Σελίδες

22.6.14

Βρώσιμη σπιτική πλαστελίνη (playdough)

Με τον μαχαραγιό τριγύρω τα παιχνίδια μας με την ταλιμπανούλα έχουν μειωθεί αισθητά, γιατί, πέρα από το ότι με διεκδικεί συνεχώς, βάζει τα πάντα στο στόμα! Επομένως πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να τηρούμε αυστηρά όλους αυτούς τους κανόνες (αυστηρότατης) υγιεινής που με την ταλιμπανούλα είχαμε πλέον λησμονήσει.

Κάπως έτσι προέκυψε η ανάγκη για μια πλαστελίνη που δεν θα ήταν βλαβερή για τον ουρανίσκο και κυρίως το στομάχι του λιλιπούτειου μαχαραγιού!


Είχα βρει αρκετές συνταγές στο διαδίκτυο για βρώσιμη πλαστελίνη αλλά τελικά δεν έκανα καμιά από αυτές. Σε μια αναλαμπή, άρπαξα ένα κουτί με πουρέ πατάτας και πειραματίστηκα!


Χώρισα τις νιφάδες πατάτας σε δυο ισομερείς ποσότητες, βγήκαν περίπου δυο κούπες. Στην συνέχεια έριξα το περιεχόμενο της κάθε κούπας σε διαφορετικό μπολ και πρόσθεσα:
- για να φτιάξω το καφέ χρώμα πλαστελίνης: μια κουταλιά κακάο και μισή κούπα λάδι
- για να φτιάξω το ροζ χρώμα: λίγες σταγόνες κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής και μισή κούπα λάδι.

Επομένως η βασική συνταγή διαμορφώθηκε ως εξής:
- ένα φακελάκι πουρέ πατάτας
- 1,5 - 2 κούπες λάδι
- μια κουταλιά κακάο για να δημιουργήσετε καφέ χρώμα
- λίγες σταγόνες χρώματος ζαχαροπλαστικής για να δημιουργήσετε οποιοδήποτε χρώμα θέλετε

Για το λάδι τώρα καλύτερα να το ρίχνετε λίγο λίγο μέχρι να πάρετε μια εύπλαστη ζύμη γιατί η ποσότητα που πρέπει να βάλετε εξαρτάται καθαρά από την ποσότητα του πουρέ πατάτας. Επίσης καλό είναι αν χρησιμοποιήσετε τα χρώματα ζαχαροπλαστικής να τα διαλύσετε σε ελάχιστο νερό για να χρωματίσουν καλύτερα και πιο εύκολα το μείγμα σας. Αν θέλετε μεγάλες ποσότητες πλαστελίνης θα χρειαστείτε περισσότερα φακελάκια πουρέ πατάτας, εγώ δυστυχώς είχα μόνο ένα πακέτο στα ντουλάπια μου.

Και το παιχνίδι ξεκίνησε!


Ένα ολόκληρο εργαστήρι στήθηκε και η μικρή ξετρελάθηκε να φτιάχνει παγωτά και cupcakes, κεφτεδάκια φράουλας, χυμό φράουλας αλλά και σοκολάτα για την μαμά!



Και δώστου να ραντίζει το υλικό και τελικά να το διαλύει αλλά χαλάλι της!





Και ενώ εγώ είχα σπάσει το κεφάλι μου τόσες μέρες να φτιάξω βρώσιμη πλαστελίνη για να παίξει και ο μαχαραγιός, ο νεαρός σημασία δεν μας έδινε!

Είχε κάτσει αναπαυτικά στο καρεκλάκι του και....έκανε ταμείο!
Από τώρα φάνηκε ποιος θα δουλεύει και ποιος θα εισπράττει σε αυτό το σπίτι!!

Αν θέλετε να δείτε και άλλα τέτοια παιχνίδια μας κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:


26 σχόλια:

  1. πλάκα κάνεις!! Με πουρέ; Πολύ ωραία ιδέα!!! Μπράβο Μάχη μου!!! Καλά να περάσετε την Κυριακή σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ έξυπνη ιδέα!!!!...
    Θα την δοκιμάσω σίγουρα γιατί και εμένα ο μικρός τα βάζει όλα στο στόμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαχταριστά φαίνονται όλα..... Κι εγώ πρώτη φορά βλέπω ζυμάρι με πουρέ και με εντυπωσιασες! Καλή συνέχεια με τα ζουζουνια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μάχη μου, εξαιρετική η ιδέα! Θα τη δοκιμάσω κι εγώ μιας και ο μικρός μας ακόμη μπερδεύεται καμιά φορά και τη βάζει στο στόμα... Καλή Κυριακή!

    Ααα! Τα links από κάτω τέλεια ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία ιδέα Μάχη... και πολύ έξυπνη... Πως να μην τρελαθεί η ταλιμπανούλα σου... Κι όσο για το μαχαραγιό... ας τον να εισπράττει..χεχεχε.. Ξερει αυτός!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο βρε μάχη με τις ιδέες σου! Μας έχεις σώσει ουκ ολίγες φορές! Πολλά φιλιά και καλό παιχνίδι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι είπες τώρα!!! Πουρές πατάτας!!! Ουτε που μου είχε περάσει από το μυαλό Μαχάμα μου.
    Τα δικά μου μεγάλωσαν βέβαια κ δεν έχω θέμα με την πλαστελίνη αλλά θα το λέω στις μαμαδοφίλες μου με μικρότερα παιδιά!!!
    Φιλάρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ έξυπνο! Εύγε! Γέλασα πολύ με το τελευταίο σου σχόλιο για τον μαχαραγιό! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο επίλογός σου όλα τα λεφτά!!! Που ξέρεις, μπορεί ο μικρός να βρει τόσο λαμπρή την ιδέα που έκανε λογαριασμούς για μελλοντικά κέρδη ;)
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλό, ένα σωρό ζύμες ξέρω αλλά θα δοκιμάσω και αυτήν μόλις μου δοθεί η ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική η ιδέα σου Μάχη μου, όπως και το να συμπεριλάβεις όλες τις δραστηριότητες σας από κάτω σε εικονίδια! Εαν στηθεί μια επικερδής οικογενειακή επιχείρηση, νομίζω οτι μια χαρά θα μοιράσετε τους ρόλους με τα παιδιά!
    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή στο πάρτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπραβο μαχη με τις πολυ ωραιες ιδεες σου! θα φροντισω να το δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικό! Θα το δοκιμάσω σύντομα! Ωραίες και οι υπόλοιπες αναρτήσεις σου! Να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σούπερ ιδεα!
    Όπως τα βλέπω πάντως, μου άνοιξες την όρεξη και τρέχω για βουτιά στη Μερέντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλα φοβερος ο μικρός, εισπράξεις!!
    link party mama relax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ έξυπνη ιδέα !! Μπρἀβο Μάχη ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχω δει πολλες ωραιες ιδεες με σπιτικη πλαστελινη...ε αυτο πραφματικα δεν το εχω ξανα δει!!! Μπραβο μαμα μαχη, φοβερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τώρα να πω πως το είχα σκεφτεί, ψέματα θα πω. Τέλεια ιδέα. Κοίτα να δεις! Ευχαριστούμε για την ιδέα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο βρε Μάχη τέλεια η ιδέα σου και πολύ χρήσιμη για μένα αν αναλογιστείς ότι καθημερινά κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες να βάλει κάτι στο στόμα της.....θα παίξουμε και θα φάμε κιόλας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εκτός του ότι η πλαστελίνη σου φαίνεται καταπληκτική, γέλασα πάρα πολύ με τον μικρό σου που τελικά δεν ασχολήθηκε καθόλου!!!!
    Αλλά σε καλό μας βγήκε, γιατί έτσι σκέφτηκες την συνταγή!
    Σε ευχαριστώ Μαχούλα μου για την συμμετοχή σου στο πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πλαστελίνη από πουρέ πατάτας ε? Πρώτη φορά το ακούω και το βλέπω σε σας! χαχαχα Θα κρατήσουμε τη συνταγή σου Μαχούλα, να βρίσκεται....μεγαλώνει ο μικρός μου, οπότε ίσως και να μας χρειαστεί! Από το πάρτι του MamaRelax έρχομαι αν και λίγο καθυστερημένα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μιλάμε πολύ ανωτερότητα ο δικός σου...δεν πειράζει..αρκεί που το ευχαριστήθηκε η μικρή!!!
    από το πάρτυ έρχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ πολύ χαίρομαι που έπεσα σε αυτή την ανάρτηση! Είμαι κι εγώ σε αυτήν ακριβώς τη φάση!! Θα δοκιμάσω τη συνταγή σου και θα επανέλθω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραία πρωτότυπη ιδέα και φυσικά εκ του ασφαλούς για παιδιά με περιέργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...