην παιδίατρο, με το παραμικρό έψαχνα τα πάντα στο διαδίκτυο, και ένα σωρό άλλα τραβηγμένα που δεν τα λέω να μην με πάρετε με τις πέτρες.

Και όσο και αν προσπαθούσα πάντα μα πάντα ένιωθα (και νιώθω) μια αίσθηση του ότι δεν τα κάνω όλα σωστά, ότι είμαι και εγώ λίγο Γκούφυ σε κάποια πράγματα. Φυσικά και έχω κάνει γκάφες σαν νέα μαμά και ακόμα και τώρα που είμαι δευτερομάνα, πάλι έχω την αίσθηση ότι κάτι διαρκώς μου ξεφεύγει. Ευτυχώς οι γκάφες που έχω κάνει μέχρι τώρα δεν είχαν άμεσο αντίκτυπο στα παιδιά μου (thank God έχουν γερή κράση κατά όπως φαίνεται...)

Η πρώτη γκάφα που έκανα ήταν με τον θηλασμό και το συμπλήρωμα. Πωρωμένη με τον θηλασμό που τελικά δεν τα κατάφερα επαρκώς καμία φορά, ήμουν σίγουρη ότι θα θηλάσω αποκλειστικά, έτσι όταν η παιδίατρος στο μαιευτήριο έδινε οδηγίες για το πως δίνουμε το συμπλήρωμα και ποιες είναι οι αναλογίες, εγώ απλά την αγνοούσα! Έλα όμως που τελικά στις πρώτες κιόλας μέρες στο σπίτι έπρεπε να δώσω συμπλήρωμα! Και φυσικά νομίζοντας οτι το έχω ενώ η αναλογία ήταν μια μεζούρα γάλα ανά 30 ml νερού, εγώ έβαζα μια μεζούρα γάλα σε 70 ml νερού. Που το είχα ακούσει και το είχα δέσει και κόμπο ότι το κάνω σωστά χωρίς καν να ξαναρωτήσω την δική μας παιδίατρο, μη με ρωτήσετε! Ευτυχώς όταν το απόγευμα της ίδιας μέρας είδα ότι το παιδί ήταν εκνευρισμένο και γκρίνιαζε διαρκώς, πήρα τηλέφωνο ο φωστήρας την παιδίατρο και όλα καλά.

Η δεύτερη γκάφα ήρθε μια νύχτα, την 3η σερί νύχτα, που το μωρό ανέβαζε πυρετό. Ξενυχτισμένη και κουρασμένη, κρατάω το  μωρό αγκαλιά και από το άλλο χέρι το θερμόμετρο για να το θερμομετρήσω, και προχωράω προς το υπνοδωμάτιο. Σε μια στροφή, μάλλον την πήρα λιιιιιιγο κλειστά με αποτέλεσμα και το μωρό και εγώ να κουτουλήσουμε στον τοίχο και το θερμόμετρο να γίνει κομμάτια! Ευτυχώς που είχα και ηλεκτρονικό το οποίο λόγω νύστας νόμιζα ότι ήδη κράταγα και απορούσα πως έσπασε το ηλεκτρονικό θερμόμετρο (ό,τι να ναι!)

Γκάφα νο3 πρόσφατη! Πάλι απο πολύ ξενύχτι με τον μαχαραγιό που έχει μεγάλο θέμα με τον ύπνο, έχει πλέον ξημερώσει και πάνω στον πάγκο της κουζίνας υπάρχουν τα μπιμπερό που έχω πλύνει και θέλουν αποστείρωση και ένα άδειο μπουκάλι μικρό coca cola. Φυσικά κατέληξε το μπουκάλι της coca cola στον αποστειρωτή και το μη αποστειρωμένο μπιμπερό στο ψυγείο! Ευτυχώς το πήρα χαμπάρι πριν βάλω τον αποστειρωτή σε λειτουργία.

Αποστείρωση, άλλη γκάφα! Αποστείρωνα τα μπουκάλια και μετά τα άφηνα σε ένα δισκάκι πάνω στον πάγκο της κουζίνας! Έτσι το είχα δει από μια φίλη έτσι νόμιζα πως γινόταν, όταν η παιδίατρος μου είπε ότι αποστειρώνω και βάζω ψυγείο την κοίταγα σαν χάνος! Όταν δε μου είπε ότι πρέπει να μένουν και συγκεκριμένες ώρες στο ψυγείο και αν δεν χρησιμοποιηθούν ξανά μανά αποστείρωση, καταλαβαίνετε! Γενικά η αποστείρωση ήταν μεγάλος βραχνάς για εμένα.

Αυτές τις γκάφες θυμάμαι μέχρι στιγμής! Έχω και εγώ τις στιγμές μου σαν άλλος Goofy, δεν λέω. 

Εσείς όχι?? 

Αν όχι, τότε καθίστε απλά και απολαύστε μας, αν όμως έχετε και εσείς τις δικές σας γκουφο-στιγμές, περιμένω την περιγραφή τους με ένα σχόλιο, έστω και ανώνυμα!

Ας γελάσουμε με τις γκάφες μας βρε αδερφέ! Κανείς δεν γεννήθηκε να ξέρει!



41 σχόλια:

  1. Εγώ πάλι γιατί νομίζω πως αυτή η σκληρή αυτοκριτική είναι που κρύβεται μέσα σε όλες τις καλές μάνες;;
    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαχη, καταχωρηθηκε η γκαφα μου; Γραφω απο κινητο κ διακοπηκε ξαφνικα το 3G οταν πατησα το submit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν καταχωρήθηκε τίποτα και την έβγαλα την φόρμα γιατί το drive τα βγαζει αλαμπουρνέζικα! γράψτο σαν σχόλιο! thanks!

      Διαγραφή
  3. Μαχούλα εγώ γκάφα δεν μπορώ να πω ότι θυμάμαι ιδιαίτερη... εκεί όμως που σπάζομαι είναι ότι τα χειρότερα χτυπήματα που έχει κάνει η Μελίτα είναι με εμένα δίπλα της! ΔΗλαδή έλεος. Μα δίπλα μου ήταν σε όλες τι περιπτώσεις! Πού είχα το μυαλό μου....που είναι τα αντανακλαστικά μου! Αυτά είχα να πω η μάνα να ξεσπάσω! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχ κατ' αρχήν να πω ότι οι τέλειες μάνες δεν έχουν καθόλου πλάκα, γιατί αφού τα κάνουν όλα τέλεια, με τι να γελάσουμε εμείς οι άλλες;
    Λοιπόν αρχίζω
    α) Είναι περασμένα μεσάνυχτα και ο γιος μου μόλις λίγων ημερών. Ξυπνάει και θέλει γάλα. Τρέχω στην κουζίνα,παίρνω μπουκάλι, βάζω νερό, κρυώνω κάτω από νερό βρύσης και .... τίποτα άλλο. Πήγα να του δώσω σκέτο αποστειρωμένο νεράκι. Φυσικά μόλις το αντιλήφθηκε, γούρλωσε τα μάτια του και έβαλε μπροστά την τσιρίδα - σειρήνα που με ξύπνησε τελείως και πήγα και του έφτιαξα κανονικό γάλα.
    β) Κάνουμε μπάνιο με την μαμά μου το γιο μου (νεογέννητο) και μου λέει πως πρέπει να του βάλω θερμόμετρο! Μετά από μια διαφωνία του στυλ "Μα αφού το μωρό είναι καλά, γιατί να του βάλω θερμόμετρο;" "Γιατί έτσι πρέπει" (τόσο λογικό!) εγώ δέχομαι τελικά να του βάλω το θερμόμετρο και του το βάζω στη μασχάλη. Αλλά η μαμά μου "όοοοοοοοχι εκεί, στα μωρά το βάζουν στον πωπό το θερμόμετρο!". Εγώ είπα πως αυτό δεν μπορώ να το κάνω στο μωρό μου και το αποτέλεσμα ήταν μια παιδίατρος σκασμένη στα γέλια, γιατί την πήρα τηλέφωνο (α ρε Βάσω, ήρωας.....) και τη ρώτησα με το πιο φυσικό ύφος του κόσμου "κυρία Βάσω, πού να του βάλω του μωρού το θερμόμετρο;;;;; Μην μου πείτε να του το βάλω στον πωπό δεν μπορώωωωωωωωωωωωωωωω".
    Έχω κι άλλα, αλλά δεν τα λέω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδώ μαμά που κάνει Γκουφιές! Είμαι και εγώ μαμά Γκούφυ! Να πω και εγώ μια; Μεσημεράκι, θηλάζω τον μικρό και περιμένω να αποκοιμηθεί όπως κάθε φορά. Μα έλα που ήταν η περίοδος που κοιμόμουν το πολύ 2 ώρες τα βράδια και ήμουν πτώμα! Με πήρε ο ύπνος! Ξυπνάω και βλέπω ότι ο μικρός μου δεν ήταν δίπλα μου! Τρελάθηκα! Άρχισα να τον καλώ και αυτός να μη μου απαντάει! Ψάxνω σε όλο το σπίτι τίποτα! Ελέγχω αν πόρτες παράθυρα ήταν όντως κλειδωμένα (γιατί με έναν mini Κόναν πρέπει να τα κλειδώνεις ΟΛΑ) και ήταν όλα κλειδωμένα. Ωραία είπα, είναι μέσα στο σπίτι τουλάχιστον! Μα δεν ήταν πουθενά! Άρχισα να κλαίω και να τον παρακαλάω! Πήρα τηλέφωνο τον Husband και του είπα "Προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη, αλλά νομίζω ότι έχασα το παιδί!" (σοκ!!!). Και εκείνη τη στιγμή βλέπω τον μικρό να με κοιτάει με ένα πονηρό χαμόγελο στο σαλόνι. Ήταν εκεί όλη την ώρα που τον έψαχνα, αλλά ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ! Ημουν απο τον ύπνο; Ήμουν τρομοκρατημένη; Δεν είδα ολόκληρο παιδί! Και αυτός δεν έκανε κιχ! Τον αγκάλιασα και δεν τον άφηνα. Σκέφτηκα πόσο τρελή μάνα είμαι; Απίστευτα τρομερό συναίσθημα, έχασα τη γη κάτω απο τα πόδια μου! Και για επιδόρπιο να σας πω ότι ακριβώς, μα ακριβώς το ίδιο είχα κάνει και εγώ στη μαμά μου όταν ήμουν μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβαζοντας το σχολιο σου δεθηκε το στομαχι μου κομπο μπαινοντας στη θεση σου και μεχρι να διαβασω οτι το παιδι απλα σε κοιτουσε ολη την ωρα μου κοπηκε η ανασα!

      Διαγραφή
  6. Ετσι . Θα τα πουμε όλα σήμερα. Να σας πω οτι ανιδεη στο πρωτο παιδί το εβαλα 3 μηνων να κατσει στην καρέκλα και φυσικά εκανε το εκρεμμες και εσκασε κατω σαν καρπουζι. Να ενα καρουμπαλο. Εχω και άλλα μα θα σιωπήσω.χιχι.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα στην φόρα χαχα. Μπράβο βρε Μάχη έτσι για να δούμε όλες πως δεν υπάρχουν τέλειες μαμάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αν υπάρχουν σίγουρα δεν είμαι εγώ μια απο αυτές! χαχα

      Διαγραφή
  8. Το ότι πήγα να το σηκώσω ψηλά και το κουτούλησα στο φωτιστικό, μετράει????Άσε!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά τέτοια συμβαίνουν καθημερινά και σε μένα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή εβδομάδα φίλη μου!!! Ο μεγάλος μου είναι παιδί της Έ δημοτικού και ακόμα φοβάμαι και ανησυχώ όταν αργεί λίγα λεπτά απο το σχολείο.. Περιμένω στην αυλή και αγχώνομαι....Νομίζω οτι το να πιστευω πως είναι ακόμη μικροοοο είναι γκάφα...ισως η μεγαλήτερη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραίο θέμα!!..και απίστευτα πετυχημένος τίτλος!!
    Θυμάμαι να είμαι πτώμα και να προσπαθώ να θηλάσω ξημερώματα στον καναπέ..καθιστή..το κεφάλι πίσω..μάτια κλειστά...και με φυσικά με πήρε ο ύπνος με το μωρό αγκαλιά!! (απορώ πως δεν μου έπεσε από τα χέρια)
    Θυμάμαι απίστευτα τρελά με τον αποστειρωτή όπως λέει και η Μάχη...(υπερτιμημένο μηχάνημα θα έλεγα-δεν το ξανά χρησιμοποίησα μετά το 1ο παιδί..και δεν έπαθε κανείς τίποτα..).--τι θα σκέφτεστε τώρα ε?
    Και από τα πιο ΄΄αστεια΄΄ την μαμάς γκούφη ..ηταν όταν στο 1ο παιδί του έδωσα να δοκιμασει κάπαρη !! και τα έβγαλε όλα το καημένο!
    Η μεγαλύτερη μακράν γκάφα εις βάρος της ίδιας της μαμάς είναι που μετράς ευλαβικά τα γραμμάρια από κρέας..κολοκυθακια..καροτακι..κλπ για να φτιάξεις σούπα στο μωρό...οτι αν δεν φάει 10 ακριβώς ..αλλά πάει 10 :20 του έχεις χαλάσει το πρόγραμμα...και ότι πρέπει ντε και καλά...χειμώνα καλοκαίρι..ακόμη και αν είναι πεντακάθαρο να το κάνεις μπάνιο κάθε μέρα!! τραγικές γκάφες πρώτο μαμάς..!!!
    Όπως μου είπε μια πολύ καλή φίλη που έχει 8 παιδάκια...απλοποιήστε την ζωή σας..και γίνεται ευέλικτοι...!!
    Αυτό προσπαθώ να κάνω και εγω καθημερινά..δεν τα καταφέρνω πάντα, αλλά σιγά σιγά εκπαιδεύομαι!!χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 8 παιδια!!!!!!! ηρωίδα!!!! και σίγουρα κατι παραπάνω θα ξέρει!

      Διαγραφή
  12. από γκάφες ένα σωρό...με πιο πρόσφατη αυτή που αντί για γάλα,έκανα καφέ στην μικρή μου και το παιδί με κοίταζε σαν χάνος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχαχαα Βάσω! παλι καλά που απλά σε κοίταζε το παιδί και δεν στο έφερε καπέλο!

      Διαγραφή
  13. Αυτές οι γκάφες βρε είναι που δεν θα ξεχαστούν ποτέ και θα μας κάνουν να γελάμε χρόνια μετά. Τέλεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη τώρα που το ξαναδιάβασα γελάω! αχαχαχα

      Διαγραφή
  14. Απο γκαφες αλλο τπτ. Εγω ζεσταινω το γαλα της σε νερο σαν μπεν μαρι ε ενα πρωι πηγα να.βαλω το γαλα στη τσαγιερα και οχι το μπουκαλι της κ αλλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πίστευω Μάχη μου πως όλες περνάμε πάνω - κάτω τα ίδια. Και γκάφες κάνουμε και λάθη, και είναι απόλυτα λογικό γιατί είναι κάτι που το κάνουμε πρώτη φορά. Και καλό είναι να τα λέμε και όχι να το παίζουμε super μαμάδες. Δεν τα μπορώ καθόλου αυτά. Εμένα ο μικρός μου την πρώτη μέρα ανέβασε πυρετό από την πείνα του. Εγώ τον έβαζα στο στήθος μου, και νόμιζα ότι τρώει, αυτός όμως δεν μπορούσε να φάει ο κακομοίρης. Με το δικό μου μυαλό τότε εγώ νόμιζα ότι θήλαζα. Το είχα ξανακάνει για να ξέρω πως είναι, μόνο ότι άκουγα και έβλεπα. Με τον καιρό όμως το βρήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! τουλάχιστον τα λέμε και γελάμε!

      Διαγραφή
  16. Χαχαχαχαχαχα
    Καλά, στην φάση που μπέρδεψες το μπιμπερό με το μπουκάλι της κοκα κολα κοντεψε να μου βγει ο καφές από τη μύτη!!!! Πόσα χαζά κάνουμε μέσα στην κούραση και την αϋπνία μας τελικά!!!!! Σαν έναν γνωστό μου που αντί για χάπι, κατάπιε το υπόθετο! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχχαχα κατάπιε το υπόθετο!!! οκ υπάρχουν και χειρότερα!

      Διαγραφή
  17. Μακάρι να υπήρχε ένα εγχειρίδιο χρήσης: πως να γίνετε οι τέλειοι γονείς! Από γκάφες άλλο τίποτα, όλες κάνουμε και πάντα θα υπάρχει κάτι να βελτιώσουμε! Αρκεί να νοιαζομαστε και να είμαστε κοντά στα παιδιά μας! Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα άτιμα δεν γεννιούνται με manual! αλλά ευτυχως δεν κάναμε και καμιά ανεπανόρθωτη γκάφα!

      Διαγραφή
  18. Εντάξει ο τίτλος τέλειος!!!! Ένα θα σου πω, και στα τρία πάλι δεν έχεις μάθει τα πάντα, πάλι Γκουφιες κανεις. Όπως λέει και η μάνα μου: ε πού θα πάει μέχρι το επόμενο θα έχεις μάθει χαχαχαχαχαχαα!!!! Το καλύτερο όλων ηταν που εβαλα τη Λένα 35 ημερών να θηλάσει αμέσως μετά απο φρεντο και ολόκληρο απόγευμα γκανιαξε στο κλάμα και δε μπορούσε να κοιμηθεί κι εγω απορούσα γιατι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ακριβώς ξέρω ότι ούτε στο τρίτο δεν θα έχω μάθει τα πάντα, γι αυτο σταματάω στα δυο!!! :)

      Διαγραφή
  19. Στο πρώτο παιδί, με το άγχος που είχα... τα τηρούσα όλα κατά γράμμα!
    πλέον, έχω γίνει πολύ ευέλικτη- και πώς να μην γίνεις, δηλαδή! :)
    αλλά σε σημείο που , κάποιες φορές, από την πολλή χαλαρότητα, να απορώ με τον εαυτό μου.
    μόνο στις αρρώστιες φοβάμαι, ειδικά στα μωρά...

    πολύ μου άρεσε το κείμενο!
    φιλιά, Μάχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έλειπε να μην έχεις χαλαρώσει βρε Αλεξία μου με τόσα παιδιά! εσύ πια, πριν καν ανοιξουν το στοματάκι τους, θα πρέπει να έχεις ήδη μαντέψει τι θέλουν! φιλιά σε όλα τα παιδάκια σου!

      Διαγραφή
  20. Μάχη μου γκάφες κανουμε όλοι καθημερινά και μεσα απο τα " λάθη" μας γινόμαστε καλύτεροι γονείς . Δεν υπάρχει ο τέλειος τρόπος ανατροφής των παιδιών , υπάρχει η αγάπη που τους δίνουμε απλόχερα , αν την προσφέρουμε καθημερινά είμαστε στον σωστό δρόμο! Είμαι σίγουρη οτι κανεις το καλύτερο , όπως και όλες οι μανούλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι δεν είμαι αλλά το ότι το προσπαθώ μετράει? :)

      Διαγραφή
  21. Καλημερα Μαχη μου!!!Πολυ γελασα με την αναρτηση...Εγω κανω συνεχεια γκαφες αλλα θυμαμαι λιγα πραγματα...προχθες ειχα το μωρο αγκαλια και ταιζα τον μεγαλο,καποια στιγμη επιασα να δινω μπουκια στο μωρο και οχι στο μεγαλο....μια αλλη φορα ηθελα να βαλω την πιπιλα στον μικρο και τγην εβαζα στον μεγαλο,το παιδι με κοιταγε λες και ημουν αλιεν...εχθες εβαζα ορο στα παιδια,εχω μεγαλα μπουκαλια και στο καθε μπουκαλι απ'εξω εχω γραψει το ονομα του καθε παιδιου,εχθες λοιπον καθως τους εβαζα συνειδητοποιησα οτι τα εβαλα αναποδα...καταλαβαινεις τα μικροβια κανουν βολτες απο μυτη σε μυτη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την πιπιλα το έχω κανει κ εγώ (3εχω )δεν υπήρχε το βλέμμα της μεγάλης μου ( 4 χρ)όταν της έβαλα την πιπιλα!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα αυτο δεν το έχω κάνει γιατί ο μαχαραγιός έτσι και αλλιώς δεν θέλει πιπίλα αλλά τους έχω δώσει άπειρες φορές τα μπιμπερό τους αντίστροφα!

      Διαγραφή
  22. Καλά γέλασα τόσο πολύ με τις γκάφες που ξέχασα τις δικές μου!!! ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες? αφού σας έκανα και γελάσατε πάλι καλά!!χαχαα

      Διαγραφή
  23. Πολύ ωραίο το θέμα σου Μάχη! Νομίζω όμως ότι τη μεγαλύτερη γκάφα την έκανα εγώ και δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Ώρες το μωρό μέσα στο δωμάτιο στο μαιευτήριο και το έχω αφήσει νηστικό γιατί δεν θέλω να το ξυπνήσω. Περνάει ευτυχώς η νοσοκόμα και με ρωτάει αν το τάισα; Εκεί συνειδητοποιησα οτι εμείς πρεπει να τα ξυπνάμε για να φάνε... πάλι καλά! Πολλά φιλιά, Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έκανες μόνο αυτή την γκουφιά Νίκη μου σε πολύ καλό δρόμο είσαι!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...